Deze garage wordt beoordeeld met

4 reviews

5 sterren

 
3 (75%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
1 (25%)
3 van de 4 reviewers raadt deze garage aan.

, 01 juni 2017

Oplichters - ANWB onwaardig

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Op 16 mei 2017 kwam ik in Hapert stil te staan met mijn Passat diesel (2008). ANWB gebeld en een medewerker van Roadservice in een ANWB bus kwam helpen. Deze kreeg de auto niet aan de praat en heeft hem hortend en stotend richting hun werkplaats gereden. Het laatste stukje hebben we de auto nog geduwd. Hun analyse: De Turbo is kapot. Waar wil je de auto heen hebben was de vraag. Naar Budel graag. Dat kon niet er mocht maximaal 30 kilometer gereden worden. Toen kwam hun voorstel: 'Wij kunnen je auto ook repareren'. Ze hebben aangegeven wat het inbouwen van de turbo kost: ongeveer 1400 Euro. Ik heb akkoord gegeven om de auto te maken. Op vrijdag 19 mei gebeld , toen bleek dat de verkeerde turbo was besteld en dat het wat langer ging duren. Naast het inbouwen van de turbo moest de EGR worden schoongemaakt. Echter de auto bleef in storing vallen; er was niet mee te rijden. Dinsdag 23 mei: ze lieten een meting uitvoeren om te zien waar het probleem zat. Toen ik vroeg wat dit ging kosten was het antwoord: 'Meneer wij maken de auto netjes in orde; we praten niet over kosten'. Na een aantal dagen (26 mei)) ben ik naar ze toe gegaan; de ECU werd verdacht (bekabeling tot ECU) was inmiddels uitgesloten. Opsturen naar ACtronic. Ik heb gezegd dat ik die auto terug wilde en dat ik niet snap dat je hem kunt uitlezen terwijl de ECU toch stuk is. De monteur belde me 's avonds op dat de storing er uit was en dat het nu een kwestie van afregelen is. Inmiddels is het maandag 29 mei, weer gebeld: de auto deed het nog steeds niet ook niet na schoonspoelen van roetfilter. Ik heb nogmaals gevraagd waar gaat dit heen met de kosten want ik neem hem mee gemaakt of niet gemaakt we zijn 2 weken verder. Het antwoord 3000 Euro meneer en dan hebben we u gematst! Ik ging door het lint en wilde een verantwoordelijke spreken. Nou die heb ik niet aan de lijn gehad. Na lang overleg hebben ze er 2779 Euro van gemaakt. Gisteren 31 mei afgesproken dat ik de baas Bart van Raay te spreken kreeg. Echter hij kwam niet opdagen, belt me niet en stuurt geen email. Om mijn defecte auto terug te krijgen moest ik eerst 2779 af tikken. Schandalig gewoon. Ik snap niet dat dit soort garages nog in een geel ANWB busje mogen rijden. Hier neemt niemand zijn verantwoordelijkheid. Kortom 2 weken bij een ANWB samenwerkend bedrijf gestaan, zo’n 2800 Euro lichter en een kapotte auto voor de deur. Ik overweeg verdere stappen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 november 2014

super garage met hele goed service..

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een hele Klantvriendelijke garage. Goede informatie vooraf zowel achteraf. Prijs kwaliteit is prima. Zeker een aanrader...

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 november 2014

Top garage, snelle en goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Erg fijne en betrouwbare garage, die snel tijd hebben en niet moeilijk doen. Zeker met onze Limousine zijn we top geholpen, door de lengte is het lastig om deze te laten keuren, maar bij Roadservice de Kempen was dit geen enkel probleem.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 november 2014

perfecte service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

monteurs die hun vak verstaan, alles word met je doorgesproken zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Roadservice De Kempen op kaart

Praktisch

Adres

Roadservice De Kempen
Metaalweg 4
5527AK HAPERT
Noord-Brabant
GPS: 51.3716116 / 5.2714252 lat/lng Plan route