Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Opel

Deze garage wordt beoordeeld met

10 reviews

5 sterren

 
7 (70%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
1 (10%)

2 sterren

 
1 (10%)

1 ster

 
1 (10%)
7 van de 10 reviewers raadt deze garage aan.

, 21 oktober 2017

Goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede service, afspraken worden nagekomen. Gedegen onderhoud aan mijn auto.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 oktober 2017

Degelijke garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al een jaar of 20 klant bij deze garage. Eigenlijk nog nooit gekke dingen meegemaakt. Zoals in iedere garage valt de rekening nooit mee, maar dat weet je. Duidelijke afspraken en altijd een telefoontje als het nodig is. Bij inruil of aanschaf nieuwe auto altijd redelijk. Personeel is heel voorkomend.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 september 2017

Goede en fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede en vakkundige garage. Kom al jaren bij eerst EEF en HUUB, later Orange Motors Heb al vele Opels daar gekocht en altijd een goede service gekregen. Echt een aanrader. Zeer vriendelijk personeel. HCMW

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 september 2017

Periodiek onderhoud

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb met dit bedrijf prima contacten. Zij hebben conform de afspraak het periodieke onderhoud uitgevoerd, waarbij de auto weer op de afgesproken tijd kon worden opgehaald. Tevens heb ik voor dit onderhoud een Opel Assistance Plus Certificaat ontvangen en ben daarmee tot 4-9-2018 verzekerd voor de uitgevoerde werkzaamheden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 september 2017

Remmen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voldeed aan de verwachtingen. Afspraken werden prima nagekomen

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 augustus 2017

Groot onderhoud en APK

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het onderhoud is prima verlopen C. vd Wee

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 september 2016

helaas een aantal 'mindere' ervaringen met deze zaak

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Om met de laatste ervaring te beginnen: Tijdens afspraak maken APK en grote beurt aangevraagd om de airco helemaal na te kijken. Na ophalen auto bleek al snel dat de airco niet werkte. Toen ik terugging bleek dat ze alleen het filter hadden schoongemaakt. De airco was dus niet getest, laat staan nagekeken, want alle vloeistof was eruit. Na een schamele 'sorry' hebben ze de vloeistof gratis afgevuld, en gevraagd om over twee weken terug te komen om te kijken of er lekkage was. Na twee weken netjes terug gegaan, toen concludeerde men dat er geen lek was. Weer vier weken later deed de airco het niet meer (voor de critici: ik heb ik de tussentijd geen Dakarrallies gereden..). De maat was vol, en ik vertrok, naar Garage Bergwerff, waar ze geen aircovloeistof aantroffen, een behoorlijke lek constateerden en een kapotte condensor... Hulde voor Bergwerff, zeer tevreden mee! Voorgaande ervaring: Ik had gevraagd om de rechterbuitenspiegel vast te zetten, deze zat los in het huis en trilde daardoor. Kwestie van een beetje lijm leek me, maar nee, toen ik de rekening kreeg bleek het hele spiegel te zijn vervangen, rekening van 65,- (dat was incl 20% korting...). Toen kort daarna de tweede spiegel ook los kwam, heb ik deze zelf maar gelijmd. Hij zit al een jaar prima op zn plaats. Lampje linksvoor vervangen, leek me lastig, dus even naar de garage. Ik stelde de vraag of het zelf te doen is, maar het antwoord luidde dat dat nogal lastig was. Ik moest 20 minuten wachten tot de pauze over was. Vervolgens draaide de monteur het voorwiel een stukje uit, zette het nieuwe lampje erin en was in een minuut klaar. Rekening 33,-... Had ik dat geweten... Gevalletje schokdempers vervangen: twee waren 'echt hard nodig', andere twee niet, maar werd sterk aangeraden die ook maar te doen. Toen heb ik de ANWB er eens naar laten kijken, 1 was inderdaad nodig, de 2e eigenlijk net niet, maar toch maar gedaan. De andere twee zitten er nog steeds, naar volle tevredenheid. Deze zaken speelden de afgelopen drie jaar. Tussendoor heb ook een paar ervaringen met dit bedrijf gehad die gewoon ok waren. Honkvast, dealeronderhouden, goedgelovig, geef ze nog een kans, etc waren mijn sleutelwoorden. Ik heb laatst geprobeerd met ze in gesprek te gaan, maar dat werd naar mijn gevoel niet serieus genomen, dus die poging is gestaakt. Hierbij kreeg ik het idee dat men niet begrijpt dat -voor hen- kleine bedragen door ons behoorlijk in de portemonee worden gevoeld. Ik rij niet voor niks een auto van 10 jaar oud. Ik ben me bewust van het feit dat dit verhaal de garage geen goed kan doen, maar daarvoor schrijf ik dit niet. Ik hoop hiermee wel bewustwording bij hen te kweken..

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 maart 2016

Werkzaamheden wel berekend maar waren niet uitgevoerd.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zie Titel.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 april 2014

3 x zeer bedroevende ervaring

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prijsafspraak 2 banden voor 109 euro/stuk en de rekening is 234,75 Prijsafspraak wiellager rechts voor volgens Eef en Huub 218 euro na een kort gesprek 85 euro. Na reparatie (auto 2 dagen bij dealer) ineens een rekening van een huurauto, helaas had ik geen huurauto. ????

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Prima garage met duidelijke afspraken vooraf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier nu al een aantal jaren met mijn oude Opel Zafira, maar bij elke reparatie of onderhoudsbeurt wordt ik prima en vakkundig geholpen. Ook de voordelen die je ervaart vanuit Opel (20% korting op onderdelen als je Opel ouder is dan 10 jaar) werken mee om nog enigszins betaalbaar te kunnen autorijden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Orange Motors Berkel en Rodenrijs | Eef en Huub op kaart

Praktisch

Adres

Orange Motors Berkel en Rodenrijs | Eef en Huub
Raadhuislaan 30
2651DB BERKEL EN RODENRIJS
Zuid-Holland
GPS: 51.991128 / 4.4783497 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

010-5112766

info@orangemotors.nl