Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Audi , Seat , Skoda , Volkswagen

Deze garage wordt beoordeeld met

4 reviews

5 sterren

 
1 (25%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
2 (50%)

1 ster

 
1 (25%)
1 van de 4 reviewers raadt deze garage aan.

, 29 mei 2017

Mooie verkooppraatjes.... maar van den Brug geeft niet thuis

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij van den Brug in Heerenveen zag ik een mooie BMW 116i staan, ik kon mijn Golf er goed op inruilen. In het prettige verkoopgesprek werd me verteld dat de BMW als 'zo meenemen' te koop stond, maar dat ik dit niet te zwart wit moest zien en dat als er wat aan de hand was ik altijd terug kon komen, omdat van den Brug een naam heeft hoog te houden. Omdat de auto nog werd voorzien van een nieuwe APK en nog een beurt van een BMW specialist kreeg, heb ik de auto zo gekocht. Afgelopen weekend heb ik de auto kunnen testen en nu blijkt dat de knop van de I-drive het vaker niet dan wel doet, maar omdat van den Brug een naam heeft hoog te houden, heb ik hen gevraagd hoe we dit op kunnen lossen. Helaas komt de verkoper nu z'n mooie verkooppraatjes niet na, ik mag alleen terugkomen als de motor, de aandrijving of versnellingsbak het begeeft. Dat de I-drive van de auto vanaf het moment dat ik heb opgehaald al hapert is blijkbaar mijn eigen schuld... Volgens de verkoper werkte alles naar behoren. Volgens mij heeft dit niks met garantie te maken, maar we spreken hierbij over coulance. Verder hoort de auto op runflat banden te staan, achter zijn gewone banden gemonteerd, omdat er geen reservewiel zit is dit verplicht. Ik kon een plaksetje ophalen... Ik ben blij met m'n BMW, maar bij van den Brug kom ik nooit meer!! Ze geven je een goed gevoel om een auto te verkopen, maar als je hem eenmaal hebt, zijn ze er niet meer. Had meer verwacht van dit bedrijf.....

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 mei 2015

Slechte aftersales - klant geen koning

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ruim een jaar geleden een nieuwe VW gekocht van ruim €45.000,-. Het verkoopproces en de inruilprijs waren goed. De aandacht voor de klant ná de verkoop en aflevering is echter zeer ondermaats. Zo moest ik veel moeite doen om ze serieus te laten kijken naar een kleine storing in het mediasysteem: ik kon de functionaliteit immers ook wel via een omweg oplossen. Dat kon ik ook wel, maar ik wil gewoon dat zo'n dure nieuwe auto doet wat hij zou moeten kunnen doen. Ik kreeg de indruk dat ik lastig werd gevonden. Uiteindelijk wel opgelost. Bij een latere vraag over hoe iets werkte en wat ik niet in het instructieboekje kon vinden werd vrij gemakkelijk gezegd dat wat ik wilde helemaal niet kon. Bleek naderhand onzin. Klanten leiden kennelijk af van belangrijker zaken en worden niet als koning gezien. Jammer. Na de garantieperiode maar snel op zoek naar een kleine VW-specialist die wel hart voor z'n klanten heeft.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 maart 2015

Nooit meer Van der Brug

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Omdat de dealer waar ik mijn Polo heb gekocht zijn vestiging in de buurt heeft gesloten heb ik een beurt inclusief APK uit laten voeren door Van der Brug: - Ik had een defecte GPS antenne (type haaienvin op het dak) waarvoor ik een prijsopgaaf heb gevraagd. Tijdens het onderhoud werd ik hierover gebeld: 250 euro. Dit was mij te gortig en heb naar een alternatief gevaagd: Inbouw van een andere antenne onder het dashboard zou 120 euro kosten. Ik heb dit uiteindelijk niet gedaan, een dergelijke antenne kost namelijk 9,50 euro: Inbouw zou dus 110 euro kosten. - De prijsopgaaf vooraf was 460 euro. Tijdens de prijsopgaven van de antenne moest ik er zelf achter komen dat het 517 euro ging worden. Vervangen van een luchtfilter, wat elke beurt moet gebeuren, zat niet in de prijsopgaaf. - Tot slot was men vergeten de APK uit te voeren, waardoor ik een paar dagen later nog een keer terug moest.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 april 2014

Grote onderhoudservice

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima geholpen. Auto stond voor de middag ingepland, omdat de auto 's middags gebruikt moest worden is zonder morren en moeilijk doen alle moeite gedaan om de auto 's morgens te repareren. Voor onvoorziene extra werkzaamheid vervangen van klepdekselpakking hoefde geen extra afspraak te worden gemaakt. Ook werd er kosteloos een leenauto meegegeven. Geen oude barrel maar vrij nieuwe Up. TOP!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autoland Van den Brug B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autoland Van den Brug B.V.
Zilverweg 3 - 5
8445PE HEERENVEEN
Friesland
GPS: 52.9331222 / 5.9392953 lat/lng Plan route

Contact

0513-633054