Tolbadge niet kunnen uitchecken

Vraag gesteld door een ANWB-lid op 13 september 2019

Op 7 ging de Camper kapot nadat wij bij de tolpoort Vienne waren ingecheckt met de Tolbadge, zijn wij weggesleept vanaf de rustplaats Air de Auberives en gebracht naar St. Georges de Reheins. Hierdoor zijn wij met de camper op de afsleepwagen weer door de tolpoort Vienne gegaan, maar dan richting naar het noorden en hebben niet kunnen uitchecken oude juiste wijze. Hoe moeten we dit oplossen.

Antwoord van Cathy

ANWB Expert

Na het inchecken op de tolweg in Frankrijk bent u met pech komen te staan. door het afslepen bent u niet op juiste wijze weer uitgecheckt en nu vraagt u zich af wat u moet doen.

Ik adviseer u contact op de te nemen met Area en de situatie uit te leggen. U kunt mailen (serviceclientsarea@aprr.fr) of bellen (0033 - 826 887272). Dat kan gewoon in het Nederlands.

Mocht blijken dat er toch onterecht bedragen worden afgeschreven, dan kunt u eventueel contact opnemen met de Autostrade. Op de website staat (onder aan de pagina) een telefoonnummer.