Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage
Merk specialist van:
Toyota

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend , Stichting Duurzaam Repareren

Over Autobedrijf De Lijnbaan

Wij zijn een gerenommeerd bedrijf dat al meer dan 25 jaar Toyota's verkoopt, onderhoudt en repareert.

Deze garage wordt beoordeeld met

64 reviews

5 sterren

 
57 (89%)

4 sterren

 
7 (11%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
0 (0%)
64 van de 64 reviewers raadt deze garage aan.

, 29 september 2017

Betrouwbare kwaliteit

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vriendelijk te woord gestaan. Kundig personeel . Kwaliteit van het werk is uitstekend. Geen onaangename verassingen achteraf doch eerst raadplegen. Zeer goed

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 september 2017

Een topgarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uiterst vriendelijke bejegening, vakkundig en attent. Omdat de auto sneller klaar was dan verwacht, werd hij gewassen en al, bij ons voor het huis geparkeerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 augustus 2017

Altijd meedenkend

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Deze garage is bijzonder klantvriendelijk. Dat komt onder meer tot uiting in het feit dat ze altijd meedenken met de klant en bereid zijn een klus tussendoor te doen als dat noodzakelijk is. Prettige mensen die goed werk afleveren.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 juli 2017

Gewoon goed!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gewoon goed, omdat de mensen van deze garage weten waar ze het over hebben. Gewoon goed, omdat ze de klant geen poot willen uitdraaien. Gewoon goed, omdat ze een gratis leenauto ter beschikking stellen (vanzelfsprekend alleen even de benzine bijvullen). Gewoon goed vanwege alle zaken die hieronder al genoemd zijn. En ik vind de twee oude leenauto's die ik tot nu toe heb meegekregen, helemaal fantastisch, want dat zegt ook iets over de kwaliteit van de auto's (Toyota) en van het onderhoud!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 mei 2017

Mijn garage is TOP

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij de Lijnbaan is een prettige goede degelijke garage zonder poespas en je wordt altijd goed geïnformeerd. De prijs is goed, de service in super. Ik heb er een goede 2e hands gekocht en het onderhoud verloopt volledig naar wens. Zeer aan te bevelen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 februari 2017

Goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een garage met een goede service. Klantvriendelijk, duidelijke afspraken, telefonisch overleg over evt. repararties en veel occasions!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 januari 2017

Betrouwbare eerlijke garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nooit rare kost er nog als de auto voor een beurt komt, nooit terug hoeven te gaan omdat er dingen niet goed of niet gedaan zijn. Gratis leen auto (alleen een beetje benzine) als desktop voor een beurt gaat. Ikan heb dit in het verleden bij volkswagen wel a neerslag mee gemaakt. Absolute aanrader welk merk auto je ook rijdt

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 januari 2017

Fijne garage voor je auto!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag voor de 2x mijn auto gebracht voor een APK en onderhoudsbeurt. Erg klantvriendelijk. Netjes vooraf gebeld voor vervanging van onderdelen. Transparante factuur. Snelle service. Je kunt jouw auto met een gerust hart hier laten onderhouden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 januari 2017

No nonsense

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al meer dan 20 jaar rijd ik Toyota. Voor acute problemen kan je altijd even langs komen. Onderhoud en keuringen worden altijd perfect uitgevoerd. Vooraf krijg je prijsindicatie van te vervangen onderdelen. Er worden geen onnodige reparaties uitgevoerd, die voor extra kosten zorgen! Indien wenselijk staat er een leenauto klaar. Je wordt altijd rustig en eerlijk te woord gestaan. Je kunt bij de Lijnbaan met een gerust gevoel je auto brengen. Zijn er onverwachte reparaties, dan wordt je altijd eerst even gebeld om te overleggen. En als je eens een dichte aanhanger nodig hebt, dan kunnen vaste klanten daar gratis gebruik van maken. Dan kan je gelijk reclame maken voor dit fantastische bedrijf.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 december 2016

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Kleine garage met goede service. Er wordt vlot gewerkt en men is duidelijk naar de klant toe.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 december 2016

deskundige vaklui

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al jaren breng ik mijn auto bij Autobedrijf de Lijnbaan, hoewel de garage niet direct in mijn buurt ligt. Als klant wordt je vriendelijk en rustig te woord gestaan en je auto is hier in zeer goede handen! Voor kleine reparaties kun je zelfs zonder afspraak terecht en als je auto langer moet blijven, is er altijd een vervangende auto of fiets en als de auto klaar is word je gebeld. Ook wordt de factuur met je doorlopen en wordt er een toelichting gegeven. Aan alles merk je dat het personeel met liefde voor auto's hun werk doen! Sinds mijn pensioen rijd ik niet veel meer en daarom wordt er met een beurt rekening gehouden met het aantal kilometers (kleine of grote beurt). Service zoals service bedoeld is!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 oktober 2016

klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer betrouwbare en klantvriendelijke garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 oktober 2016

Een vertrouwd adres met een persoonlijke benadering.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een garage waar met je mee wordt gedacht om de kosten zo laag mogelijk te houden. Daarbij een persoonlijke benadering en een goede service. Indien nodig een gratis leenauto en er wordt ook niet moeilijk gedaan als je een keer langskomt met een klein probleem. Als het mogelijk is wordt het direct verholpen. Ben al jaren klant en ook van plan te blijven.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 oktober 2016

Alles weer goed geregeld

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag Yaris gebracht voor grote beurt. Makkelijk om afspraak te maken, leenauto wasbeschikbaar. Keurig gebeld toen de auto klaar was. Alles tip top in orde. Helemaal tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 augustus 2016

Sinds 1994 goede ervaringen.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Eerste ervaring in1994 met de aanschaf van een elf jaar oude Corolla, deze in 2008 ingeruild voor een nieuwe Aygo. Daarnaast een in 2000 elders gekochte 3 jaar oude Camry in de service gegeven, deze auto in 2014 ingeruild voor een één jaar oude Yaris Hybride. We zijn blij met de service en hopen nog lang daar klant te zijn

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 juli 2016

Een betere garage is er niet!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom er al zo'n 12 jaar. Klantvriendelijk. Nemen altijd de tijd voor je. Betrouwbaar. Deskundig. Er wordt alleen maar vervangen/gerepareerd als het echt nodig is. Hier geldt echt nog "klant is koning". Van tevoren hoor je wat het gaat kosten. Ik ken geen betere garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 juli 2016

Heel goed!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De garage is niet bij mij om de hoek en ik rij geen Toyota, maar de service en kwaliteit van het werk van deze garage is opmerkelijk goed. Er wordt gedaan wat gedaan moet worden, je kan er op vertrouwen dat er geen onzin reparaties worden aangepraat.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 juli 2016

Een prima en betrouwbare garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Je wordt goed geïnformeerd over de mogelijk reparaties in de toekomst, er worden alleen maar reparaties verricht als het echt nodig is en dat geldt ook voor het vervangen van onderdelen. Ik heb echt veel vertrouwen in hen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 juni 2016

Welkom met een persoonlijk tintje

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij garage De Lijnbaan word je altijd zeer prettig te woord gestaan en op persoonlijke wijze behandeld. Ze laten merken dat ze je kennen, leggen alles altijd aan je voor en de auto is zelfs meestal eerder klaar dan vooraf gepland. Super goede service dus!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 mei 2016

Prettige garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het is een kwalitatief goede garage met vriendelijk personeel. Ik ga er altijd naartoe voor mijn APK en dat bevalt mij goed.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 mei 2016

Reparatie airco een koud kunstje

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer vriendelijke medewerkers, altijd bereid tot een reparatie tussendoor. Je kunt (indien afgesproken) altijd een leenauto krijgen. In dit geval heeft men een reparatie van de airco gedaan, kon op korte termijn. Erg fijn, gezien de temperatuur op dat moment. Pico bello geregeld.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 april 2016

een aanrader

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een kleine maar kwalitatief hoogstaande garage met goed en vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen. Er is altijd tijd voor je als je onverwachts langs komt met een probleem, maar ook voor een praatje. Mocht een reparatie anders verlopen, duurder uit kunnen vallen, dan wordt je op de hoogte gebracht en kan je zelf beslissen wat je wil. Ook de occasions hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. Deze garage bevalt mij prima!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 april 2016

Tevredenheid

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Je wordt altijd prettig geholpen, je wordt bij je naam aangesproken. De reparaties zijn altijd goed en je kunt voor kleine reparaties tussen door altijd aan kloppen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 april 2016

Superbetrouwbare garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk. Men helpt je altijd goed en direct. Ook als je bv. thuis met een lege accu staat, komen ze meteen langs om je weer op de weg te helpen. Indien je auto gerepareerd moet worden is er altijd wel een leenauto of een fiets beschikbaar om naar huis/werk te gaan. Mocht de reparatie van je auto groter/hoger zijn dan aanvankelijk gedacht, dan neemt de garage eerst contact met je op, zodat je niet voor een verrassing komt te staan tijdens het afrekenen. Extra service: je mag ook gebruik maken van de gratis overdekte aanhanger.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 maart 2016

Goede, snelle service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Om 12:30 is mijn auto door pech onderweg door de sleepwagen gebracht. Einde dag kon ik hem alweer gerepareerd ophalen! Super service. En die ervaring heb ik al jarenlang bij deze garage. Afspraken als 'als er iets bijzonders is bellen we' worden altijd nagekomen. Rekening is altijd netjes (geen onverwacht hoge of rare dingen). Deze garage ooit gekozen op aanbevelen van iemand anders. Dus ze maken hun goede naam al langere tijd waar.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 maart 2016

Een op en top betrouwbare garagare

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De mensen bij de Lijnbaan zijn altijd betrouwbaar, vriendelijk, vakkundig. Wij zijn al heel klant van de Lijnbaan. In de loop der jaren zijn in samenspraak de kosten minimaal gehouden. Wij zijn zeer tevreden met de Lijnbaan: een voorbeeld voor andere garages.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 maart 2016

Goed en betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Dit autobedrijf is net als Toyota goed en betrouwbaar

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 maart 2016

Doorlooptijd ongeval reparatie Toyota RAV4

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nadat de auto behoorlijke schade had gekregen en hem 's avonds bij de garage heb afgegeven heeft men binnen deze binnen 7 werkdagen weer als nieuw afgeleverd. Naast de snelle reactie is ook het schade bedrag net iets onder de geschatte waarde gebleven. Autobedrijf de Lijnbaan maakt hierbij, mijn nu al jarenlange waardering voor dit kleinschalige opzet, waar. Met hun persoonlijke aandacht blijven de korte lijnen, de flexibiliteit en de kwaliteit op niveau en geef ik met vertrouwen mijn auto in onderhoud.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 februari 2016

Beter en vriendelijker kan niet!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na verscheidene garages gehad te hebben kwamen we bij de Lijnbaan ongeveer 15 jaar geleden. Het was een verademing voor iemand die zelf voornamelijk zijn auto onderhoudt om te constateren dat er ook garages zijn die te vertrouwen zijn. Je wordt altijd vriendelijk geholpen en niet alleen als er geld aan je verdient kan worden. Ook raad en daad voor niets zoals tijdens een vakantie dat de zekering van de aansteker stuk was en Sjaak tegen me zei, kijk eens bij de pedalen daar moet hij zitten.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 februari 2016

Klasse Garagebedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gewoon een garagebedrijf waar praktisch niets op is aan te merken. Dus gewoon een Klasse Bedrijf. Dat waren ze, dat zijn ze en ik ben ervan overtuigd dat ze dat ook zullen blijven.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.
  • vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • volgende

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen*
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren
Banden monteren
Velg reparatie
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf De Lijnbaan op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf De Lijnbaan
Stetweg 66
1901JG CASTRICUM
Noord-Holland
GPS: 52.5591687 / 4.6619177 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo

Contact

0251 654917

delijnbaan@gmail.com