geld terug vragen tolweg italie

Vraag gesteld door tolweg italie op 28 augustus 2015

bij verlaten tolweg italie pakte hij het kaartje niet waar we erop zijn gekomen. hierdoor heeft hij volledige tarief van de langste afstand gerekend. op bon die we uit de automaat hebben gekregen staat dat je restitutie kunt aanvragen als je opgang kaartje nog hebt (dit hebben we nog) alleen alles staat in het italiaans op de bon en we weten niet hoe we deze restitutie moeten aanvragen. ws zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt vandaar ons vraag: hoe kunnen we restitutie aanvragen voor hetgeen we te veel hebben betaald

vriendelijke groet annet

Antwoord van David

ANWB Expert

Bij het verlaten van een tolweg in Italië is het verkeerde tarief berekend, omdat het kaartje niet werd geaccepteerd.

U kunt de desbetreffende organisatie in het Engels een bericht sturen, waarin u de situatie uiteen zet en hen verzoekt het bedrag te restitueren. U kunt een kopie meesturen van het kaartje.

De contactgegevens:

Autostrade per l'Italia - Società per azioni, Via Alberto Bergamini 50, 00159 Roma

http://www.autostrade.it/en/home



***

Reactie van Paulvanuf:

Dag Annet,
Is het jou nog gelukt om restitutie te krijgen?
Mij overkwam in juni hetzelfde.
Groet,
Paul

@Sjoerd, de link helpt niet.
Ik kan wel solliciteren bij Autostrada...



***

Reactie van David Sjoer:

Link is aangepast. Er stond een punt teveel.