Autobedrijf Heijne B.V.

Lijnderdijk 83-83A | ZWANENBURG

(20)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage
Merk specialist van:
Audi , Bmw , Fiat , Ford , Mini , Opel , Seat , Skoda , Volkswagen

Aangesloten bij

BOVAG , Glasgarant , RDW erkend

Over Autobedrijf Heijne B.V.

keuze uit ruim 150 gekeurde jonge occasions met garantie
leasing .verhuur en reparatie , onderhoud en apk van elk merk
www.autovoorraad.nl

Deze garage wordt beoordeeld met

20 reviews

5 sterren

 
19 (95%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
1 (5%)
19 van de 20 reviewers raadt deze garage aan.

, 26 juni 2017

Betrouwbaar en vakkundig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Via internet bij autobedrijf Heijne terechtgekomen en ik ben zeer tevreden. Het is een echt familiebedrijf waarbij vader en zoon op de werkvloer staan. Zeer vakkundig, veel ervaring, duidelijke afspraken van te voren gemaakt en het belangrijkste de afspraken zijn nagekomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 maart 2017

een ontzettend warme douche voor dit bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ervaring: wij willen de firma heijne een warm hart toedragen , 4 weken geleden kochten wij een golf 6 let wel ZONDER GARANTIE. Helaas kende de auto een valse start letterlijk en figuurlijk , elke keer ging het motorlampje branden. Na 2 x in zwanenburg terug te zijn geweest en het vervangen van diverse onderdelen was chris heijne en zijn eerste monteur het zat . Wij mochten kiezen , de auto terug geven en een andere uitzoeken of hem laten onderzoeken bij een specialistisch bedrijf . Wij waren erg blij met deze auto , en hebben gekozen voor de 2e optie . Gisteren is de auto naar het bedrijf gegaan , en kregen netjes een leenauto mee . Helaas vandaag het trieste nieuws dat de motor niet meer te redden was . Chris Heijne was er ziek van , net als wij maar wederom de keuze aan ons. Nieuwe motor erin , of auto terug .. Chris was meteen duidelijk , er komt een gloednieuwe motor in geen gereviseerde of sloop maar gewoon gloednieuw. maar aan jullie de keus , wij kozen voor de nieuwe motor. Chris heijne en zijn team hebben ons zonder morren geholpen . en natuurlijk waren ze ziek , want een kosten post van 3500 euro is niet leuk als je op een eerlijke manier je geld probeerd te verdienen . maar nooit is er geklaagd over kosten , constant het belang vd klant voorop. ook al kan iedereen uitrekenen dat er op deze auto geen geld verdiend is . Daarom een 2e stukje hier van ons , een ontzettend warme douche voor auto bedrijf heijne en al zijn medewerkers. onze auto zal klaargemaakt worden bij een specialist . Heijne heeft ons hart gestolen ! er is altijd veel commotie over het louche gedrag van autobedrijven in nederland. tv programma's als kassa en radar zitten er vol mee. maar wat u niet wil dat u geschied , breng dat ook een ander niet .... dat willen wij zeggen tegen degene die onze auto verkocht heeft aan heijne . ook wij zelf zijn de laatste jaren niet verwend maar heijne doet wat hij beloofd service leveren geen grootspraak ! maar . Chris , Bram en niet te vergeten Erik en de rest van het team ontzettend bedankt voor alles .. Wij hopen dat anderen dit lezen , en ook besluiten in elk geval eens te gaan kijken bij heijne . Wij zelf zullen heijne nooit rijk kunnen maken met onze aankopen . maar zullen zeer zeker anderen vertellen over onze ervaringen en natuurlijk onze volgende auto is er zeker 1 van heijne

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 maart 2017

Nooit Verwacht, zeer tevreden wij komen terug

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij waren al een tijdje op zoeken naar een specifieke vw golf 6 met bijna alle mogelijke opties . Nadat wij op een zondag middag vanuit lelystad ergens waren gaan kijken , maar dit op niets uitliep. vonden wij via autotrack een golf van onze gading bij heijne , maar voor die prijs dat kon nooit wat wezen. Maar het was in de buurt waar wij waren dus even gaan kijken , niets was minder waar zeer nette auto welliswaar wat aandachtpuntjes maar daar kun je over praten. Meteen een mail naar heijne gestuurd , en nog dezelfde zondag middag mail terug met duidelijke uitleg. Wij wilde in principe de zaterdag erop proefrijden , maar chris heijne zei heel eerlijk dat zulke auto s over het algemeen erg snel verkocht zijn dus op eigen risico. Op maandag is mijn vrouw erheen gegaan voor een proefrit , welliswaar met een klein beetje argwaan omdat de meeste garage houders vaak meteen gebruik maken van vrouwen met iets minder technische kennis. niets is minder waar , chris zei meteen de auto is nog niet orde er moet nog het 1 en ander aan gebeuren en ging zelf even mee voor de proefrit. legde exact uit wat er mankeerde , en dat hij het erg vervelend vond dat het nu zo was maar dat compenseerde hij later ruim. In eerste instantie kwamen we er niet uit met de prijs , maar nadat mijn vrouw duidelijk ons maximale budget had gezegd. Is chris even met zijn zoon gaan overleggen , en kwamen we er snel uit het was goed . chris vond het net zo fijn als ik de man er ook helemaal achter zou staan en in de loop van de week de auto ook even zou komen bekijken en proefrijden. dat kwam op het aankoop formulier te staan , en chris liep met mijn vrouw om de auto heen en zij mocht exact aangeven wat ze aan te merken had. De bumper sloot rechts niet helemaal aan waarschijnlijk een kleine boodschap doen foutje vd vorige eigenaar. Chris schreef alles op en zou gerepareerd worden , en melde meteen ik doe er een nieuwe apk op en een kleine onderhoudsbeurt voor het ongemak rijden jullie weer een jaar practisch zorgeloos . Terwijl dit eigenlijk niet in het basis aflever pakket zit . Woendag zijn we samen terug gegaan om te rijden , hij liet de auto meteen klaarzetten. tijdens onze proefrit ging een lampje branden , maar de auto reed verder perfect. Bij terugkomst wederom excuses , en dat ze het idd wisten maar dat de auto echt even grondig nagekeken en gemaakt moest worden maar de auto gaat niet eerder weg dan hij perfect is . we zouden eind vd week even contact hebben over de aflevering omdat hij klanten had zitten en wij ivm werk ook even moesten kijken . Donderdag hebben wij even contact gehad met chris heijne dat we hem graag zaterdag wilde ophalen. Helaas bleek het euvel toch meer werk , en de auto stond binnen voor het benodigde onderhoud en moest daarna van binnen en buiten gereconditioneerd worden en hij was glashelder ik wil dat jullie auto perfect is en niet afgeraffeld . Ergens vonden wij het jammer , aan de andere kant glashelder geen verassingen eerlijk antwoord alles wat wij de laatste keren bij de aanschaf van een auto gemist hadden. Geen gladde praatjes , gewoon het beestje bij de naam , aansturing van de turbo is niet goed we willen dat als de auto afgeleverd is alle lampjes uitblijven en dat hij in perfecte staat is. Wij besefte ons dat het misschien raar was een auto te kopen met een lampje wat brande , maar welk ander auto bedrijf zou zo eerlijk geweest zijn ? wij denken bijna geen 1. chris heijne was overtuigd van zijn zaak , harold petra wij verkopen al 30 jaar auto's zo'n 1000 per jaar ik heb er in die hele periode 3 terug ingenomen door onherstelbare gebreken. wees gerust deze auto wordt perfect afgeleverd , dat krijg je zwart op wit en je krijgt garantie op de reparatie die is uitgevoerd . chris zijn zoon en het personeel zijn geen verkopers met gladde praatjes een 3 delig pak en een zo groot mogelijk horloge . gewoon normale mensen , die de tijd voor je nemen geen haast maken omdat anderen staan te wachten . Wij denken zeer zeker dat we weer een autobedrijf hebben gevonden waar we nog jaren kunnen komen voor een andere auto. en ook al is het een klein uurtje sturen als de auto het net zo goed gaat doen als de verkoop doet vermoeden . dan gaan wij de golf er ook in onderhoud doen en dan komt onze volgende auto zeer zeker weer bij heijne vandaan . Wij bevelen heijne van harte aan ! wij zijn er ondanks het lampje met een zeer goed gevoel weg gegaan .

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 juli 2016

Vriendelijk en betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn eerste auto aangeschaft bij Autobedrijf Heijne. Zeer deskundig geholpen en van te voren alles duidelijk afgesproken zodat er achteraf geen onverwachte kosten zouden opduiken. Zoals beloofd alle afspraken nagekomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juni 2016

Top service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Blauwe ford fiesta 2014 gekocht een fantastische occasion ook vragen na afloop van de koop werden vriendelijk en deskundig beantwoord ik ben blij dit bedrijf te hebben gevonden TOP!!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juni 2016

Top service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Blauwe ford fiesta 2014 gekocht een fantastische occasion ook vragen na afloop van de koop werden vriendelijk en deskundig beantwoord ik ben blij dit bedrijf te hebben gevonden TOP!!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 mei 2016

Teleurstellend

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een half jaar geleden kochten wij voor veel geld een auto bij Heijne. Wij wilden een keer een jonge auto, om de komende jaren veel rijplezier te hebben. Een week na aanschaf begon de ellende al. De eerste storing was een feit. Gebeld en ik kon wel even langs komen. Eenmaal aangekomen (1 uur rijden) zat het team aan de lunchtafel. Bij binnenkomst werd ik aangekeken alsof ik stoorde. Dit gaf geen welkom gevoel. Toen ik aangaf waar ik voor kwam, werd mij gezegd dat ze eerst gingen pauzeren een half uur en dan bij me zouden komen. Ik ben weer huiswaarts gegaan, omdat ik mij niet gehoord voelde. Ik zat ook nog met een klein kind in de auto en moest op tijd weer terug zijn voor school. Daarna is de auto 3 keer bij de officiele dealer geweest en ben ik zelfs een keer door het bergingsbedrijf opgehaald. Allerlei mankementen. Ik voel mij erg belazerd door dit autobedrijf. Natuurlijk snap ik dat je pech kan hebben met de aankoop van een auto, maar de manier waarop ik weg werd gekeken heeft bij mij een zeer slechte indruk achter gelaten. Inmiddels hebben we de auto verkocht en zijn we in 6 maanden tijd, met alle reparaties erbij, ruim 2200,- euro armer :(

29-05-2016 20:59

Beste ..

Bij deze willen wij reageren op uw review. Indien er een storing voordoet bij een auto lossen wij dit uiteraard graag op. (Ondanks het feit dat u de auto zonder garantie aangeschaft heeft). Zoals vermeld in uw review hadden wij u uitgenodigd om bij ons "langs te komen". U kwam precies in de lunchpauze. Onze monteurs zijn nou eenmaal geen machines en hebben ook belang bij een lunchpauze.

Het feit dat u niet even een halfuurtje geduld kon opbrengen is door toedoen van u zelf duur komen te staan. Dat u vervolgens teleurgesteld bij ons bent vertrokken en drie keer bij de dealer bent geweest voor zo'n relatief kleine storing , heeft u vast en zeker meer tijd en geld gekost dan wanneer u even gewacht had. Gelukkig bestaan er geen slechte auto's meer, maar worden auto's slecht gerepareerd. Bij ons zou het kosteloos en spoedig verholpen kunnen zijn terwijl u een kopje koffie had genuttigd die u aangeboden kreeg.

Het is jammer dat u ons niet de kans gegeven heeft om de storing op te lossen, dat had voor beide partijen meer voordeel opgeleverd. En kon er vanaf u kant gezien een hoop ellende bespaard blijven.

