Marans B.V.

De Run 5108 | VELDHOVEN

(9)

Deze garage wordt beoordeeld met

9 reviews

5 sterren

 
3 (33%)

4 sterren

 
3 (33%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
2 (22%)

1 ster

 
1 (11%)
6 van de 9 reviewers raadt deze garage aan.

, 28 juli 2017

goede vakbekwame garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb onlangs mijn volvo xc90 naar Marans gebracht en ben op een zeer goede manier behandeld. De problemen aan mijn auto zijn verholpen tegen een prijs die bij een Volvo dealer 2x zo hoog hadden gelegen. Tevens heb ik op advies van een monteur mijn automaatbak laat flushen zoals ze dat noemen en ik merk daar een heel goed verschil in schakelen nu dat raad ik iedereen aan met een automaat. Nogmaals ik ben heel goed te spreken over garage bedrijf Marans

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 mei 2017

Een vervangende deur voor mijn Volvo 940GLE uit 1994 tegen een zeer billijke prijs

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Van mijn trouwe Volvo 940GLE (375000 km) was een achterportier zwaar beschadigd geraakt, evenals de bijbehorende scharnieren. Marans had het juiste type vervangend portier in voorraad, en ook nog eens in de goede kleur. Gelukkig zijn de scharnieren bij deze auto niet aan de middenstijl gelast, maar geschroefd. Marans verving de scharnieren en het portier, en stelde een en ander vakkundig af. Materiaal plus arbeid kostten me Euro 170. Hiermee was ik snel en tegen een uitermate billijke prijs geholpen. In dit soort situatie is Marans een uitkomst.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 april 2017

Zeeeer onbetrouwbare garage, komen in het aller eerste begin hun afspraken al niet na!!!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Marans had op donderdag een occasion op internet geplaatst. Direct diezelfde donderdag telefonisch contact met hen hierover opgenomen en 's Avonds nog een keer via telefoon een afspraak gemaakt om zaterdagochtend om 9.00 uur te komen voor de aangeboden wagen (andere verplichtingen op vrijdag, dus die dag kon ik niet). De volgende dag wederom in de ochtend telefonisch contact opgenomen of de aangeboden wagen de volgende dag bij aankoop via pin betaald kan worden. No problem !!! Diezelfde vrijdag begin van de middag door Marans gebeld: je hoeft niet meer te komen, de wagen is inmiddels verkocht. Als je ze zegt dat je duidelijk e.e.a. met hen hebt afgesproken, zeggen ze doodleuk: wie het eerst komt, het eerst maalt. Als na het allereerste contact al zo met je wordt om gegaan dan is voor mij heel duidelijk: LOOP MET EEN GROTE BOOG OM DIT BEDRIJF HEEN.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 maart 2017

Vakmanschap ten top!!! Alleen maar goede ervaringen met Marans Volvo.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn Volvo V70 uit 2000 is al geruime tijd in onderhoud bij dit bedrijf. Ze zijn echt vakkundig, erg vriendelijk en zeer servicebereid. Een aanrader !!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 februari 2017

OPGELICHT DOOR MARANS VELDHOVEN

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Beste mensen, Kan ik geen 0 sterren geven? 1 zijn zij niet waard. Ik wil jullie graag waarschuwen voor de praktijken van Volvo onderdelen verkoper, Marans te Veldhoven. Zij adverteren dat ze zeer deskundig zijn, eerlijk, en al 35 jaar bestaan. Ik was er deze week heen gegaan om de turbo druk regelklep / wastegate / 3 weg klep te laten vervangen. Vooraf een telefonische offerte ontvangen: Nieuwe klep, met montage, kost 80 EUR ex btw. Dat is een faire prijs, dus ik was er diezelfde middag nog heen gegaan om het uit te laten voeren. Helaas, mijn auto gaf nog steeds aan turbo druk te hoog. Dus dacht ik dat er iets anders fout is. Zij kwamen met de diagnose dat de gloeibougie kapot was en ze adviseerden voor 500 EUR alle 4 de gloeibougies te laten vervangen....... Daar geloofde ik niets van. Toen naar een Bovag garage in mijn dorp gegaan. Na 1,5 uur onderzoeken belde hij mij op: je zei toch dat die klep nieuw was? Ik: Jazeker. Hij: Mag ik een nieuwe bestellen en dat proberen, want ik denk dat de storing toch door de turbo druk regelklep veroorzaakt wordt, en die er op zit ziet er absoluut niet nieuw uit, weet je zeker dat die nieuw is? Nieuwe klep gemonteerd, auto gemaakt! Wat bleek: Marans had een kapotte gebruikte klep gemonteerd, terwijl ik een nieuwe had besteld en voor heb betaald. Hierdoor heb ik 80 EUR voor niets betaald, en alsnog een reparatie bij de Bovag garage van 185 EUR moeten betalen. Als klap op de vuurpeil, had de monteur van Marans 2 slangen op de druk klep verkeerd om aangesloten :o :o :o . Toen ik verhaal ging halen, hebben zij mij zeer onbeschofd behandeld, en uitgemaakt voor leugenaar. Na lang bekvechten kreeg ik mijn 80 EUR terug, en werd nog even gezegd:''hier nooit meer komen!!!''. Ik zei: Ik kom hier absoluut NOOOOOIT meer, maak je maar geen zorgen. Door hun reactie merkte ik ook dat ze mij bewust opgelicht hebben. Als het een foutje was, hadden ze mij vast normaal geholpen. Vervolgens ben ik gaan Googlen, en wat blijkt, mijn verhaal staat niet op zich. Ze lijken er structureel mensen op te lichten, en vervolgens voor van alles uit te maken. Moraal van het verhaal: MET EEN ZEER GROTE BOOG OM MARANS UIT VELDHOVEN HEEN LOPEN!!!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 november 2016

NOOIT MEER!!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben nog nooit zo minderwaardig en slecht behandeld. Ze zijn totaal niet te vertrouwen. Ze proberen je op alle manier op te lichten. Koop daar een onderdeel voor een Volvo, breng deze naar de garage waar mijn auto naar toe gesleept is. Zij monteren het onderdeel en willen gaan proefrijden. Dit lukt niet. Neem contact op met Marans. Zij reageren vol verbaast alsof ik iets onmogelijks vertel. Nu de oplossing.... kom maar terug met uw onderdeel, we hebben hier een andere onderdeel, maar kost wel € 300,- extra. Dus mijn vraag, waarom moet ik € 300,- bij betalen. Kreeg ik een flauwe antwoord dat deze onderdeel 50.000 km minder had gelopen en ik eigenlijk geen garantie had, maar hij op deze manier mij tegemoet wilde komen omdat hij het ook vervelend voor mij vond. Ik antwoordde daarop, ik ga echt geen geld bij betalen. Ik heb al extra kosten omdat mijn monteur nu extra werk heeft en ik weer op en neer moet rijden. Maar goed, ik ben toen terug gereden. Heb het onderdeel terug gebracht. Toen ik eenmaal daar was, wilde hij mij minder geld terug geven, dan ik betaald had voor de moeite die hij heeft genomen. Toen werd ik wel een beetje geirriteert/boos. Na een discussie en leugens kreeg ik mijn geld terug onder het mom van... Met jullie volk (ben buitenlands) moet je ook geen zaken willen doen. Heb mijn geld gepakt en heb elders gebeld, waar ik dezelfde onderdeel voor minder geld kon ophalen. Mijn advies: Blijf ver uit de buurt van deze mensen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 september 2016

Dankzij Marans kon mijn auto worden gerepareerd

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn Volvo 940GLE uit 1994 had een hardnekkig probleem. Het onderste deel van het kachelhuis was gebarsten bij een reparatie lang geleden, en die barst was meermaals gerepareerd met kit. Maar het kachelhuis is moeilijk bereikbaar, en lukte niet, de afdichting blijvend waterdicht te maken. Dit had gevolgen. Op de verdamper in het kachelhuis condenseert namelijk water, en normaal loopt dit door een pijpje aan het kachelhuis naar buiten. Maar nu liep het via de barst de auto in, op de bodem aan de rechterkant. Dit probleem werd de laatste tijd steeds erger. Regelmatig was de vloerbedekking doorweekt, en kon de bijrijder natte voeten krijgen. Als dit niet werd verholpen, zou ik de auto moeten afdanken. Vervanging van het kapotte deel van het kachelhuis was dus noodzakelijk, maar ik kon nergens een leverancier vinden. Tot ik terecht kwam bij de firma Marans in Veldhoven. Daar was het onderdeel aanwezig, in een sloopauto. Marans heeft het kachelhuis uit mijn auto gehaald, gerepareerd en teruggezet, en de airco weer in orde gemaakt, wat de nodige arbeidsuren zal hebben gekost. Dit had zijn prijs, maar ik vond de rekening heel billijk. Achteraf bleek een deel van het water nog onderlangs het horizontale afvoerpijpje te kunnen teruglopen de auto in, omdat de rubber afdichting rond het pijpje niet waterdicht meer is. Ook dat is door Marans verholpen, door in het afvoerpijpje een verlengbuisje met een kraagje te lijmen. Het vochtprobleem is opgelost, en de verwarming en airco werken nog steeds prima. Dankzij Marans kan ik mijn dierbare 940GLE blijven gebruiken!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 oktober 2015

goed onderhoud, geen onnodige kosten.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

prima onderhoud van een wat oudere Volvo . Alle onderdelen zijn aanwezig. vervanging door goede gebruikte onderdelen met garantie. Reparatie beter betaalbaar. Het bedrijf is ook een recycle en autosloperij voor Volvo's. je bent er welkom.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

No Nonsence Volvo Service Punt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima adres voor alle Volvo onderdelen, vragen en onderhoud. Zij zijn in staat autorijden leuk te houden. Realistisch kijk op wat ECHT nodig is. Ze kennen elk Volvo onderdeel van binnen en buiten. Geen rode lopers en lounge muziek maar gemoedelijk Brabants ontvangst door hard werkende mensen met een Volvo hart!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Marans B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Marans B.V.
De Run 5108
5503LV VELDHOVEN
Noord-Brabant
GPS: 51.4128518 / 5.4176126 lat/lng Plan route

Contact

040 2535398