Deze garage wordt beoordeeld met

2 reviews

5 sterren

 
0 (0%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
2 (100%)

1 ster

 
0 (0%)
0 van de 2 reviewers raadt deze garage aan.

, 30 juni 2017

Veel beloven en weinig geven doet de gek Landrover eigenaar in vreugde leven

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik herken de inhoud van de andere review volledig. Toen ik enige jaren geleden elders een Land Rover kocht liet de dealer bij een reparatie mij daarvoor flink bloeden. Ik mocht ook tijdens de reparatie de garage niet in komen. Daarop week ik uit naar Bas van Slooten. Mijn ervaring toen was deels positief : - Zeer goede monteurs (Erwin en twee jonge monteurs). - Bas is een rare man. En ook totaal niet geinteresseerd in de klant. Nadat Bas naar een groter pand verhuisde bleken bij een volgende reparatie de mij bekende monteurs niet meer bij Bas werkzaam te zijn. Omdat ik bij de reparatie aanwezig was kon ik beoordelen welke daarvoor in de plaats gekomen waren. Op grond van mijn waarnemingen (en ik heb echt verstand van auto s en repareren) besloot ik mijn heil in de toekomst wederom elders te zoeken. Dit heb ik gevonden bij Landrover garage Gellecom in Soest. Al twee jaar ervaar ik : openheid, eerlijkheid en deskundigheid. En de nota s vallen iedere keer weer mee in plaats van tegen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 februari 2016

Liever naar de dealer?

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn LandRover Discovery 2001 stond te koop en precies het weekend voor een bezichtiging stond de auto opeens achter scheef doorgezakt. Een snelle check bij een vrije garage bij mij om de hoek, bleek dat een luchtvering lek was. Na montage van de nieuwe balg werkte de luchtvering weer perfect, echter als je het knopje van de hoogte verstelling indrukte, ging hij niet meer naar de hoogste stand (voor off-road). Wij dachten dat het hier om een "reset" procedure ging, aangezien hij het voorheen wel deed (met een lekke balg), maar zeer traag. Mijn vrije garage had geen LandRover uitlees apparatuur zodat ik een afspraak maakte bij de dichtstbijzijnde LandRover specialist Bas van Slooten in Nijkerk. Ik heb niet gekozen voor een officiele dealer omdat de vrije garages vaak wat flexibeler en ook goedkoper werken (dacht ik....). Het goede nieuws is dat ik meteen langs kon komen, omdat een storingsuitlezing makkelijk tussendoor gedaan kon worden. Aangezien ik die dag niet kon heb ik een vriend gestuurd. Om een lang verhaal kort te houden, na 4,5 uur zoeken hadden ze nog geen idee wat er aan de hand was en moest ik een nieuwe afspraak maken voor verder onderzoek. En natuurlijk de rekening van €430,00. Ik dacht dat alleen de officiele dealer een uurtarief hadden van rond de €100,- maar ook Bas van Slooten rekent dealer tarieven. Ondertussen was mijn koper afgehaakt en zat ik met een hoge rekening en nog steeds met een auto die niet omhoog kon. Ik ben meteen na het weekend langs gegaan in Nijkerk om dit persoonlijk te bespreken, maar helaas, hier mocht alleen Bas van Slooten zelf over beslissen en die was er niet. Alleen bereikbaar via de mobiel en na een aantal pogingen ben ik ermee gestopt. Zeker na de opmerking van het balie personeel "dat ie wel vaker moeilijk te bereiken is omdat ie het er van neemt...". Maar vorige week de aanmaning gehad en ik wilde het ook graag opgelost hebben. Uiteindelijk Bas zelf gesproken en die bood aan om alsnog zijn beste monteur er naar te laten kijken (wat voor een kwalificatie had "mijn" monteur dan voor €96,00 per uur?). Faire aanbieding, dus afspraak gemaakt voor vandaag, maar kon het niet laten om gisteravond toch nog eens op de knop te drukken. En jawel hoor, hij ging zonder morren perfect omhoog en ook weer naar beneden! Zal je altijd zien... Dus Bas weer gebeld met goede nieuws, maar hij wilde toch graag naar de auto kijken of het wel echt goed was. Zat ik niet op te wachten om weer 1,5 - 2 uur van mijn tijd hierin te investeren, maar goed ook ik wilde het probleem uit de wereld hebben, dus vandaag voor de 3e keer naar Nijkerk gereden. Auto door Van Slooten's specialist uitgelezen en die kwam ook tot de conclusie dat het veersysteem helemaal in orde is. Tja en wat nu? Het personeel was onverbiddelijk en ik diende de rekening voor de volle 100% te betalen. Opzich hebben ze gelijk dat men de uren aan mijn auto gewerkt heeft, maar enig begrip voor mijn situatie.... tot 3 keer langs geweest..... geen enkele tegemoet koming. Er zijn geen materialen geleverd, alleen uren gedeclareerd van bijna €100,- per uur voor een normale monteur, dus er was zeker een mogelijkheid om een geste te doen. Of had een tegoed voorgesteld op de volgende beurt, dan heb je tenminste nog een klant en mogelijk ook nog een tevreden, of doe iets anders. Maar nee niets! En nu heeft ie een ontevreden klant die het aan vele mensen verder verteld dat je de officiele dealer misschien wel de plek is waar je moet zijn i.p.v. een vrije "specialist" die het zelfde uurloon rekent en werft met de slogan "waar service nog de normaalst zaak is". Misschien dat zij mij uit kunnen leggen wat normaal is of wat service is? Ik kies een volgende keer toch liever voor de echte specialist; de dealer!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Land Rover Specialist Bas van Slooten op kaart

Praktisch

Adres

Land Rover Specialist Bas van Slooten
Koperslager 18
3861SJ NIJKERK
Gelderland
GPS: 52.2284146 / 5.4678076 lat/lng Plan route

Contact

033 2534516