Marslanden Auto's

Conradstraat 3 | ZWOLLE

(4)

Deze garage wordt beoordeeld met

4 reviews

5 sterren

 
0 (0%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
1 (25%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
3 (75%)
0 van de 4 reviewers raadt deze garage aan.

, 11 juli 2016

Diep triest

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Eind december een Citroen Berlingo gekocht bij Marslanden auto’s Zwolle met 74.000 km op de teller. Tijdens de tweede rit na de aanschaf stonden we al langs de weg met een oververhitte auto. We hebben de auto na laten kijken bij de eigen garage, de radiateur was kapot, de koppakking was eraf en onze monteur vond dat er erg veel speling op de zuigers zat en dat het leek alsof de kop met kit of iets dergelijks was afgedicht. De motor was total loss en zou vervangen moeten worden. Uiteraard contact opgenomen met Marslanden auto’s Zwolle. Ondanks dat we geen garantie hadden genomen i.v.m. de afstand, boden zij aan de auto te komen halen en deze na te laten kijken. We hebben een x bedrag moeten betalen voor de reparatie van de radiateur, het vlakken van de koppen, de waterpomp e.d. en we kregen drie maanden garantie op de reparatie en mondelinge garanties dat er van speling op de zuigers echt geen sprake was. We vertrouwden de zaak niet omdat onze eigen monteur toch echt wat anders zei, maar goed, op hoop van zegen. Drie maanden later gingen we op weg met de auto voor vakantie. Op de ring van Antwerpen, krap 20 min van huis, weer hetzelfde verhaal. Auto oververhit, sta je daar met je kinderen in de regen en kou aan de rand van de weg, dag vakantie. We zijn terug naar Nederland gesleept en wederom was de koppakking eruit geklapt. Onze eigen monteur constateerde wederom dat de motor niet in orde was en dat deze vervangen moest worden, wat nu wel overduidelijk was want een koppakking klapt er niet om de haverklap uit! Weer namen we contact op met Marslanden auto’s Zwolle maar deze keer waren ze niet zo welwillend. De garantie was net verlopen maar hun monteur wilde toch wel even kijken. Omdat we er geen trek in hebben de auto naar Zwolle te laten verslepen en de auto voor een derde keer – op hoop van zegen!- op te halen, hebben we een financiële compensatie voorgesteld, d.w.z. het bedrag terug te laten betalen wat we de vorige keer voor de reparatie hebben betaald. Dit leek ons een meer dan schappelijk voorstel aangezien ze ons 1. een kat in de zak hebben verkocht 2. voor een reparatie hebben laten betalen die 3 maanden later ook nonsens bleek. Hier willen ze echter niks van weten want zij hebben hun monteur ook moeten betalen en hebben de vorige keer voor het verslepen van de auto betaald. Even vergeten wordt dat wij een auto hebben aangeschaft waar we nauwelijks 250 km mee hebben gereden en waar nu een nieuwe motor in moet worden gezet omdat deze total loss is. Na een aantal weken heen en weer gemaild te hebben zijn we overeengekomen dat ze ons €250,- terugbetalen. Dit staat op schrift, maar ruim 6 weken later nog geen geld gezien. Dit is nu een principekwestie en daarom ondernemen wij juridische stappen. Wij raden iedereen af hier een auto te kopen, je wordt belazerd waar je bij staat.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 januari 2016

reactie op

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

beste, U schrijft een recensie over het bedrijf maar omschrijft geen probleem met de auto. Wij verkopen auto's in een prijsklasse tot € 3000,00 ,deze kunnen niet nieuw en perfect zijn er zal altijd een probleem of gebruikers spoor te vinden zijn. Wij leveren alle auto's met een nieuwe APK die we door externe APK stations laten uitvoeren ,wij hebben daar geen invloed op. U kunt spijt hebben van de aankoop omdat er een krasje of deukje in zit die u niet heeft gezien,of u heeft een zelfde auto gezien die € 50,00 goedkoper was maar dat maakt onze auto nog niet slecht .auto's in deze prijsklasse zijn bij niemand beter of slechter. u heeft waarschijnlijk de auto gekocht met alleen een APK maar zonder het garantie en aflever pakket ,wij geven u altijd de keus daarin zelf.het is natuurlijk niet zo dat u € 395,00 van de prijs afkrijgt maar wel de daarbij behorende service verwacht(wij geven zelfs zonder het garantie pakket 1 mnd 50/50 coulance regeling). wat betreft de sleutel,dit gaat altijd in overleg met de klant (u dus)als iemand de auto om 21.30 wil halen kan dat in overleg de klant beslist altijd wij doen dat nooit op eigen initiatief. wij vinden u op deze manier laf en onverantwoord omgaan met andere mensen. wij zijn altijd bereid om eventueele problemen op te lossen of in overleg te gaan

