Harrie Arendsen Zevenaar

Celsiusstraat 7 | ZEVENAAR

(7)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Volvo

Deze garage wordt beoordeeld met

7 reviews

5 sterren

 
6 (86%)

4 sterren

 
1 (14%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
0 (0%)
7 van de 7 reviewers raadt deze garage aan.

, 24 februari 2016

Dealer zoals het hoort

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ongelooflijk mooie, fijne, moderne, schone garage. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Inmiddels ook een vriend aan een Volvo "geholpen" bij deze garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 maart 2015

super bediening als mens

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

hier word je als mens behandeld vriendelijk/behulpzaam/duidelijk/overzichtelijk en men doet wat men zegt . dus zeer goede en fijne garage en zeer fijn personeel

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Klantgericht

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben inmiddels toe aan mijn 7e Volvo. In 2013 kocht ik een V70 Summum D5, met 150.000 op de teller, altijd onderhouden bij de dealer. Ik heb er nu bijna 50.000 mee gereden. Tot voor kort zonder problemen. Onlangs, op terugweg uit Corsica, begaf de auto het van het ene op het andere moment, zonder voorafgaande waarschuwing. Na transport van de auto naar mijn dealer werd daar geconstateerd, dat alle 16 kleptuimelaars gebroken waren. Een euvel dat men nog nooit eerder (in die omvang) had meegemaakt. Ook bleken er enige “tandjes” afgebroken te zijn van de distributieriem. Het kostte de dealer alles bij elkaar ongeveer 10 dagen om de juiste diagnose te stellen en de omvangrijke reparatie uit te voeren. Daarbij werd op advies van de dealer een aantal reguliere onderhoudswerkzaamheden, die toch op relatief korte termijn uitgevoerd dienden te worden, preventief uitgevoerd. Dat levert extra kostenbesparing op bij komende onderhoudsbeurten, vooral wat betreft arbeidsloon. Al die tijd stelde de dealer mij een (vrijwel geheel) nieuwe leenauto ter beschikking tegen vergoeding van alléén de gebruikskosten. De gehele reparatie was een kostbare aangelegenheid. Inclusief nieuwe winterbanden, die, maar dat wist ik, toch nodig waren, kwam dat maar liefst op een rekening van € 4.458,84.! Iets waar je nu niet echt vrolijk van wordt. Juist vanwege deze ongebruikelijke schade, zeker bij een V70 D5, had ik contact opgenomen met Volvo Nederland, in de hoop en verwachting, dat Volvo een deel van deze kosten uit coulance overwegingen voor haar rekening zou willen nemen. Nadat ik mijn auto “gerepareerd” terug had gekregen bleek bij het naar huis rijden, dat de kachel, c.q. airco niet goed functioneerde. Links koud, rechts bloedheet. De dealer wilde de auto de volgende dag direct terug hebben. ’s-Morgens vroeg de volgende dag wilde de auto echter pas na veel moeite starten. Beide problemen had ik voor de schade niet gehad. Van de dealer kreeg ik een spiksplinter nieuwe S80 als leenauto mee, 500 km op de teller. Een grotere blijk van vertrouwen kon de dealer mij niet geven. Ik was mijn auto weer bijna 10 dagen kwijt. Want er kwamen steeds weer andere mankementen naar voren, die ik eerder niet had gehad. Zoals aan de boordcomputer, de sensoren in de auto. En het startprobleem werd maar niet opgelost. De motor startte goed als hij warm was, maar niet bij een koude start. Daarvoor moest uiteindelijk externe gespecialiseerde hulp worden ingeroepen van een “startprobleem diagnose” bedrijf en de fabriek. Uiteindelijk bleek niet alleen een instelling op de nokkenas niet exact genoeg te zijn, ook de vijf brandstofinjectoren waren kapot. Toen die afstelling goed was en de injectoren vervangen waren, was het probleem opgelost. Ik kreeg mijn auto terug één dag voordat ik naar Tsjechië moest. Ik maakte mij dus wel zorgen over het tijdig terugkrijgen van mijn auto in betrouwbare conditie. De dealer wist dat en verzekerde mij dat ik, in dat geval, gewoon met deze nieuwe leenauto zou kunnen gaan. Dat gaf rust. Alles bij elkaar ben ik mijn auto ruim drie weken kwijt geweest. Maar het punt was natuurlijk wel, dat er nu een tweede omvangrijke rekening lag aan te komen. De dealer had, naast de materiaalkosten, in tweede instantie ook nog eens veel tijd in de reparatie moeten steken, ongeveer 55 uur. De dealer heeft zich daarin echter heel voorkomend opgesteld. Ruiterlijk werd erkend, dat het best wel eens zo zou kunnen zijn, dat de schades die in tweede instantie aan het licht kwamen wel eens het gevolg zouden kunnen zijn geweest van de uitvoering van de eerste reparatie. De dealer was bereid vrijwel alle daardoor onstane meerkosten voor zijn rekening te nemen, waarbij ook Volvo Nederland een bijdrage leverde. Voor mijn rekening bleven alleen de kosten van de brandstofinjectoren over, maar toch nog weer € 411,64. Echter, als alle kosten op een rij worden gezet, exclusief die voor de nieuwe banden en het deels preventieve onderhoud, dan heeft de dealer, samen met Volvo Nederland, 65% van de totale kosten voor zijn rekening genomen. Een bevredigende verdeling. In totaal kostten mij alle reparaties, inclusief reguliere, deels preventieve onderhoudswerkzaamheden, € 4.870,48. De dealer begreep wel, dat ik dat bedrag niet zo maar op de plank had liggen en kwam uit zich zelf met een voorstel voor een betalingsregeling. Dat was een grote opluchting. De dealer gaf ook daarbij weer blijk van een groot vertrouwen in zijn klant, want de betalingsregeling wilde hij niet schriftelijk vastleggen, dat werd afgesproken op basis van wederzijds vetrouwen. De eerste termijn heb ik inmiddels betaald conform de gemaakte afspraak. Ik kan niet anders stellen, dan dat mijn tevredenheid over de afhandeling van de schade door de dealer groot is. De dealer heeft niet geaarzeld verantwoordelijkheid te nemen en daaruit conclusies te trekken. Ook de klantvriendelijkheid en het vertrouwen in mij als klant voelde direct al, maar ook nu nog, als een warme douche. Ook de opstelling van Volvo Nederland bevestigt voor mij maar weer eens, dat je als autorijder bij dat merk goed zit. Waarom “maar weer eens”? Dat is namelijk weer een heel ander verhaal. Ongeveer 20 jaar geleden reed ik in Duitsland een Volvo 850 Station total-loss. Dezelfde dealer gaf mij toen, voordat ik een andere Volvo 850 Station kocht, probleemloos drie maand lang een leenauto! In al die jaren is deze dealer niet van zijn bedrijfsfilosofie afgeweken, waarbij de klant op de eerste plaats staat. Niets dan lof voor Arendsen Zevenaar van een toch nog gedupeerde, maar desondanks wel tevreden klant. Want dat is ook de conclusie, ik rijd nu weer in een Volvo met 200.000 op de teller, maar wel met een zo goed als geheel vernieuwd motorblok. En dat moet zich dan weer in de toekomst uitbetalen in lagere onderhoudskosten.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 april 2014

Top service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij deze garage ben je niet zomaar een nummer maar word je persoonlijk benaderd en heb ik nog nooit een probleem gehad dat niet netjes opgelost werd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Fijne garage breng nu ook een niet volvo erheen. Wordt prettig geholpen Komen afspraken naar. Prettig personeel van hoog tot laag

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Kan het nog beter?

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Neen, het kan m.i. niet beter. Of het moet de uiteindelijke rekening zijn, die thuis gestuurd wordt. Direct afrekenen moet niet dus dat is ook service. Ik kom hier al jaren en zou in mijn omgeving geen betere en meer betrouwbare garage kennen. De afstand naar de garage is ongeveer 15 km. en voor vervangend vervoer wordt altijd gezorgd en van garage naar huis v.v is gratis! Problemen worden altijd opgelost, geen moeite en tijd is te veel. Kleine problemen en controles kunnen zonder afspraak opgelost c.q. gedaan worden. De (werk)sfeer is prettig in dit bedrijf en de klant voelt zich echt koning/koningin.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2014

verzorgd en vertrouwd

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een klantvriendelijke garage die voor goede prijs /kwaliteitsverhouding de werkzaamheden uitvoert. Vakkundig en vriendelijk personeel staat klaar om de klant duidelijk de werkzaamheden uit te leggen. Een garage waar je na 1 bezoekje al het gevoel hebt, dit is mijn garage!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Harrie Arendsen Zevenaar op kaart

Praktisch

Adres

Harrie Arendsen Zevenaar
Celsiusstraat 7
6902PV ZEVENAAR
Gelderland
GPS: 51.934156 / 6.0924839 lat/lng Plan route

Contact

0316-333344

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat