Kenteken niet herkend in parkeer-app

Vraag gesteld door Paula Beekman op 26 februari 2017

Ik heb onlangs een andere auto gekocht. Nu hoef ik volgens de site niet door tw geven wat het nieuwe kenteken is, ik kan ook niet vinden waar dat zou moeten. Wel heb ik het kenteken veranderd voor de partnerpas. Nu wil ik graag de ANWB parkeer-app gaan gebruiken, maar ik kan me niet registreren. Er komt een foutmelding dat de combinatie van mijn klantnummer en kenteken niet klopt. Wat nu?

Antwoord van Leo

ANWB Expert

U heeft een andere auto gekocht en wil nu de ANWB parkeer-app gebruiken maar uw klantnummer en kenteken kloppen niet.

ANWB Parkeren is een product van de ANWB dat in samenwerking met Yellowbrick is ontwikkeld. Yellowbrick is degene die de dienst uitvoert en ook alle vragen over het parkeren op straat beantwoord.
Contact via: Customer Services Yellowbrick , Tel: 0900-2006999 (€0,45 per gesprek) , ma t/m woe van 08.30 – 17.30 uur (do t/m vrij tot 21.00 uur), zat van 11.00 - 16.00 uur , e-mail: anwbparkeren@yellowbrick.nl