Van Hesteren Occasions

Van Karnebeekstraat 67 | DORDRECHT

(7)

Deze garage wordt beoordeeld met

7 reviews

5 sterren

 
4 (57%)

4 sterren

 
1 (14%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
2 (29%)
5 van de 7 reviewers raadt deze garage aan.

, 23 oktober 2016

Uitstekende service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Juli 2016 hier mijn eerste auto, een Ford Fiësta van 2002, gekocht op basis van een door mij geregelde aankoopkeuring. Patrick heeft de punten die uit de keuring naar voren kwamen prima opgelost en kon vol trots de eerste kilometers gaan maken. Nadat de met Patrick afgesproken garantieperiode verlopen was, ging het mis, de koppelingsplaten begaven het. Hier hadden we niet op gerekend, mede door de relatief lage kilometerstand. Auto ingeleverd, Patrick ging het regelen... Enkele dagen later kon ik de gerepareerde auto ophalen en tot mijn verbazing werd er totaal niets in rekening gebracht!! Echte service, hulde! Bij een volgende auto gaan we uiteraard weer bij Patrick langs....

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 maart 2016

super!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier al jaren voor al mijn auto's, mijn aller eerste auto ook bij Patrick gekocht, ik was 1 van zijn eerste klanten! Mijn eerste auto was een nissan micra, super leuk autootje! Alleen toen besloot de auto om terug te vallen in snelheid, ik kon meteen de auto terug brengen en Patrick zou de auto na laten kijken. De benzine tank was helemaal schoongemaakt, benzine filter vernieuwd, koppeling was nagekeken en hiervoor had ik niks hoeven te betalen! Uiteindelijk besloot de auto om weer terug te vallen en kon ik de nissan zonder problemen omruilen voor een andere auto! Ik koos alleen een duurdere uit en zelfs daar kreeg ik korting op! Sindsdien koop ik al mijn auto's bij Patrick, hij is enorm betrouwbaar en als er wat is wat betreft mijn auto kan ik hem altijd contacten. Super garage!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 december 2015

Bedrijf is OK

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb in juli een Renault Megane gekocht. Ondanks dat ik toch nog twee keer daarna naar Dordrecht moest voor een reparatie aan motor (flushen onder garantie) en condensator van airco (buiten garantie maar goedkoper dan bij mijn eigen garage en met een bijdrage van van Heesteren) ben ik tevreden met mijn aankoop! Afspraken met hun maken is altijd duidelijk, helder en goed gegaan. Enige punt van aandacht is dat de garantie van 3 maanden in principe alleen over de motor en versnellingsbak gaat. Dit zou misschien beter ook gelijk in de advertenties vermeld moeten worden. Maar al met al heb ik een goede ervaring gehad met van Heesteren

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 juli 2015

Helemaal Top!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag voor de 4e keer een auto aangeschaft bij van Hesteren Occasions. Ik werd goed en eerlijk geadviseerd. De verkopers Patrick en Eric zijn eerlijk, gastvrij en behulpzaam. De prijs is beter dan bij anderen en over service (garantie) doen ze niet moeilijk. Ze helpen graag en dat merk je. Helemaal top!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 juli 2015

Erg onbetrouwbaar

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto bleek veel onzichtbare mankementen te hebben en kreeg geeneens een vergoeding of aanbieding om het te repareren. Je moet ook alles cash betalen, heel vreemd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 juni 2015

Geweldige service, betrouwbaar advies

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Inmiddels al 2 auto's gekocht bij Van Hesteren, ook een bedrijfsauto verkocht via dit bedrijf. Eerlijk advies, Patrick denkt echt mee in wat ik nodig heb. Dat heeft voorrang op de verkooplust. Heel prettig. Eerste auto had kuren na garantie en dat was geen enkel probleem. En werd naar een betaalbare oplossing en kosten werden gedeeld. Kortom echt een aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 april 2015

Zeer slecht en achterbaks

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn allereerste autootje kocht ik bij van Hesteren Occasions (die overigens nu gevestigd is aan de Weeskinderendijk in Dordrecht). In de eerste instantie werd ik zeer vriendelijk geholpen. Na twee proefritjes heb ik de auto gekocht. Na een aantal dagen hoorde ik steeds een hard tikkend geluid bij het koppelen, dus ik terug. Zeer vriendelijk werd me verteld dat ze niet wisten wat het geluid kon zijn, maar dat het zou moeten verdwijnen als ik hem wat vaker in z'n vrij zou zetten, en de koppeling dan een paar keer flink in zou trappen. Ik dit 3 dagen geprobeerd, stond ik langs de kant van de weg omdat het pedaal juist stroever werd. De Wegenwacht is toen gekomen om deze te smeren en ze hebben het matje weggehaald. Bovendien constateerde de Wegenwacht dat mijn remvloeistof, koelvloeistof en motorolie al niet meer in orde waren. Dus ik, die de auto nog geen maand in bezit had, weer terug naar Van Hesteren en dit alles verteld. Er werd gezegd dat de vloeistoffen bijvullen bij het periodieke onderhoud hoorde, dit konden ze doen voor 120 euro. Dus ik een afspraak voor de week daarop gemaakt om deze bij te vullen/te verversen. Toen ik aankwam werd er verteld dat de afspraak nog niet bevestigd was en dat deze daarom niet door kon gaan, kon ik de week daarna weer terug! Na een paar weken begon het tikkende geluid weer bij het koppelen, en toen ik de auto slechts 2 maanden in bezit had lag de koppeling er helemaal uit. Toen ik Van Hesteren huilend opbelde om dit te melden, stelde ze me voor dat ik voor 350 euro de koppeling zou laten maken bij een sloopbedrijf, oftewel een beunhaas zou dan een andere oude koppelingsbak in mijn auto zetten. De volgende dag heb ik teruggebeld en gezegd dat ik dit weiger en dat ik de auto zelf naar een andere garage heb gebracht. Toen ik vertelde dat ik inmiddels juridisch advies had ingewonnen en dat ik een tegemoetkoming van hen eis, omdat ze me een kapotte auto hebben verkocht, gaven ze ineens te kennen dat ze er tussenuit stappen en dat ik het maar met de vorige eigenaar moet proberen op te lossen. Oftewel, trap niet in de praatjes van Van Hesteren, want als het er op aankomt laten ze je keihard zitten.

09-09-2015 16:18

Mevrouw is in maart komen kijken bij de Fiat Punto die voor €950,- wegens privé omstandigheden van klant bij ons te koop stond. In overleg met hem is de auto gekeurd en te goede trouw te koop aangeboden. In de advertentie en op de prijskaart stond dat de auto namens particulier wordt aangeboden en om die reden geen garantie heeft. We hebben haar dit ook nog mondeling toegelicht. Omdat het haar eerste auto is heeft ze later nog een 2e proefrit gemaakt met iemand die meer verstand heeft van auto’s en de auto bleek prima in orde. Bij de koop is ze er nogmaals op gewezen dat ze de auto niet van ons bedrijf koopt en haar hiervoor laten tekenen om latere misverstanden te voorkomen. Ze heeft hier zelf ook een kopie van.

Daarna kwam ze terug voor een geluidje aan de auto. Aangezien er geen geluid hoorbaar was tijdens het rijden, spraken we af dat ze terug zou komen als het geluid er wel is. Enkele weken later heeft ze met pech gestaan vanwege de koppeling. De ANWB dacht dat het kon komen doordat vloermat de koppeling raakt. Ook adviseerde hij een oliebeurt en het verversen van de remvloeistof omdat dat weer even geleden was.(dat is heel anders dan dat de vloeistoffen niet op niveau zouden zijn).

Aangezien wij zelf geen werkplaats hebben en alle reparaties uitbesteden, hebben wij voor haar een prijs opgevraagd en een afspraak gemaakt. Toen ze een week later voor de afspraak kwam, moest ik met schaamte vertellen dat ik vergeten was de afspraak te maken en heb direct een nieuwe gemaakt. Daarna vertelde ze geen problemen meer te hebben. Weer 2 weken later belde ze omdat de koppeling stuk is, dus was het toch niet de mat zoals de ANWB beweerde. Wat ze niet weet is dat wij de vorige eigenaar vooraf hebben gevraagd wat te doen als er toch iets mis is met de auto. Waarop hij aangaf: dan ga ik haar tegemoet komen in de kosten want dat is niet leuk voor haar. Wij hebben mevrouw verteld van zijn voorstel waarop zij enthousiast reageerde.

Ik vertelde haar dat de reparatie door een autobedrijf in Zwijndrecht met zeer goede monteurs en betaalbaar zou worden uitgevoerd. Mevrouw kwam er waarschijnlijk via Google achter dat het ook een auto-demontagebedrijf is. Daarna meldde ze dat de auto al bij een andere garage stond en ipv het vergoeden van de koppelings-set liever geld wilde. Om communicatiefouten te voorkomen hebben wij de vorige eigenaar gevraagd direct contact met haar op te nemen en ze zijn overeengekomen dat hij een koppelings-set vergoed. Op advies van haar advocaat heeft ze de afspraak om haar het geld te geven geannuleerd. Toen wij vroegen of wij contact met haar advocaat mochten opnemen hing ze op en hebben we tot op heden niets meer vernomen van een van beiden.

Dit is het echte verhaal, Wij hebben er erg veel tijd en energie in gestoken om mevrouw, ondanks dat ze de auto niet van ons gekocht heeft, toch te helpen en het doet ons pijn te zien dat iemand zomaar een fantasieverhaal kan plaatsen zonder alle belangrijke details te vermelden en het verhaal veel erger maakt door te zeggen dat ze huilend aan de telefoon hing en wij de auto met slooponderdelen zouden laten repareren, terwijl dit absoluut niet waar is. Eigenlijk bijna alles vanaf het begin is uit zijn verband getrokken en is er een heel ander verhaal van gemaakt.
Mevrouw heeft er zelf voor gekozen ons de rug toe te keren nadat zij zelf conclusies heeft getrokken zonder dat ze ook maar iets gevraagd heeft. Het is bij ons altijd zo dat bijna alle auto’s tot 250.000 KM met garantie worden geleverd. Als er iets gebeurd binnen de garantieperiode krijgt de klant een gratis leenauto en wordt de reparatie door ons vergoed. Als de auto zonder garantie wordt aangeboden heeft dat een reden en wordt dit altijd aan de klant vertelt. De beslissing ligt dan bij de klant zelf. Ook buiten de garantie periode staan we altijd klaar voor onze klanten maar is de reparatie uiteraard voor eigen rekening.

Vriendelijke groet,

Het team van Van Hesteren Occasions

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Van Hesteren Occasions op kaart

Praktisch

Adres

Van Hesteren Occasions
Van Karnebeekstraat 67
3317KV DORDRECHT
Zuid-Holland
GPS: 51.7888808 / 4.6659065 lat/lng Plan route

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat