Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Volkswagen

Deze garage wordt beoordeeld met

7 reviews

5 sterren

 
2 (29%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
5 (71%)
2 van de 7 reviewers raadt deze garage aan.

, 25 april 2017

Zeer onbehouwen en onbeschofte eigenaar

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Er was blijkbaar een misvatting bij de eigenaar over het begrip 'afspraak'. Over een gevraagde extra klus kon hij geen afspraak maken. 'Ik denk niet dat ik uw verzoek kan inwilligen, het is te druk, u bent te laat. Nee, ik beloof niets, de keuze is aan u. Zet uw camper hier maar een week neer, maar ik beloof niets, absoluut niets'. Woordkeus en houding heb ik als zeer intimiderend ervaren. We hebben besloten dat we de camper daar niet konden/wilden stallen zonder perspectief en door 's mans houding zijn we naar een ander bedrijf gegaan. Hier werd dhr. Zinger van op de hoogte gesteld. Toen we de camper kwamen ophalen (er was een eerder afgesproken luifel geplaatst) heeft hij ons ter verantwoording geroepen en verschrikkelijk veel stennis gemaakt. ' We moesten zijn bedrijf uit en buiten wachten in de regen. Hij zou de luifel die hij erop had laten zetten er weer laten afhalen. We konden betalen en snel wegwezen. Nee, we kregen ook geen service (uitleg). Personeel liep op de tenen langs. Wat een verschrikkelijke man, nooit eerder meegemaakt. Alle ondernemersnormen worden met voeten getreden. Ongekend. Brrr, nee hier komen we nooit meer terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 december 2016

Eigenaar centraal, niet de klant

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In 2014 een camper gekocht bij deze firma. Na aanhoudende problemen ( m.b.t. een door dit bedrijf geplaatste Zenec radio van € 1000,-, elektriciteitsproblemen in het camperdeel, kromtrekkende sierlijsten ) en meerdere pogingen tot een gesprek eindelijk een telefoongesprek gevoerd met de eigenaar. Deze gaat direct in de aanval, is beledigend en denigrerend, en geeft de schuld van de problemen aan de klant. Wij zochten naar een oplossing, maar de eigenaar is niet voor rede vatbaar en daardoor een klant kwijt. Hij vindt dit prima want " een klant die alleen maar neemt en niet geeft " is hij liever kwijt dan rijk. Wij hebben kennis genomen van deze manier van klantbinding en gaan op zoek naar een dealer met aandacht voor de klant, ook ver na de aankoop.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 augustus 2016

waardeloos geen zaken mee doen!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

waardeloos geen zaken mee doen!! Bij melding klachten totaal geen begrip van Zinger Campers, eerder nonchalant. Ook vaak uitgescholden door de eigenaar. Nog nooit zo slecht behandeld als klant. En dat bij het huren van een luxe product. Gewetenloos en schaamteloos!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 augustus 2016

Prima campers, slechte service

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima campers, maar enorme chaos op ophaal- en terugbrengdagen (donderdagen en vrijdagen). We hebben erg lang moeten wachten op onze ophaaldag, omdat het personeel net aan de vrijdagmiddag-patat zat! Hoe bedoel je service? Niet prettig als je gebeld wordt dat je camper klaar staat en je vervolgens bijna een uur moet wachten voordat je een gehaaste uitleg over de camper krijgt, omdat de volgende klant ook al een uur aan het wachten is. Zeker iets om rekening mee te houden wanneer u een strakke planning voor het reizen heeft. Afgelopen vrijdag camper teruggebracht en opnieuw viel ons de chaotische manier van werken op.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 juli 2016

Camperverhuur met het oog op de portemonnee, niet op het vakantieplezier van de klant

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Campers verkeren in prima staat, maar voor verhuurders is de service ver te zoeken nadat de betaling is voldaan. Als nieuwe klant werden wij perfect geholpen, maar bij het ophalen van de camper was de uitleg zeer gehaast vanwege de drukte en werd op onze vragen ongeduldig gereageerd, alsof wij domme vragen stelden of voorbarig vragen stelden. Bij het ophalen en bij het terugbrengen moesten wij een formulier onderteken waar wij uiteindelijk geen kopie van mee kregen. De trotse heer Zinger gaf aan dat wij hem daar maar op moesten vertrouwen. Dit gaf ons toch geen prettig gevoel tijdens de reis. Volgende vakantie gaan wij toch weer huren bij Daalmann net over de grens. Verhuren voor dezelfde scherpe prijzen, en perfecte service van begin tot eind.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Goede klantgerichte service!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd mijn auto bij beunhazen gebracht en dan na die tijd toch twijfelen. Nu eindelijk toch een keer naar een "echte" garage. Super service! Direct vriendelijke reactie op mailtjes, afspraak was snel gemaakt. De monteur kon me precies vertellen wat er moest gebeuren & wat de kosten zouden zijn. Kon gratis een leenauto meekrijgen, maar binnen een dag was mn auto al weer klaar! Was dus helemaal niet nodig. Voor mensen in Beilen e.o. raad ik deze garage absoluut aan!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 april 2014

Zoekplaatje

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij dit bedrijf geweest met een rammeltje. Onmiddellijk een monteur mee zodat ik het kon laten horen. Oorzaak was niet geheel duidelijk, dus een afspraak gemaakt en auto gebracht. Vervolgens het probleem tot volle tevredenheid verholpen. Auto was anderhalf jaar oud, dus volledige garantie, ondanks dat auto daar niet was gekocht. Duidelijk uitleg gehad wat het probleem was.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Automobielbedrijf A.J. Zinger B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Automobielbedrijf A.J. Zinger B.V.
De Hanekampen 4-A
9411XM BEILEN
Drenthe
GPS: 52.8748087 / 6.5196406 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

0593-380000

autobedrijf.zinger@hetnet.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Verdien je garagerekening terug met een garagereview

Tevreden over uw garage?

Deel je ervaring op ANWB Garagereviews en verdien je laatste garagerekening terug!

Geef ook een review
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Sluit nú een Autoverzekering af met extra ledenkorting tot 17,5%. Hoe langer je lid bent, hoe hoger je korting! Bereken je premie!

Autoverzekering
onderweg app.jpg

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. Je betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat