Bremen B.V.

Kampstraat 57-A | LANDGRAAF

(19)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

RDW erkend

Over Bremen B.V.

Bremen Automaterialen heeft in 1962 haar deuren geopend en is begonnen als D.H.Z. en
Service Garage/Reparatie alle merken, tevens verkoop van automaterialen.
Nu bestaat Bremen B.V. nog steeds in dezelfde vorm. In 1995 is er nog een groothandel in automaterialen opgericht,Theissen Automaterialen. Hiermee kunnen wij zeer goedkoop en groot inkopen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat wij U altijd de beste kwaliteit voor de laagste prijs kunnen aanbieden.
"Niet de grootste maar wel de goedkoopste"

Deze garage wordt beoordeeld met

19 reviews

5 sterren

 
14 (74%)

4 sterren

 
2 (11%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
2 (11%)

1 ster

 
1 (5%)
16 van de 19 reviewers raadt deze garage aan.

, 25 september 2017

Klapperende remklauw vervangen.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima garage, Deze mensen zijn klantvriendelijk, vakkundig, en zeker niet duur.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 juli 2017

keurige service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al jaren komen we bij deze garage, ik heb bij deze garage niet het gevoel dat ik belazerd word, ze zijn vriendelijk, duidelijk en eerlijk. Laten ook zien wat er aan de hand is en eventuele oude onderdelen kun je terug krijgen. Zal er zeker blijven komen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 juli 2017

koppeling vervangen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer klantvriendelijk en een eerlijke prijs indicatie vooraf waar je vrolijk van wordt. Ben erg tevreden over dit bedrijf kan ik iedereen aanraden en zal zeker de volgende keer hier weer mijn onderhoud laten uitvoeren.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 juli 2017

Betrouwbare garage tegen goede prijs en goede kwaliteit

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij deze garage zijn wij altijd super geholpen worden. Naast dat ze altijd zeer goede prijzen hebben, geven zij ook een perfecte service. Ook denken zij altijd mee op een goede oplossing te vinden. Dit is echt een betrouwbare garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 juli 2017

keuring

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Met de auto op keuring geweest. Alles prima opgelost.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 juli 2017

goede service en klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij deze garage wordt je goed geholpen en ze zijn eerlijk en klantvriendelijk.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 juli 2017

Goed en zeer klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede ervaringen, denken mee en zijn zeer klantvriendelijk

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 juli 2017

Snelle, goede service en meedenken!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Er was begrip voor mijn situatie en er werd direct actie ondernomen. Er was steeds contact en ik was vooraf op de hoogte van de kosten. Vriendelijke en deskundige benadering.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 juli 2017

prima services

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De waterpomp had het begeven en ondanks dat het erg druk was, heeft men tussen de werkzaamheden door mij geholpen zodat ik de auto weer spoedig kon gebruiken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 mei 2017

Beste H Reijnders uit Landgraaf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Beste H Reijnders uit Landgraaf, U bied uw auto aan voor keuring,wij constateren : 1) de hoogteverstelling van rechter koplamp werkt niet 2) de autogordel op de achterbank blijft strak gespannen en komt niet vrij. Dit zijn de gebreken die wij hebben vastgesteld tijdens de keuring. Wilt u de auto goedgekeurd hebben zullen deze gebreken hersteld moeten worden. U vond dit allemaal maar onzin,dit kon volgens u allemaal niet, omdat de auto vorig jaar ook zonder problemen was goedgekeurd! U doet voorkomen dat wij het schuld zijn dat u auto gebreken heeft. Wij hebben u aangeboden om een second opinion aan te vragen bij de RDW, de RDW komt de auto dan bij ons keuren. Dan weet u meteen of wij u auto onterecht hebben afgekeurd. Dit vond u ook maar onzin,en heeft hier geen gebruik van gemaakt. Waarom niet? Wij maken vrijblijvend een offerte voor herstellen van reparaties! U bent vrij te gaan en te laten repareren waar U wilt. Omdat u boos bent,dat de auto is afgekeurd, daardoor de beurt niet meer wilt laten uitvoeren, is u keuze, en niet zoals u schrijft, dat er tijdgebrek is! Als u een vergelijking wilt maken met reparaties,zoals u hier doet, moet u geen appels met peren gaan vergelijken!! Onze offerte is gebaseerd op het herstellen en terug brengen in originele toestand, en niet zoals u monteur heeft gedaan,door de hoogtevertelling op het dashboard het wieltje eruit te halen en de lettertjes weg te vijlen, dan de gordel met een klemmetje vastzetten. Houd u zichzelf nu voor de gek? Dan is 20 euro nog te veel betaald .

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 mei 2017

apk versus reparatie

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

heb auto eind april 2017 apk laten keuren met telefonische afspraak eerst een beurt laten geven: resultaat auto werd afgekeurd op verlichting (motortje op rechter koplamp werkte blijkbaar niet) en gordel achterbank trok niet voldoende strak, afgesproken beurt was niet gegeven vanwege tijdgebrek!! aanbevolen werd een compleet nieuwe koplamp (140 euro) en nieuwe autogordel (70 euro) terwijl auto jaar ervoor zonder deze opmerkingen nog goedgekeurd werd; ben voor een second opinion gegaan naar andere automonteur die deze aanpassingen binnen nog geen kwartier herstelde voor in totaal 20 euro Heb vervolgens auto direct daarna bij Kwik Fit laten keuren, waar hij zonder problemen door de keuring kwam. Conclusie; slechte service; ik heb geen vertrouwen meer in deze garage, ga er dan ook nooit meer naar toe!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 januari 2017

Simpele bandenwissel verwoest velgen.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Naar Bremen in Landgraaf gegaan met de vraag voor twee goede zomerbanden. Banden wat er al op zaten waren Milestone Green Sport (47 euro per stuk). Verkoper belooft twee hele goede vervangers: Twee zomerbanden (Silverstone Atlantis V7: 30 euro per stuk) met flinke marge verkocht voor 90 euro per band (inc montage). Vervolgens ook nog de lichtmetalen velgen zwaar beschadigd! Auto een half uur bij Bremen gehad, nooit meer.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 augustus 2016

Geen aanrader

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een ramp. Was met temperatuurprobleem van Peugeot 306 met nieuwe ruilmotor naar Bremen gegaan. Na vervanging radiator elders liet ik bij deze garage waterpomp, distrubutieriem, koppakking, temperatuursensor (bij radiator) vervangen. Probleem echter erger geworden. Terug naar deze garage. Daar hebben ze de termostaat eruit gehaald zonder mij te waarschuwen, er was sprake van vervanging, maar het bleek achteraf dat er gewoon geen termostaat meer in de auto zat. Mij werd gezegd dat de wijzer op dashboard niet klopte , mag dus „rustig“ in het rood rijden???? Gelukkig niet daarop vertrouwd, weer terug. Nu kreeg ik te horen dat het een raadsel was, niet oplosbaar. Toen naar de Peugeot -dealer. Na 5 min onderzoek bleek: Een waterslang was verkeerd geinstalleerd, de koelvloeistof kon er niet door, voor de heren van Bremen een ‚onoplosbaar probleem‘ Verder: Sensor op de dashboard klopt 100%. Dus das met het „rustig in het rood doorrijden“ was niet waar. Had me mijn motor kunnen kosten. Verder: De motor, die altijd perfect startte, begon meteen na de reparatie in stationair vaak af te slaan. Het probleem is pas nu verholpen, bij een andere garage in Landgraaf. Een deeltje bij de motor zat los. Verder nog: vanuit de onlangs (ca.5 maanden) geinstalleerde waterpomp &distributieriem komt nu kloppend geluid, hij was meteen na de reparatie aanwezig, wordt nu steeds erger. Dus is hier waarschijnlijk een correctie nodig of zelfs weer de een of andere vervanging. Best duur! Dus, sinds garage Bremen heb ik tot nu toe al een heel project achter de rug om alles weer in orde te krijgen. Dit verhaal kan overigens makkelijk gestaafd worden met de facturen van de betreffende garages.

05-09-2016 07:40

Geachte Lisa Franken,

Zoals ik lees: " heeft u ergens in een garage een
ruilmotor laten plaatsen in uw peugeot 306.

Hierna heeft u een koelprobleem,
waarom bent u niet naar deze garage terug gegaan?

Vervolgens gaat u naar een andere garage
vanwege het koelprobleem om een nieuwe radiator te plaatsen.
Hiermee is het koelprobleem schijnbaar nog niet opgelost,
waarom ook niet naar deze garage terug gegaan?"

U komt bij ons voor een reparatie van de distributie en een koelprobleem,
wij hebben alles in overleg gedaan om het koelprobleem op te sporen,
stap voor stap geprobeerd het op te sporen in overleg met u.

Ten einde raad hebben we u ook naar de Peugeot dealer doorverwezen.

Bij Peugeot ontdekken ze dat er waterslangen verkeerd
gemonteerd zijn,en dat dit ook de oorzaak is van het koelprobleem !

Ja... en waar hebben ze deze slangen verkeerd gemonteerd ???
natuurlijk bij montage van de ruilmotor,want hierna begon het probleem namelijk.

U heeft ons niet verteld dat U ergens anders een ruilmoter
heeft laten inbouwen !

Daar waterslangen niet vanzelf verkeerd gaan zitten
gaan wij hiervan ook niet uit.

Bent u ook naar de garage geweest die deze slangen verkeerd heeft
gemonteerd bij inbouw van de ruilmotor?
waaraan u deze elende allemaal heeft te danken?

Dit alles had u zichzelf kunnen sparen als u eerlijk was geweest en
meteen verteld had wat er vanaf het begin is gebeurd in de voorgaande
garage's.

Waarom bent u eigenlijk niet teruggekomen of tenminste gebeld?
o.a. dat Peugeot het probleem gevonden heeft?

U heeft tenslotte garantie op de door ons uitgevoerde reparatie's.

U gaat van garage naar garage,ik vind het spijtig
dat het zo gelopen is en dat u niet even
bent aangekomen en nu uw gal spuwt via internet.

Maar u bent alsnog van harte welkom!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 november 2014

Top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Jong bekwaamde monteurs die weten waarover ze praten en je geen poot uittrekken. Ik heb al jaren mijn bestelbus in onderhoud en heb nooit problemen. Binnenkort krijg ik een nieuwe bestelbus, die ik het meteen voor onderhoud ga aanbieden bij Bremen voor het onderhoud. Prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend en je wordt er snel geholpen. Personeel is humoristisch en staan je altijd goed te woord. Ik ben een zeer tevreden klant!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

zeer tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom sinds 2 jaar met mijn auto bij deze garage. Vriendelijke medewerkers, goede service en redelijke prijs.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Al 14 jaar,vanaf ik een auto heb kom ik er al voor mijn reparaties

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al 14 jaar,vanaf ik een auto heb kom ik er al voor mijn reparaties. Altijd vriendelijk,behulpzaam,zeer scherp in de prijzen. Je kunt er op verzoek bij de reparatie zijn,kan je ook zien wat ze doen. Erg persoonlijke garage dus een aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Hele fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Erg fijne garage. Er wordt altijd met je meegedacht, ze zijn vakkundig voor zover ik dat in kan schatten, op verzoek meekijken is geen probleem. Aanrader!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 november 2014

geweldige service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

als ik pech heb met m.n auto of iets niet vertrouw ,kan ik onverwachts zo binnen lopen en ze staan je gelijk te woord ,vriendelijke monteurs nemen tijd voor je ,even een momentje wachten soms niet ,maar ze proberen altijd tijd voor je te maken ook al hebben ze het druk en word overlegd en gemaakt ,goeie service en betaalbaar toppie !!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2014

Nieuwe koppeling en druklager en drukgroep

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto defect gebracht. Kon derde dag gemaakt worden, wat ik perfect vind voor zo'n grote reparatie zonder afspraak.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie
Ruit vervangen

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Bremen B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Bremen B.V.
Kampstraat 57-A
6371AA LANDGRAAF
Limburg
GPS: 50.9062012 / 6.0220857 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za