Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Toyota

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Over Autobedrijf Jos van Boxtel `s-Hertogenbosch B...

Al sinds 1969 zijn wij trots Toyota-dealer met vestigingen in Middelrode, 's-Hertogenbosch en Oss.
Steeds opnieuw bewijst dit merk de meest betrouwbare auto van de wereld te zijn.
Als u bij ons een Toyota koopt, houdt de service niet op als u de showroom uitrijdt. Wij hebben de juiste expertise
en originele onderdelen in huis om u optimaal van dienst te zijn bij reparatie en onderhoud van uw Toyota.

Deze garage wordt beoordeeld met

44 reviews

5 sterren

 
27 (61%)

4 sterren

 
12 (27%)

3 sterren

 
2 (5%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
3 (7%)
39 van de 44 reviewers raadt deze garage aan.

, 24 augustus 2017

goede communicatie en flexibel in bedenken van oplossingen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een van de zaken die ik fijn vind is de persoonlijke benadering. Niet alles wordt even goed vastgelegd voor de collega's, al de tweede keer dat er geen leenauto in het systeem stond terwijl dit wel gecommuniceerd was. Gelukkig wordt het altijd netjes opgelost. Informatie over onkosten en eventuele mogelijkheden van verlaging van de kosten vindt ik altijd prettig om te vernemen. Van Boxtel denkt met je mee.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 augustus 2017

Heldere en duidelijke communicatie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Contact met werkplaats verloopt helder en duidelijk waardoor je snel weet waar je aan toe bent.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 augustus 2017

Goede snelle service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto vroeg geleverd. Gratis vervangend vervoer. Netjes gebeld met extra informatie m.b.t. Extra reperaties. Prijs verhouding was netjes. Auto was netjes gewassen bij ophalen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 augustus 2017

Echte dealer. Prima

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al jaren klant bij Jos van Boxtel. Zowel voor aankoop als onderhoud. Weet altijd waar ik aan toe ben. Nemen contact op als er iets niet goed is met auto bij onderhoud. Ovoeg is dan probleemloos.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 juni 2017

De betere dealer met een prima product

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Met de in 2006 nieuw aangeschafte Toyota Corolla Verso (diesel 160.000 Km) nooit problemen gehad. Onderhoud structuur is duidelijk en werpt samen met de uitstekende kwaliteit van Toyota's product zijn vruchten af.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 juni 2017

Schade tijdens onderhoudsbeurt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Tijdens een reguliere onderhoudsbeurt is de bodemplaat van de auto fors ingedeukt tijdens het omhoog plaatsen van de auto. Dit is niet opgemerkt of niet verteld toen ik de auto kwam ophalen waardoor ik er zelf achter kwam toen ik ontdekte dat mijn laadvloer omhoog stond. De werkplaats gaf gelukkig zelf aan dat zij de oorzaak geweest moesten zijn en hebben een afspraak gemaakt voor schadeherstel waarvoor 3 dagen nodig is. Behalve de rekening ben ik verder niet benaderd door het bedrijf voor excuses of enige tegemoetkoming voor mijn schade en ongemak. Ik heb een reactie gegeven op de standaard mail die je na iedere servicebeurt krijgt waarin je gevraagd wordt of je tevreden bent. Ook daar geen reactie op gezien. Toen heb ik maar een mail naar de filiaalmanager gestuurd waarin ik mijn ongenoegen heb geuit over het gebrek aan een klantgerichte benadering en dat dit schadelijk is voor het vertrouwen in het bedrijf. Dezelfde dag teruggebeld met excuses en poging tot uitleg. Ik heb goede ervaringen met Jos van Boxtel dus vertrouw er op dat dit een incident is geweest.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 juni 2017

klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

ben erg tevreden, en ik raad dan ook iedereen deze garage aan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 juni 2017

Klantgericht bedrijf met een goed product en een geïnteresseerde staf.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De titel spreekt voor zich

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 juni 2017

Positief

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het is een plezierige zaak met vriendelijk en behulpzaam personeel Verzorging en controles worden prima behandeld en uitgevoerd

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 maart 2017

Betrouwbaar en vriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom al bij Autobedrijf Jos van Boxtel sinds 1975 toen ze nog in Middelrode zaten. Werd je gratis thuisgebracht en weer opgehaald. Inmiddels zitten ze ook in mijn woonplaats Den Bosch. De enige dag dat ik gebruik maak van het openbaar vervoer is als mijn auto een onderhoudsbeurt moet hebben. Weet ik gelijk weer waarom ik nog steeds auto rij.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 maart 2017

garantie op lekkage Toyota Aygo

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Onlangs zijn wij onaangenaam verrast door waterschade bij onze Toyota Aygo. Dit blijkt vaak voor te komen bij het type vanaf 2011. Toyota en haar dealers schuiven elkaar de bal toe met als resultaat dat de cliënt gewoon met een kluitje in het riet gestuurd. Oordeel is het valt buiten de garantie. Een lekkage bij een auto die nog geen 5 jaar oud. De rubbers passen blijkbaar niet goed en dat weten zowel de dealer als Toyota, maar ze verdomme het om de auto's met dit mankement terug te roepen. Dus Toyota Aygo rijders kijk zelf goed in de kofferbak of daar geen water in staat. De Toyota dealer in Den Bosch valt het in ieder geval niet op als je de auto voor service of voor APK keuring brengt. Slecht slecht slecht en dat terwijl Toyota zo goed staat/ stond aangeschreven als het om kwaliteit gaat. Helaas voor mij zal de volgende auto geen Toyoto zijn.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 februari 2017

Goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede service, een leenauto/fiets is geen probleem altijd een telefoontje over de evt bijkomede kosten dit alles wordt ook goed uitgelegd. Ook apk keuring gehad met een goed advies over te vervangen onderdelen en de ernst van de zaken.zeer vriendelijk personeel aan de bali.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 februari 2017

Net en correct personeel

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ging vroeger altijd naar een thuiswerker, maar nu al weer jaren naar de dealer. Goede service en in principe net zo duur of goedkoop als een thuiswerker, alleen hier heb je wel europa pechhulp bij.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 februari 2017

klantvriendelijk bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

je wordt keurig geholpen en te woord gestaan. goede service

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 januari 2017

Ze houden zich aan de afspraak

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede service , houden zich aan afspraken, auto wordt superschoon teruggegeven. Er wordt duidelijk besproken wat gedaan wordt en evt wenselijk is

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 januari 2017

Beoordeling Garage van Boxtel

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Inmiddels ben ik meer dan 20 jaar klant bij deze garage ( nu met 2 wagens ) Gedurende deze jaren zijn er wel wat probleempjes geweest maar deze zijn allen zeer professioneel, vakkundig en erg klantvriendelijk opgelost. Voor de rest bevel ik deze garage aan vanwege hun kwaliteit, vakkennis en vriendelijke medewerkers die graag met je meedenken naar de beste oplossing. Geen moeite is teveel, zelfs als je voor 3e keer met hetzelfde probleem terugkomt. Deze garage is misschien niet de goedkoopste maar je krijgt wel kwaliteit terug en dat is soms meer waard.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 januari 2017

zou geen andere willen, altijd correct ook als het iets is wat je niet wil horen.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik vind het een superfijne garage, hele goede service, alles duidelijk en doen wat er gezegd wordt. Denken met je mee en schepen je niet af. Heb vaker problemen gehad met mijn andere auto maar daar gaan ze heeel ver in om het naar mijn zin op te lossen. Zelfs in het verleden een auto uit de showroom meegekregen, omdat mijn auto niet gerepareerd was en ik op vakantie ging met een leen Prius naar Spanje!!!! Kosten NUL!!!!!! geweldig J v BOXTEL!! Ben nu bezig met het verbruik van mijn hybride auto en ook daar willen ze in meedenken en helpen ik weet bijna zeker dat ze het mee oplossen. ik koop geen ander merk, alleen al omdat ik dit nergens meer vind denk ik. dikke pluim!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 januari 2017

Veel te dure garage werkplaats

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Als je deze garage vergelijkt met andere is Jos van Boxtel veel te duur.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 november 2016

prima dealer

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Jarenlange ervaring met dit bedrijf. Eerst met Mitsubishi sind 5 jaar met Toyota

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 september 2016

Bij van Boxtel zit je altijd goed zowel voor aankoop als reparatie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Reeds jarenlange ervaring bij Van Boxtel. Zowel bij inruil en aankoop auto. Ook beurten en eventuele reparaties steeds vakkundig verricht. Ook steeds klantvriendelijk en klantgerichte opstelling van het gehele personeel. Dikke pluim.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 september 2016

Kan nie beter!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben met mijn 2 e hands Toyota Corolla al jaren in onderhoud bij van Boxtel . Bij kleine probleempjes altijd keurig geholpen en bij onderhoudsbeurten en reparaties nooit voor verrassingen komen te staan. Ben er uitermate tevreden over.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 september 2016

Jos van Boxtel

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Keurig en net bedrijf ,kom al meer dan 30 jaar bij het bedrijf,altijd netjes behandeld.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 september 2016

Top!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Denken mee met de klant. Voorbeeld: vergeten dat mijn auto gekeurd moest worden en belde op de vervaldatum naar de garage. Ze hebben ruimte gemaakt in hun planning zodat mijn auto diezelfde dag nog gekeurd kon worden. Dat is nou eens service! Top! Verder doen ze wat ze beloven, afspraak = afspraak.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 augustus 2016

Zeer tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vakmanschap, kwaliteit, vriendelijk mensen. Wat afgesproken is correct nagekomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 augustus 2016

Snelle service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nadat ik autopech had belde ik na de garage, om te vragen of mijn auto eventueel kon laten maken, ik kon meteen langs komen. Bij de garage werd er tijd genomen om te kijken wat er aan hand was en alles werd duidelijk uitgelegd. Mijn auto kon meteen gemaakt worden en binnen 1 uur kon ik weer veilig de weg op! Erg snelle service

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 augustus 2016

Echt goed

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Echt een goede garage alles is echt heel goed gedaan

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 augustus 2016

Avensis als leen- vakantieauto

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De turbo van onze Toyota RAV4 was kapot en er moest een nieuwe turbo ingebouwd worden. De levering van de turbo liep vertraging op. Daarom hebben we eerst tijdelijk een Toyota Yaris Hybrid gekregen. We moesten onze vakantie uiteindelijk uitstellen. Toen de levering van de turbo op het laatste moment weer niet doorging hebben we van de heer Nanning (vestigingsmanager) een prachtige, met veel accessoires voorziene, Toyota Avensis meegekregen. Deze Avensis bleek een uitstekende trekauto voor onze zware caravan. We hebben de Avensis drie weken gebruikt en hebben er 4000 heerlijke vakantiekilometers mee gereden. Tijdens onze vakantie zijn we op de hoogte gehouden over de reparatie van onze RAV. Nadat we de Avensis schoon en afgetankt bij Jos van Boxtel hadden afgeleverd, konden we onze RAV weer meenemen. Wij zijn uitermate gelukkig met de wijze waarop we door Jos van Boxtel zijn behandeld!! HELEMAAL TOP!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 augustus 2016

Goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Als er meer werkzaamheden verricht moeten worden dan afgesproken laten ze dat altijd weten. En zijn ook zeer klantvriendelijk.en we zijn altijd tevreden wanneer we de auto weer terug hebben.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 juli 2016

Duidelijkheid en zeer netjes

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Van de voren wordt er duidelijk aangegeven wat de kosten van een kleine of grote onderhoudsbeurt is. Komen er dan tijdens onderhoud nog zaken naar voren dan word ik altijd gebeld en hebben we overleg wat er moet gebeuren. Helemaal top! Dus geen verrassingen achteraf. Verder wordt mijn auto keurig gewassen en gezogen!! Zeer tevreden!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 mei 2016

Zoals het hoort

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekende garage. Fatsoenlijk, correct en geen onduidelijkheden. Service is uitstekend. Je kunt er zelfs ook op zaterdag terecht voor kleine zaken. Erg tevreden!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.
  • vorige
  • 1
  • 2
  • volgende

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat*
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf Jos van Boxtel `s-Hertogenbosch B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Jos van Boxtel `s-Hertogenbosch B.V.
Hervensebaan 11
5232JL DEN BOSCH
Noord-Brabant
GPS: 51.703717 / 5.3263999 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

073-6496633

denbosch@josvanboxtel.nl