Deze garage wordt beoordeeld met

7 reviews

5 sterren

 
5 (71%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
2 (29%)

1 ster

 
0 (0%)
5 van de 7 reviewers raadt deze garage aan.

, 01 augustus 2017

Pas op met Van Aarle Nuland!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb een 4 jaar oude V60 gekocht voor een gangbare prijs. Er moest alleen wat lakreparaties worden verricht. Een week na ophalen bleek dat de remschijven achter aan vervanging toe waren, dat niet alle lakreparaties waren verricht, dat er geen Nederlands boekje bij zat, dat 2 deuren niet goed sloten, en nog een paar onvolkomendheden. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt om alles op te lossen. Van Aarle heeft geen aansprakelijkheid erkend. Alleen de lakschade is deels gerepareerd en het boekje is vervangen. Al het andere moet ik voor betalen. De remmen wil ik graag goed hebben dus heb ik maar tegen betaling laten vervangen. De sloten van twee deuren bleken kapot en moeten worden vervangen. Ook hier wijst Van Aarle alle verantwoordelijkheid af. Van Aarle stelt dat de auto voor een meeneemprijs is gekocht, dus dat er geen sprake is van garantie. Dit is feitelijk onjuist. Er bestaat zoiets als een wettelijke garantie, wat inhoudt dat je mag verwachten dat (in dit geval) de sloten langer meegaan dan 4 jaar. De deuren sloten niet meer dus ik moest ze zelf wel laten vervangen om de auto afsluitbaar te maken. Mijn probleem is dat de rechtsbijstandverzekering niets doet omdat Van Aarle geen Bovag of ander erkend kwaliteitskeurmerk heeft. De zaakbehandelaar bij DAS erkent dat Van Aarle fout zit en dat ik een goede zaak heb, maar dat ze door hun voorwaarden niets gaan doen. Misschien is dit juist de reden waarom Van Aarle geen Bovag, oid is. Conclusie: als je een auto bij Van Aarle koopt, zorg dat je alles (echt alles) grondig controleert. Als het misgaat heb je weinig mogelijkheden om je recht te halen, tenzij je de advocaatkosten zelf wil betalen. Ik heb ruim 1200 euro aan aanvullende kosten gehad waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding van Van Aarle Nuland bijzonder slecht is.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 november 2015

Slechte ervaring

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na een jaar kregen we start problemen met onze V70 uit 2011. Met een goed gevoel belde ik naar van Aarle. Na de eerste afspraak konden we de auto ophalen er was een update gedaan kosten 80€. Na twee dagen was de auto weer kapot soms starten hij maar meestal niet. Weer een afspraak gemaakt. Na twee dagen konden we de auto ophalen kosten 90€. Van Aarle vertelde dat ze niet wisten wat het was, maar dat de Volvo weer starten. Onderweg stopte de auto er al weer mee. Toch weer kunnen starten en naar een andere garage gebracht daar constateerde ze binnen een dag dat de brandstof pomp kapot was. Ik heb nog even naar van Aarle terug gebeld en het antwoord was 'dat kan niet'.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Perfecte service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij zijn al bijna 27 jaar klant bij deze garage. Bij elke nieuwe auto (wij rijden nu de vijfde Volvo van van Aarle) hoeft niet te worden nagedacht welke auto wordt gekocht. We gaan naar Ben en Ron en komen er wel uit. De huidige auto (V70) hebben we nu 10 jaar met 311.000 kilometers op te teller. Ook bij het extra onderhoud door de leeftijd en de kilometrage wordt met ons meegedacht en wordt het perfect opgelost. Absolute aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 april 2014

prima!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al 10-tallen jaren vaste klant bij Van Aarle, steeds 2-de-hands Volvo's (3) daar gekocht en onderhouden. Afstand tot garage ongeveer 17 km. Dat heb ik er graag voor over, betrouwbaar en betaalbaar Volvorijder in hart en nieren

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

Topgarage voor een topmerk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Toen ik als student bijverdiende door als taxichauffeur te rijden, wist ik het zeker; wanneer ik een auto koop, wordt het een Volvo. Omdat ik een nieuwe gewoonweg te duur vind, werd het een tweedehandse V70. Nu negen jaar en bijna 200.000 kilometer verder rijdt mijn auto nog steeds soepel over de weg. Ik heb hem dan ook altijd goed laten onderhouden. Omdat we verhuisden ben ik tussentijds even overgestapt naar de Volvodealer in de buurt, maar ben daar op zeker moment vertrokken. De rekeningen vond ik aan de hoge kant. Daarom terug naar Van Aarle waar hij tegen acceptabele prijzen wordt onderhouden. Ik rijdt daar graag 80 kilometer voor naar Nuland. En ik kennelijk niet alleen. Bij mijn laatste bezoek waren er ook klanten uit Zaanstad (ruim 150 km) en Almelo (ruim 120 kilometer). Dat zegt genoeg. Volgend jaar wil ik een nieuwe gebruikte Volvo kopen en ik denk aan een V60, en zeker ook aan Van Aarle. Ik ben er ook van overtuigd dat Van Aarle met het oog op de inruil mij goed en eerlijk zal adviseren over eventuele reparaties.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 april 2014

Persoonlijke service en uitstekende kwaliteit

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al vele jaren klant bij Van Aarle. Uitstekende service en persoonlijke benadering. Met ruim 50.000 km per jaar kom ik meerdere keren in de garage. Na 300.000 km met een XC70 gereden te hebben nu een XC60. Niet alleen een prima auto maar ook een bedrijf met verstand en liefde voor Volvo. Je wordt altijd door de baas zelf geholpen. Ze hebben verstand van zaken zorgen voor prima onderhoud en service. Aanrader voor de Volvo rijder.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 maart 2014

Vertrouwdheid bovenal!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij Van Aarle ben je met je Volvo in uitermate goede handen. Een familiebedrijf dat met je meedenkt en mee blijft denken bij de aankoop en het onderhoud van je Volvo. Kwaliteit en klantvriendelijkheid ondervind je er voortdurend, ervaar ik al vele jaren. In alle opzichten een vertrouwde garage!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Van Aarle Volvo Nuland B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Van Aarle Volvo Nuland B.V.
Handelsstraat 5
5391LP NULAND
Noord-Brabant
GPS: 51.7233813 / 5.4481613 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

073-5324118

info@vanaarle.nl