P1 mover

Vraag gesteld door R. Mennega op 18 september 2019

Onze P1 mover heeft al vanaf het begin storing, geeft aan niet te zijn verbonden. Dit ook gemeld bij de caravan dealer, maar deze kon nooit iets vinden.
Ene keer doet hij het wel de andere keer niet vlak na afloop van de garantie hield hij er helemaal mee op. Uit coulance een nieuwe kast en afstandsbediening  gekregen, maar de reparatiekosten €500,00 waren wel voor ons. Maar ook nu is het afwachten of hij het wel of niet doet. Heeft al weer een paar keer dezelfde storing aangegeven.  Het vertrouwen in deze mover is volledig weg. We hebben dit gemeld bij OCS. Maar zij reageren niet. Hebt u voor ons een oplossing?

Antwoord van Mickel

ANWB Expert

U heeft een P1 Mover aangeschaft die vanaf het begin niet goed functioneert. Er lijkt in dat geval sprake te zijn van non-conformiteit. Er is door de verkoper wel een poging gedaan om het op te lossen, maar de mover functioneert klaarblijkelijk nog steeds niet goed.

Hoe u dit het beste aan kunt pakken staat beschreven in het stappenplan klachten na aankoop.

Wellicht is uw caravan dealer aangesloten bij de BOVAG, in dat geval kunt u het geschil voorleggen aan de Geschillencommisie voertuigen als de verkopende partij niet of negatief reageert.