Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Honda , Skoda

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Over Autobedrijf G. van den Akker Helmond

Autobedrijf G. van den Akker is een middelgroot autobedrijf met 15 medewerkers. Met elkaar staan we voor persoonlijke, transparante en deskundige service. Deze werkwijze heeft geleid tot een trouwe klantenkring en daar zijn we trots op!
Als officieel Honda Dealer en Škoda Servicepunt is Autobedrijf G. van den Akker sinds 1988 actief in Veghel en sinds 1995 ook in Helmond. Beide vestigingen beschikken over een ruime en moderne showroom en werkplaats.
In de soms ondoorzichtige autobranche vinden wij vertrouwen erg belangrijk. Om dit kracht bij te zetten werken we transparant, geven we inzicht in uw rekening en vrijwel alle occasions worden geleverd met de juiste garanties tot wel 36 maanden!

Deze garage wordt beoordeeld met

21 reviews

5 sterren

 
21 (100%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
0 (0%)
21 van de 21 reviewers raadt deze garage aan.

, 10 december 2017

Duidelijk, klantvriendelijk en vakkundig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wordt hier altijd goed geholpen. Altijd duidelijke communicatie bij eventuele werkzaamheden. En zeer vakkundig. De service was voor ons de reden om ook de nieuwe auto bij vd Akker te kopen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 oktober 2017

Top service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede ervaringen met Van den Akker filiaal Helmond. Altijd vriendelijk te woord gestaan door Franklin en Dennis. De geschatte kosten voor eventuele reparaties kloppen ook altijd dus je staat niet voor verrassingen als je de auto komt ophalen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 september 2017

Als altijd: perfect geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uit mijn werk nog even boodschappen gedaan, wilde mijn Skoda niet meer starten... Meteen mijn garage Van den Akker gebeld. In duizend verontschuldigingen vertelde de medewerker dat de accu niet meer besteld kon worden omdat het al bijna zes uur was.(logisch!). Maar de volgende ochtend werden de sleutels opgehaald en de auto ter plekke (supermarkt!) gerepareerd. Daana nog meegenomen voor verdere controle en gepoetst weer afgeleverd. Heel tevreden dus over deze snelle en goede service (als altijd)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 september 2017

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede service, vriendelijk personeel en vakmanschap. Ik kom hier al jaren voor de onderhoudsbeurten van mijn auto, kortom ik ben een tevreden klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 september 2017

Betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Hoewel het contact met deze Honda-garage nog vrij vers is heb ik wel een positieve indruk van de betrouwbaarheid en de deskundigheid. Rechtstreeks contact met de monteur vind ik persoonlijk een goede zaak. Dat is bij deze garage mogelijk. Vragen zijn met geduld beantwoord en er is direct een kleine reparatie uitgevoerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 september 2017

120.000 KM beurt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vorige week mijn Honda ingeleverd voor een grote beurt. Alles afgehandeld zoals ik al meer dan 20 jaar gewend ben van v.d. Akker. Netjes vooraf ingelicht dat dit het grootste onderhoud was sinds de aanschaf. De volgende dag de auto weer opgehaald en gedetailleerd uitleg gekregen over de werkzaamheden en vervangen onderdelen en wat heel belangrijk is, in begrijpelijke taal. De prijsindicatie was duidelijk en klopte achteraf ook. Ik heb deze ervaring ook met kleine ongemakjes zoals b.v. een rammeltje of piepje. Zonder afspraak wordt de auto meestal meteen op de brug gereden en wordt gekeken of ze het meteen kunnen verhelpen. Ben ook al een paar keer verrast door een aanpak die goedkoper uitpakte dan ik had gedacht. Kortom: Fijn, goed nadenkend, kundig, vriendelijk en betrouwbaar personeel. Je voelt je hier meer een goede kennis dan een klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 september 2017

Prima service - word als een echte klant behandeld

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gisteren heb ik, als nieuwe klant, de 150.000 km Longlife-beurt uit laten voeren van onze Skoda Superb. Voor het maken van de afspraak werd ik al direct zeer vriendelijk te woord gestaan; de vooraf aangeboden en prima uitgevoerde haal/brengservice was gratis (als optie werd ook een gratis leenfiets of een leenauto aangeboden). De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd, de prijsopgave was correct en is volledig aan mij toegelicht, er werd met mij meegedacht, en thuis aangekomen constateerde ik dat de auto gepoetst was. Ik kom volgend jaar graag weer terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 september 2017

Sinds jaar en dag blijvend geweldige service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gisteren de grote beurt gehad voor onze auto. De prijsopgave was correct, er werd met mij meegedacht, de leenauto was gratis en...toen wij wegreden, bleek onze auto gepoetst te zijn. In de loop van het jaar worden kleine klusjes, zoals lamp vervangen en laatst ruitensproeier repareren, tussendoor goed gedaan. Tijd wordt niet altijd gerekend, alleen materiaal. Geen enkele twijfel bij ons naar vd Akker te gaan in plaats van een garage dichter in de buurt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 augustus 2017

90.000 km beurt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag heeft mijn Skoda Fabia 1.2tsi zijn 90.000 kilometer beurt gehad bij deze garage. Wij zijn hier klant vanaf 2010 en dit is de tweede Skoda die ik daar gekocht heb. Hele fijne garage, zowel bij aankoop als bij service/onderhoud.Heel vriendelijk en meedenkend personeel. Bij het brengen wordt keurig uitgelegd wat er gedaan moet worden bij een beurt en bij het ophalen wordt de rekening doorgenomen en alles toegelicht zodat je een perfect beeld hebt wat er gedaan is. Heel fijn wat mij betreft TOP garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 augustus 2017

Honda van den Akker staat voor kwaliteit en klantgerichtheid!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik rijd al vanaf 1986 Honda en ben sinds 1998 vaste klant bij Honda van den Akker in Helmond. Autorijden kost geld. Bij van den Akker in Helmond loop ik echter nooit tegen verrassingen aan. Zij vragen goed uit wat ik als klant verwacht en geven vooraf snel en duidelijk aan wat dit betekent voor de tijd dat ik mijn auto daar laat en te verwachten kosten. Het garagepersoneel is kundig en vriendelijk en je kunt gewoon even binnenlopen om daar te kijken en vragen te stellen. Mijn inmiddels 7e Honda heb ik natuurlijk ook weer bij van den Akker gekocht. Als ik een auto relatief kort heb gereden merk ik bij inruil dat daar echt wel rekening mee wordt gehouden. Voor kleine dingen rijd ik zonder afspraak langs en vaak wordt ik netjes geholpen. Soms ook nog kosteloos of ik betaal alleen het materiaal. Voor mij als klant een zeer betrouwbaar bedrijf waar ik soms ook gewoon even binnenloop voor een praatje en een kop koffie, en een blik in de nette showroom. Ik voel me daar door iedereen gekend en ik hoor en zie dat ook andere klanten op dezelfde vriendelijke manier worden benaderd. Niet voor niets dat van den Akker een grote vaste klantenkring heeft. Hier weet men hoe klanten worden behouden, ook in tijden dat het economisch wat minder voor de wind ging. Voor mij reden om niet eens te denken aan een ander merk auto of een dealer die dichter bij mijn adres gevestigd is. Ik rijd liever een paar kilometer extra voor de goede en keurige service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 augustus 2017

Fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al 10 jaar onze Jazz in ondehoud en sinds 3 jaar de Civic. Er zijn geen verrassingen met de kosten van onderhoud. Je wordt gebeld met wat er moet gebeuren aan de auto. Bij het ophalen van de auto wordt de rekening helemaal doorlopen. Vervolgens een jaar lang rijplezier zonder mankementen. Is er iets tussendoor (1x meegemaakt) dan wordt je meteen geholpen zodat je snel weer op weg bent. Top.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 juli 2017

Perfecte communicatie en helderheid over kosten

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een kapotte auto is nooit leuk, financieel al zeker niet. Maar met deze garage is er nooit een verassing over de kosten achteraf. Je wordt gebeld voordat iets gebeurt dat niet bekend was vantevoren en er wordt zoveel tijd als nodig besteed aan het uitleggen van de problematiek en geven van advies hoe ermee om te gaan. In het plannen van een afspraken en regelen van vervangend vervoer zijn ze erg flexibel. Ik ben hier een jaar of 10 klant sinds ik een honda civic had. Daarna ook hier een andere auto gekocht (skoda fabia) en deze is wederom hier in onderhoud. Niets dan lof.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 juli 2017

Fijn bedrijf. Goede service. Kortom een top garage.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Sinds 2 jaar mijn Honda Civic bij autobedrijf G. van den Akker in onderhoud. Ik word altijd netjes behandeld door Franklin en Dennis. Wanneer ik vraag of ik tijdens een reparatie even mag meekijken is dat geen probleem en krijg ik uitleg van de monteur op mijn vragen. Zonder problemen krijg ik iedere keer een leenauto mee. Reparaties/beurten worden altijd netjes gedaan. 1 keer bleek mijn accu de volgende dag na de beurt alsnog kapot. Meteen werd de accu vervangen. Arbeid hoefde ik niet te betalen. De prijs kwaliteit verhouding is goed en de service ook. Ik ben tevreden over autobedrijf G van den Akker in Helmond.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 juli 2017

Altijd vriendelijk personeel, goed advies en goede en adequate afhandeling klusjes

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd zeer vriendelijke mensen bij de receptie en de werkplaats. Je wordt er altijd snel en goed geholpen. Daarnaast wordt er heel erg goed in het belang van de klant meegedacht. Ook telefonisch een aantal keren goed geadviseerd door de telefoon. Ook dan wordt elke vraag serieus en adequaat afgehandeld. Ik heb zelfs gehad dat ik net bij een pauze daar aankwam en ook dan wordt je netjes te woord gestaan en geholpen als klant. Ook goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben erg tevreden over deze garage. Echt TOP!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 oktober 2016

Wij rijden verder voor déze garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd een genot met deze heren! Duidelijk, denken mee, bellen na, comunicatief vaardig; en vaklieden in de garage zelf. Kwaliteit uitstekend. Wij hebben garages die dichterbij zijn, maar we rijden steeds met plezier naar deze toe.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 juni 2016

Chapeau!!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Door zeer groot tevredenheid van dit uitstekende garagebedrijf met name de werknemers aftersales die echt hart voor de zaak hebben, en ook degelijk laat merken in hun werkzaamheden naar de klant toe. Altijd vooruit denkend in het belang van de klant. Super! Met gevolg dat nu ook drie familieleden erbij Honda rijden. Klanten behouden dat is hun kracht.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 mei 2016

Onderhoud aangepast om mijn situatie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn semi-klassieker gebruik ik alleen om tijdens de mooiste dagen van het jaar te genieten. De auto maakt daarom weinig kilometers en staat in zomer en winter warm en droog. De onderhoudsbehoefte is daarom niet heel groot. Van den Akker begrijpt dit en samen met hen bepalen we er aan onderhoud nodig is. Zo blijft de auto in goede conditie, maak ik niet teveel kosten en wordt verspilling voorkomen. Van den Akker komt zijn afspraken na en is transparant over de kosten van de werkzaamheden. Zelfs voor een relatief kleine beurt wordt kan ik wordt ik naar mijn werk gebracht en weer opgehaald. Service waarvoor je terugkomt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 oktober 2015

Top Garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Allereerst heel vriendelijke mensen bij de receptie en ook in de werkplaats. Je wordt er altijd snel en goed geholpen. Daarnaast wordt er heel erg goed in het belang van de klant meegedacht. Ik ben heel tevreden en wanneer mijn volgende auto weer een Honda is kom ik hier zeker weer terug voor het onderhoud.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

zeer goed

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

altijd vriendelijk en deskundig ontvangen en behandeld

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

komen hun afspraken na en zijn zeer vriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

proberen altijd samen tot een oplossing - afspraak te komen - duidelijke uitleg

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 april 2014

Garage om terug te keren

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Sinds jaren klant bij deze garage, inmiddels aan de derde Honda toe. Garage was ook een reden om weer voor Honda te kiezen. Kosten worden niet altijd vooraf gemeld, maar bij onverwachte zaken bellen ze prompt. Altijd prima uitleg over gedane werkzaamheden

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf G. van den Akker Helmond op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf G. van den Akker Helmond
Lage Dijk 15
5705BX HELMOND
Noord-Brabant
GPS: 51.468095 / 5.6779488 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

0492-543694

Helmond@gvandenakker.nl

Plaatsen van een beoordeling