Motorhuis

Nieuwe Dukenburgseweg 9 | NIJMEGEN

(10)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Citroen , Hyundai , Mazda , Opel

Deze garage wordt beoordeeld met

10 reviews

5 sterren

 
0 (0%)

4 sterren

 
2 (20%)

3 sterren

 
2 (20%)

2 sterren

 
1 (10%)

1 ster

 
5 (50%)
3 van de 10 reviewers raadt deze garage aan.

, 20 april 2016

Geldklopperij

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Slechte zaak daar. Ik belde naar het telefoonnummer van Motorhuis Nijmegen en kreeg iemand uit Leiden aan de lijn die me niet kon vertellen waar ik mijn auto kon plaatsen, omdat ze 'alleen maar over de planning gaat'. Ik kon gewoon langsrijden om even naar mijn auto te laten kijken voor hoe duur het is om twee armen van mijn ruitenwisser te laten vervangen. De dag erna langsgereden en moest eerst mijn voertuig geregistreerd worden en moest ik tekenen voordat er uberhaupt één blik op geworpen was. De service adviseur a.k.a. sales man gaf aan dat ik mijn handtekening moest zetten om toestemming te geven dat ze naar de auto kijken. Na het plaatsen hebben ze de auto opgehaald om te kijken. Driekwartier later kwam de salesman terug om me te vertellen dat de kosten 270 euro zouden worden. Een telefoontje naar mijn bekende monteur leerde me dat het ook voor minder dan 100 euro kon. Bij het aangeven dat ik dan wacht met het repareren van mijn ruitenwissers was dat prima als ik even een rekening betaalde van 20,63 euro voor het ophalen van mijn auto op de parkeerplaats en het kijken naar mijn auto. Let op: geldklopperij en je betaalt voor zeer veel overhead in het bedrijf.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 maart 2016

Afrader!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

8 dagen na aankoop van een Honda Jazz gaat het ruitenwissermechanisme kapot (bij de 2e regenbui). Vervolgens geeft de verkoper telefonisch aan dat we er wel uit gaan komen qua kosten met elkaar en een afspraak ingepland bij de garage. Bij aankomst bij de garage op een onvriendelijke manier ontvangen en te horen gekregen dat het ruitenwissermechanisme kapot is (na halve dag gewacht te hebben) en dat dit circa €450 gaat kosten + komen daar ineens onderzoekskosten kosten van €65 bij!! (terwijl dit niet van te voren was besproken) En dat deze kosten allemaal in rekening worden gebracht. Vervolgens de verkoper gesproken die moest helaas bekennen dat zijn "manager" dit heeft besloten en helaas niks voor ons kon doen. Toen aangegeven dat wij deze reparatie dus elders laten doen en ook de "onderzoekskosten" niet gaan betalen. Deze kosten zijn dan met pijn en moeite geschrapt.. (Nu bleek later dat een andere garage in 2 minuten had gevonden wat er precies kapot was zonder hier ook maar iets voor in rekening te brengen.) De Honda Jazz moest i.v.m. een terugroepactie even worden nagekeken bij de Honda dealer. Dit was van te voren bekend en ook geen enkel probleem voor ons. Nu blijkt bij een bezoek aan deze Honda dealer (die voor een extra service de auto snel nakijkt) dat er een wieldraagarm los zit. Dit verklaarde het tikgeluid dat we heel af en toe bij begin af aan al hoorde. Hier ben ik iets te naïef geweest door te denken dat het iets anders was. De auto is met nieuwe APK keuring aan ons verkocht en dit had het Motorhuis zeker moeten zien bij deze keuring. Het laatste woord is dus hier ook nog niet over gesproken met het Motorhuis maar deze dealer is hoe dan ook GEEN AANRADER!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 november 2014

Je bent een nummer.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij hebben een nieuwe Hyundai Tucson bij dit bedrijf gekocht. Binnen de garantie termijn liet het derde remlicht los. De kosten van het " vastlijmen" bedroegen € 58,38 excl. de btw ! E.a stond tussen de nota van de jaarbeurt vermeld. Na mijn bezwaar (garantie) is dit alsnog terug betaald. Hierna nog +/_ 6 keer terug geweest voor het loshangende derde remlicht, waarvan 2x de auto 2 dagen kwijt geweest. Zeer onvriendelijke en ongeintersseerde afhandeling. De laatse 2 onderhoudsbeurten op mijn vakantie adres bij een Hyundai garage in Zeeland laten uitvoeren. Vriendelijker en Goedkoper.! Deze winter pech met de auto , Moterhuis gebeld voor hulp, zij wilden niet helpen omdat ik al een tijdje niet meer geweest was. Ik moes de ANWB maar bellen. Wij geven ze 1 ster.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Na zeven Hyundai's nog steeds tevreden.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ondanks dat deze garage in diversen handen is overgegaan is de vriendelijkheid van het personeel, zowel de verkopers als de baliemedewerkers, mij nog nooit tegengevallen. Ze helpen altijd correct en nemen de tijd voor de klant. Ook over de aan mij geboden service heb ik niets te klagen, afspraken worden nagekomen, de voorwaarschuwing bij een servicebeurt of APK worden ruim vooraf bekend gesteld. In al die jaren één keer een kleine schade laten repareren en een enkele reparatie, welke onder de garantie vielen, laten uitvoeren welke na volle tevredenheid zijn uitgevoerd. Dus niets te klagen. Eigenlijk ben ik wel een tevreden klant van (Braaksma, Bulters) het Motorhuis Nijmegen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 juli 2014

Na 15 jaar nog steeds mijn vertrouwde garage.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Heb al 3 Citroens gekocht bij deze garage en ook het onderhoud daar laten uitvoeren. Bulters is bepaald niet de goedkoopste, maar de kwaliteit ven de gebruikte onderdelen, alsmede de kwaliteit van het geleverde werk stemt mij tevreden. Toen ik onlangs mijn auto kwam ophalen na een zeer grote reparatie bleek de rekening 250 euro goedkoper uit te vallen. Daar word je dan weer blij van.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 juni 2014

Na 10 jaar proberen weg gelopen

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Deze garage heb ik 10 jaar aangehouden maar in die jaren heb ik veel problemen gehad met verkeerd gerekende artikelen (bv.in 6 jr en maar 18.000 km geprobeerd mij 4x nieuwe bougies te berekenen.Na een kleine carosserie- schade (kras) die met een stalen gezicht geschat werd op € 300,= als het meezat en op € 600,= als er uitgedeukt zou moeten worden vroeg een andere garage hoe ze daar een kunststoffen carrosserie wilden uitdeuken en zelf deden ze het voor € 100,=).De rest van de problemen zal ik niet opsommen en achteraf begrijp ik zelf niet dat ik zo lang gewacht heb met een andere garage zoeken.Nee , het is voor mij geen aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 april 2014

Afrader!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De prijzen zijn hoog en de medewerkers van de garage houden zich niet aan gemaakte afspraken. Bij hoge prijzen verwacht ik ook een goede service. Dit was absoluut niet het geval. Ze zijn heel onduidelijk in de communicatie en ze schuiven de schuld van problemen af op klanten. Ze komen je amper tegemoet als ze wat wat fout hebben gedaan en ze bieden geen excuses aan. Helaas moest ik de eerste 2 jaar bij deze garage blijven, daarna ben ik direct over gestapt. Ik raad deze garage sterk af. In 2 jaar (en helaas ook later nog) heb ik meerdere, slechte ervaringen met deze garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 april 2014

Communicatie laat te wensen over

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Slechte communicatie en onplezierige uitspraken bij de receptie van de werkplaats.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Attent en correct

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vooraf goede en eerlijke informatie en goede prijs/kwaliteit verhouding

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Zeer onpersoonlijk

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zolang je interesse toont voor koop van een auto zijn ze poeplief. Zodra je bij hen "binnen" bent, ben je een nummer en proberen ze zoveel mogelijk aan je te verdienen. Garantiezaken proberen ze onderuit te komen door toch kosten te verrekenen. Je krijgt je auto niet mee als je niet direct per pin of contant kan of wil betalen. Ben zo snel mogelijk overgestapt naar andere garage toen garantietermijn was verlopen. Kom nooit meer terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Motorhuis op kaart

Praktisch

Adres

Motorhuis
Nieuwe Dukenburgseweg 9
6534AD NIJMEGEN
Gelderland
GPS: 51.8223022 / 5.823053 lat/lng Plan route

Contact

024-3503000

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat