Motorhuis Delft

Exportweg 3 | DELFGAUW

(7)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Citroen , Hyundai , Kia , Opel

Deze garage wordt beoordeeld met

7 reviews

5 sterren

 
3 (43%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
1 (14%)

2 sterren

 
1 (14%)

1 ster

 
2 (29%)
3 van de 7 reviewers raadt deze garage aan.

, 21 augustus 2017

Bobineblues

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag voor het eerst en waarschijnlijk voor het laatst deze Citroen dealer bezocht. Aanleiding melding storing motorregeling. Auto rijdt perfect maar toch. Auto is in onderhoud bij mijn Citroenspecialist in Leerdam waar vorige week de bobine en alle bougies zijn vernieuwd. Dit heb ik ook gemeld aan de balie. Mijn verzoek was uitlezen en resetten. Het aanbod: diagnose stellen. Is ook prima, kosten 52,94 Euri Na een uur is de conclusie: mogelijke oorzaak defecte bobine en permanente storing katalysator. Die moet zeker worden vervangen. En verdere diagnose is noodzakelijk. Ook compressie meten. Wat doe je dan in zo'n uur? Op weg naar huis ontdek ik dat de boordcomputer niet is gereset. Terug naar de garage. Nee resetten kan niet. Navraag bij mijn vaste Citroenspecialist leert mij dat dat geen probleem is en dat de katalysator allerlei meldingen kan geven die niet zonder meer tot vervanging hoeven te leiden. Ik ben erg garagetrouw en hoewel dichtbij huis heeft het Motorhuis Delft mijn vertrouwen niet gewonnen. Tot slot: de koffie is erg lekker.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 augustus 2017

Zeer teleurgesteld

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij hebben hier een auto gekocht maar na aankoop waren ze effe vergeten te melden dat er geen centrale deurvergrendeling in zat. Na een eindje rijden bleken ook de voorspeakers het niet te doen. Alles geprobeerd op de autoradio (fader en balance verzetten) maar niks hielp, dus maar een afspraak gemaakt om dit na te kijken. Breng je de auto kijken ze er effe na (hetzelfde wat wij ook al geconstateerd hadden) en word er gewoon gezegd dat er nog een vervolg afspraak gemaakt moet worden. Wij die vervolg afspraak gemaakt en zelf maar wat verder gekeken en wat bleek...de speaker connectoren waren zo verroest dat deze het niet meer deden. Dit bij de afspraak aangegeven en een gesprek aangegaan over de oorzaak hiervan en dat ze dit de eerste keer niet geconstateerd hadden...procedure dit en dat bla bla. Na weer 1,5 uur daar wachten konden we weer naar huis zonder nieuwe voorspeakers want die moeten natuurlijk eerst besteld worden (en zou ook nog eens voor onze rekening zijn). Intussen al een tijdje met de auto gereden en bleek ook af en toe niet goed te starten. Dit aangegeven bij de afspraak om de speakers om te wisselen en ook dat ze de raamrubbers weer netjes terug doen zoals ze horen. Maar je raad het al, bij het ophalen zaten de rubbers nogsteeds niet goed...dit weer aangegeven en werd nu wel goed gedaan alleen zo hoorde het niet volgens de monteur (ik kon zo bij alle auto's op het terrein laten zien dat het wel zo was, maar hij bleef eigenwijs). Voor het slechte starten hadden ze effe de computer uitgelezen maar konden hier niks vinden. Dus stuur je je klant maar weer op pad in de hoop dat het zich vanzelf oplost. Maar de problemen blijven. Dus als klant een auto met extra bovag garantie gekocht, maar in een paar weken al 3 keer terug geweest en zou nu dus weer een afspraak gemaakt moeten worden. Als klant heb je natuurlijk alle tijd :-(.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 december 2014

Ik rijd liever een stukje verder

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na verschillende slechte ervaringen rijd ik liever een stukje verder. Breng ik op vrijdagochtend mijn auto, met de afspraak dat hij 's middags weer klaar is,.... helaas hij is nog niet klaar (ik heb in het weekend wel een auto nodig, en dit van te voeren aangegeven). Nou dan kunt u bij ons voor € 70 wel een auto huren. Dat ben ik niet van plan. Na kort overleg staat mijn auto binnen 3 minuten rijklaar op de stoep. Breng hem na het weekend maar weer langs voor het verdere onderhoud..... Proberen ze je zo even volkomen onnodig €70,- uit je zak te kloppen. Een andere keer met een kapotte airco, ben ik eerst al €50 kwijt voor het "stellen van de diagnose". De reparatie zou dan nog € 2000 kosten. Bij een andere garage ben ik € 800 goedkoper uit. En zo heb ik nog enkele negatieve ervaringen. Nee ik rijd graag iets verder naar een betrouwbare garage

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Veel woorden, weinig daden

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Motorhuis heeft het allemaal goed voor elkaar. Mannetje aan de balie die een formulier invult, leerlingmonteur die klusje aan je auto doet, andere monteur die volgende klusje doet, etc. etc. En de klant is de dupe. En dat alles voor de hoofdprijs. Voorbeeld: er was een probleem met de acceleratie waar 4 à 5 keer naar gekeken is. Nooit opgelost. Met mijn Citroën naar Citonda gegaan, in een uurtje probleem opgelost! Voor minder geld en met mensen die weten waar ze over praten. Een verademing.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 oktober 2014

Zo hoort goede service te zijn

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben al jaren klant bij het Motorhuis en vindt de service en de aandacht nog steeds op een hoog niveau staan. Ook al kom ik uit Zoetermeer, de rit naar Delfgauw is het zeker waard.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 mei 2014

Service staat boven aan

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede uitleg en uitvoerings-voorstellen worden van te voren kenbaar gemaakt, Men belt tussentijds als er meer kosten gemaakt worden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2014

Kwaliteit bestaat nog!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In alle opzichten ben je hier als klant nog koning.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Motorhuis Delft op kaart

Praktisch

Adres

Motorhuis Delft
Exportweg 3
2645ED DELFGAUW
Zuid-Holland
GPS: 51.9980012 / 4.3995963 lat/lng Plan route

Contact

015-2517230