Motorhuis Haarlem

Grijpensteinweg 10 | HAARLEM

(8)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Citroen , Opel

Deze garage wordt beoordeeld met

8 reviews

5 sterren

 
1 (13%)

4 sterren

 
2 (25%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
2 (25%)

1 ster

 
3 (38%)
3 van de 8 reviewers raadt deze garage aan.

, 06 augustus 2016

Zeer goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na het lezen van de matige reviews over het Motorhuis in Haarlem hebben wij het toch aangedurfd hier een tweedehands C3 te kopen. Een gastvrij ontvangst en de zeer prettige verkoper ( Theo Mating) gaf ons prima uitleg over de auto waar wij voor gekomen waren. Alle gemaakte afspraken werden perfect nagekomen. Ook over de service van de reparatieafdeling zijn wij zeer tevreden. De heer R. Nieuwenhuize was ons zeer ter wille en heeft met goed verstand van zaken een klein mankementje voor ons goed en snel verholpen. Voor ons is deze garage EEN AANRADER!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 juni 2016

Motorhuis ga er niet naar toe!!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

3 jaar geleden heb ik deze klacht bij het Motorhuis ingediend..... Zie onderstaande email, ondertussen had ik hem laten repareren bij een garage in Haarlem Noord voor 460 euro ongeveer in plaats van 860 euro bij hun. Mail van 9 juni 2013 Beste heer/mevrouw, Ik heb vorig jaar bij Motorhuis Haarlem de Opel Corsa Kenteken 12-JZ-LH gekocht. Op dat moment tot volledige tevredenheid. Ik heb van de week al een opmerking bij de enquete gevoegd omtrent mijn klacht. De APK die ik enkele weken geleden heb laten doen kwam de auto op 5 punten niet door. Op twee punten heb ik mijn vraagtekens; Bij de aanschaf in juni 2012 is de auto voor 3800 euro APK gekeurd aan mij verkocht. Ik vraag mij af wat er dan tijdens die APK bekeken is. Ik heb tot juni 2013 maar 4000 km gereden in 1 jaar tijd van plus minus 71000 naar 75000. De wielassen en remleiding rechterkant achter zijn nu versleten en moeten zeker vervangen worden. Dat trek ik niet in twijfel, wel vraag ik mij af wat jullie verstaan onder het verkopen van een 10 jaar auto die altijd "dealeronderhouden" is geweest. Ik vind het namelijk niet "dealeronderhouden" Mij kan je niet wijsmaken dat een remleiding en assen precies in die 4000km zo versleten zijn dat ze vervangen moeten worden. Dat had dus al in juni 2012 vervangen moeten worden. De andere punten die op het keuringsrapport staan, benzinefilter,achterwiel,stadsverlichting Dat is terecht en heb ik ook helemaal geen problemen mee, dat hoort erbij. Het woord "dealeronderhouden" heeft voor mij geen waarde meer. Ik ben ontevreden en vind het jammer dat er zo gewerkt wordt, want ik vind het wel een behoorlijk bedrag voor een 10 jaar oude auto namelijk. Het heeft voor mij geen meerwaarde meer om een occassion bij een dealer te kopen, iets wat ik wel dacht namelijk. Graag uw reactie van een ontevreden klant. Met vriendelijke groet, Een week later ben ik uitgenodigd om te praten over deze klacht en aangezien ik deze al had gerepareerd bij een garage bij mij in de buurt voor 460 euro in plaats van de offerte van 860 euro bij het motorhuis....kwam de bedrijfsleider op het volgende. U krijgt een 75 euro tegoedbon van ons die tot juli 2014 geldig is.....wow....zeg...... Omdat ik de auto al had repareren konden ze zogenaamd niet meer tegemoet komen naar aanleiding van mijn klacht.... Nu bel ik en mail ik Motorhuis, dat ik nog een tegoedbon heb en dat ik een bandje wil laten verwissselen. Dat kost maar liefst 80 euro, een band van Continental. Toen dacht ik...hmmmm ik moet olie en filter maar eens verversen... Meneer dat kost 140 euro, u kunt beter een servicebeurt laten doen die kost 190 euro en die raden we zeker aan want de auto heeft al 2 jaar geen beurt gehad... Ik heb maar 5500km gereden in 2 jaar tijd..... Wat een geld, wat een geld....! Doe er verstandig aan......let op voor deze geldverslindende wolven!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 juli 2015

Je weg sture want zal je wel zelf gedaan hebbb!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Betreft inneerste instantie het Autoschadehuis wat van de zelfde keten is! Echter nadat de schade aan de voorzijde van de citroen gemaakt was hing de bumper binnen 2 weken weer los (niet deugelijk bevestigd!) Ik terug naar het Moterhuis weten ze me daar te vertelen dat ik wel weer ergens tegen aan gezeten zou hebben! (Geen schade of wat dan ook te zien) lekkere service heb je dan, 2 dagen na een ondeugelijke reparatie je klant afschepen met het verhaal dat hij wel ergens tegen aan gezeten zal hebben. Vervolgens naar Citroen Amsterdam gegaan welke mij wel degelijk gelijk gaven en wisten re vertellen dat het belabberd gerepareerd was! Het Motorhuis is ook nog eens duur! Maar dat zijn de meeste merk dealers! Verder was het mij ook nooit vooraf duidelijk wat het zou kosten! Dan kom je er een paar jaar niet en dan bellen ze ineens voor de APK en dan als je over de slechte ervaring verteld dus er vanaf ziet dan gaan ze lopen pushen 'ja iedereen Maakt wel eens een foutje en iedereen verdient een tweede kans'. Bah! Nee voor mij nooit meer! Ik blijf wel lekker bij de kleine plaatselijke profesional welke altijd betrouwbaar en goed werk leverd!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 maart 2015

bedrog van een melkkoe

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

We hebben onze Opel Astra twee keer teruggebracht met klachten over een niet functionerende airco. Twee keer is de auto bijgevuld ,,omdat er geen lek te vinden'' was. Uit frustratie zijn we naar een airco specialist gegaan. Die vond het lek meteen. Inmiddels waren we aan 2 keer garagekosten en 1 keer airco specialist-kosten 700 euro kwijt. Frappant was dat in de maanden erna de dealer meermaals opbelde met de vraag of de auto niet geserviced moest worden. Ons vermoeden is dat men wel degelijk wist dat de airco niet deugde. Verdere diensten hebben we geweigerd: nooit meer melkkoe!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

weltevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

al 16 jaar klant, en geen slechte ervaringen. in tegendeel zeer tevreden over snelle, goede en vriendelijke service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 juni 2014

Slechte voorlichting en geen controle

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een jaar lang heb ik rondgereden met een verkeerd liggend distributieriem. Bij een andere garage werd dat bij de eerste proefrit gehoord. Mij werd aangeraden om gas in te bouwen in een Meriva 1.6. Na twee jaar waren de klepzettingen versleten. Schande!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

correcte citroen garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

deze mensen komen hun afspraken na. onderhoud kost altijd geld. na ieder bezoek wordt ik gebeld of alles naar wens was. hier kan je dus je klacht kwijt. ter zake kundig. aan te bevelen

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2014

Zeer slechte ervaring bij aankoop occasion.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na de auto gekocht te hebben binnen 4 maanden brief gehad van de garage gratis service dag op veel punten wordt uw auto gecontroleerd. Echter toen wij daar aankwamen vertelde een receptioniste dat zij van de werkplaats te horen had gekregen dat de achter remmen, remschijven en remblokken kapot waren en dat deze vernieuwd moesten worden en het viel toen nog net in de garantie. Maar ik vind het een heel slechte zaak dat een garage een klant na aankoop wegstuurt met remmen die niet goed zijn. Wij hadden in die periode van aankoop tot de bewuste dag juli tot november net aan 9000 kilometer gereden. Wij hebben totaal geen vertrouwen meer in het Motorhuis Grijpensteinweg te Haarlem en bevelen hem niet aan bij anderen!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Motorhuis Haarlem op kaart

Praktisch

Adres

Motorhuis Haarlem
Grijpensteinweg 10
2014KX HAARLEM
Noord-Holland
GPS: 52.365069 / 4.6110696 lat/lng Plan route

Contact

023-5100710

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat