waarom geen telefonisch contact?

Vraag gesteld door cathy op 25 februari 2015

Ik heb geprobeerd mijn probleem telefonisch met u te bespreken.
Dit is sinds januari niet meer mogelijk kreeg ik te horen
en heb het advies gekregen om mijn verhaal via de site te doen.
Ik begrijp dat dit onderwerp verder niemand wat aangaat
maar wil mijn ervaring alleen met de ANWB delen
zodat u hiervan op de hoogte bent.
deze letselschade advocaat heeft u nl geadviseerd.
Helaas was er voor mij geen andere mogelijkheid.

Antwoord van Annemieke

ANWB Expert

Per 1 januari 2015 zijn onze specialisten op het gebied van auto, caravan, motor, watersport en rechtshulp samengevoegd tot één nieuwe afdeling: dé ANWB Experts. Alle expertise dus bij elkaar om uw vraag zo snel en deskundig mogelijk te beantwoorden.

De specialisten zijn het beste te bereiken door een vraag te stellen via dit platform. ( www.anwb.nl/experts)

Op dit platform kunnen zowel ú als andere leden kijken of 'zijn/haar' vraag erbij staat. Ze krijgen daarop ook antwoord, óf van de experts óf mogelijk van andere leden die een vergelijkbare situatie hebben ervaren als u. Niet-leden kunnen geen vragen stellen, wel registreren, inloggen en de vragen lezen én beantwoorden. Op die manier proberen we nog duidelijker te maken waarom u lid bent van de ANWB .

Het doel van dit platform is om u en andere leden sneller en deskundig van een antwoord te voorzien. U vraagt waarom onze experts niet meer telefonisch te bereiken zijn. Telefonisch advies bereikt slechts de persoon die belt. Advies via dit platform kan alle leden bereiken. Dit is dan ook de voornaamste reden om voor dit platform te kiezen.

 

 



***

Reactie van Marlijn van Gellicum:

U geeft aan dat u ons telefoonnummer heeft ontvangen van een letselschade advocaat. Voor slachtoffers van verkeersongelukken hebben wij een aparte Verkeersslachtofferlijn. U kunt daar terecht voor advies over uw letselschade. Het telefoonnummer is 088 2697766.