Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Nissan , Peugeot , Renault

Deze garage wordt beoordeeld met

8 reviews

5 sterren

 
1 (13%)

4 sterren

 
4 (50%)

3 sterren

 
2 (25%)

2 sterren

 
1 (13%)

1 ster

 
0 (0%)
5 van de 8 reviewers raadt deze garage aan.

, 20 februari 2017

Vreemd,,,,,,,,,,,,,,,,,??

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Deze onderstaande recensie is van de site van J.K. gisteren geplaatst en vandaag weer verwijderd tot mijn verbazing :-( Begin november een gesprek aangegaan met de bedrijfsleider omdat ik wegens verhuizing van mijn "oude" garage een alternatief zocht in de buurt voor de beurten aan mijn Megane 3. Breng de auto maar eens en dan overtuigen wij jou wel. Op 1 december deze beurt laten doen in Helmond, met het meenemen van de leenauto bleek dat deze niet afgetankt was, moest hem maar weer half afvullen.?? Telefonisch benaderd dat de remblokken en schoenen, batterij keycard, ruitenwissers voor en achter, en de winterbanden nog maar 4,2-3,9-3,9-3,9 waren. Dit alles niet laten vervangen na overleg. De winterbanden vandaag na 2 maanden nog eens laten controleren en ze bleken ineens; 4,1-4,5-4,3 en 4,3 te zijn ??? Monteur verklaarde me dat hij het na zou kijken en de desbetreffende monteur daarop aan zou spreken, om zijn meter te laten ijken. Ik hou hier een vreemd gevoel aan over, net zoals een batterij die vervangen moest worden omdat die oud zou zijn. Dit heb ik met het afrekenen ook aan de bedrijfsleider verteld 2 maanden geleden(batterij) Verder werd de wagen bijna showroom klaar afgeleverd zo schoon, top. Hierdoor heb ik weinig vertrouwen meer in Janssen Kerres waar ik voor de eerste keer kwam voor het onderhoud.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 april 2016

Grote beurt.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Had de auto een grote beurt laten geven maar moest bij thuis komst nog koelvloeistof bij vullen,wist van te voren dat er vloeistof bij moest maar dacht dat doen ze wel bij de beurt.ze hadden ook ruitenvloeistof berekend maar had die een dag van te voren nog gevuld maar dat zie je bij veel garage"s op de rekening staan. Maar buiten dit hadden goed werk verricht.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 november 2014

reparatie verstuiver lekkage Renault Megane III

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na het constant ruiken van diesel bij stilstaan met draaiende motor en het verdwijnen van deze dieselgeur bij het rijden, toch maar even langs bij deze Renault garage. Klacht voorgelegd bij de zeer vriendelijke receptioniste en enkele minuten later hoort de chef werkplaats mijn verhaal aan en bekijkt hij de motor. Conclusie, om schade te voorkomen niet verder rijden. Geraamde kosten tussen de €250 en €1000. De volgende dag wordt ik gebeld met wat ze hebben gevonden en wat ze aan reparaties gaan doen en nog belangrijker wat het gaat kosten. Later die dag wordt ik opnieuw gebeld door de receptioniste met de mededeling dat na de uitgevoerde reparatie en proefrit bleek, dat er nog een verstuiver lekte en dat ze die ook nog moesten repareren. Opnieuw kreeg ik te horen hoe lang het nog ging duren en wat de kosten uiteindelijk zouden worden. Een dag later dan gepland was de auto weer gerepareerd. Bij het ophalen kreeg ik door de receptioniste uitleg over de rekening en uitgevoerde reparaties en vertelde ze mij, dat ze gelijk maar een wintertest hadden uitgevoerd, welke gratis was! De rekening kwam overeen met hetgeen mij al telefonisch was medegedeeld, dus geen konijn uit de hoge hoed. Super tevreden over deze uitgevoerde reparatie, waarvan de kosten achteraf toch enorm bleken mee te vallen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Vriendelijke behandeling

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al enkele keren kleine reparaties uit laten voeren door Janssen Nissan, door mee te denken zijn deze reparaties op een zo goedkoop mogelijke manier uitgevoerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

de vriendelijkheid van Karel is goud waard

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Deze garage is, zoals alle merkdealers, eigenlijk te duur. Maar de vriendelijke ontvangst en de betrouwbare monteurs maken het toch t ook t een fijn bedrijf

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

onbetrouwbaar

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na vele jaren vaste klant helaas toch een onenigheid betreffende onderhoudsbeurt en reparatie. Rem vervangen kostte 65 euro, achteraf 200 euro, remverwijderset, uurloon, afvoerkosten en BTW kwam er nog bij. Schokdempers zouden lekken, bleek regenwater te zijn. En ongelooflijk, in 20 jaar op alle (!) rekeningen staat kentekenplaatverlichting vervangen ... kan toeval zijn, maar toch. Hoewel het meeste personeel vriendelijk was, zijn er achteraf gezien veel te veel vervelende gebeurtenissen geweest die erg kostbaar waren of veel teveel tijd kosten.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Te duur

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uurloon van 72,00 euro wel erg duur voor schoonmaakwerkzaamheden aan een Renault. Daarnaast een foutieve reparatie. Gelukig op tijd door de ANWB herkend. Andere garage gezocht en gevonden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 april 2014

Zeer klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede ontvangst, altijd bereid om het het probleem met de auto snel en goed op te lossen. Denken mee, bieden extra service. Fijn personeel!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf J. Janssen Helmond B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf J. Janssen Helmond B.V.
Varenschut 9
5705DK HELMOND
Noord-Brabant
GPS: 51.4622902 / 5.6931296 lat/lng Plan route

Contact

0492-504000