Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

WAAROM IS DE MENSELIJKE AUTOLIJN VERDWENEN???

Vraag gesteld door BoNa op 15 juni 2015

Triest dat nu ook al bij de ANWB de menselijke maat aan het verdwijnen is. De auto-advies lijn (vttt prima contacten mee!) opgeheven!!! Van de dealer heb ik een pech-service, dus waarom nog lid blijven ??!!
Hoorde dat de watersportafdeling ook al is opgeheven!!..
Allemaal grote verbeteringen dus......

Heren van het platform, sterkte met alles!

Ik verwacht geen antwoord, want dat is lastig voor u. Moest het even kwijt!

Antwoord van Jos

Antwoord van Jos

ANWB Expert

Per 1 januari 2015 zijn onze specialisten op het gebied van auto, caravan, motor, en rechtshulp samengevoegd tot één nieuwe afdeling: dé ANWB Experts. Alle expertise dus bij elkaar om uw vraag zo snel en deskundig mogelijk te beantwoorden.
Op dit platform kunnen zowel ú als andere leden kijken of 'zijn/haar' vraag erbij staat. Ze krijgen daarop ook antwoord, óf van de experts óf mogelijk van andere leden die een vergelijkbare situatie hebben ervaren als u. Niet-leden kunnen geen vragen stellen, wel registreren, inloggen en de vragen lezen én beantwoorden. Op die manier proberen we nog duidelijker te maken waarom u lid bent van de ANWB .
Het doel van dit platform is om u en andere leden sneller en deskundig van een antwoord te voorzien. U vraagt waarom onze experts niet meer telefonisch te bereiken zijn. Telefonisch advies bereikt slechts de persoon die belt. Advies via dit platform kan alle leden bereiken. Dit is dan ook de voornaamste reden om voor dit platform te kiezen.