Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Dacia , Nissan , Renault

Deze garage wordt beoordeeld met

10 reviews

5 sterren

 
3 (30%)

4 sterren

 
2 (20%)

3 sterren

 
1 (10%)

2 sterren

 
3 (30%)

1 ster

 
1 (10%)
4 van de 10 reviewers raadt deze garage aan.

, 16 januari 2016

Zeer matig

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kocht bij deze dealer in januari 2015 een splinternieuwe Renault. De Renault is een mooie, fijne, nagenoeg probleemloze auto. Toch kreeg deze dealer het voor elkaar om mij keer op keer ernstig teleur te stellen. Er wordt hoog van de toren geblazen voor wat betreft klantgerichtheid, maar dat zijn niet meer dan loze kreten. Een jaar lang heb ik mezelf gedwongen om klant te blijven en ze steeds maar weer een kans te geven. Tussentijds heb ik wel een paar keer flink aan de bel moeten trekken om iets gedaan te krijgen. Drie maal kwam het zelfs tot een klacht bij de importeur, omdat ik me slecht behandeld voelde. Afspraken werden niet nagekomen, men reageerde niet, was laks, slordig en van tijdig en helder communiceren had men al helemaal niet gehoord. Nadat Renault Nederland me te hulp schoot, ging men wel steeds in de slijmerige "u heeft helemaal gelijk en we gaan het helemaal oplossen"-stand, maar dat maakten ze nooit echt geheel waar. Het begon al voor aflevering van de auto. Men maakte afspraken voor aflevering die men enkele malen niet na kwam en het ergste was dat ik daar dan zelf op het laatste moment achter moest komen. Tijdig communiceren vanuit VKV was er niet bij. Toen ik na een paar keer geen vertrouwen meer had in de verkoper mocht de salesmanager het oplossen. Ook die kwam uiteindelijk niet alle afspraken na. De auto was ook niet helemaal optimaal rijklaar gemaakt. Ik moest uiteindelijk haast hemel en aarde bewegen om alles hersteld te krijgen. Vervolgens kwam er na de 2e klacht bij Renault Nederland zelfs een directeur aan te pas. Die droeg de afhandeling van de klachten over aan de after sales manager. Ook die kreeg het niet voor elkaar om de afspraken in een keer op normale wijze na te komen. De werkplaats liet ondertussen diverse malen een slagveld achter onder de motorkap. Gewoon slecht en slordig werk. Om dat dan weer hersteld te krijgen moest uiteindelijk ook voor een derde keer Renault Nederland ingeschakeld worden, omdat de after sales manager de gang van zaken blijkbaar normaal vond. Gelukkig vond Renault Nederland dat niet. In september leek dan eindelijk alles naar behoren hersteld. Helaas kreeg de Renault startproblemen (blijkbaar door een slechte accu, wat uiteraard kan gebeuren). Van een monteur kreeg ik de vraag of er gerommeld was met de accu. Hij was namelijk niet geheel correct gemonteerd; er zat blijkbaar van alles los. Dat was de definitieve doodsteek van mijn relatie met VKV. Ik heb in de doodstrijd de directeur nog een kans gegeven, maar deze bleef 10 dagen stil, wat het feit definitief bezegelde. De Renault is mijn 11e auto en de 8e geheel nieuwe. Nog nooit heb ik dergelijke problemen gehad met de verschillende garages waar ik klant ben geweest. De keren dat VKV niet of niet binnen een redelijke termijn reageerde op vragen en klachten is niet op 2 handen te tellen. De kwaliteit van het door de werkplaats uitgevoerde werk ik gewoon schokkend, zo slecht. Zelfs zeer eenvoudige handelingen worden slecht en/of slordig uitgevoerd. In zo'n garage kan ik geen enkel vertrouwen hebben. Stel je voor dat er een keer wel iets ernstigs aan de hand is met de auto, of iets wat relevant is voor mijn veiligheid? Kunnen ze dat dan wel fatsoenlijk uitvoeren? Ik ga er niet langer op gokken. Op het eerste gezicht lijkt men erg vriendelijk en de showroom hangt vol met borden met teksten over klanttevredenheid. De werkelijkheid is zo anders. VKV is gewoon niet bij machte om zelfs maar een doorsnee niveau te halen, laat staan een goed niveau waar je als klant echt blij van wordt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 oktober 2015

Correcte nissan dealer

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Louter positieve ervaringen in de zin van correcte behandeling/advisering, klantvriendelijkheid, nakomen afspraken, duidelijke facturering, contact opnemen bij bijzonderheden, auto schoon retour na grote beurt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 mei 2015

teleurstellend

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

niet nakomen van afspraken b.v. auto is na olieverversen en winterbanden wissel niet op afgesproken tijd klaar , dus een uur extra wachten bij de koffieautomaat.Dure onderhoudsrekeningen in tegenstelleing met de gesloten garage in Krimpen aan de IJssel waar ik altijd zeer klantgericht geholpen werd

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

onbetrouwbaar

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Slechte en kostbare ervaring,werkbriefjes die niet kloppen en dan wordt er doodleuk gezegd,dan kom je toch gewoon een keer terug...wachttijd 2 weken!?

