Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Mercedes , Smart

Aangesloten bij

BOVAG , FOCWA , Glasgarant , RDW erkend , Stichting Duurzaam Repareren , VACO

Over Mercedes-Benz Naaldwijk | smart Center Naaldw...

Als één van de zes vestigingen van Mercedes-Benz Dealer Bedrijven is Mercedes-Benz Naaldwijk onderdeel van Mercedes-Benz Nederland. Met bijna 300 medewerkers zijn wij in zuid-west Nederland dè dealer voor Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens, smart, FUSO, SLR en AMG. Daarnaast zijn wij als enige in Nederland erkend reparateur van Mercedes-Benz Guard en zijn wij partner van het Mercedes-Benz Classic Center. MBDB bestaat meer dan 75 jaar.

Mercedes-Benz Den Haag is de hoofdvestiging en gevestigd op het bedrijventerrein Forepark in Den Haag. Daarnaast heeft ons bedrijf vestigingen in Alphen a/d Rijn, Leiden, Maasdijk, Naaldwijk en Roelofarendsveen.

Deze garage wordt beoordeeld met

9 reviews

5 sterren

 
3 (33%)

4 sterren

 
5 (56%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (11%)

1 ster

 
0 (0%)
8 van de 9 reviewers raadt deze garage aan.

, 28 december 2016

Slechte service en onbetrouwbaar

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn wagen gaf foutmelding op dashboard en ik heb getracht dit bij MB in Naaldwijk te laten repareren. Ik ben donderdag 15 december om 13:43 door medewerker teruggebeld na de garage eerder benaderd te hebben voor een reparatieafspraak, om te polsen of het mogelijk was de auto ter reparatie te brengen. Ik heb de auto direct daarna op 15 december rond 14:00 overdag bij de garage afgeleverd met de dashboard melding ‘accu dynamo probleem gaarne werkplaats opzoeken’. Eenmaal bij de garage viel de motor uit en kon niet meer starten. Balie medewerker kon toen niets vertellen over het euvel alhoewel het duidelijk was dat de accu geen stroom meer kon leveren. Accu en dynamo diende gecontroleerd te worden. Pas vrijdag net voor het weekend op 16 december om 18:16 werd een prijsopgave (1240,- Euro incl BTW) doorgegeven voor een ‘ruildynamo’. Men kom mij toen niet vertellen of dit een ‘nieuwe’ of ‘gereviseerde' dynamo was maar dit scheen sowieso niets uit te maken in de prijsopgave omdat er toch 2 jaar garantie op was. Kortom ik leek geen andere keus te hebben dan dit te accepteren net voor het weekend (en vakantie). Derhalve heb ik telefonisch de opdracht gegeven maar de auto zou op zijn vroegst dinsdag 20 december aan het einde van de dag gereed zijn (te laat voor mijn vakantie die maandag avond zou aanvangen). Beter was het sowieso na mijn vakantie op 28 December langs te komen omdat men waarschijnlijk toch meer tijd nodig had. Let op er werd mij verzekerd dat de auto niet op zaterdag 17 december gerepareerd kon worden voor mijn vakantie! Zondag ontmoette ik een garagehouder uit Brabant die veel ervaring had met MB en vertelde hem bij toeval dat ik een probleem met mijn dynamo had. Hij vertelde mij dat als alternatief een revisie van een dergelijke dynamo ook tot de mogelijkheden bij MB behoorde. Derhalve heb ik direct na het weekend op maandagochtend 19 december om 08:13 MB Naaldwijk gebeld. Mijn vraag was: 'Kan ik een dynamo revisie ook laten uitvoeren ipv vervanging en wat zou dit dan kosten?’ Betreffende medewerker kwam toen pas met de nieuwe oplossing van het "Gebraucht Teile Zentrum" van Mercedes-Benz en zou mij spoedig een prijsopgave doorgeven. Ik vertelde hem toen de reparatie zoals vrijdag 18:16 afgesproken af te blazen en zou een nieuwe prijsopgave af wachten. Deze prijsopgave is er nooit gekomen ook na diverse telefoontjes mijnerzijds naar de garage (tijden 10:31, 10:32, 1034) en mijn mondelinge opdracht ontbinding heeft klaarblijkelijk ook geen navolging gekregen. Om 10:55 belde medewerker met de mededeling dat hij geen gelegenheid (tijd) had de oplossing met de "Gebraucht Teile Zentrum" van Mercedes-Benz een vervolg te geven. Het was druk bij MB en mij werd de keuze gesteld (voor het blok gezet) om de oorspronkelijke afspraak door te zetten of om de auto weer te komen ophalen. Laatste zou overigens een probleem opleveren omdat de dynamo er inmiddels uit lag en de auto sowieso niet meer gestart kon worden bleek nu plotseling omdat er al aan gesleuteld was en er diagnose kosten gemaakt waren ter hoogte van 218 Euro. Deze moesten sowieso eerst betaald worden alvorens de auto opgehaald kon worden. Na ruggespraak met de Brabantse garagehouder die begrip had voor deze chantage praktijken van deze MB garage was hij bereid mijn auto met zijn bergingswagen op te halen en te repareren voor 300,- Euro. De auto / dynamo is inmiddels gerepareerd voor dit bedrag. Kortom zeer teleurgesteld in deze chantage praktijken van MB Naaldwijk. Ook eerdere reparaties liepen altijd uit en werden ondeskundig uitgevoerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 maart 2015

Degelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik koos een Mercedes om zijn rijkwaliteiten en degelijkheid. En dat laatste aspect trof ik ook bij deze garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 maart 2015

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Rustige, degelijke uitstraling. Werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en binnen verwachte tijd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 februari 2015

positief

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vriendelijk geholpen en gemaakte afspraken worden nagekomen. Ook service dat je wekelijks je auto kan wassen in de wasstraat. Na service beurt of wisselen van winterbanden wordt de auto door de wasstraat gereden. Top.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 november 2014

Fijne en eerlijke garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zelf rij ik een smart maar je wordt behandeld of als je een peperdure Mercedes heb gekocht ooit. Die ervaring heb ik helaas niet bij andere dealers van Smart - Mercedes, die kijken erg op je neer als je met een Smart aankomt. De service / klantvriendelijkheid is dus top !!! Vandaag me Smart opgehaald voor een APK en een grote beurt en ik was nog geen € 300,00 kwijt en ze hadden me Smartje weer heerlijk door de wasstraat gehaald.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 november 2014

winterbanden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vriendelijk en voorkomende receptie die er voor heeft gezorgd dat ik zoals afgesproken snel bent geholpen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 oktober 2014

Het kost goud, maar er is niets fout

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben al jaren klant en nog steeds tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 oktober 2014

aan verwachting voldaan

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De beraamde kosten zijn van te voren besproken. In praktijk is er iets meer tijd in gestoken maar daar kwamen we samen keurig uit. Ben naar dealer gegaan omdat het originele materialen gebruikt

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Goed maar duur

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima service en afhandeling maar er hangt wel een prijskaartje aan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Mercedes-Benz Naaldwijk | smart Center Naaldwijk op kaart

Praktisch

Adres

Mercedes-Benz Naaldwijk | smart Center Naaldwijk
Klompenmakerstraat 50
2672GA NAALDWIJK
Zuid-Holland
GPS: 52.0029408 / 4.2134614 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr

Contact

0174-526770

info-mbdb@daimler.com