Garage van Bemmelen

Ampèreweg 6 | DELFT

(22)

Deze garage wordt beoordeeld met

22 reviews

5 sterren

 
9 (41%)

4 sterren

 
11 (50%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
2 (9%)
20 van de 22 reviewers raadt deze garage aan.

, 02 augustus 2016

Bon voyage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Onlangs een APK keuring laten doen bij van garage van Bemmelen. De afspraak kon spoedig gemaakt worden en door de snelle service waren binnen een dag alle mankementen verholpen. Garage beschikt over veel kennis en onderdelen voor Franse oldtimers en is daarom een aanrader voor bezitters van een klassieker.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 juli 2016

ik rijd schoon, en mag de milieuzone in met mijn oldtimer

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb bij garage Van Bemmelen te Delft een geregelde katalysator laten inbouwen. Een rapport van deze inbouw bij garage Van Bemmelen geeft de garantie dat je de milieuzone (Rotterdam) in mag met je oldtimer, want je rijd schoon volgens de huidige norm! De vergunning voor de milieuzone wordt dus met dit rapport zonder meer afgegeven zonder de noodzaak van een aantekening op je kentekenbewijs.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 juli 2016

Xsara uit 2001 rijdt nog steeds als een zonnetje

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb mijn Xsara Picasso uit 2001 al een flink aantal jaren in service bij Peter van Bemmelen. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de service en over de persoonlijke behandeling. Een maand geleden stond de Picasso stil met een kapotte koppeling. Geen goedkope reparatie, maar de rekening was zoals begroot en de auto schakelde beter dan voorheen en volgens Peter was de auto waard om gerepareerd te worden. Een week later kreeg ik vage klachten: sleutelherkenning werkte niet, rechter richtingaanwijzer ging niet meer uit, ruitenwissers gingen niet meer naar de "home"positie, centrale vergrendeling werkte niet meer. Alles bleek terug te voeren naar de computer die, door een lekkage van regenwater, was gaan corroderen. De computer is niet meer te koop, dus in een standaard garage was mij ongetwijfeld aangeraden, de auto in te ruilen voor een ander. Peter heeft een tweede hands computer ingebouwd, de chip van de sleutel omgebouwd en alles werkt weer als voorheen. Ik ben heel tevreden dat ik nog steeds in mijn Xsara Picasso kan rijden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 juni 2016

Rekenen

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Op 1 juni 2016 bracht ik voor de tweede keer mijn Berlingo voor een kleine beurt en APK naar garage van Bemmelen in Delft. Het jaar daarvoor was ik niet ontevreden, maar had enige bedenkingen bij het vervangen van de ruitenwissers voor € 40. Direct daarvoor had ik ze nog nog geïnspecteerd en ze zagen er nog best goed uit. Deze keer viel de rekening onverwacht hoog uit en ik vond dat er een aantal opmerkelijke zaken op stonden. - Zo stond er € 48.40 voor het uitlezen/wissen van de computer. Volgens mij behoort dat bij een kleine beurt te zijn inbegrepen en het jaar daarvoor was dat ook inderdaad niet gerekend. - Er werd € 13.73 gerekend voor het afstellen van de koplamen. Ook daarvan zou je verwachten dat het bij een kleine beurt zou zijn inbegrepen en anders zou dat toch wel in die 31⁄2 uur arbeidsloon hebben mogen zitten. - Bij het ophalen werd mij verteld dat zij een aandrijfas door een tweedehands hadden vervangen. Inderdaad een APK punt, maar ook een punt van € 130 (excl. BTW) Dat ik graag had besproken want eigenlijk had ik liever een gereviseerde as (€ 186) gehad. Maar ja, dat levert hun maar 20% daarvan, dat is € 37,20 op. - Ze hadden wederom de ruitenwissers à raison van € 40.- vervangen. Ik vroeg daarop de oude terug, want die zou ik m.i. nog best als reserve kunnen gebruiken. Volgens de monteur waren die ècht niet goed meer, want de flarden hingen er bij. In het algemeen konden ze naar zijn zeggen toch maar 1 jaar mee, maar vooruit, hij zou ze even halen. Inderdaad bleek van één van die ruitenwissers het rubber voor de helft los te zijn gescheurd. Hij was blijkbaar vergeten dat het die dag van 8:45-9:00 stortregende. Ik weet heel zeker dat die ruitenwissers nog prima waren toen ik mijn auto bij van Bemmelen achterliet! Er stonden nog meer twijfelachtige punten op de rekening die ik hier niet uiteen zal zetten. Het lijkt er in ieder geval sterk op dat ze voor elke beurt standaard € 40.- aan ruitenwissers opvoeren. Tja, hoe oordeel je dan over hun betrouwbaarheid?