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 december 2015

Oplichters!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb 2 maanden geleden een auto gekocht waar ik spijt van heb. Ik wil jullie aanraden om geen auto te kopen via conrad auto's/marslanden auto's. Ze hebben ons enorm afgezet en dat is voor niemand fijn. Ik raad iedereen aan laat je alstublieft niet inpalmen door hun kant en klare leugens. Ik hoop van harte dat het mensen zijn met een goed hart. Maar wees een gewaarschuwd mens. Alleen maar import/schade autos. Ze zitten helft van de week in Duitsland auto's te halen. En zijn heel slecht bereikbaar. Bellen niet terug. Ook laten ze je auto na "reparatie" doodleuk met sleutel op het wiel onbeheerd buiten staan. Ik zou ze het liefst geen enkele ster geven...

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 september 2015

Oplichter!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

3 weken geleden een importauto hier gekocht (zonder garantie). Ik had mijn eigen auto verkocht en was op zoek naar een andere auto. ik had geen auto, dus moest snel handelen = FOUT Volgens verkoper was dit een auto met wat kleine cosmetische dingetjes. De motor zou 100 % goed zijn en is voorzien van nieuw distributieketting. De auto zou 79.000 km hebben. Nadat ik de auto had gekocht, naar huis gereden (100km) Thuis bleek de auto naar rubber te stinken en ook maakte de motor een tikkend geluid, wat bij aankoop niet aanwezig was. Contact met verkoper gehad, die zou het allemaal oplossen. Echter na steeds bellen zei hij dat het druk was en ik volgende week pas langs kon komen. Dus zelf maar naar de garage om de multiriem te laten bekijken. Wat blijkt, de spanner welke bestaat uit een veer en een rol, is ingekort om de spanning op de riem te verlagen. Na een goede spanner te hebben geplaatst, was er een jankend geluid van de waterpomp waar te nemen. vandaar dus de ingekorte veer. Na een aantal keren contact te hebben gehad, wilde de verkoper alles nog steeds op lossen. met name het tikkende geluid van de motor en zou van zich laten horen. Tot op heden nog niks gehoord. Gevraagd om koop te ontbinden, maar wou verkoper uiteraard niks van weten. Intussen ook ontdekt dat de naam van de garage aan de onderkant van de kentekenplaathouder is weggeschuurd, dus navraag over km-stand bij vorige garage is niet mogelijk. Ik heb zeer sterk de indruk dat de km-stand terug is gedraaid, maar uiteraard geen bewijs. Omdat verkoper niks van zich laat horen en ik evt. reparatie niet vertrouw, heb ik de auto bij mijn garage gebracht. Ik ben twee weken op vakantie en dus heeft hij mooi de tijd om de auto (motor) te onderzoeken. Wat blijkt, na verwijderen van de kop: Motor heeft teveel speling tussen zuigers en cilinder wand. motor is dus versleten!! Dit kan normaal nooit na 79.000 km. Intussen andere (sloop) motor besteld en hoop dat het allemaal weer goed komt. Kortom, loop hier alstublieft met een grote boog omheen. Meeste auto's zijn importauto's. hier hoeft niks mis mee te zijn, maar na mijn ervaring weet ik voldoende.. mvg, EJV

08-01-2016 11:51

Beste

U heeft de auto zonder garantie gekocht daarop hebben we de prijs ruim naar beneden aangepast.

alsnog hebben we aangeboden om de gebreken te bekijken en te herstellen in onze werkplaats in zwolle ,maar U wilde de rit naar Zwolle niet maken.

als u de auto ergens anders laat repareren zonder met ons te overleggen kunnen wij niets meer zien of ergens wat aan doen.U koopt een auto in Zwolle dus als er wat mee is zult U ook naar Zwolle moeten komen voor reparatie.

Wij gaan altijd met de klant in overleg om tot een oplossing te komen zo ook met U(U schrijft er niet bij dat U van ons een financieele tegemoetkoming op uw rekening heeft gekregen,dit ondanks dat wij niet hebben kunnen controlleren of er wel of niet iets mankeerde aan de auto).

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Marslanden Auto's op kaart

Praktisch

Adres

Marslanden Auto's
Conradstraat 3
8013RN ZWOLLE
Overijssel
GPS: 52.4878345 / 6.1347694 lat/lng Plan route

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat