Autobedrijf Roocar

Binnenweg 1 | KRIMPEN AAN DEN IJSSEL

(5)

Deze garage wordt beoordeeld met

5 reviews

5 sterren

 
4 (80%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
1 (20%)
4 van de 5 reviewers raadt deze garage aan.

, 25 juli 2017

Teleurstellende ervaring werkplaats Honda,van Roon

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Dit bedrijf hanteert voor onderhoud andere (hogere) prijzen dan waarmee Honda Nederland adverteert, als u dit daar kenbaar maakt wordt je extra kinderachtig en vervelend behandeld. Terwijl ze eerder aan de telefoon zeggen dezelfde prijzen te hanteren. De standaard motorolie die gebruikt werd, 5w40, wijkt af van de beloofde en door Honda geadviseerde olie, 5w30 C2, en de oliefilter werd gemakshalve niet vervangen, alleen opgepoetst, maar wel n nieuwe berekend in de nota. Mijn auto werd trouwens wel direct naar binnen gereden, de motorkap werd geopend en vervolgens werd er 30 minuten koffiepauze gehouden. Dit in opdracht van de leidinggevende die achter de balie zat. Ik hoorde hem zeggen, je hoeft niet gelijk aan die auto te beginnen hoor...... Bij het afrekenen hing de persoon achter de balie een verhaal op wat helemaal niet relevant was en rekende meer dan de normale prijs, als klap op de vuurpijl schreef hij ongewild inrelevante teksten in het service boekje van de auto. Vervelende ervaring, geen tweede keer bij dit bedrijf. Ik raad dus niemand aan bij deze garage onderhoud te laten plegen. Ik heb meer beoordelingen van deze garage gelezen en vroeger schijnt dat deze garage beter was dan tegenwoordig het geval is.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 april 2015

Prima Garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Dit is gewoon een prima garage. Altijd een eerlijke service voor een eerlijke prijs. Als er ergens kosten voor reparaties zijn, delen zij dat vooraf keurig netjes mee. Als de accu tegen zijn einde loopt, krijg je dat bij de beurt als keuze mee, vervangen of niet. Daar krijg je dan een eerlijk advies over. Ik heb nog nooit een rekening gehad, die overdreven was.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 november 2014

beoordeling garages

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Als je even een probleem hebt wordt je direct geholpen. Afspraken kun je telefonisch en digitaal maken. Prima garage met goede werknemers.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 november 2014

Niet te groot en niet te klein

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Persoonlijke aandacht, niet teveel overheadpersoneel en goede vakkennis. Niet alles wordt meteen in rekening gebracht en een begroting wordt , ook in hun nadeel, aangehouden. 5 sterren zal geen garage van mij krijgen, het blijft een dure hobby om een auto te rijden, maar 4 sterren verdienen ze zeker.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 oktober 2014

kind aan huis

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Heb nu al mijn derde auto via deze garage omdat ik zo blij ben met hun service. Zo mogelijk helpen ze direct als het een noodvraag is.Evt krijg ik een vervangende auto mee. Ze zijn me al 2x komen halen toen ik pech had redelijk dichtbij. Om een voorbeeld te geven van hun mee denken: Mijn zoon was met zijn auto met een raam wat los zat naar zijn garage in Dordrecht gegaan, het zou 1000 euro kosten. Hij is mee gegaan naar mijn garage. "Je kan morgen wel even tussendoor en als je zelf de deur los schroeft en weer vast zet, hoeft het niet veel te kosten" Hij kwam, kreeg gereedschap, zij repareerden het raam, kosten 20 euro. Ze snapten ook wel dat een jongen met een uitkering niet zo veel mogelijkheden heeft. Er is altijd koffie en thee tijdens het wachten. Ik kan digitaal afspreken en mijn reparaties inzien. Nu ze ook andere merken dan Nissan hebben wordt de keuze voor een volgende tweedehands er alleen maar groter. Er tegenover zit een broederbedrijf, regelmatig werken ze met elkaar samen. Toen ik laat van mijn werk kwam en de zaak al gesloten was kon ik de sleutel komen halen bij het restaurant waar ze op vrijdag met elkaar wat eten.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Autobedrijf Roocar op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Roocar
Binnenweg 1
2923BA KRIMPEN AAN DEN IJSSEL
Zuid-Holland
GPS: 51.9156225 / 4.6022294 lat/lng Plan route