Van Beynum Gouda B.V.

Burgemeester van Reenensingel 117 | GOUDA

(91)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Skoda , Volkswagen

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Deze garage wordt beoordeeld met

91 reviews

5 sterren

 
63 (69%)

4 sterren

 
24 (26%)

3 sterren

 
1 (1%)

2 sterren

 
2 (2%)

1 ster

 
1 (1%)
88 van de 91 reviewers raadt deze garage aan.

, 27 september 2016

Tevreden klant kan weer jaren vooruit

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik bezocht de werkplaatsreceptie in verband met een defect lampje in een van de achterlichten. Niet gek na acht jaar. Mijn ervaring is dat na een eerste lampje er spoedig ook ander volgen. Daarom stelde ik voor in een keer alle achterlichtlampjes te vervangen. Daarop volgde het aanbod dat ik de lampjes zou betalen en de werkzaamheden als service zouden worden uitgevoerd. Dat waren we snel met elkaar eens. Ik kreeg een fiets mee om in de tussentijd een boodschap te doen en een half uur later kon ik als tevreden klant weer jaren vooruit met nieuwe lampjes in de verlichting aan de achterzijde.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 juni 2016

Uitstekende service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ging terug met mijn polo omdat de airco niet werkte. Ze hebben dat prima verholpen en ook een onderweg gerepareerde band in orde gemaakt als service. Klasse!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 april 2016

Betrouwbare en vakkundige garage.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekend contact met de garage. Gemaakte afspraken worden volledig nagekomen. Over extra kosten wordt eerst telefonisch overlegd. Vakkundig uitgevoerde werkzaamheden. Klantvriendelijk.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 maart 2016

Van Beynum Gouda gaan niet meer naar toe

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

ik ben tot 5 keer toe moest terug komen voor na reparaties mijn tellerstand is verkeerd ingevoerd en tot op heden niet goed gezet. ik raad deze garage niet aan ...

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 januari 2016

Perfect

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al een paar jaar vaste klant bij vam Beynum, altijd top geholpen, ook bij de vervelende onverwachte reparaties. Kan niet anders zeggen dan TOP!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 januari 2016

Gewoon super...

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ook na jaren lange klant te zijn blijft de klant vriendelijkheid perfect. Deze week moest onze auto voor een grote beurt naar van beynum en hadden de afspraak om een leen fiets mee te nemen. Eenmaal binnen begon het te regenen. Direct werd mij aangeboden om mij even met een auto thuis te brengen. Top, en we bellen u als de auto klaar is en dan komen we u wel even ophalen! Werd nog wel even gebeld of het goed was om de ruitenwisserbladen te vervangen omdat ze streepte. ( wat klopte ) Prima, dus ook geen onverwachte kosten. Ook de mannen bij de balie altijd vriendelijk en bereid om te helpen of oplossing te zoeken. Al met al voor ons een top bedrijf waar wij nog jarenlang gebruik van hopen te maken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 januari 2016

Beste VW garage in de regio Rotterdam, Krimpenerwaard, Gouda etc

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben hier jaren geleden binnengelopen voor een occasion en inruil van mij Peugeot. Na een mindere ervaring met een andere VW garage werden wij hier uitermate hartelijk onthaald en heeft geleid tot aanschaf van onze 1e Passat. Vanaf die tijd alle onderhoud hier laten uitvoeren tot grote tevredenheid. Zij staan altijd klaar indien er onverhoopt iets met de auto aan de hand is.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 januari 2016

Onderhoudsbeurt passat

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

We zijn vandaag voor het eerst bij Van Beynum in Gouda geweest voor een onderhoudsbeurt aan onze auto. Na telefonisch contact konden we vrij snel terecht voor een beurt. Er werd door vriendelijk personeel duidelijk uitgelegd wat de gang van zaken is. We kregen gratis een leenfiets mee. En op de afgesproken tijd stond de auto schoongewassen en wel weer klaar. De factuur werd voor betaling volledig toegelicht. Al met al erg tevreden! De garage heeft een goed indruk op ons achtergelaten. Wij zullen hier zeker weer terug komen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 december 2015

Betrouwbaar, vakkundig en correct

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb al jaren zeer goede ervaring met deze garage. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en correct. Ik kom bijna 15 jaar voor onderhoud bij deze garage vanuit Den Haag. De werkzaamheden zijn altijd goed en vakkundig uitgevoerd. Met altijd een duidelijke kostenoverzicht. Ik heb één keer een akkefietje gehad die zeer professioneel en klantgericht is opgelost. De laatste onderhoud en APK beurt bleek de de flexpijp tussen de uitlaat en katalysator lek te zijn, dit is wederom vakkundig en kostenbewust opgelost.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 december 2015

Deskundig en betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom al jaren bij Van Beynum om mijn Volkswagens te laten onderhouden en het resultaat is altijd naar tevredenheid. Drie jaar geleden heb ik hier ook een nieuwe Golf gekocht, het hele traject verliep prima. Mijn ervaring is dat de medewerkers altijd heel vriendelijk en deskundig zijn over wat er zou moeten gebeuren (ook wat eventuel de alternatieven zijn) met een duidelijke kostenoverzicht. In geval van problemen na werkzaamheden staan ze je met dezelfde vriendelijkheid klaar om tot een oplossing te komen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 december 2015

Goede en vriendelijke service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Inmiddels heb ik hier een jaar of vier geleden een nieuwe auto gekocht (mijn eerste!). De onderhandelingen verliepen prettig en ik kreeg destijds een aardige inruilprijs voor mijn oude auto. Uiteraard heb ik mijn Golf daar in onderhoud, maar zo vaak hoef ik niet naar de garage. Als ik echter ga, dan is de service en goed en vriendelijk. Een aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 december 2015

Ben al jaren een tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij Van Beynum ben ik al een jaar of 15 klant na bij twee VW-dealers ontevreden weggegaan te zijn. Dat zegt al veel. De receptionist die mij op dag 1 ontving werkt er nog steeds, dat is ook geen slecht teken. Vanaf die eerste dag ben ik altijd vriendelijk geholpen. Afspraken worden altijd nagekomen. Als er een probleem is met de auto (ook wel degelijk ernstige defecten meegemaakt) wordt er meegedacht en naar een redelijke oplossing gezocht. Prima garage. Ook met de verkoopafdeling altijd prettig contact gehad.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 december 2015

Redelijk/goed

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Je wordt vooraf duidelijk geinformeerd over de te verwachten kosten. En die worden ook goed mondeling verantwoord. Zij het dat ik een nieuwe autosleutel nodig had en er werd daarvoor een bedrag van 200/300 euro genoemd. Ik gaf aan dat dat toch niet waar kon zijn. Een bizar bedrag. Vervolgens bleek het (goedkoper) te kunnen voor 130 euro. Verder prima geholpen met wellicht enige coulance als bezitters van 2 Golfs van Van Beynum.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 november 2015

SKODA SIMPLY CLEVER / VAN BEYNUM SIMLY CLEVER

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prettige rustige sfeer. Een rekening wordt regel voor regel uitgelegd. Alle middelen voor transport tijdens een onderhoudsbeurt zijn aanwezig. En wat mij enorm bevalt is de wijze van een afspraak maken. Via de website kan je een afspraak maken. Zondig wordt er vanuit de dealer contact met je opgenomen. Zoals in de titel staat: SKODA SIMPLY CLEVER - VAN BEYNUM SIMPLY CLEVER!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 november 2015

Duidelijkheid voorop

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na het maken van de afspraak krijg je een dag tevoren een herinneringsmail, is de keuze voor wachten of vervangengvervoer (fiets of auto) al afgesproken en wordt je vriendelijk ontvangen op het afgesproken tijdstip met duidelijke info over werkzaamheden en prijs. Meekijken bij de diagnose is mogelijk en de sfeer bij het personeel is goed. Een bedrijf dat vertrouwen heeft verdient op basis van de ervaringen die opgedaan zijn. Klein verbeterpuntje; de locatie van de servicebalie in de skoda showroom kan discreter geplaatst worden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 november 2015

Zonder fratsen zeer professioneel en top zorg voor de klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een bedrijf met aandacht voor de klant en diens auto. Prima bedrijf dat doet wat ze moet doen. Top service !

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 november 2015

Prima service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima en vriendelijk geholpen door de Skoda receptie. Vriendelijke ontvangst. Nemen de tijd voor je en zijn punctueel. Kwam voor een vervanging van gps systeem. Goed meegedacht om een passend alternatief systeem te regelen. Tijdens de vervanging van het systeem kwamen er ook nog enkele andere mankementen aan het licht, waarvan ik meteen op de hoogte werd gesteld. Alles is naar behoren afgehandeld.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 september 2015

Net zo goed als Skoda zelf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prettige ontvangst, te verrichten werkzaamheden worden goed doorgesproken. Dat geldt ook t.a.v. aanvullende werkzaamheden die tijdens de onderhoudsbeurt aan het licht komen. De afgesproken tijd waarop e.e.a. gereed zal zijn, wordt goed gehaald. Dat er bij het ophalen enkele aanvullende vragen van mijn kant opkomen die niet meteen kunnen worden verholpen, komt doordat de betreffende onderdelen biet op voorraad zijn, maar ook daar wordt adequaat op ingespeeld.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 september 2015

Skoda 1.8 TSI, distributieketting vervangen bij km stand 76.973

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Er was een probleem is met een kapotte distributieketting. De klantenservice van de Skoda Nederland deelde mee dat een Skoda-dealer de diagnose moet stellen en dat de Skoda-dealer daarna een beroep kan doen op een coulanceregeling bij Pon. Onze Octavia is vervolgens in behandeling geweest bij de nieuwe Skoda-dealer in Gouda, Van Beynum. Na de diagnose door de dealer werd gemeld dat de reparatie, het vervangen van distributieketting, kettingspanner, nokkenasversteller en regelklep, ons € 1783,83 ging kosten. Ons restte niets anders dan de auto te laten repareren voor dit bedrag. Er werd door Skoda geen coulance toegepast. Wij waren de tevreden tweede eigenaar van een Skoda Octavia van 2009 met vierwielaandrijving en een 1.8 TSI motor. De auto is voorzien van een 1.8 TSI motor met een distributieketting die aldus de fabrikant “een autoleven moet meegaan”. De distributieketting is nu, samen met een aantal andere hiermee samenhangende onderdelen, bij een kilometerstand van ca 76.973 km vervangen. Dat is iets dat niet overeenkomt met wat ik mag verwachten van een auto in deze prijsklasse en van een gerenommeerd merk. Is dit niet te omschrijven als een “verborgen gebrek”? In 2012 is verschillende keren op deze problemen ingegaan door autoconsumentenbladen als Autobild en Autoweek en door consumentenprogramma’s als Radar. De auto is, geheel volgens het onderhoudsschema, onderhouden door een Bovag gecertificeerde garage. Vervolgens hebben wij opnieuw contact opgenomen met de Klantenservice van de Skoda importeur. Telefonisch werd eerst meegedeeld dat de fabrikant niets voor ons kan doen. De importeur zou, samen met de dealer, een gebaar willen maken in het kader van klanttevredenheid.: € 100 door de dealer en € 200 door Skoda Nederland, uit te keren in de vorm van een tegoed voor toekomstig onderhoud bij Skoda-dealer Van Beynum. Ik vond dit ontoereikend en stelde voor dit bedrag in mindering te brengen op de reeds betaalde rekening. Daarop werd niet ingegaan. Waarom wordt in dit geval geen redelijke coulance toegepast? Ik mag alleen kijken naar de uitdraaien van de reparatie. De dealer mag geen uitdraai meegeven. Ik mag de gegevens op een papiertje noteren. Klanttevredenheid bereik je niet door een klant € 300 in waardebonnen aan te bieden, te besteden bij een Skoda-dealer voor toekomstig onderhoud. Die klant is namelijk ontevreden omdat deze eigenaar van een auto is met een gebrek dat er niet hoort te zijn en zojuist een rekening van € 1783,83 betaalde aan de Skoda-dealer om dat gebrek te herstellen. Klanttevredenheid bereik je door een ruimhartiger aanbod te doen en dit in mindering te brengen op de reeds betaalde rekening, in de hoop dat de ontevreden klant door dit gebaar zijn vertrouwen hersteld ziet en vrijwillig gebruik gaat maken van de Skoda dienstverlening. Sinds 9 augustus wacht ik op een reactie van de manager van de klantenservice van Skoda Nederland. Als deze met een beter aanbod kom wordt ik weer een tevreden klant en kan ik weer positieve aanbevelingen doen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 september 2015

aanwinst voor regio Gouda

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn Skoda Yeti moest een grote beurt krijgen en ik had diverse klachten. Bij aankomst van de garage zeer vriendelijk en correct ontvangen en naar 'de' man voor Skoda gebracht. Een zeer soepel intake gesprek - ik ben verhuisd - en een duidelijke uitleg over de werkzaamheden en daaraan gekoppelde kosten. Geen extra werk zonder terugkoppeling en opgave extra kosten. De auto wordt standaard gratis gewassen. Wat een service. Een leen auto ? Geen enkel probleem en een schappelijke prijs. Al met al een aanrader voor iedereen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 augustus 2015

Service zoals het hoort

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Skoda Octavia voor APK en een kleine beurt gebracht bij van Beynum. Normaal ga ik naar een andere garage maar deze was in de buurt van mijn werk. Aangenaam verrast door de tijd die ze hier voor je nemen. Er werd zelfs aangeboden om te blijven kijken naar hoe de servicebeurt wordt uitgevoerd. Uiteraard werd ik van tevoren even gebeld over de extra kosten. Servicebeurt is perfect uitgevoerd en de auto is ook nog even gewassen en van binnen gezogen. Erg klantvriendelijk en ook tussen de medewerkers heerst een goede sfeer. Ik kom hier zeker volgende keer terug!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 augustus 2015

Prima service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb een Skoda Fabia uit 2004 die voor een grote beurt naar de garage moest. Ze hebben tijdens deze beurt alles zorgvuldig geanalyseerd en hebben een lijst gemaakt met de gevonden fouten. telefonisch is besproken wat de meeste prioriteit had en hoe duur het allemaal was. Na de beurt hebben ze netjes mijn auto gewassen en keurig afgeleverd. De prijs van de werkzaamheden viel heel erg mee en er werd heel klantvriendelijk gehandeld. Kortom, Ik ben extreem tevreden!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 augustus 2015

Geweldig geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb een Skoda Fabia 1.2 Diesel gekocht bij een andere garage. In mijn vakantie ging het roetfilter controlelampje branden en ging niet meer uit, ook niet door 15-20 minuten tussen 1800 en 2500 toeren te rijden als aangegeven in de handleiding. Enige dagen later gingen ook het motor controle en gloeispiraal lampje branden. Ik ben toen direct naar deze garage gereden en stond na een half uur weer met een gerepareerde auto buiten. Tevens werd er gevraagd of ik, gratis, mijn auto wilde laten wassen. De service was vriendelijk en perfect, de prijs (een defecte sensor) viel enorm mee. Ik denk dat ze aan mij een nieuwe klant hebben, ben enorm tevreden, super.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 juli 2015

correcte hulpverlening

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De ontvangst bij de receptie is hartelijk. Je wordt met je naam aangesproken. Je voelt je gekend.De deskundigheid van de betrokken is groot. Gemaakte afspraken worden correct nagekomen. Bij eventuele extra reparaties wordt vooraf contact opgenomen met vermelding van de kosten. De auto wordt brandschoon (op de afgesproken tijd) opgeleverd en staat klaar in de rijrichting.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 juli 2015

Fijne mensen bij van Beynum Gouda

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na het maken van een online afspraak, krijg je per mail en sms nog herinneringen. Bij het brengen staat gratis een fiets klaar. Als er grote kosten gemaakt moeten worden wordt er eerst contact opgenomen en besproken wat er wel en wat er niet gedaan mag worden. Bij het ophalen wordt er uitgebreid de tijd genomen om in duidelijke taal uit te leggen wat er aan de auto gebeurd is. Bij ons viel de rekening vrij hoog uit, maar ze hebben ook een grote klus gedaan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 juni 2015

longlife service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

goede service, duidelijke afspraken, duidelijk kostenplaatje, service met een lach.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 juni 2015

Een prettige servicebeurt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Twee dagen van te voren gebeld om een afspraak te maken. Dit kon zonder probleem. Binnen de afgesproken tijd was de auto klaar en de prijs was zoals verwacht werd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 juni 2015

Goede service, goede kwaliteit

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Kort geleden ben ik voor het eerst bij van Beijnum Skoda geweest. Dat was zeer aangenaam. Klantvriendelijk, goede uitleg en ook nog eens niet te duur! Ik kom graag terug!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 juni 2015

draadboom

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

storing airbag uitlezen boordcomputer gaf aan dat er iets stuk was,bleek dat er in de deur draden waren gebroken van de draadboom deze is later vervangen prima gedaan alleen jammer dat de klant waar de garage ook niks aan kan doen iets betalen wat eigenlijk meer een fabrieksfout is omdat de draadboom te kort is

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 juni 2015

nieuw skoda garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na een foutmelding ben ik ZONDER AFSPRAAK naar van Beynum garage geweest. Mijn auto werd onderzocht en gerepareerd terwijl ik genoot van een kopje koffie en gratis wifi. Zeer vriendelijke en efficiënte medewerkers. Twee dagen later ben ik terug gekomen en heb 4 nieuwe banden laten monteren.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.
  • vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • volgende

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Van Beynum Gouda B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Van Beynum Gouda B.V.
Burgemeester van Reenensingel 117
2803PA GOUDA
Zuid-Holland
GPS: 52.0217273 / 4.6842306 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

088-0207200 (gratis)

info@vanbeynum.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat