Vaartland.nl Stolwijk

't Vaartland 7 | STOLWIJK

(7)

Deze garage wordt beoordeeld met

7 reviews

5 sterren

 
1 (14%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
2 (29%)

2 sterren

 
2 (29%)

1 ster

 
2 (29%)
1 van de 7 reviewers raadt deze garage aan.

, 23 februari 2017

Onbetrouwbaar en gluiperig bedrijf

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer slecht en onbetrouwbaar adres smiddags netjes gebeld voor afspraak Kreeg netjes bevestiging ben je onderweg bellen ze ineens op de auto is verkocht de mensen rijden net weg dus wij boos omgekeerd en naar huis dus ik nog ff bij rdw gekeken bleek dat deze helemaal niet was overgeschreven Dus terug bellen na een heel verhaal zegt de verkoper ineens dat hij met de transporteur naar Duitsland is gegaan mmmm beetje raar in 10 minuten 2 verhalen Dus ik wijs hem op hun beleid en hij wist van niet van het artikel en moest het artikel maar doorsturen 3. Kan ik een auto bij jullie reserveren? Over het algemeen is het bij ons niet mogelijk om een auto online of telefonisch te reserveren. In speciale gevallen kan hier in expliciet overleg met de vestigingsmanager echter van af worden geweken. Als u interesse heeft in een auto raden wij u aan snel contact op te nemen omdat onze voorraad snel wisselt. Echter als wij met u afspreken dat we een auto voor u transporteren van de ene naar de andere vestiging reserveren wij de auto natuurlijk wel voor u. Een afspraak voor een proefrit zonder schriftelijke bevestiging van een reservering betekent ook dat wij de auto niet voor u vast kunnen houden en de auto kan worden verkocht voor uw proefrit of bevestiging. Door onze meerdere vestigingen en de snel wisselende voorraad zijn wij genoodzaakt het principe: "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" te hanteren Dus ik zeg luister ik heb een schriftelijke bevestiging ja maar dat ik voor een afspraak en niet voor een proefrit Ja natuurlijk ik ga 90 km rijden voor een bak koffie bij een auto garage Wat een slecht bedrijf

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 februari 2017

Vaartland (eerste indrukken)

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een eerste indruk maak je maar 1 keer! Laatst voor het eerst bij Vaartland geweest zonder uiteindelijk de auto te hebben gekocht. Op het eerste oog gewoon een grotere autohandel met een grotere showroom. Door de drukte kon ik in ieder geval even rustig kijken zonder direct besprongen te worden. De specifieke auto die ik had gezien zag er netjes uit op het oog eerlijk is eerlijk voor een niet te hoge/lage prijs. De verkoper wilde hem even laten draaien maar helaas ging dit niet ivm met een lege accu daarnaast stond een van de de banden plat dus was een proefrit niet mogelijk. Met een jumpstarter toch even kunnen draaien. Auto liep netjes. Niet echt een toffe eerste indruk, maar kan gebeuren dacht ik, we blijven positief. Afgesproken om een week later proef te rijden en dan zou alles verholpen zijn. Een week later na 30 minuten in de showroom wachten toch maar eens gaan kijken. Auto moest wederom met accupack gestart worden, dus geen nieuwe accu geplaatst, en er moest ook nog worden getankt. Echter bleek na tanken de digitiale brandstofmeter nog steeds op nul te staan. Zou komen door te lage accuspanning. De lekke band was wel hard (gepropt of gewoon tijdelijk opgepompt?). Met de Jetpack op de achterbank een ritje gemaakt voor het geval hij mocht afslaan werd er gezegd. Tijdens de proefrit nog wat andere elektronica problemen ontdekt welke ook door de te lage accuspanning zouden komen (tijdens draaien van een motor heb je toch gewoon stroom?). Bij terugkomst niet erg enthousiast op de vraag van de verkoper of alles naar wens was en of ik nog serieuze interesse had. Hmm hij dacht "wie niet waagt". Geen transparante prijsvoering en geen onderhandelruimte at all die er bij bepaalde gebreken of tekortkomingen of afwijking tav marktwaarde mijns inziens toch moet zijn lijkt mij. Wist de prijs via de anwb koerslijsten en marktonderzoek. In eerste instantie lijkt de prijs acceptabel maar na de keuze van het middel garantiepakket ineens 1500 euro (!!) duurder. Waar voor je geld? denk het niet maar goed dat is persoonlijk! Inruil minimal, is slechts handelswaar voor de handel. Het basispakket heeft afleverkosten inclusief en neem je een duurder en beter pakket met meer opties dan vallen deze er ineens buiten maar komen deze er op het toch niet misselijke bedrag er apart weer bij. Waarom? De auto wordt afgeleverd op winterbanden met 4mm profiel (minimaal voor een winterband denk ik). Zomerbanden dien je zelf aan te schaffen en biedt geen ruimte in de onderhandeling maar is niet nodig omdat volgens de verkoper je prima met deze winterbanden de zomer door kunt(!!!) Verminderde remweg(veiligheid?) Meer slijtage? Hoger verbuik? Nooit van gehoord meneer! Verkoper vertelde eerst ook met droge ogen dat het zomerbanden waren, maar deze heeft waarschijnlijk nog nooit een winterband gezien en waar deze aan te herkennen zijn (kristal en M+S en het herkenbare profiel)? Na enige feiten toch een gemeende ...oh ja u heeft gelijk. Kortom ik sla Vaartland even over. Vaartland: volgende keer na het poetsen van de auto toch ook even kijken of hij normaal werkt om teleurstellingen te voorkomen bij potentiele kopers. Weet wat je verkoopt (ik hoop kwaliteit) en zoniet gebruik dit dan niet om fictief de prijs op te drijven.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 september 2016

Nooit meer Vaartland

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Belachelijk hoge rijklaarkosten en dan alleen maar een garantie van 3 maanden en alleen op de motor en versnellingsbak! Ik heb na 4 maanden al 2x koelvloeistof bijvullen, laten nakijken bij de merkdealer blijkt er een lekkage te zitten.... merkdealer adviseerde om contact op te nemen met Vaartland. Vaartland zegt letterlijk: u heeft pech uw garantie is net een maand verlopen, tel zelf maar na. En sowieso valt dat niet onder de garantie, al zou de garantie nog wel geldig zijn. wat een service zeg!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 juni 2016

Koop hier je auto niet mensen!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Koop hier je auto niet mensen, het zijn oplichters. Ik heb niet al te lang een auto gekocht bij deze garage in Stolwijk. Na een proefrit te hebben gemaakt en alles naar behoren "leek" te zijn, de financien afgehandeld met basis garantiepakket. Op de dag dat ik de auto ging halen gaat er al binnen 50km een motormanagment lampje branden! Buitendat als ik een koude starte maakte schoot mijn toerental van 500 naar 1500 en weer terug, zo bleef dit aantal minuten doorgaan. Ik dezelfde week nog terug gebeld en uitgelegd wat het probleem was, na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd maar eens langsgegaan om het persoonlijk te komen vertellen. Uiteindelijk kon erbij vaartland service toch een plekje vrij gemaakt worden voor het uitlezen van de computer, maar helaas, ze konden de fout niet vinden, en als deze niet aanwezig is kunnen ze niks betekenen. Ik was genoodzaakt naar de dealer te gaan wat mij met extra kosten opzadelde. Uit het onderzoek bleek dat mijn labdasonde en nox sensor kapot waren! Dit zou bij de dealer €1000 gaan kosten. Ik heb alles zwart op wit laten zetten en vervolgens weer contact opgenomen met vaartland, nieuwe afspraak gemaakt en alles zou volgens hen wel goedkomen. De auto heb ik afgeleverd en heb ze er op geatandeerd dat ik niet met extra kosten opgezadeld wilde worden, zeker niet van een auto van €15000 die binnen 50km al een flinke storing geeft. Na wat contact te hebben gehad bleek alleen de lambdasonde volgens vaartland kapot te zijn en hadden alleen die vervangen zonder mijn toestemming. Ik kon de auto ophalen en zou weer moeten functioneren, inderdaad auto functioneerd iets beter maar nog is het probleem niet verholpen af en toe doet dit nog steeds voor. Bij het halen had ik nog expliciet gevraagd aan de financiele manager van de garage of alles nu geregeld was en niet dat ik straks nog met een narekening werd opgezadeld, volgens hem waa alles geregeld. Nu, twee weken later krijg ik een factuur van vaartland of ik even €145 eigen risico basis garantie wil betalen!!! Het schijnt zo te zijn dat met het basis pakket een eigenrisico van 145€ moet worden betaald. Echter slaat dit nergens op omdat dit probleem volgens de dealer al aanwezig was voordat ik de auto gekocht had, doormiddel van fout codering doormidde van km regisistratie. Er is dus een niet werkende auto afgeleverd, maar helaas er is geen discusie mogelijk. Nu zit ik met extra kosten opgescheept, plus nox sensor die volgens dealer kapot is is niet eens vervangen, lambdasonde laten repareren zou normaal maar rond de €120 kosten volgens een andere garage. Antwoord van Vaartland was zelf je bent toch met een werkende auto weggereden!! De auto's zijn gecontroleerd en toen is er niks gevonden! (Klopt inderdaad maar de fout kon niet gevonden worden omdat ze de apparatuur er niet voor hebben, daarom ben ik naar de dealer zelf gegaan) Al met al je wordt keihard genaait bij dit bedrijf! Dus mensen koop geen auto bij ze, tenzij je genaait wilt worden zodra er zich problemen gaan voordoen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 december 2015

Zonde van je tijd! Snappen er niks van.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wat een enorme ballentent. Ze lokken je met leuke prijzen, maar eenmaal aangekomen weet je meteen waarom. Eerst een afspraak gemaakt voor een specifieke auto, erbij aangegeven dat ik een proefritje wilde maken, maar toen ik daar kwam wist niemand van iets af. Of ik even plaats wilden nemen, want er was geen verkoper beschikbaar. Na een half uur maar 's een rondje gedaan door de showroom. Daar stond m'n auto, helemaal ingepakt tussen andere auto's. Dus helemaal niet voorbereid. Weer naar beneden, weer 20 min wachten, inmiddels bijna een uur verder, krijg ik eindelijk wat aandacht. Meteen wordt er een papiertje bij gepakt en wordt je verteld wat er allemaal aan kosten bijkomen, afhankelijk van hun enorme keuze menu. Blijkbaar leveren ze anders de auto gewoon half gaar af. Ik vraag om eerst een ritje te maken, zodat ik weet of de auto bevalt alvorens over geld te gaan praten, maar nee, dat kan niet. Heeft u nog iets in te ruilen? Ja, zeg ik. Maar ik zeg, joh, inruil of niet, ik betaal de prijs wel. Ik wil gewoon die auto even proefrijden, maar nee, er moet worden gekeken naar de auto, en dan moeilijk doen. Of ik 'm even naar binnen wil rijden voor verdere inspectie. Al licht geïrriteerd inmiddels toch maar gedaan. Staan er 3 man omheen. Auto is in collector staat, maar ze zijn op zoek he. Ja hoor, ze horen een tikje bij de motor. Dat heeft die altijd al en is in onderhoud bij een specialist. Nou, daar ga je. Krijg je een belachelijke inruilprijs. Een stuk lager dan ik elders al aangeboden had gekregen. Dus ik zeg, weet je. Stop maar met schrijven. Dit gaat niet werken. Zegt hij, ok, maar dan kun je 'm toch daar inruilen en dan hier onze auto kopen? Ja, dag, dan koop ik die auto wel bij dat bedrijf die wel normaal met klanten omgaat lijkt me. Er zijn 101 autobedrijven die je gewoon even laten rijden, je bespreekt de prijs even, die van tevoren bekend is, en je koopt de auto met wat afleverkosten. Ze weten gewoon echt in no-time elk plezier om een auto te gaan kopen uit je te knijpen. Ik ben weggelopen en kom hier nooit meer terug. De handelswijze en manier hoe ze met je omgaan heeft me bijzonder geïrriteerd. Al het personeel keek ook bijzonder ongelukkig. Geen wonder als je zo'n zaak runt. Bijna 1.5 uur m'n tijd staan te verdoen daar, helemaal die kant op gereden onder 't mom van een afspraak en nog steeds geen idee van de auto.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2015

Niet geleverde vloeistoffen wel in rekening gebracht

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor de tweede keer in een half jaar tijd werd mij bij een beurt koelvloeistof en ruitenwisservloeistof in rekening gebracht, terwijl ik die zelf net bijgevuld had. Dit lijkt een structureel iets te zijn. Een half jaar geleden heb ik hier wat van gezegd. Maar nu is dat dus opnieuw het geval. Het gaat om een klein bedrag, maar het boezemt mij geen vertrouwen in. Als 'troost' heb ik wel een kan ruitenwisselvloeistof gratis meegekregen om het goed te maken. Verder prima service, maar toch jammer.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 september 2014

Super service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Reviews hoeven niet altijd negatief te zijn. Er zijn namelijk nog zat bedrijven die klanten ook echt als klant behandelen en probleempjes, hoe klijn ook zonder morren oplossen. En deze ervaring heb ik met Vaartland. Ik kocht er een leuke tweezitter. De hele zaak staat vol met briljante machines overigens. Echt het kijken waard. Leuker in ieder geval dan naar de Ikea :) Op een dag kreeg ik de auto niet meer aan de praat. Dezelfde dag werd de machine terug gebracht naar de garage en werd het euvel verholpen. Bleek een gevalletje "geen benzine" te zijn. Dom...dom..dom.. De naald van de audi is een beetje dik zeg ik dan maar. En zonder problemen werd de auto geretourneerd zonder de gevreesde rekening. Echt een top service meneer Vaartland ! http://www.vaartland.nl - ik word niet betaald door Vaartland hoor. Ben alleen een enthousiaste berijder :)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Vaartland.nl Stolwijk op kaart

Praktisch

Adres

Vaartland.nl Stolwijk
't Vaartland 7
2821LH STOLWIJK
Zuid-Holland
GPS: 51.9729626 / 4.7664136 lat/lng Plan route

Contact

0182 341664

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat