Auto huren

Vraag gesteld door HansHuij op 08 maart 2018

Vroeg bij Sunnycars om een Toyota rav te huren voor een x bedrag. Deze was niet beschikbaar, waardoor ik akoord ben gegaan met een iets duurdere auto, waarbij tevens geen 2e bestuurder inbegrepen zat. Aangekomen op de plaats van bestemming, kreeg ik alsnog de Toyota rav, maar dan wel voor de duurdere prijs. Sunnycars claimt dat ze daar niets aan kunnen doen omdat ze met verschillende verhuurpartijen samenwerken. Mijn vraag is of ik het verschil in prijs terug kan vragen aan Sunnycars, omdat ik immers een contract met hen heb en het voor mij niet uitmaakt met welk verhuurbedrijf ter plaatsen zij op de proppen komen. Ben benieuwd naar jullie mening hierover.

Antwoord van Michiel

ANWB Expert

U heeft een klacht over SunnyCars met betrekking tot het prijsverschil tussen de gewenste huurauto e de uiteindelijk geleverde auto.

Graag ontvang ik van u pere-mail een kopie de stukken waaruit dit prijsverschil blijkt. Dan zal ik deze kwestie voorleggen aan onze contactpersoon binnen SunnyCars.