Team Heijne

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 april 2016

Super

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

in de afgelopen 10 jaar 8 auto,s voor mijn zoons en mijzelf gekocht met inruil en altijd tot volle tevredenheid geholpen door kundige en vriendelijke medewerkers. Alleen bij mijn laatste aankoop VW Tiguan een probleempje na 2 weken rijden ging de waterpomp lekken ,dit probleem werd onmiddelijk aangepakt ,de wateromp is door zeer vriendelijke en kundige moteurs vervangen en ik heb vervangend vervoer gekregen . Wij zijn in onze familie zeer tevreden over de firma Heijne helemaal TOP !,bedankt

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 februari 2016

Nieuwe auto

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Super bedrijf. Doen net dat stapje extra.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2015

Tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goed, Ben zeer tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 augustus 2015

Klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekend geholpen. Autobedrijf Heijne snapt dat de klant centraal staat, duidelijke uitleg, neemt de tijd en denkt mee met de klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 augustus 2015

Klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekend geholpen. Autobedrijf Heijne snapt dat de klant centraal staat, duidelijke uitleg, neemt de tijd en denkt mee met de klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 mei 2015

Betrouwbaar vakwerk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Autobedrijf Heijne is al jaren ons vaste adres voor zowel de onderhoud service van de auto als aanschaf van een andere auto. Vorige week onze Ford ingeruild voor een VW Golf. Wederom weer tevreden met de service, deskundigheid en betrouwbaarheid van het team van Heijne.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 maart 2015

Tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag onze Volkswagen Golf 7 opgehaald bij autobedrijf Heijne in Zwanenburg. Het is onze derde Volkswagen golf, ooit begonnen met golf 3. Dit is onze derde auto van Heijne en nog altijd even enthousiast over de goede verkoop en service van de mannen, na onze 3e aankoop werd het tijd om doormiddel van deze review te laten weten dat wij wederom weer super blij zijn met zowel onze aankoop als inruil. Over een paar maanden is het tijd om voor onze dochter te kijken, misschien een keer geen Golf maar wellicht een Fiat 500? Genoeg keuze. Jullie zien ons snel. Groetjes de familie Knevelaar.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2015

Kundig vakmanschap

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Langs deze weg wil Ik de heer Heijne en zoon bedanken voor de fantastische hulp die ons is geboden. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe Passat, zonder jullie hulp hadden wij dit nooit kunnen realiseren. A. De Haan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 februari 2015

Deskundig en betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een zeer goede ervaring met het team van Autobedrijf Heijne. Eerlijk advies gehad over de beste keuze van de auto en bovendien erg klantvriendelijk, geen haastige verkoop en ze weten waar ze het over hebben.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 januari 2015

Super

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Super klant vriendelijk autobedrijf vanaf het eerste contact tot en met weken na de aankoop.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 oktober 2014

Mooi Bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mooi bedrijf met een goede selectie auto's en vriendelijk personeel.Mijn ervaring is positief. Er wordt duidelijk verteld hoe dat er gewerkt wordt, met scherpe prijzen. Ook de inzichtelijkheid van de onderhoudshistorie ervaar ik als zeer prettig. Het is goed zaken doen met dit bedrijf. Wij zijn blij met onze gekochte auto.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 september 2014

Aankoop Occasion bij Auto Heijne

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede ontvangst, duidelijke voorlichting, attente medewerkers. De verkoper komt snel to the point en geeft duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn. Goede service, voor de inruil van de bestaande auto goede inruil prijs gegeven. Wij raden dit autobedrijf zeker aan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 september 2014

Top bedrijf aankoop BMW

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Autobedrijf Heijne is een erg transparant bedrijf. Erg klantvriendelijk en geven uit zelf alle informatie die je graag wilt weten, je hoeft daar niet om te vragen. Je krijgt de gehele historie te zien van de auto en ze geven je meteen een vertrouwd gevoel. Je merkt dat zij echt achter hun product staan en geven je goed advies. De verkopers zijn vriendelijk nemen echt de tijd en geven je een ongedwongen gevoel wat erg prettig overkomt. Ik zou in de toekomst zeker weer zaken met je hun doen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)
Bandenopslag
Balanceren en uitlijnen
Banden repareren
Banden monteren
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf Heijne B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Heijne B.V.
Lijnderdijk 83-83A
1161KD ZWANENBURG
Noord-Holland
GPS: 52.3722018 / 4.7579809 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

020 4973274 (00)

autovoorraad@planet.nl