GIVA Den Haag

Kerketuinenweg 16 | DEN HAAG

(3)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Chrysler , Dodge , Jeep

Deze garage wordt beoordeeld met

3 reviews

5 sterren

 
0 (0%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (33%)

1 ster

 
2 (67%)
0 van de 3 reviewers raadt deze garage aan.

, 13 december 2016

Een zeer slecht Crysler dealer! Een schaamte voor het merk!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Er is heel veel slecht te zeggen over dit garage; Niet bereikbaar, niet duidelijk in communicatie, te duur, te traag en meer. Maar toch, dacht ik dan, het is de dealer dus het werk moet goed zijn. Bekwaam. Verantwoord! Niets, maar niets is minder waar!! Voor mijn Crysler moest ik de lampen units vervangen. . . kan alleen bij de dealer, werd tegen me gezegd. Na veel bellen en mailen kon een afspraak gemaakt worden. Moest ik 3,5 uur zitten wachten omdat geen vervangende auto of fiets aangeboden werdt. En toen, de lampen units zijn niet goed in gezet, waardoor regen doorheen kwam. En toen, ontdekte ik tot mijn verbazing dat een stukje van de bumper is kapot geschuurd. En dus, met geweld er aan getrokken om de lampen in te kunnen plaatsen. bij de andere kant was een deuk op de bumper die ook aan geweld wijst. Dit verwacht ik niet van een dealer garage!!! Deze dealer garage heeft zijn best gedaan om letterlijk met een pasta te camoufleren en door 'te lijmen' zodat ik het niet ga zien. En dus kwam niemand dit aan mij vertellen terwijl ik er zat te wachten. Mijn auto heeft schade door de dealer. Ik zou willen dat deze garage door een kwaliteit toetsing aangesproken wordt en veel punten gaat veranderen en anders de licentie intrekken. Deze garage is geen 'Crysler dealer' waardig!!! Ze zijn nu nog aan het kijken wat ze er mee gaan doen en anders wordt het een rechtszaak. Hiernaast ga ik ook bij de BOVAG melden. Dit garage maakt misbruik van hun dealer positie en dit moet anders worden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 februari 2016

Jeep Cherokee onderhoud en Service

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De afgelopen periode onderhoud en service bij deze dealer laten doen en dat is helaas heel erg slecht gedaan. Nadat ik een grote beurt en verschillende werkzaamheden had laten uitvoeren, is er meer schade aan de auto ontstaan. Varierend van zagen in het dashboard om een nieuwe radio te installeren tot en met koelingsproblemen van de motor. Allerlei sensoren die het niet meer doen. Het bedrijf is nauwelijks telefonisch bereikbaar en er loopt welgeteld 1 monteur rond die verstand heeft van een jeep cherokee. Helaas hebben er leerling-monteurs aan onze jeep cherokee gewerkt en kan iedereen bedenken dat het helaas niet goed is gegaan. Tot op de dag van vandaag zijn de problemen nog steeds niet opgelost, maar heeft het bedrijf wel al een deurwaarder ingeschakeld om de laatste factuur betaald te krijgen, uw begrijpt dat dat niet gebeurd zolang de problemen niet zijn opgelost, daarnaast ben ik bereid om naar de rechtbank te stappen voor een schadevergoeding en ze te dwingen de problemen op te laten lossen door een andere jeep dealer die wel weet wat ze aan het doen zijn.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 april 2014

Tweederangs burger

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Als eigenaar van een wat oudere Chrysler wordt je bij Giva als tweederangs burger behandeld. Het begon al met het maken van een afspraak. Een paar keer doorverbonden, maar de telefoon bleef maar rinkelen. Giva is onderhuurder bij de Haagse Toyota dealer en toen ik uiteindelijk de Totota-balie maar heb gebeld, kreeg ik te horen dat de Chrysler balie van de werkplaats tijdelijk onbezet was wegens ziekte. En een afspraak maken kon niet, ik moest maar terugbellen. Eindelijk een afspraak en gedurende een paar uur die ik moest wachten op het resultaat van mijn Apk-keuring en onderhoudsbeurt bleek dat Toyota rijders met alle egards werden ontvangen. Ik bleek niet de enige Chrysler-rijder die werd afgeblaft, met name toen de Chrysler-balie, ook nu weer, onbezet was en de Chrysler rijders zich moesten melden bij de Toyota-balie. Mijn auto bleek afgekeurd en het betreffende onderdeel bleek niet voorradig, dat kon besteld kon worden, maar ze wisten niet hoe lang het zou duren en ik moest maar zien hoe ik het oploste. Als ik mijn auto wilde laten staan was er geen vervangend vervoer, geen fiets en alles wat de Toyota-baliemedewerker bereid was te doen was de bushalte aanwijzen. Ik heb mijn auto afgekeurd en al weer meegenomen. Zelden zo honds behandeld. Gelukkig had mijn plaatselijke garage (geen merkdealer) geen enkele moeite met de reparatie (voor de helft van de door Giva opgegeven prijs) en reed ik een paar dagen later weer rond, met APK. Dit was niet de eerste slechte ervaring met Giva Den Haag. Wat mij betreft wel de laatste!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie GIVA Den Haag op kaart

Praktisch

Adres

GIVA Den Haag
Kerketuinenweg 16
2544CW DEN HAAG
Zuid-Holland
GPS: 52.050597 / 4.2567721 lat/lng Plan route

Contact

070-3314700