Vaartland.nl Stolwijk

't Vaartland 7 | STOLWIJK

(5)

Deze garage wordt beoordeeld met

5 reviews

5 sterren

 
1 (20%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
1 (20%)

2 sterren

 
2 (40%)

1 ster

 
1 (20%)
1 van de 5 reviewers raadt deze garage aan.

, 29 september 2016

Nooit meer Vaartland

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Belachelijk hoge rijklaarkosten en dan alleen maar een garantie van 3 maanden en alleen op de motor en versnellingsbak! Ik heb na 4 maanden al 2x koelvloeistof bijvullen, laten nakijken bij de merkdealer blijkt er een lekkage te zitten.... merkdealer adviseerde om contact op te nemen met Vaartland. Vaartland zegt letterlijk: u heeft pech uw garantie is net een maand verlopen, tel zelf maar na. En sowieso valt dat niet onder de garantie, al zou de garantie nog wel geldig zijn. wat een service zeg!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 juni 2016

Koop hier je auto niet mensen!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Koop hier je auto niet mensen, het zijn oplichters. Ik heb niet al te lang een auto gekocht bij deze garage in Stolwijk. Na een proefrit te hebben gemaakt en alles naar behoren "leek" te zijn, de financien afgehandeld met basis garantiepakket. Op de dag dat ik de auto ging halen gaat er al binnen 50km een motormanagment lampje branden! Buitendat als ik een koude starte maakte schoot mijn toerental van 500 naar 1500 en weer terug, zo bleef dit aantal minuten doorgaan. Ik dezelfde week nog terug gebeld en uitgelegd wat het probleem was, na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd maar eens langsgegaan om het persoonlijk te komen vertellen. Uiteindelijk kon erbij vaartland service toch een plekje vrij gemaakt worden voor het uitlezen van de computer, maar helaas, ze konden de fout niet vinden, en als deze niet aanwezig is kunnen ze niks betekenen. Ik was genoodzaakt naar de dealer te gaan wat mij met extra kosten opzadelde. Uit het onderzoek bleek dat mijn labdasonde en nox sensor kapot waren! Dit zou bij de dealer €1000 gaan kosten. Ik heb alles zwart op wit laten zetten en vervolgens weer contact opgenomen met vaartland, nieuwe afspraak gemaakt en alles zou volgens hen wel goedkomen. De auto heb ik afgeleverd en heb ze er op geatandeerd dat ik niet met extra kosten opgezadeld wilde worden, zeker niet van een auto van €15000 die binnen 50km al een flinke storing geeft. Na wat contact te hebben gehad bleek alleen de lambdasonde volgens vaartland kapot te zijn en hadden alleen die vervangen zonder mijn toestemming. Ik kon de auto ophalen en zou weer moeten functioneren, inderdaad auto functioneerd iets beter maar nog is het probleem niet verholpen af en toe doet dit nog steeds voor. Bij het halen had ik nog expliciet gevraagd aan de financiele manager van de garage of alles nu geregeld was en niet dat ik straks nog met een narekening werd opgezadeld, volgens hem waa alles geregeld. Nu, twee weken later krijg ik een factuur van vaartland of ik even €145 eigen risico basis garantie wil betalen!!! Het schijnt zo te zijn dat met het basis pakket een eigenrisico van 145€ moet worden betaald. Echter slaat dit nergens op omdat dit probleem volgens de dealer al aanwezig was voordat ik de auto gekocht had, doormiddel van fout codering doormidde van km regisistratie. Er is dus een niet werkende auto afgeleverd, maar helaas er is geen discusie mogelijk. Nu zit ik met extra kosten opgescheept, plus nox sensor die volgens dealer kapot is is niet eens vervangen, lambdasonde laten repareren zou normaal maar rond de €120 kosten volgens een andere garage. Antwoord van Vaartland was zelf je bent toch met een werkende auto weggereden!! De auto's zijn gecontroleerd en toen is er niks gevonden! (Klopt inderdaad maar de fout kon niet gevonden worden omdat ze de apparatuur er niet voor hebben, daarom ben ik naar de dealer zelf gegaan) Al met al je wordt keihard genaait bij dit bedrijf! Dus mensen koop geen auto bij ze, tenzij je genaait wilt worden zodra er zich problemen gaan voordoen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 december 2015

Zonde van je tijd! Snappen er niks van.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wat een enorme ballentent. Ze lokken je met leuke prijzen, maar eenmaal aangekomen weet je meteen waarom. Eerst een afspraak gemaakt voor een specifieke auto, erbij aangegeven dat ik een proefritje wilde maken, maar toen ik daar kwam wist niemand van iets af. Of ik even plaats wilden nemen, want er was geen verkoper beschikbaar. Na een half uur maar 's een rondje gedaan door de showroom. Daar stond m'n auto, helemaal ingepakt tussen andere auto's. Dus helemaal niet voorbereid. Weer naar beneden, weer 20 min wachten, inmiddels bijna een uur verder, krijg ik eindelijk wat aandacht. Meteen wordt er een papiertje bij gepakt en wordt je verteld wat er allemaal aan kosten bijkomen, afhankelijk van hun enorme keuze menu. Blijkbaar leveren ze anders de auto gewoon half gaar af. Ik vraag om eerst een ritje te maken, zodat ik weet of de auto bevalt alvorens over geld te gaan praten, maar nee, dat kan niet. Heeft u nog iets in te ruilen? Ja, zeg ik. Maar ik zeg, joh, inruil of niet, ik betaal de prijs wel. Ik wil gewoon die auto even proefrijden, maar nee, er moet worden gekeken naar de auto, en dan moeilijk doen. Of ik 'm even naar binnen wil rijden voor verdere inspectie. Al licht geïrriteerd inmiddels toch maar gedaan. Staan er 3 man omheen. Auto is in collector staat, maar ze zijn op zoek he. Ja hoor, ze horen een tikje bij de motor. Dat heeft die altijd al en is in onderhoud bij een specialist. Nou, daar ga je. Krijg je een belachelijke inruilprijs. Een stuk lager dan ik elders al aangeboden had gekregen. Dus ik zeg, weet je. Stop maar met schrijven. Dit gaat niet werken. Zegt hij, ok, maar dan kun je 'm toch daar inruilen en dan hier onze auto kopen? Ja, dag, dan koop ik die auto wel bij dat bedrijf die wel normaal met klanten omgaat lijkt me. Er zijn 101 autobedrijven die je gewoon even laten rijden, je bespreekt de prijs even, die van tevoren bekend is, en je koopt de auto met wat afleverkosten. Ze weten gewoon echt in no-time elk plezier om een auto te gaan kopen uit je te knijpen. Ik ben weggelopen en kom hier nooit meer terug. De handelswijze en manier hoe ze met je omgaan heeft me bijzonder geïrriteerd. Al het personeel keek ook bijzonder ongelukkig. Geen wonder als je zo'n zaak runt. Bijna 1.5 uur m'n tijd staan te verdoen daar, helemaal die kant op gereden onder 't mom van een afspraak en nog steeds geen idee van de auto.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2015

Niet geleverde vloeistoffen wel in rekening gebracht

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor de tweede keer in een half jaar tijd werd mij bij een beurt koelvloeistof en ruitenwisservloeistof in rekening gebracht, terwijl ik die zelf net bijgevuld had. Dit lijkt een structureel iets te zijn. Een half jaar geleden heb ik hier wat van gezegd. Maar nu is dat dus opnieuw het geval. Het gaat om een klein bedrag, maar het boezemt mij geen vertrouwen in. Als 'troost' heb ik wel een kan ruitenwisselvloeistof gratis meegekregen om het goed te maken. Verder prima service, maar toch jammer.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 september 2014

Super service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Reviews hoeven niet altijd negatief te zijn. Er zijn namelijk nog zat bedrijven die klanten ook echt als klant behandelen en probleempjes, hoe klijn ook zonder morren oplossen. En deze ervaring heb ik met Vaartland. Ik kocht er een leuke tweezitter. De hele zaak staat vol met briljante machines overigens. Echt het kijken waard. Leuker in ieder geval dan naar de Ikea :) Op een dag kreeg ik de auto niet meer aan de praat. Dezelfde dag werd de machine terug gebracht naar de garage en werd het euvel verholpen. Bleek een gevalletje "geen benzine" te zijn. Dom...dom..dom.. De naald van de audi is een beetje dik zeg ik dan maar. En zonder problemen werd de auto geretourneerd zonder de gevreesde rekening. Echt een top service meneer Vaartland ! http://www.vaartland.nl - ik word niet betaald door Vaartland hoor. Ben alleen een enthousiaste berijder :)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Vaartland.nl Stolwijk op kaart

Praktisch

Adres

Vaartland.nl Stolwijk
't Vaartland 7
2821LH STOLWIJK
Zuid-Holland
GPS: 51.9729626 / 4.7664136 lat/lng Plan route

Contact

0182 341664

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat