Nefkens Utrecht B.V.

Meijewetering 19 | UTRECHT

(4)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Peugeot

Deze garage wordt beoordeeld met

4 reviews

5 sterren

 
1 (25%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
2 (50%)

2 sterren

 
1 (25%)

1 ster

 
0 (0%)
1 van de 4 reviewers raadt deze garage aan.

, 23 juli 2017

Eens maar nooit meer

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In maart hebben wij onze eerste peugeot gekocht een 2008. We hebben deze gekocht bij Nefkens in Utrecht. Verkoop ging uitstekend en erg prettig. De auto rijdt lekker en we zijn er blij mee. Na ongeveer een maand krijgen we een brief voor een terugroepactie. Ik heb vervolgens een afspraak gemaakt en verzocht of ik kon wachten op de reparatie omdat ik ervoor helemaal uit Zoetermeer moet komen. Gelukkig dat kon. Ik heb speciaal een vrije dag genomen om de auto te laten repareren en was om 1300 bij de garage. Sleutels ingenomen en ik ben gaan zitten voor een bakkie. Na ongeveer 10 minuten komt de baliemedewerker van de werkplaats mij doodleuk vertellen dat de reparatie vandaag niet kon plaatsvinden omdat de moter daarvoor afgekoeld moet zijn en of ik een nieuwe afspraak wil maken. U begrijpt dat ik erg boos was. Ik heb toen wel duidelijk gemaakt dat een vrije dag mij zeker 150 euro kost, en dan heb ik de kosten voor het rijden naar Utrecht nog niet eens meegenomen. De twee medewerkers aan de balie maakte mij met enige arogantie duidelijk dat ze daar niks aan konden doen. Eenmaal thuis gekomen direct via de website een klacht gestuurd welke na 3 weken nog steeds niet beantwoord was. Na 3 weken nog maar een mail en toen uiteindelijk na nog een week antwoord gekregen. Degene die de klacht behandelde wilde uiteindelijk niet verder gaan als 100 euro korting op een volgende beurt. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik het daar niet mee eens ben. Als je dan toch toegeeft dat je ongelijk hebt compenseer je de werkelijke kosten, wees een "kerel". Al met al ik ben klaar met Nefkens en de terugroepactie is keurig uitgevoerd door DAVO in Zoetermeer.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 november 2014

Waren al die onkosten echt nodig?

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Heb sinds een jaar een 2e-hands Peugeot 207 uit 2007. Kreeg problemen met temperatuurmeter die hoog uitsloeg. Dus verwarming en blower hoog gezet om motor te koelen. Nefkens zocht oplossing in vervangen thermostaat en fan. Kassa. Probleem hield echter aan. Nefkens zocht oplossing in update software, vervangen bobine (2 x), koppakking, bougies, dus weer kassa (totaal ca. 1.600 euro). Voor mij nog altijd niet duidelijk waar het probleem nu echt zat en of al deze onkosten echt nodig waren. Onlangs wintercheck laten doen. Binnenkort moeten remmen, uitlaat en fuseekogels vervangen worden, kosten in elk geval 600 maar daar zijn fuseekogels nog niet in meegenomen. Heb ik een kat in de zak gekocht, of doet deze garage meer onderhoud dan nodig is?

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 april 2014

Ze laten weinig vakmanschap en nauwkeurigheid zien

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Tot tweemaal toe is bij een onderhoudsbeurt geld in rekening gebracht voor het bijvullen van ruitensproeiervloeistof, terwijl ik deze die dag zelf tot de rand heb gevuld. als dat tweemaal gebeurt, is het geen toevallige vergissing, denk ik. Vreemde pingel-geluiden in de airco van de auto werden door de monteur wel gehoord, maar niet herkend. "Niets aan te doen dus" was de reactie. Het stuur van een nieuwe Peugeot 107 richtte zich na een bocht niet vanzelf in de "rechtuit' stand. Met de hand moest ik het stuur in de rechtdoor-stand zetten. Na een proefrit van de chef-monteur vond deze dat het heel normaal was voor dit type auto en "ze doen het allemaal". Niet dus. Diverse 107-bezitters hadden er geen last van. Uiteindelijk bleken het de banden te zijn, die kennelijk moesten inslijten. E.e.a. wekt erg weinig vertrouwen. U zult begrijpen dat mijn auto's daar niet meer in onderhoud zijn.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Waar klant nog koning is

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een eerlijke garage die met de klant meedenkt en zijn afspraken nakomt. Als klant Er wordt naar je geluisterd en wordt gewaardeerd als klant. Werkzaamheden worden goed en op tijd uitgevoerd en indien nodig wordt je thuis gebracht en weer thuis opgehaald na de reparatie. Kundige mensen die ook eerlijk advies geven over de prioriteit van onderhoud, ook als dat betekend dat de rekening lager uitvalt. Dat noem ik service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Nefkens Utrecht B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Nefkens Utrecht B.V.
Meijewetering 19
3543AA UTRECHT
Utrecht
GPS: 52.1136616 / 5.0348417 lat/lng Plan route

Contact

030-2414243