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 april 2016

goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

goede en snelle service Goede service na een losgeraakt mistachterlicht. Eerst provisorisch gemaakt en het vervangende achterlicht besteld en netjes geplaatst.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 maart 2016

Vertrouwde Citroëngarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

AP Keuring werd snel en correct uitgevoerd, inclusief kleine reparatie.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 maart 2016

Altijd goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ondanks dat de garage gespecialiseerd is in oudere Citroën's, kom ik er al jaren met onze "moderne" Citroën's (Xantia/C1/C5/C3). Altijd goeie service voor een goeie prijs. Ze proberen altijd tijd voor je te maken, ook als je onverwacht langskomt. Echt een aanrader voor alle Citroën-rijders! Openingstijden zijn soms wat lastig, maar daar valt meestal wel een oplossing voor te vinden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2016

Weten alles van Citroën!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima garage, kunnen tegen een heel nette prijs probleempjes oplossen. Je kan er redelijk snel een afspraak maken, soms merk je wel dat ze het bijna altijd druk hebben. Met de oude DS hebben ze jaren het onderhoud gedaan, en nu met mijn nieuwere citroën dus weer, gewoon omdat ik er vertrouwen in heb. Zijn erg flexibel en denken echt mee.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 januari 2016

Foutje?

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

met oude Xantia (met buitenlands kenteken) met drie lekkages in het hydraulische retoursysteem naar deze in citroens gespecialiseerde garage die ik via internet had gevonden. Het was de eerste keer en de laatste. We mochten niet bij de reparatie blijven, de eigenaar was erg onvriendelijk "dan zoek je maar een andere garage" en we werden lopend in de regen weggestuurd naar de trein (we wonen in Den Haag). De garage belde 's middags dat alles was opgelost. Een paar stukjes leiding vervangen en een (de week daarvoor bij een andere garage) foutief gemonteerde hoogteregelaar. We vonden 2.5 uur werk nogal veel, maar waren blij dat de lekkages verholpen waren, want we moesten de week daarop weer naar het buitenland. Door de regen zagen we pas de dag daarop dat de auto nog steeds net zo hard lekte op alledrie dezelfde plekken. Toen we belden ging helaas de eigenaar die dag op vakantie. Uiteindelijk bleek bij weer een andere garage dat er een koppelstukje verstopt zat en een verkeerde verbinding was gemaakt in het retoursysteem (die fout was niet door van Bemmelen gemaakt, maar hij had het ook niet gevonden in de 2.5 uur dat hij aan het retoursysteem had gewerkt). Toen ik hem hierop aansprak gaf hij niet thuis ; hij kon het niet helpen dat iemand anders een fout had gemaakt. Ik zet deze review omdat ik deze garage juist geselecteerd had op basis van de enthousiaste commentaren van andere klanten. Een foutje kan altijd maar een auto teruggeven met exact dezelfde lekkages ging mij toch wel echt te ver. Zeker gezien zowel ik als hij op vakantie gingen, waardoor ik niet naar hem terug kon. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik de enige ben met zo'n slechte ervaring.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 november 2015

Deluxe

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na een reparatie kwam ik terug met een aantal "tikjes". Ik was bang dat ik opnieuw mijn auto kwijt zou zijn en dat er additionele kosten zouden zijn. De garagist luisterde naar mijn omschrijving en alleen op basis daarvan wist hij meteen wat het zou kunnen zijn. Hij ging direct aan de slag en binnen 10 minuten waren beide tikjes verdwenen en kon ik weer gaan zonder rekening en sindsdien ook zonder panne. Wat een service en wat een vakkennis!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 augustus 2015

Franse garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het enige wat jammer is aan deze garage is dat de omgeving er geen recht aan doet. Dit is een echte Franse garage en zou dan ook aan een doorgaand weggetje in een oud dorpje moeten liggen met wat sloopauto's aan de achterzijde :) Iets wat je in Nederland regel land niet vaak meer zult tegenkomen. Binnen vergeet je dit echter snel met de typische architectuur van het pand, een klassieke GS of Ami op de brug, de vele gebruikte onderdelen, de automobilia aan de muur en in de vitrines, de geur van oude auto's en de leuke sfeer. Mijn DS uit 1974 is er in goede handen. Maar ik kom er eigenlijk al jaren, gewoon ook voor een praatje. Waar meestal geen tijd voor is, want hier wordt gewerkt! Eerlijk bedrijf, prijzen dus goed, eigen benadering, Citroen en Peugeot.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 april 2015

betrokken en nauwkeurig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier al jaren met mijn Peugeot 504, en voorheen met mijn Peugeot 304. Van te voren stuur ik een wensenlijstje in, en bij het maken van de afspraak is het dan ook meteen bekend waarvoor ik kom. Op de factuur is alles duidelijk terug te zien of alles is nagekomen en wat het heeft gekost. Bij extra werkzaamheden of tegenvallers wordt ik altijd gebeld voor overleg. Bij het afhalen van de auto is er altijd tijd om even alles door te nemen. Bij ingewikkelde reparaties wordt er altijd zo goed mogelijk gezocht naar het goedkoopste en/of beste alternatief.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 november 2014

Deskundig, meedenkend en betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vanaf 2010 is mijn C4 Picasso uit 2001 deskundig en betrouwbaar onderhouden. Reparaties worden in goed overleg en indien mogelijk met alternatieven besproken. Met de keus voor een andere auto is het houden / vinden van een betrouwbare garage een belangrijk aspect. Voor betrouwbare onderhoud van een citroen is van Bemmelen het goede adres.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 november 2014

Unique!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zoals Van Bemmelen zijn er niet veel en soms is dat wel ff wennen .. De kwaliteit zal er nooit onder lijden, al mijn CX-en en Ami's breng ik er graag heen. Net weer een C5 gekocht daar en dat zal ik altijd zonder twijfel doen. Technisch altijd helemaal goed, als ik een rubbertje uit een schakelstang van een CX nodig heb krijg ik er vijf onder ogen. De eigenaar is wel een unique type in dat als hij geen tijd heeft hij je dat ook laat weten. Geen probleem als je daar mee om kan gaan. Hij is een vakidioot met echte liefde voor de klassieke Franse mobiel. Ik denk dat hij veel liever de hele dag met zijn handen in de vettigheid zit dan ook nog de zakelijke kant doen. Van Bemmelen is een begrip in de regio, zijn kwaliteit en zijn persoonlijkheid zijn wereldberoemd in Delft en omstreken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 oktober 2014

oplossingsgericht

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Met mijn oldtimer zijn er soms bijzondere uitdagingen, daar wordt altijd een passende oplossing voor gevonden. Al 15 jaar een tevreden klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 september 2014

Klantvriendelijk en servicegericht

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De garage is makkelijk bereikbaar. De mensen zijn klantvriendelijk, denken met je mee. Ze zijn zeker niet beroerd om even door te werken om toch je auto dezelfde dag af te krijgen, ook al is het voorbij 18.00 uur. Ik heb er een goede ervaring in tegenstelling tot mijn eerdere ervaringen met dealergarages.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 juli 2014

Deskundig en klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd deskundig advies en goede reparaties of het nu om klassieke of moderne citroens gaat. Meedenken over de juiste oplossing en ze houden zich aan afspraken. Gewoon goede vakmensen...

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juli 2014

Deskundig, zonder de Franse slag;-)

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn dame op leeftijd (Citroen GS uit 1977) is bij van Bemmelen in goeie handen voor reparatie, onderhoud en advies. Het is een Concessionaire waar je altijd vriendelijk wordt behandeld, ze laten zien dat er ook tegenhangers zijn van 'louche' garagebedrijven die met passie kunnen sleutelen. kortom: Chapeau bas!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 mei 2014

Betrouwbare en prettige garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Maak al meerdere jaren gebruik van hun diensten en ben erg tevreden. Heb mijn huidige auto er gekocht en laten onderhouden. Er wordt goed meegedacht en uitgelegd wat er aan de hand is bij een reparatie en wat eventuele alternatieven zijn. En de leen-eend die ik ooit eens meekreeg was natuurlijk geweldig!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

Als je goed zoekt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto's bij gekocht, nieuw en tweedehands. Onderhoud bij gedaan. Allemaal heel goed en betrouwbaar. Net niet de goedkoopste, maar veel goedkoper dan een merkgarage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

vriendelijk en ter zake kundig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekende garage voor Citroën en Peugeot, vooral old-timers. Maar mijn auto's (geen old-timers en ook niet altijd Citroën of Peugeot) zijn tot nog toe altijd goed onderhouden. Zeer vriendelijke eigenaar die zelf meewerkt. Alleen onbekende (lekkage)problemen werden (en zijn nog?) niet gevonden, helaas.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 april 2014

Goede meedenkende garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij dit garagebedrijf voor (oudere) peugeots en citroëns zie je nog een passie voor auto's. Ze denken heel goed mee met de klant en zijn zeer vriendelijk. Een verbeterpuntje zou kunnen zijn dat niet altijd helemaal duidelijk is wat een reparatie gaat kosten, maar ik ben nog geen onaangename verrassingen op de rekening tegengekomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Garage van Bemmelen op kaart

Praktisch

Adres

Garage van Bemmelen
Ampèreweg 6
2627BG DELFT
Zuid-Holland
GPS: 51.9873995 / 4.3684545 lat/lng Plan route

Contact

015 2623862

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat