Deze garage wordt beoordeeld met

6 reviews

5 sterren

 
4 (67%)

4 sterren

 
1 (17%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (17%)

1 ster

 
0 (0%)
5 van de 6 reviewers raadt deze garage aan.

, 21 februari 2017

Dingen die ze slopen worden niet gerepareerd

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Recent langs geweest voor een APK. Maar ben zeer ontevreden. Nog geen 3 uur nadat mijn auto door de keuring heen was, begon er een vreemd zoemend geluid op te spelen en trilde het rempedaal en ik kreeg een storingsmelding in het ABS systeem. Hier heb ik verder nog nooit eerder last van gehad, en enkele weken daarvoor had mijn auto een beurt gehad waarbij o.a de ashoes was vervangen. Ik heb een vriend van mij gevraagd wat dit kon zijn aangezien deze ook een garage heeft, en hij is even komen kijken. De bevestigingsring was verdwenen, dus de ashoes zat gewoon los. De vriend vertelde mij dat ik gewoon kon bellen de volgende dag naar Gruba, dan zouden zij dit gewoon oplossen. Dat zou namelijk de normale gang van zaken zijn. Maar, niets was minder waar. Meneer wilde mij eerst afschepen met dat hij zaterdag wel kon kijken (ik belde donderdagochtend). Zaterdagochtend moest ik aan de andere kant van het land zijn, dus kon meneer er vrijdag van maken. Mijn vrouw durfde niet eens meer te rijden in onze auto, want een storing geeft hij niet zomaar, en aangezien een remsysteem wel vrij handig is in een auto, gaf ik aan dat ik vrijdag te laat vond. Nou ja, meneer werd een beetje humeurig, en zei tegen mij ''vandaag heb ik geen tijd, het is hartstikke druk. Ik kan toch mijn andere klanten niet teleurstellen?'' Nee, beste meneer van de Gruba, maar mij wel? Ook vond meneer het maar een raar verhaal, want ze hadden de ashoes alleen maar ''vast gezet''. Deze ringen zijn als tij-rips eenmalig te gebruiken. Meneer heeft deze dus of zelf stuk geknepen, of zeer slordig bevestigd. Dit is een lastige taak, maar met een beetje kennis van zaken had meneer er ook prima een slangenklem op kunnen zetten die iedereen wel heeft liggen. Maar hij vond het wel heel vervelend. Waarop ik dan ook gezegd heb dat als het in een keer goed gegaan was (de klus) dat het niet nodig had geweest dat ik terug zou komen. Nou ja, ik kon hem dan dezelfde dag neerzetten, maar, meneer wist niet wanneer hij eraan toe zou komen. Ik gaf aan dat ik om 11.15 weer thuis moest zijn voor het afhalen van de kinderen van school, dat vond meneer een probleem. Maar, uiteindelijk kwam meneer met de oplossing dat ik een leenauto mee mocht nemen (kostenloos) Prima, zo gezegd, zo gedaan. Ik kom daar aan, meneer was niet te genieten. Ik maakte volgens hem verwijten dat hij zijn werk niet goed gedaan heeft enzovoort, terwijl ik alleen gezegd heb dat als de klus in een keer goed gegaan was, dat ik niet terug hoefde te komen. Lijkt mij vrij simpel. Overigens spreek ik iedereen altijd keurig aan met ''u'' en geef ik iedereen een kans om een probleem eerlijk op te lossen. Prima, meneer belde, mijn auto was klaar. Ik haast mij snel naar Gruba, ik zet de auto keurig netjes terug en meneer kwam net de garage uit gereden. Zijn melding? Hij heeft de klem beter vast gezet, maar dat trillen tijdens het remmen deed hij nog steeds, en de ABS storing was er ook nog. Maar, meneer had de storing gereset. Resetten, is niet oplossen! En met een ABS storing mag een auto niet eens worden goedgekeurd. Prima, ik moest maar even aankijken wat ie deed. Dus toch met dit verhaal naar die vriend van mij. Die keek na het aanhoren van mijn verhaal even onder de auto, en ja hoor, precies wat hij dacht. De ABS sensor is kapot gegaan door het onhandige geklungel van Gruba! Dit grapje gaat mij nu bijna €200,00 kosten omdat Gruba Grootebroek zo onprofessioneel te werk gaat. En een oplossing? Ik voel mij meer een vervelende klant die ze zo snel mogelijk moeten goedkeuren en niet meer terug willen zien, want ja, wat levert een simpele APK nou op. Toch? Snel alles afraffelen en als er problemen zijn, niet thuis geven en niet oplossen. Ik heb ze de mogelijkheid gegeven, maar zij worden liever boos en behandelen klanten liever als vuil. Nou sorry, maar zo ga je niet met mensen om. Ik vind dit zeer onprofessioneel en erg kinderachtig dat ze die vriend van mij de schuld geven van het slecht aanbrengen van de klem terwijl de klem niet meer aan te knijpen was, deze hadden zij gewoon direct moeten vervangen, zonder mijn ABS sensor kapot te maken. En ''als'' er problemen zijn, kun je het ook altijd nog goed oplossen of kijken hoe je er samen uitkomt. Nee, sorry. Ik vind dit gewoon ronduit schandalig.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 oktober 2015

Vriendelijk bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn vriendin en ik brengen beide ons auto naar deze garage. Ze zoeken altijd naar oplossingen en maken altijd tijd om je te helpen. Ook met ophalen en brengen van de auto wordt er altijd wat geregeld.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 januari 2015

Harde werkers

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Leuk bedrijf waar de naam van de klant onthouden wordt. Ik vraag altijd of Hans of Dennis aan de auto kan werken,dat zijn harde werkers en het komt dan altijd goed. Koffie staat altijd klaar bij de mannen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben al heel lang klant bij deze garage voor de auto van mijn vrouw en mijn eigen auto.Wordt altijd snel en vriendelijk geholpen voor een goede prijs,gewoon een betrouwbare garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een lampje vervangen gebeurt gewoon gratis. Ook prima ervaring met klein onderhoud en wisselen winter/zomerbanden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 april 2014

bandenwissel

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier al 3 seizoenen mijn zomer / winter banden, en die van mijn vriendin omwisselen.(op velg) nog geen 21 euro per auto. krijg je er een lekker kopje koffie bij, krantje mag je lezen in hun kantine. Wat wil je nog meer. Binnenkort mogen beide auto's weer heen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Gruba Auto en Bandenservice Grootebroek op kaart

Praktisch

Adres

Gruba Auto en Bandenservice Grootebroek
Industrieweg 44
1613KV GROOTEBROEK
Noord-Holland
GPS: 52.6941346 / 5.2283879 lat/lng Plan route

Contact

0228 511888

Speciaal voor jou geselecteerd

Verdien je garagerekening terug met een garagereview

Tevreden over uw garage?

Deel je ervaring op ANWB Garagereviews en verdien je laatste garagerekening terug!

Geef ook een review
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Sluit nú een Autoverzekering af met extra ledenkorting tot 17,5%. Hoe langer je lid bent, hoe hoger je korting! Bereken je premie!

Autoverzekering
onderweg app.jpg

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. Je betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat