Soort bedrijf en merk(en)

Merk specialist van:
Volkswagen

Deze garage wordt beoordeeld met

8 reviews

5 sterren

 
2 (25%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
6 (75%)
2 van de 8 reviewers raadt deze garage aan.

, 22 juli 2017

Drama!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Drama! Op 4 oktober 2014 hebben wij een nieuwe buscamper van het merk Carthago gekocht bij Zinger Campers in Beilen. Jan Zinger persoonlijk heeft ons de bus camper aangeprezen als best gebouwde buscamper van dat moment. Direct na aflevering hebben wij veel problemen gehad met deze buscamper en zijn wij vele keren van Rotterdam naar Beilen gereisd om deze problemen te laten oplossen. Toen wij op 9 oktober 2015 onze camper weer zouden gaan ophalen na de zoveelste reparatie en wij ons ten aanzien van het herstel van een krakende vloer ernstig zorgen maakten dat er alsnog iets mis zou kunnen zijn met de gasinstallatie (gasfornuis werkte niet na herstel aan vloer) hebben wij een keurig en vriendelijk briefje opgesteld aan Jan Zinger met een opsomming van alle gebreken en onze grootste zorg de gasinstallatie! Aangezien Jan Zinger op de kampeerbeurs van Utrecht stond en dat op onze route lag via Rotterdam naar Beilen hebben wij Jan Zinger op deze beurs bezocht en dat was niet succesvol. Op de stand van Carthago gaf Jan Zinger mij tot 3 keer luid brullend te verstaan mij kapot te maken en tot op de grond toe af te branden en weg was Jan Zinger. Na een uurtje rond te hebben gelopen op de beurs hebben wij nog een door dit incident aangeslagen medewerker van Zinger aangesproken met de vraag of Jan Zinger al bij zinnen was gekomen; met angst in de ogen, dit was niet het geval. Vervolgens hebben wij ons afgevraagd of wij aangifte moesten doen van bedreiging bij de politie en of wij de camper nog wel konden ophalen in Beilen. Diezelfde dag hebben wij de camper opgehaald in Beilen en voor wat betreft het defect aan de gasinstallatie kwam dit door vervuild gas. Omdat onze zorg over de gasinstallatie overeind bleef hebben wij vervolgens de camper tot twee keer toe naar een keuringstation gebracht van Dekra; gevolg een waslijst van gebreken, ook met betrekking tot de vloerreparatie, diverse klemzittende slangen en kabels, de gasinstallatie vertoonde evenwel geen gebreken. Omdat wij de bedreiging en al het gezeur van de gebreken niet over onze kant wilden laten gaan hebben wij uiteindelijk een advocaat ingeschakeld. Bij de rechtbank in Assen is het op 27-2-2017 tot een schikking gekomen waarbij Zinger Campers een bedrag heeft betaald van € 4.000,- waarvan volgens Jan Zinger ten tijde van de zitting ook door Carthago € 1000,- is bijgedragen ?? De reden dat wij nu deze review geven over Zinger Campers in Beilen is dat er meer klachten zijn over het idiote gedrag van Jan Zinger en onze zaak op dit punt dus geen incident lijkt te zijn, iets wat Jan Zinger ons in rechtbank wel wilde laten geloven. Deze man is niet te vertrouwen en dat eist hij wel van zijn klant. Overigens is dit idiote gedrag een bijverschijnsel van waar het echt om gaat in de relatie tussen dealer en klant; wat mag je van een dealer verwachten als je voor de 2e of 3e 4e keer met het zelfde probleem komt en deze ook telkens worden aangevuld met andere gebreken? Is het kwalijk te noemen als een dealer door de fabrikant op de hoogte wordt gebracht van een mankement en daar pas mee komt als het een rechtszaak dreigt te worden en het waarschijnlijk al wist op de datum van verkoop? Graag hadden wij de rechtbank uitspraak willen laten doen maar dit kost erg veel geld en energie. Inmiddels hebben wij alweer een volgend defect aan onze Carthago buscamper; de amper gebruikte douchemengkraan blijkt nu te lekken. Ook willen wij een andere verzekeraar gaan zoeken want Zinger Campers in Beilen haalt voor Aveco gestrande campers op. Nou, nog eentje dan uit dit eindeloze dossier. Koopt u een nieuwe camper met een luxe pakket, zoals nieuwe kunststof gasflessen, controleer dan ook of u ze ook echt krijgt. Een van onze door Zinger geleverde gasflesen wordt dit jaar niet meer bijgevuld. Toen wij onze gasfles voor het eerst lieten bijvullen blijkt het namelijk om een oude gasfles uit 2006 te gaan, je zou bijna gaan denken dat er misschien vanaf het begin ook al vervuild gas in heeft gezeten. Ons dossier is helaas een prachtige bron geworden voor journalistiek werk en beschikbaar; als consument ben je tegen dit soort praktijken behoorlijk machteloos.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 juli 2017

Zeer beschamende ervaring met dit bedrijf!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Er was blijkbaar een misvatting bij de eigenaar over het begrip 'afspraak'. Over een gevraagde extra klus kon hij geen afspraak maken. 'Ik denk niet dat ik uw verzoek kan inwilligen, het is te druk, u bent te laat. Nee, ik beloof niets, de keuze is aan u. Zet uw camper hier maar een week neer, maar ik beloof niets, absoluut niets'. Woordkeus en houding heb ik als zeer intimiderend ervaren. We hebben besloten dat we de camper daar niet konden/wilden stallen zonder perspectief en door 's mans houding zijn we naar een ander bedrijf gegaan. Hiervan werd de eigenaar op de hoogte gesteld. Toen we de camper kwamen ophalen (er was een eerder afgesproken luifel geplaatst) heeft hij ons ter verantwoording geroepen en verschrikkelijk veel stennis gemaakt. ' We moesten zijn bedrijf uit en buiten wachten in de regen. Hij dreigde de luifel die hij erop had laten zetten er weer af te laten halen. We konden betalen en snel wegwezen. Nee, we kregen ook geen service (uitleg). Personeel liep op de tenen langs. Dit hebben we niet eerder meegemaakt. Alle ondernemersnormen worden met voeten getreden. Ongekend. Brrr, nee hier komen we nooit meer terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 december 2016

Eigenaar centraal, niet de klant

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In 2014 een camper gekocht bij deze firma. Na aanhoudende problemen ( m.b.t. een door dit bedrijf geplaatste Zenec radio van € 1000,-, elektriciteitsproblemen in het camperdeel, kromtrekkende sierlijsten ) en meerdere pogingen tot een gesprek eindelijk een telefoongesprek gevoerd met de eigenaar. Deze gaat direct in de aanval, is beledigend en denigrerend, en geeft de schuld van de problemen aan de klant. Wij zochten naar een oplossing, maar de eigenaar is niet voor rede vatbaar en daardoor een klant kwijt. Hij vindt dit prima want " een klant die alleen maar neemt en niet geeft " is hij liever kwijt dan rijk. Wij hebben kennis genomen van deze manier van klantbinding en gaan op zoek naar een dealer met aandacht voor de klant, ook ver na de aankoop.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 augustus 2016

waardeloos geen zaken mee doen!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

waardeloos geen zaken mee doen!! Bij melding klachten totaal geen begrip van Zinger Campers, eerder nonchalant. Ook vaak uitgescholden door de eigenaar. Nog nooit zo slecht behandeld als klant. En dat bij het huren van een luxe product. Gewetenloos en schaamteloos!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 augustus 2016

Prima campers, slechte service

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima campers, maar enorme chaos op ophaal- en terugbrengdagen (donderdagen en vrijdagen). We hebben erg lang moeten wachten op onze ophaaldag, omdat het personeel net aan de vrijdagmiddag-patat zat! Hoe bedoel je service? Niet prettig als je gebeld wordt dat je camper klaar staat en je vervolgens bijna een uur moet wachten voordat je een gehaaste uitleg over de camper krijgt, omdat de volgende klant ook al een uur aan het wachten is. Zeker iets om rekening mee te houden wanneer u een strakke planning voor het reizen heeft. Afgelopen vrijdag camper teruggebracht en opnieuw viel ons de chaotische manier van werken op.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 juli 2016

Camperverhuur met het oog op de portemonnee, niet op het vakantieplezier van de klant

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Campers verkeren in prima staat, maar voor verhuurders is de service ver te zoeken nadat de betaling is voldaan. Als nieuwe klant werden wij perfect geholpen, maar bij het ophalen van de camper was de uitleg zeer gehaast vanwege de drukte en werd op onze vragen ongeduldig gereageerd, alsof wij domme vragen stelden of voorbarig vragen stelden. Bij het ophalen en bij het terugbrengen moesten wij een formulier onderteken waar wij uiteindelijk geen kopie van mee kregen. De trotse heer Zinger gaf aan dat wij hem daar maar op moesten vertrouwen. Dit gaf ons toch geen prettig gevoel tijdens de reis. Volgende vakantie gaan wij toch weer huren bij Daalmann net over de grens. Verhuren voor dezelfde scherpe prijzen, en perfecte service van begin tot eind.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Goede klantgerichte service!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd mijn auto bij beunhazen gebracht en dan na die tijd toch twijfelen. Nu eindelijk toch een keer naar een "echte" garage. Super service! Direct vriendelijke reactie op mailtjes, afspraak was snel gemaakt. De monteur kon me precies vertellen wat er moest gebeuren & wat de kosten zouden zijn. Kon gratis een leenauto meekrijgen, maar binnen een dag was mn auto al weer klaar! Was dus helemaal niet nodig. Voor mensen in Beilen e.o. raad ik deze garage absoluut aan!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 april 2014

Zoekplaatje

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij dit bedrijf geweest met een rammeltje. Onmiddellijk een monteur mee zodat ik het kon laten horen. Oorzaak was niet geheel duidelijk, dus een afspraak gemaakt en auto gebracht. Vervolgens het probleem tot volle tevredenheid verholpen. Auto was anderhalf jaar oud, dus volledige garantie, ondanks dat auto daar niet was gekocht. Duidelijk uitleg gehad wat het probleem was.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Automobielbedrijf A.J. Zinger B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Automobielbedrijf A.J. Zinger B.V.
De Hanekampen 4-A
9411XM BEILEN
Drenthe
GPS: 52.8748087 / 6.5196406 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

0593-380000

autobedrijf.zinger@hetnet.nl

Plaatsen van een beoordeling