Vaartland.nl Zwolle

Nikolaus Ottostraat 3 | ZWOLLE

(3)

Deze garage wordt beoordeeld met

3 reviews

5 sterren

 
1 (33%)

4 sterren

 
1 (33%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
1 (33%)
2 van de 3 reviewers raadt deze garage aan.

, 24 augustus 2017

Keurige ontvangst en afhandeling

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In onze zoektocht naar een andere auto kwamen we terecht bij Vaartland.nl en dan de vestiging te Zwolle. Na even gekeken te hebben werden we aangesproken door een van de verkopers welke op een leuke en enthousiaste manier het gesprek voerde. De auto waarvoor we kwamen zag er keurig uit, we mochten gelijk proefrijden waardoor wij eigenlijk al verkocht waren. Wij hadden geen inruil wat betekend dat we gebruik konden maken van de scherpe internetprijs. Kortom de deal was op een fijne manier snel gesloten. Er werd ook niet moeilijk gedaan over het herstellen van enkele lakbeschadigingen. Wij zijn tot nu toe tevreden over de service en de auto. Voor de volgende auto komen wij dus gewoon weer terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 augustus 2017

Beoordeling autobedrijf Vaartland vestiging Zwolle

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Naar een jaar op zoek te zijn geweest naar een mooie en degelijke gezinsauto, kwam ik uit bij Vaartland.nl. Dit bedrijf had volgens hun advertenties 8 vestigingen door heel Nederland. De auto waar mijn oog op was gevallen stond bij een vestiging in Den-Haag. Ik maakte al snel contact via de telefoon om mijn interesse kenbaar te maken. omdat ik zelf 2 auto's wilde inruilen en mijn woonplaats in het oosten van het land ligt, werd ik doorverbonden met de vestiging in Zwolle. Bij Vaartland kwamen ze beleeft en vriendelijk over. Ik kreeg Kees van Ginkel aan de lijn, deze taxateur/verkoper van de vestiging in Zwolle was vriendelijk en deskundig. Dhr v Ginkel plande voor mij een testrit in met de evt nieuwe aankoop. Voor de testrit moest ik wel naar Den-Haag. Eenmaal op locatie in Den-Haag melde ik mij voor de testrit. De Dhr v Ginkel had alles netjes geregeld en de verkoper ter plekke was op de hoogte en reed de nieuwe auto voor. Na een uitgebreide testrit was ik meer dan verkocht op de auto. Op weg naar huis belde Dhr v Ginkel om te vragen hoe de testrit was verlopen. Voor de aankoop wou ik eerst de onderhoudshistorie zien die alleen digitaal op te vragen was. Dit werd dan ook door de Dhr v Ginkel opgevraagd en binnen 20 minuten had ik alle informatie. Dit heb ik dan ook als zeer positief ervaren. De klant gerichtheid en behulpzaamheid van Dhr v Ginkel heeft met de aankoop van de auto als een extra kers op de taart gevoel gegeven. Ik zal dan ook zeker autobedrijf Vaartland uit Zwolle aanraden bij het aankopen van een auto.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 september 2015

geen prettige ervaring

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In juli 2013 kocht ik een bmw 330 xi uit 2006 bij Vaartland Zwolle. De auto trilde bij de proefrit, maar dit zou opgelost worden bij de oplevering. Ik moest al flinke moeite doen om uberhaupt een proefrit te mogen maken, men wilde eerst onderhandelen over de prijs. Ik had namelijk een andere bmw in te ruilen. Ik kocht de auto toch, want hij was prachtig en bijzonder en de prijs was acceptabel. Wel op voorwaarde dat de trilling verholpen zou worden. Dit was geen probleem. Ik haalde de auto op in Zwolle maar op de terugweg bleek de trilling niet verholpen te zijn. Ik heb dit gelijk toen ik thuis kwam gemeld. De drie maanden erna heb ik mijn auto nog 3x naar Zwolle toegebracht. In die tijd ben ik de auto voor een periode van ca. 4 weken kwijt geweest. Men kreeg de trilling niet opgelost, hoewel ze vertelde van alles te hebben gedaan, kon niemand mij vertellen wat precies gedaan was om het te verhelpen. ‘iets aan het cardan’ was alles wat ik terugkreeg. Toen het contact vervelender werd en men tegenstrijdige verhalen begon te vertellen om mij af te schrikken besloot ik rechtsbijstand in te schakelen. Daar heb ik geen spijt van gehad, hoewel je wel geduld moet hebben. Vaartland schrok nog wel even van mijn keuze, (ik had er een formele brief aan gewijd) en ik werd dan ook direct gebeld door Klantenservice hoofdkantoor. Helaas te laat! Er blijkt veel mis te zijn... De juridische weg betekende dat ik ze nogmaals een kans moest geven het probleem te verhelpen. Daarvoor werd de auto eerst uitvoerig onderzocht bij Dekra in Uden. Daar bleek na een ochtend dat er toch wel flink wat aan de hand was. Disbalans tussen links/rechts, rechterwielas defect en de tussenbak moest worden gereviseerd/worden vervangen. Voordat men deze reparaties zou uitvoeren moesten wel eerst alle vier de wielen en banden worden vervangen. Kortom een flinke (financiële) ingreep voor Vaartland. Hoewel mijn juriste nog aanbood om de koopovereenkomst alsnog te ontbinden of mij een vergelijkbare auto aan te bieden besloot Vaartland toch de reparaties uit te voeren. Gestolen? Anderhalve maand na het onderzoek bij Dekra kon ik de auto eindelijk wegbrengen. Let op: Inmiddels is het juli 2014. Eind juli wordt ik gebeld door Vaartland met het bericht dat de auto is gestolen op het terrein van Vaartland. Tussen de laatste keer dat ze de auto hebben gezien en dat hij verdwenen blijkt te zijn zitten 6 dagen. De auto stond buiten tussen heel veel andere auto’s van grotere waarde en jongere bouwjaren. Het terrein was afgesloten tijdens de diefstal en men heeft de sleutels nog wel......? oordeel zelf! Al met al is het juridische gebeuren voorbij. De auto is niet meer teruggevonden en mijn verzekering heeft mij een bedrag uitgekeerd en Vaartland kwam nog met een kleine vergoeding op de proppen. Toeval bestaat natuurlijk, en u mag zelf oordelen over dit verhaal, maar wat mij betreft stinkt dit zaakje behoorlijk en is vanaf dag 1 het gevoel niet goed geweest. Ik heb mij helaas emotioneel laten leiden door een fantastische auto waar ik helaas geen dag van heb kunnen genieten.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Vaartland.nl Zwolle op kaart

Praktisch

Adres

Vaartland.nl Zwolle
Nikolaus Ottostraat 3
8013NG ZWOLLE
Overijssel
GPS: 52.4944786 / 6.1213239 lat/lng Plan route

Contact

038 4607050