Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Ford

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Over FordStore Ardea Auto Den Haag

Ardea Auto is met haar vestigingen in Noord- en Zuid-Holland de grootste Ford dealer van Nederland. Op iedere vestiging staat een enthousiast team van Ford Professionals klaar om u en uw auto van de beste service te voorzien tegen een betaalbare prijs; Ardea Auto is dan ook ‘Niet duurder, wel beter’.

Wij maken onderdeel uit van de beursgenoteerde Stern Groep N.V., één van de grotere, financieel sterke bedrijven, actief op het gebied van automobiliteit in Nederland. Dankzij de toevoeging van de Stern mobiliteitsoplossingen is ons aanbod van diensten zeer gevarieerd en uitgebreid.

Deze garage wordt beoordeeld met

5 reviews

5 sterren

 
2 (40%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
1 (20%)

2 sterren

 
1 (20%)

1 ster

 
1 (20%)
2 van de 5 reviewers raadt deze garage aan.

, 02 augustus 2017

Slechte communicatie - Niet geschikt voor particulieren

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen met Ardea Den Haag. - Prijsafspraken over reparaties worden niet nagekomen. In mijn geval werd een bedrag via de mail gecommuniceerd. En was de reparatie omschrijving naar de Stern Schade niet goed gecommuniceerd. De extra kosten proberen ze vervolgens op de klant te verhalen terwijl ze zelf niet goed hebben gecommuniceerd. - Ook al heb je je auto bij Ardea Den Haag is onderhoud zullen ze je er zelf niet op wijzen dat het tijd is voor een nieuwe distributieriem. Ik kwam er na 40.000km te lang mee rijden zelf achter. Gelukkig was ik nog op tijd. Maar ik vind dat een officiele Ford garage je daarvan op de hoogte hoort te brengen. - Ze denken niet met je mee. Als je hele auto open ligt en ze de kans hebben je op de hoogte te stellen van andere mankementen dan hoor je dat niet. Dus ze doen enkel wat jij ze vraagt. Fijn maar, daardoor moet de auto soms meerdere keren achter elkaar naar de garage. En in mijn geval hadden ze dit kunnen voorkomen door mij bij het ophalen in te lichten over het nieuwe geluid. Met andere woorden. Je betaald € 1500, de distributieriem ligt eraf, de dynamo moet eigenlijk ook vervangen worden maar dat hoor je pas als de auto weer in elkaar gezet is. Terwijl het nou juist HET moment is om ook de dynamo mee te pakken. Het spijt me dit te moeten zeggen Ardea Den Haag maar jullie hebben mij vaak teleurgesteld!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 mei 2017

verkoper niet betrouwbaar

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In 2015 vriendelijk geholpen door de heer Cor van der Poel bij de aankoop van een Ford. Tijdens ons gesprek heb ik gevraagd, gezien de hoge km stand van 105000km voor een auto van 3 jaar of de auto altijd bij Ardea in onderhoud was geweest en of en nog bijzonderheden waren. Volgens Cor van der Poel was deze auto daar altijd in onderhoud geweest en waren er geen bijzonderheden. Voor mij stond er niets in de weg en heb deze auto gekocht. Een jaar later november 2016 is deze bij Ardea Gorinchem in onderhoud geweest. Daar wisten ze gezien de km stand niet precies welk onderhoud er gedaan moest worden. Uiteindelijk is er gekozen voor een tussenbeurt gezien dat bij aankoop de auto een grote beurt heeft gehad. In april dit jaar heb ik via John Eric van 't Klooster bij Ardea Gorinchem de onderhoudshistorie opgevraagd. Daaruit blijkt dat de auto een afleverbeurt heeft gehad in 2012 en de eerstvolgende bij 105000 (mijn aankoop). John Eric van 't Klooster kon mij niet verder helpen en verwees me naar Ardea Den Haag waar ik deze had gekocht. Bij Cor van de Poel opheldering gevraagd. Hij had mij toch verteld dat de auto altijd bij Ardea in onderhoud was geweest en dat er geen bijzondeheden waren. Zijn reactie was " Het klopt dat de Mondeo is geleverd via Ardea en bij ons voor het eerst in 2015 onderhoud heeft genoten ( afleverbeurt ) Dat wil zeggen als het onderhoudsboekje daar niet meer over verteld kan ik u daar ook helaas niet meer gegevens over geven dan dit". In het onderhoudsboekje staat idd niets over de tussenliggende beurten. Nou vind ik het toch wel bijzonder als je vraagd of er bijzonderheden zijn dat dit niet verteld wordt. Helaas heeft Cor van der Poel niet meer op mijn mail gereageerd. Ik had een zeer goed gevoel bij de verkoop maar voel me toch bedrogen. Hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk en open over zaken te zijn. Voor mij geen Ardea meer.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 december 2016

Tweede hands ford schade tussen aankoop en aflevering

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na de aankoop moest de auto nog afgeleverd worden, dat duurde 2 weken. In die 2 weken werd er door iemand bij Ardea schade aan de linker achterzijde gereden. Achteraf werd het duidelijk dat iedereen daar dit wist. "O u bent die meneer van die héééél moooie Autoooo" Tijdens afleveren bleef de verkoper precies voor de schade staan en moest een monteur erdoor met een bestelbus, oftewel geen tijd om nog een rondje rond de auto te doen. Ik zag het pas de volgende dag, dus juridisch was ik kansloos.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

Grote service en klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Doordat mijn Ford Mondeo (uit 2005) maar één keer per jaar naar de garage moet voor onderhoud en APK, vind ik service en betrouwbaarheid belangrijker dan een paar tientjes goedkoper uit zijn. Daarom ga ik voor onderhoud en APK bijna altijd naar de dealer waar ik de auto (tweedehands) heb gekocht: Ardea Auto Den Haag. Redenen: - ze sturen tijdig een brief om je te herinneren aan een APK-keuring en onderhoud. - ze bellen, mailen of SMS-en kort van te voren ter herinnering aan een afspraak. - van te voren wordt uitgelegd welk onderhoud wordt uitgevoerd en wat dat kost. - als er onverwachte werkzaamheden nodig zijn bellen ze voor akkoord. - bij afhalen van de auto worden bijzonderheden toegelicht. - ze proberen ook een voorspelling te doen voor toekomstig onderhoud (slijtage). - de auto wordt gewassen terug geleverd. - het personeel van de werkplaatsreceptie is altijd vriendelijk. Als voorbeeld van service: een paar jaar geleden had ik lekkage in de auto; na een flinke regenbui of een bezoek aan de wasstraat waren de vloermatten in mijn auto drijfnat. Ik vroeg Ardea om de oorzaak van de lekkage op te sporen. De auto heeft daarna drie dagen in hun garage gestaan om de lekkage op te sporen en om het interieur te drogen. Na onderzoek vermoedde Ardea dat de lekkage door een slecht gelijmde voorruit kwam (die voorruit was flinke tijd daarvóór gebarsten en was door Carglass vervangen). Daarom heb ik mijn auto naar Carglass gebracht, die constateerde dat de voorruit inderdaad slecht geplaatst/gelijmd was. Carglass heeft dat probleem (uiteraard) kosteloos opgelost. Maar Ardea bracht óók geen kosten in rekening, ondanks dat Ardea een tijdlang met de auto bezig was geweest en de lekkage geen mankement van Ford was en Ardea geen enkele schuld had aan de lekkage. Dat is zeldzame service en wat mij betreft een goed staaltje klantenbinding! Vandaar dat ik voor onderhoud en APK van mijn auto blijf terugkomen bij Ardea.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Uitstekende service en betaalbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nadat ik een paar jaar geleden eens een nieuwe ford kocht vond ik het beter om naar de merkgarage te gaan. Ik had verwacht wel iets duurder uit te zijn. Maar dit blijkt in het geheel niet waar te zijn. Ardea auto aan de Mercuriusweg is geen klein bedrijf, maar de service en prijs zijn die, die je alleen van een klein bedrijf zou verwachten!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat*
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie FordStore Ardea Auto Den Haag op kaart

Praktisch

Adres

FordStore Ardea Auto Den Haag
Mercuriusweg 9
2516AW DEN HAAG
Zuid-Holland
GPS: 52.0685572 / 4.3346766 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

070-3041400

DenHaag@Ardeaauto.nl