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Altijd goed en voorkomend geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na jaren Peugeot te hebben gereden nu al weer vijf jaar Renault. Tevreden met de service en de daaraan verbonden kosten. Onlangs nog langs geweest omdat ik een probleem met de remmen vermoedde. Monteur is er ongeveer drie kwartier mee bezig geweest en heeft alles in orde bevonden; kosten: GEEN! Bij afspraken voor regulier onderhoud zijn de afspraken qua tijd altijd goed nagekomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 mei 2014

Vandaag voor de 3e keer een Dacia gehaald!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voorheen altijd Skoda gereden, nu te duur naar m'n zin! Dacia biedt veel, voor maar verhouding weinig geld. Vooral nu, met de zuinigere motor, een fijne auto.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 april 2014

Rare nasmaak...

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vaak moest ik zelf de diagnose stellen en toch bleef men eigenwijs. Als men dan later tot dezelfde conclusie kwam, was de diagnoserekening al opgemaakt. Standaard handeling volgens de medewerkers. Lange wachttijden bij minimale klachten. Wel koffie/thee aanwezig gelukkig. Zelfs een keer meegemaakt dat bij defect achterlicht, ook de olie werd ververst, wat toch niet de bedeoling was. Auto's zitten in het verkeerde jaargetijde helemaal onder de troep die van bomen afkomt. Auto schoon gebracht, vies teruggekregen. Ook kleine (niet bewijsbare) beschadigingen en spontane nieuwe mankementen aangetrofen, die ik dan zelf dezelfde dag nog veroorzaakt zou hebben. Ik heb ooit een monteur met enorme snelheid en piepende rokende banden zien wegscheuren in een auto van een klant en dat is altijd op mijn netvlies blijven hangen. Schattingen van reparatiekosten zijn vaak veel te hoog, waardoor je al snel uitwijkt naar een andere garage, die het voor een derde van de prijs doen. Logisch wel, omdat je als klant grof mee betaald aan sponsoring van race-evenementen, dure showrooms, verkooppersoneel e.d. Overigens doen de medewerkers wel vriendelijk, soms op het slijmerige af, maar dat heeft uiteindelijk weinig toegevoegde waarde op de prijs en het resultaat. Kortom, ik ben er helaas te vaak (onnodig) geweest. Ben nu bij een klein garagebedrijfje en zeer tevreden over de resulaten en kosten tot nu toe.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

prima garage

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

prima garage. Altijd vooraf duidelijkheid over kosten en werkzaamheden en vriendelijk personeel.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Geen vertrouwen in deze garage

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb s'morgens ruitenwisservloeistof laten bijvullen. s'middag kreeg een storing , mocht niet meer verder rijden. Renault gebeld en de auto naar de garage gereden. Het was half vier in de middag. Tegen vijf uur kreeg ik te horen dat er iets niet goed was. Ik kon een auto huren voor 45.oo euro per dag (was alleen maar om naar huis te rijden ongeveer 10 km. Ik moest voor 3 dagen betalen. Pas de volgende vrijdag kreeg tegen het eind van de dag mijn auto terug met een rekening van euro 1.112,24. Het ABS unit was kapot, volgens kan alleen door vocht kapot gaan, dus ik dacht direkt aan het bijvullen. Ik heb geprotesteerd, maar niets hielp. I heb nog de ANWB gebeld, die zeiden ook dat het door vocht is gekomen. Dus daarom geen auto meer bregen naar Van Kerkhif & Visscher

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Accuraat

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Snelle en goede behandeling. Weinig wachttijd. Koffie en thee service tijdens het wachten. Geen onverwachte kosten, altijd overleg.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Van Kerkhof & Visscher Rotterdam | VKV Rotterdam op kaart

Praktisch

Adres

Van Kerkhof & Visscher Rotterdam | VKV Rotterdam
Koperstraat 16-18
3067GL ROTTERDAM
Zuid-Holland
GPS: 51.9496857 / 4.5498964 lat/lng Plan route

Contact

010-2071111

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat