Vakgarage Isselt Amersfoort

Radonweg 20 | AMERSFOORT

(162)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Over Vakgarage Isselt Amersfoort

Bij ons zijn oude waarden belangrijk, zoals vakmanschap en meesterschap, vertrouwen en garanties, aanbod en persoonlijke service. De mouwen opstropen, hard werken tegen een scherpe en eerlijke prijs dat is wat u van ons, Vakgarage Isselt Amersfoort, kunt verwachten en mag verlangen. Kijk voor onze gebruikte autovoorraad op onze site: www.vakgarage-isselt.nl. Wij zien u graag (terug). Kom gerust eens langs om te zien waar we zitten en wat we voor u kunnen betekenen. De koffie staat altijd klaar.

Deze garage wordt beoordeeld met

162 reviews

5 sterren

 
140 (86%)

4 sterren

 
21 (13%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (1%)

1 ster

 
0 (0%)
158 van de 162 reviewers raadt deze garage aan.

, 06 december 2016

Prijs-kwaliteitverhouding goed

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Er was een storingslampje gaan branden in de auto en daaruit bleek dat er acuut naar de auto moest worden gekeken. Via internet en de reviews op deze website bij Vakgarage Isselt terechtgekomen. Telefonisch een afspraak gemaakt en ik kon direct worden geholpen. Bij aankomst werd er duidelijk gecommuniceerd wat er ging gebeuren en na afloop van de werkzaamheden werd er opnieuw keurig uitgelegd wat er aan de hand was en kreeg ik advies. Ik had van tevoren alleen niet naar een prijsindicatie gevraagd, maar de kosten vielen mee. Bij een officiële dealer had ik ongeveer drie keer zoveel moeten betalen. Kortom, mijn eerste ervaring met Vakgarage Isselt was een positieve.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 november 2016

Wederom uitstekend geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor kleine reparaties ga ik altijd naar de garage in de buurt maar voor de grote problemen klop ik altijd bij Marcel en zijn team aan. In dit geval waren mijn koppelingsplaten aan vervanging toe. Mijn auto werd netjes gehaald door de takelwagen en ondertussen werd vervangend vervoer aangeboden. Netjes vooraf geïnformeerd over de kosten. Die zijn overigens net als bij andere garages. Het verschil zit in de service, de garantie en het vertrouwde gevoel. Net even wat meer doen voor dezelfde prijs.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 november 2016

Enthousiast, klantvriendelijk en professioneel

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Op zoek naar een second opinion voor een onderhoudsbeurt aan de Citroën C5 kwamen we Vakgarage Isselt tegen. Bij het eerste bezoek werden we enthousiast ontvangen, Marcel heeft duidelijk passie voor auto's en met name voor de Citroën met luchtvering. Inmiddels zijn we een klein jaar verder en komen we nog altijd graag bij deze garage. We komen er voor regulier onderhoud, maar zijn ook al enkele keren 'spontaan' langsgereden voor een acuut probleem. In onze ervaring worden we altijd goed geholpen en geregeld krijgen we een gratis leenauto mee. Wanneer die er niet is, staat er ook een fiets klaar. Over de werkzaamheden wordt duidelijk gecommuniceerd. Wat moet er gebeuren, wat gaat dat kosten en hoe lang duurt dit ongeveer: daar zijn ze transparant over. Wanneer het voordeliger kan zijn om zelf een onderdeel via internet op te zoeken (een bumper of bodemplaat in ons geval), geven ze dat aan. Zo kom je niet voor onnodige extra kosten te staan. Deze review kan nog verder gaan over de gezellige winterdag met erwtensoep en een springkussen, het berichtje dat je krijgt wanneer de auto klaar is en de warme koffie op een koude maandochtend met pech, maar dan wordt het wel een erg lang verhaal. Kortom: voor goed onderhoud, een kop koffie en enthousiasme voor auto's komen we graag bij Vakgarage Isselt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 oktober 2016

Groot(s) onderhoud met hoofdletter "G"

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

3 maand na aanschaf was het tijd voor een grote beurt voor mijn Opel Astra J. 1 uur na afleveren werd ik gebeld met de vraag of ik wist dat er nogal wat onderhoud moest worden gedaaan. Nee. De verstuivers hadden circa 50k km gelekt en waren volledig aangekoekt. Remschijven, een multiriemset en de accu bleken allen op of over het moment van vervanging te zijn. Ondanks de hoogte van de rekening ben ik toch zeer tevreden, o.a. over de duidelijke communicatie en het meedenken hoe het leed zoveel mogelijk verzacht kon worden. De volgende beurt gaat m'n auto dus gewoon weer naar vakgarage Isselt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 september 2016

Aandacht en bekwaam geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De paar keer dat wij bij vakgarage Isselt zijn geweest, worden wij keurig en snel te woord gestaan. Altijd is er binnen een paar dagen plek en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Er wordt ook actief meegedacht en voorzien van extra advies, zonder dat daar gelijk extra kosten bij komen kijken. Aandacht voor de klant en de specifieke vraag merk je. Wij komen hier denk ik in de toekomst nog wel eens terug, maar hopelijk rijdt onze auto voorlopig weer als een zonnetje.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 september 2016

in mijn hoofd nog op vakantie....

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Tijdens onze vakantie hebben we in de Toscane heerlijk rondgetoerd in een Fiatje 500. Eenmaal thuis bedacht ik tijdens het boodschappen doen, dat ik ook nog moest tanken. En met mijn hoofd nog in Italië tankte ik hier in Nederland benzine en kwam al gauw met een schrik achter de harde werkelijkheid, onze Fiat Punto in Nederland rijdt op diesel.... Direct Marcel gebeld van garage Isselt, hij ging direct met mij meedenken en samen zochten wij naar een oplossing om de auto bij de garage te krijgen. Uiteindelijk mijn pechhulp ingeschakeld en met een autoambulance is de auto vervoerd naar vakgarage Isselt. En opnieuw dacht Marcel weer mee, wanneer heb je de auto weer nodig, heb je vervangend vervoer nodig, ect. ik kreeg een leenauto mee en de volgende dag werd ik al vroeg gebeld. Marcel was direct aan de slag gegaan, was een paar uurtjes langer doorgegaan en de Punto stond weer klaar voor gebruik, en al volgetankt met de juiste brandstof. Veel dank aan Marcel en zijn team!! ik ben uitermate tevreden over de klantvriendelijkheid, het meedenken in oplossingen en het altijd duidelijke verhaal. Van harte aanbeveelt!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 september 2016

tegenslag en service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn motor voor een grote onderhoudsbeurt gebracht, en een leenfiets meegekregen voor naar mijn werk, dat was handig. Op mijn werk werd ik gebeld door de garage dat de radiator lek was, en vervangen moest worden. Pech. De garage vertelde me, dat alleen de dealer een geschikt type had, gelukkig wel op voorraad, maar reparatie zou niet meer dezelfde dag klaar zijn. Ik kreeg een passende leenmotor mee, om naar huis te kunnen. De volgende dag bleek, dat de radiator toch niet op voorraad was bij de dealer en alsnog besteld moest worden, nog een tegenslag, want daardoor zou het uiteindelijk nog ruim een week gaan duren voordat mijn motor weer rijklaar zou zijn. Ik kon gedurende die tijd kosteloos gebruik maken van de leenmotor, en dat was absoluut prettig, want anders had ik zonder vervoer gezeten. Mijn opvatting is, dat de garage er ook niets aan kon doen dat de dealer zijn voorraadbeheer niet op orde had, en dat ze hun best gedaan hebben om het ongemak voor mij beperkt te houden. Afgezien van het feit, dat je het in dit geval ook wel een beetje mag verwachten van een goede garage, heb ik er niet om hoeven zeuren, en ik heb in het verleden bij andere garages ook onplezieriger ervaringen gehad, dus chapeau.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 september 2016

Dik tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Grote beurt prima uitgevoerd en tegen zeer redelijk tarief. Ben nu vaste klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 september 2016

Vertrouwd, vriendelijk en transparant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb samen met mijn vriend een oude VW polo. Die heeft dus nogal eens wat en aangezien mijn vriend nooit tijd heeft om autozaken te regelen vanwege werk regel ik deze dingen. Alleen ik weet dus helemaal niks van auto's en iedereen kan me alles op de mouw spelden, dit gaf af en toe best een vervelend gevoel wanneer je graag tevoren een prijs wil weten of wil weten wat er precies gedaan is naderhand. Geen gelach omdat je als meisje aankomt met je kapotte autootje ( dit had ik eerder best vaak ) maar gewoon serieus doen wat ze goed doen. Eeeeindelijk heb ik een fijne garage. Marcel is duidelijk en eerlijk, ik ervaar het niet als duur, redelijke prijzen voor fijne transparante service. Hij kijkt wat er aan de hand is, belt met het oordeel en bespreekt de euvels en de bijbehorende kosten en wat je het beste kan doen. Kan altijd direct terecht en weer snel onderweg. Klinkt als een gladjes verkooppraatje maar ze zijn de reviews die je hier leest echt waard.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 augustus 2016

Defekt vlak voor vakantie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vlak voor vakantie een defect koppelingspedaal. Ik kon nog wel even langskomen. Olie vervangen was eerste optie. Dat wilde nog wel eens helpen en was een goedkope oplossing. Anders werd het gelijk paar honderd euro. Als dat niet hielp zou het dit alsnog worden. Ondanks de drukte werd ik prima geholpen en werd er goed meegedacht

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 augustus 2016

Reparatie na ravage kapot wiellager

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

2 woorden: top service! Ondanks dat het een prijzige reparatie was, is alles zeer goed! Het contact met de garage, het ophalen van de auto omdat deze niet meer rijdbaar was. Ik heb zelfs foto's gekregen van de ravage. Tussentijds veel contact uitgewisseld over de kosten en wat er moest gebeuren en wat al gebeurd was. Gisteren de auto na 2 dagen terug gekregen en hij is helemaal perfect! Marcel en team: hartelijk dank en tot ziens!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 augustus 2016

Weten waar je aan toe bent

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt, dat herken ik bij deze garage, eindelijk... Goede prijs voor de kwaliteit. Heel flexibel in meenemen (goede) vervangende auto. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en prijs wordt vooraf vastgesteld. Aardige medewerkers.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 augustus 2016

Prettige communicatie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn oude auto voor een grote beurt naar Vakgarage Isselt gebracht. Ondanks de hoge kosten toch een goed gevoel overgehouden aan deze garage. Personeel is erg klantvriendelijk en communicatief. Te verwachten kosten worden vooraf duidelijk besproken en de klant wordt geholpen bij het maken van afwegingen. Het was erg prettig dat ik eventjes een vervangende auto kon meenemen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 augustus 2016

Super fijn geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Inmiddels al voor de 2e keer bij deze garage voor APK. Goed geholpen. Ook over mijn vraag om evt een trekhaak te plaatsen, de kosten etc, uitgebreid van informatie voorzien. Heel blij mee. Alle afspraken zijn nagekomen, geen verrassingen, goed contact. Heel prettig.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 augustus 2016

klant vriendelijk en duidelijk!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Met een auto die af en toe na een paar keer pas starten ben ik erg goed geholpen bij de vakgarage isselt! Duidelijk en geen verassingen achteraf. Ik vind het moeilijk om een betrouwbare garage te vinden maar nu blij dat ik deze garage gevonden heb!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 juli 2016

Zoals het hoort!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Onlangs mijn auto voor een grote beurt inclusief APK gebracht. Voorafgaand telefonisch een afspraak gemaakt waarbij ik netjes werd teruggebeld om oa de kosten en wensen te bespreken. Nadat ik de auto had gebracht werd ik vrij snel die ochtend gebeld wat er gerepareerd moest worden. Voorzien van uitleg en natuurlijk de prijs. Drempel is laag om extra uitleg of vragen te stellen wat zeer prettig is voor iemand die weinig verstand heeft van auto's. Vervolgens stond mijn auto op de afgesproken tijd klaar om opgehaald te worden. Fijn om te horen dat ze met je meedenken en aanbieden om je auto eventueel ergens op te halen of je ergens heen te brengen. Deze garage geeft duidelijk advies en is vertrouwd! Geen mooie praatjes, maar vriendelijk en oprecht zoals het hoort....!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 juli 2016

Liefde voor het vak

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn onlangs elders gekochte tweedehands auto van 12 jaar oud voor een grote onderhoudsbeurt bij Vakgarage Isselt gebracht. Marcel was erg enthousiast over de staat van de auto en wilde graag het onderhoud uitvoeren. Marcel heeft me netjes op de hoogte gehouden van de punten die ze tegenkwamen en telefonisch afstemming over wat er gedaan moest worden en hoe. Hierbij viel het op hoe erg Marcel het vond dat de vorige eigenaar een aantal punten wat slordig heeft laten repareren. Dit was Marcel's eer te na en heeft hij nu op de juiste manier gerepareerd. Hij was trots op hoe hij de auto weer aan mij heeft afgeleverd en terecht, de auto is weer in prima conditie! Fijn ook dat er goed is meegedacht over prijs/kwaliteit. Puntje van aandacht is dat er nog niet is teruggekomen op een melding op de boardcomputer. Deze melding is vals, maar is tot op heden nog niet uit te schakelen. Marcel stoort zich hier erg aan en heeft aangegeven dit nog uit te zoeken. Ik verwacht dat dit binnenkort zal worden opgelost.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 juli 2016

Meedenken met klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Afgelopen donderdag bij deze garage geweest voor een aantal kleine reparaties voor de vakantie. Tijdens deze reparaties werd er ook nog een benzine lek ontdekt. Deze hebben zij direct verholpen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 juli 2016

Inderdaad vertrouwd dichtbij!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na het kopen van een gebruikte Toyota Corolla (onze tweede auto) hadden mijn vriendin en ik wat zorgen. Ondanks het bezichtigen en een proefrit maken met ouders weet je natuurlijk nooit helemaal wat je voor vlees in de kuip hebt. Marcel en zijn team hebben onze zorgen helemaal weggenomen door een aankoopkeuring waarna we zelfs complimenten op onze aankoop kregen. Naast klantvriendelijkheid staat ook service hoog in het vaandel. De reserveband moest vervangen worden omdat hij lek was. In plaats van de mogelijkheid om een klant dubbel te laten betalen, recyclet deze garage nog goede banden, zodat de klant niet met onnodig hoge kosten of BTW komt te zitten. Erg tevreden!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 juli 2016

Inderdaad vertrouwd dichtbij!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na het kopen van een gebruikte Toyota Corolla (onze tweede auto) hadden mijn vriendin en ik wat zorgen. Ondanks het bezichtigen en een proefrit maken met ouders weet je natuurlijk nooit helemaal wat je voor vlees in de kuip hebt. Marcel en zijn team hebben onze zorgen helemaal weggenomen door een aankoopkeuring waarna we zelfs complimenten op onze aankoop kregen. Naast klantvriendelijkheid staat ook service hoog in het vaandel. De reserveband moest vervangen worden omdat hij lek was. In plaats van de mogelijkheid om een klant dubbel te laten betalen, recyclet deze garage nog goed ebanden, zodat de klant niet met onnodig hoge kosten of BTW komt te zitten. Erg tevreden!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 juli 2016

Eindelijk een oprechte vakgarage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Helaas hadden mijn vriend en ik de pech om een auto te kopen die precies buiten de garantie allerlei problemen kreeg. De dealer waar wij de auto hadden gekocht heeft het zaakje niet prettig afgehandeld. Dus gingen wij op zoek naar een nieuwe garage en kwamen uit bij vakgarage Isselt. Een vriendelijke man aan de telefoon, genaamd Marcel, die echt liefde heeft voor het vak; dat hoor je meteen. Uitgelegd wat er aan de hand was en ik kreeg direct een hele duidelijke uitleg wat zijn plannen waren. Vervolgens nog gebeld met mijn vriend toen de kosten hoger uitvielen. Perfect op tijd afgeleverd. Ik ben zelfs nog met de auto naar huis gebracht toen hij hoorde dat ik anders met de bus zou gaan. Su-per service! Heel blij met zo'n prettige garage bij ons in de buurt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 juni 2016

Helemaal top

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vriendelijke mensen, goede service, afspraken maken via de site werkt prima.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 juni 2016

Het kan dus wėl, gewoon netjes en duidelijk communiceren

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto voor grote beurt met APK weggebracht en meteen de airco na laten kijken. Niet de goedkoopste, maar wel zorgvuldig en kundig geholpen. Netjes gebeld om te overleggen toen er wat extra onkosten bijkwamen, auto op afgesproken tijd weer klaar. Alles was vooraf super duidelijk dus geen verrassingen, iets waar ik bij andere garages steeds tegenaan liep. Fijne garage!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 juni 2016

transparant en meedenkend!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het vervangen van mijn autogordel kon op zeer korte termijn gedaan worden. Het advies om bij een sloperij onderdelen te bestellen om de kosten te drukken stel ik op prijs. Het verwachte kostenplaatje was tot op de euro nauwkeurig; geen onverwacht hoge rekening dus! De reparatie is naar behoren gedaan en ik kan weer veilig op weg!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 juni 2016

Eerlijke, fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik woon sinds een paar weken in Amersfoort. Zoals met veel andere zaken, hoort het zoeken van een nieuwe garage ook bij het inburgeren in een nieuwe woonplaats. Via goeie reviews op de website van de ANWB ben ik bij vakgarage Isselt terecht gekomen. Hier heb ik geen spijt van gehad. Ik wilde graag een goede grote beurt voor mijn oude Honda, die na 5 jaar zonder onderhoud wel wat aandacht verdiende. Ik kreeg wat ik op basis van de beoordelingen op de site van de ANWB verwachtte: goede service en eerlijke medewerking. Ik wist dat hier een prijs bij hoort, goedkoop is het wellicht niet (al is het altijd moeilijk beoordelen met dit soort diensten). Maar als het goed is, is het goed. En dan is het het waard. Verder was de service echt heel netjes: onverwachte dingen werden doorgebeld en er werd eerlijk over de prijs gecommuniceerd. Meneer had zelfs nog wat goede woorden over voor mijn 20 jaar oude, verlaagde Honda Civic. Hij zou van menig keurmeester een cynische blik krijgen, maar de mensen van Isselt gaven toe aangenaam verrast te zijn. Ook kreeg ik nog wat foto's in mijn mail van dingen die opvielen tijdens de werkzaamheden: heel erg leuk!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 juni 2016

Gewoon een aanrader

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn auto moest voor de apk en ik had afgelopen winter al over de garage gelezen in de plaatselijke krant. Na een tijd een lease-auto te hebben gereden, altijd weer lastig een prettige garage te vinden. Marcel is direct prettig in het eerste telefonisch contact om de afspraak in te plannen. Ik kon heel handig een leenfiets meekrijgen voor de dag van de apk en voordat er reparaties werden uitgevoerd heeft Marcel me hierover ingelicht inclusief het het bijbehorende kostenplaatje. Fijn als je weet waar je aan toe bent. Er is nog een kleinigheidje kosteloos gerepareerd en aangegeven wat een volgende keer aan vervanging toe is.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 mei 2016

Groot onderhoud

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Groot onderhoud laten uitvoeren,zeer netjes gedaan . Goed advies en prijs verhouding,beter als de officiele opel dealer. Zeer tevreden,beveel dit voor iedereen aan deze garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 mei 2016

Top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Heb een BMW en de airco begon te stinken het probleem voorgelegd bij Marcel en we dachten dat het reinigen van de airco en geurtje erin goed Al zijn nu bleek dat de filter helemaal verstopt was en hij belde me netjes op om dat te zeggen en of ik ermee akkoord was bij de meeste doen ze het gewoon en als je terug komt krijg je een rekening onder je neus. Airco netjes gemaakt waardoor hij weer super koud was en lekker rook echt een top garage waar ik veel plezier aan ga beleven Bij de onderhouds beurten jongens bedankt!!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 mei 2016

Transparante en vriendelijke benadering van klanten

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Omdat ik niet tevreden was over mijn merkdealer kwam ik terecht bij Marcel. Na een kort gesprek over de te verrichten werkzaamheden een afspraak gemaakt. Wat mij aansprak is de No-Nonsense benadering van Marcel, geen zaken vervangen die nog goed zijn en geen verassingen bij het afrekenen. Ook de klantvriendelijkheid van al het personeel gaf mij weer even het gevoel dat toch de klant Koning is en niet de garage. Even kort gesproken met de monteur die met mijn auto bezig was en ook hier een beleefde en heldere uitleg over wat er aan de hand was. Ook het meekrijgen van een leenauto was geen probleem tegen een geringe vergoeding en in mijn geval zelfs gratis. Ik kan de kwaliteit van de werkzaamheden pas beoordelen nadat ik weer een poosje gereden heb, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het allemaal goede gedaan is. De vijfde ster geef ik indien ik bij de volgende onderhoudsbeurt hetzelfde gevoel heb als nu....een zeer tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 april 2016

Een echte VAKgrage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Via via aan het (mobiele) telefoonnummer van Marcel gekomen. Op vrijdagmiddag na sluitingstijd gebeld, het probleem voorgelegd en de auto op maandag gebracht. Bij binnenkomst een goed en vertrouwd gevoel en Marcel zou bellen zodra hij wist wat het was. Zo gezegd, zo gedaan. Maandagmiddag belde hij, maar ook met excuses omdat de materialen niet allemaal dezelfde dag geleverd konden worden, dus het zou een dagje langer duren. Daarnaast vond hij dat de auto niet zo 'mooi' stationeer liep, daar was hij ook op zoek naar gegaan en opgelost, gemaakte man uren hoefden we niet te betalen, want hij wilde voor zijn eigen kennis weten wat het was en hoe op te lossen. Hetgeen wat hij vervangen heeft kon hij laten zien met de uitleg erbij wat er kapot was. Geen gevoel van oplichting dus! Service staat hier hoog in het vaandel! een VAKgrage waar de liefde voor het vak word uitgevoerd!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.
  • vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • volgende

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren
Banden monteren
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Vakgarage Isselt Amersfoort op kaart

Praktisch

Adres

Vakgarage Isselt Amersfoort
Radonweg 20
3812RL AMERSFOORT
Utrecht
GPS: 52.1678476 / 5.3476186 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr

Contact

0334637470

info@vakgarage-isselt.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat