Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Toyota

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Deze garage wordt beoordeeld met

29 reviews

5 sterren

 
26 (90%)

4 sterren

 
2 (7%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (3%)

1 ster

 
0 (0%)
28 van de 29 reviewers raadt deze garage aan.

, 05 oktober 2017

Communicatie en vooraf inzage in kosten

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De auto voor een onderhoudsbeurt naar deze garage gebracht. Vervangend vervoer was geen probleem om te regelen en aan ons mee te geven. Bij het afhalen van de auto is mij mondeling uitleg gegeven wat er qua reparatie moest gebeuren aan de auto. Zelf heb ik aangegeven dat er een band vervangen moest worden. De reparatie is vlot verlopen, ik werd de volgende dag gebeld dat de auto klaar stond om af te kunnen halen. Bij aankomst is mij aan de balie nadat ik hierom had gevraagd verteld wat er in grote lijnen aan de auto aan werkzaamheden was verricht. Wel zo prettig als dit vooraf wordt gecommuniceerd of bepaalde zaken nodig zijn. Daarnaast is er een bedrag in rekening gebracht voor vervangend vervoer hoewel dit niet vooraf is gecommuniceerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 augustus 2017

Kwaliteit en service voorop.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij van Dorst Toyota in Breda wordt je als klant goed geholpen. In de meeste gevallen is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Je auto is bij Toyota van Dorst in goed (technische) handen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 juli 2017

Heel erg tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Alles is goed gecommuniceerd en op al mijn vragen werd positief geantwoord. Bedankt!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 juli 2017

Betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wat ik zeer plezierig vind, is dat er duidelijke informatie vooraf wordt gegeven wanneer ik de auto naar de garage breng voor een reparatie, beurt/APK. De informatie is inhoudelijk en qua kosten helder. Ik weet vooraf waar ik aan toe bent, wordt niet met verrassingen geconfronteerd. Er wordt met me contact opgenomen om te overleggen wat, naast de gebruikelijke werkzaamheden/kosten, nodig is aan extra reparatie en de kosten hiervan. Alle uitleg waarom ik vraag wordt goed beantwoord. Nadat de werkzaamheden hebben plaats gevonden, vindt altijd nog eens een terugkoppeling plaats aan de hand van de factuur. Klantvriendelijk en transparant! Prima garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 mei 2017

Beoordeling Van Dorst Breda- Toyota.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd correct en behulpzaam en heel klantvriendelijk. Zijn daarom ook al meer dan 30 jaar klant bij Van Dorst Breda. Onze eerste Toyota was de Toyota Tercel en de laatste is de nieuwste Prius! Wij zijn dan ook echte Toyota-rijders!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 mei 2017

Airco reparatie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De airco gaat in twee stappen gerepareerd worden. Eén is het vullen met vloeistof met een fluoriserende stof. Twee het bepalen van het lek en de uiteindelijke reparatie. Kosten van de eerste behandeling worden (deels) verrekend. Personeel is kundig en kan zich goed in de klant verplaatsen, hetgeen een duidelijk gesprek oplevert. Het kan natuurlijk altijd goedkoper, al is dat wel een subjectieve benadering.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 april 2017

Toyota Auris

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vriendelijke, klantgericht , behulpzaam.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 april 2017

altijd vriendelijk en vakbekwaam

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nog nooit problemen gehad met gemaakte afspraken

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 februari 2017

van Dorst is uitstekende service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik word steeds correct en vriendelijk te woord gestaan. Herhaaldelijk heb ik kleine werkzaamheden om niet kunnen laten uitvoeren, zoals vervanging van koplamp, langzaam leeglopende band.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 januari 2017

Onderhoudsbeurd aygo

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede service,ik had een lijstje met extra punten .maar dit was geen probleem.ik ben gebeld en ge-sms't dat de auto klaar was.alle werkzaamheden zijn doorgenomen en de auto stond netjes klaar.ik heb de auto een jaar geleden bij van Dorst gekocht en ik ben er zeer tevreden over.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 januari 2017

super goed geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

ik ben hier meer dan prima geholpen had niet het gevoel dat ik gedwongen werd maar gewoon een goed open gesprek

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 november 2016

Alles is prima bij deze garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer goede service en altijd klantvriendelijke en duidelijk uitleg

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 november 2016

Van Dorst maakt het verschil!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Door correcte en snelle afhandeling van ons probleem met onze 11 jaar oude RAV waren we weer snel mobiel.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 oktober 2016

De klant centraal

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Allereerst staat de klant centraal. De betrouwbaarheid van het merk straalt af op de wijze waarop Van Dorst omgaat met servicebeurten. Gewoon top! Gewoon goed is niet goed genoeg. Kortom super dealer en super garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 oktober 2016

Super tevreden!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Top auto! Top service! Aanrader!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 september 2016

Algemeen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Reeds meerdere jaren tot volle tevredenheid klant bij van Dorst / Breda. Uiteraard is er altijd overal wel eens "iets" maar daar komen we altijd gezamenlijk uit. Zeer goede garage, aan te bevelen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 augustus 2016

financiële afwikkeling

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De verkoopadviseur de heer Alain de Werd heeft mij een zeer goede deal geboden, zodat ik nu als een zeer tevreden Lexusrijder de nieuwe occasion mee kan nemen. Het zijn slechts weinigen gegeven die zich niet alleen verdiepen in financiële kwesties, maar en dat is het belangrijkste ,een goede oplossing kunnen aangeven.Verder werd uitgebreide informatie over de occasion gegeven. Ik ben het geheel eens met de hieronder reacties. Kees Visser, Zwijndrecht - 9992540/UV

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 mei 2016

Reguliere beurt & APK

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Snelle afspraak kunnen realiseren voor een grote beurt & APK. Afwijking van de vaste prijs netjes doorgebeld en besproken. Goed advies & overleg voor volgende grote beurt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 september 2015

Super Service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede, correcte en duidelijke informatie over alles wat Van Dorst te bieden heeft. Geen opdringerige verkoop medewerkers, Goede service afdeling en komt afspraken na. In een woord geweldig een dikke tien.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 juli 2015

super vriendelijke garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb daar nu mijn tweede Toyota gekocht en wordt daar in Breda uitermate vriendelijke en met heel veel kennis behandeld op een perfecte prettige manier. En raad zeker meerder mensen aan om daar eens te gaan kijken als je daar binnen komt ben je al gelijk verkocht door de prijs en service van het personeel al daar.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 april 2015

Gewoon Goed

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nooit problemen, reparaties altijd in overleg, zijn bereid mee te denken voor eventuele bespaarmogelijkheden. Zeer redelijke prijzen voor de vakkundigheid en service die je ervoor krijgt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 april 2015

Een voorbeeld voor hoe het moet!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Met 2 Toyota's in ons gezin zijn wij al jaren trouwe klant bij van Dorst Breda. Worden altijd persoonlijk ontvangen, alles is bespreekbaar en oplosbaar! Service en klantvriendelijkheid staat in een hoog vaandel.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 maart 2015

Perfecte garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een bedrijf wat erg klantgericht is

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 maart 2015

Wat een service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Onze Aygo moest een " grote beurt " hebben na zes jaar. Op de site van toyota kun je al wel zien wat een beurt kost, zonder eventuele andere bijkomende kosten. Wij hadden om 09.00 uur afgesproken en na drie kwartier werden we al gebeld dat de monteur een paar kleine gebreken had gevonden. De werkplaatsreceptionist vroeg keurig ofdat dit uitgevoerd mocht worden en legde ook uit waarom. Toen we de auto gingen ophalen op de afgesproken tijd werd de bon doorgenomen met de werkzaamheden en ook de rekening werd keurig besproken . De servicepas was uitgebreid door van Dorst met een aantal extra's zoals gratis vervangen van lampen. Tot slot zagen we ook nog dat de auto was gewassen. Complete goede service

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 november 2014

Prima service voor mijn trouwe Outback

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Van Dorst heeft onlangs EgbersAuto's overgenomen. De service van de vorige eigenaars was prima en de nieuwe eigenaars doen hier niet voor onder. Prettig en vriendelijk personeel, aan de balie en in de werkplaats zelf. Deze garage is zeker aan te bevelen ook voor Subaru rijders. Ik breng de auto slechts voor controles want technisch is de Subaru van zeer hoge kwaliteit en rijdt de Outback de afgelopen 7 jaar als een zonnetje!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 augustus 2014

kleine beurt met APK

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wierikx in Bergen op Zoom is tegenwoordig onderdeel van , van Dorst , hier brengen we al jaren onze auto , en evenzovele jaren worden we al correct behandeld . Vanaf het eerste telefoontje voor een afspraak tot het ophalen van de auto , alles is perfect ,en mochten we onverhoopt met panne staan , dan staan ze direkt voor je klaar . Maar dit is ons nog niet gebeurd .

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

Klant is hier nog koning

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Personeel is kundig en vriendelijk. Indien er iets gevonden wordt tijdens grote/kleine beurt of APK volgt er altijd telefonisch overleg met de klant en krijg je een deskundig advies. Als vrouw wordt je hier serieus behandeld als klant en daar kunnen menig andere merkdealers een voorbeeld aan nemen! Als je je auto (Toyota) komt ophalen is deze gewassen, interieur weer schoon en uitgezogen. Factuur wordt met de klant nog helemaal doorlopen voordat men gaat afrekenen. Kortom goede en klantvriendelijke merkdealer waar ik mijn auto met vertrouwen laat onderhouden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Keurig en deskundig geholpen. Vooraf duidelijke prijsopgaaf.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd goede service en vriendelijk personeel

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

onderhoud en ruitvervanging

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

keurig en goed ontvangen. kreeg eenzelfde auto te leen, een gloednieuwe Avensis. toen ik mijn eigen auto kwam ophalen, bleek deze zelfs gewassen te zijn, en werden er geen kosten voor de leenauto in rekening te zijn gebracht. Top service en ontangst

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Van Dorst Breda B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Van Dorst Breda B.V.
Crogtdijk 54
4825BA BREDA
Noord-Brabant
GPS: 51.6020957 / 4.7719109 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

076-5712000

toyota.breda@vandorst.nl