E.M. van der Laan en Zoon

Osdorperweg 547 | AMSTERDAM

(55)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage
Merk specialist van:
Opel

Aangesloten bij

BOVAG

Over E.M. van der Laan en Zoon

Wij zijn een in januari 1965 opgericht familiebedrijf en sinds die tijd uitgegroeid tot een vertrouwd adres in Osdorp en omstreken. Onze kracht ligt in betrouwbaarheid en openheid tegenover onze klanten, bij ons bedrijf heeft iedere klant hetzelfde nummer, namelijk nummer 1 !!!

Deze garage wordt beoordeeld met

55 reviews

5 sterren

 
53 (96%)

4 sterren

 
1 (2%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (2%)

1 ster

 
0 (0%)
53 van de 55 reviewers raadt deze garage aan.

, 03 januari 2017

Betrouwbaar, klantvriendelijk en meedenkend

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor een review vindt ik het belangrijk uit te gaan van meerdere contactmomenten met - in dit geval - een garage. Bij Autobedrijf E.M. van der Laan ben ik al langer klant en met de aanschaf van andere auto's (meestal bij andere bedrijven) kom ik telkens weer terug bij dit bedrijf voor advies, onderhoud en reparatie. De reden daarvoor is de bijzonder prettige manier waarop ik als klant behandeld wordt, de manier waarop onderhoud en/of reparaties uitgevoerd worden en de wijze waarop de eigenaren mij mee nemen in het proces en van advies voorzien. Er wordt bij dit bedrijf goed gecommuniceerd met de klant, over het verloop van een klus en wat de (financiële) keuzes zijn bij een geplande reparatie of onderhoud, maar zeker ook bij onvoorziene reparaties. Veiligheid staat uiteraard voorop. Bij de keus voor een merk-onderdeel of een alternatief, vergelijkbaar, niet-merk onderdeel wordt je als klant door de mensen bij E.M. van der Laan goed geïnformeerd, waardoor rekeningen voor reparaties niet onverwacht hoog uitvallen. Zoals gezegd is mijn ervaring gebaseerd op jaren van ervaring met dit bedrijf, waarbij ik bij ieder bezoek en met iedere auto die ik daar heb gebracht correct behandeld ben. De communicatie is goed en toegespitst op de specifieke klant - is men druk, dan geven ze dat aan en kan ik kiezen om te wachten of om in overleg later terug te komen. Maar is er urgentie bij mij, dan zijn zij in het verleden ook bereid gebleken zeer flexibel te zijn - meer dan je mag verwachten van een autobedrijf. Resumerend wil ik Autobedrijf E.M. van der Laan absoluut aanraden voor onderhoud en reparatie van uw auto - maar ook wanneer u op zoek bent naar een goede 2e hands auto. Ik ben door de eigenaren al jaren naar volle tevredenheid geholpen en zal daarom ook telkens weer bij dit bedrijf terug komen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 december 2016

Alleen voor vaste reguliere klanten?

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Afgaand op de prachtige reviews hier heb ik telefonisch contact opgenomen met de garage-eigenaar over een lastig verkrijgbaar Opel-onderdeel. Ik werd uitgenodigd om langs te komen. Aldus gedaan en de Opel kom meteen op de brug. Na een inspectie waarbij nog wat achterstallig onderhoud werd geconstateerd, werd door de garagehouder het onderdeel opgezocht in de computer. (Service!) Ik gaf mijn kentekenbewijs Hij wilde echter meer tijd om de onderdeel op te zoeken. Hij zou me bellen. Het zou wel een dure grap worden wist deze garagehouder me al te vertellen. Twee dagen later was ik toevallig in de buurt; ik kwam aan bij een verlichte garage maar zonder personeel. Vreemd. Na 15 minuten wachten in de kou toch maar gebeld. Er werd opgenomen. En ik zag nu in een ooghoek ook de eigenaar in een soort aanbouw zitten. Ik dacht nog; je ziet dat er een klant is, zeg even dat je pauze heb maar laat de klant niet in de vrieskou staan. Na begroeting vroeg ik of hij wellicht al iets kon zeggen over het onderdeel; is het verkrijgbaar? Hij zei dat hij er nog geen tijd voor had gemaakt. En dat het ook wel pas over 3 dagen bekend kon zijn. Het muntje viel meteen: deze garage wil helemaal geen lastig onderdeel opzoeken laat staan repareren! Waarom zeg je dat gewoon niet? Na mijn moment van verbazing gaf de garagehouder aan dat hij geen zin had om op commando te zoeken!!!!! Heeft u een gangbare opel, ben je vaste klant en geen moeilijk vraag; Top. Ben je een losse klant dan begint er een merkwaardig spelletje. Goed laat maar zitten meneer. Wat een service. Na een week zocht ik mijn kentekenbewijs. Bleek meneer deze al geruime in zijn bezit te hebben en houden. De garagehouder had geen zin (eigen woorden) om mij te contacten. Wel een excuus achteraf toen ik belde. Deze Bovag garage vraagt je kentekenbewijs om onderdelen in de computer op te zoeken, geeft dat kentekenbewijs dan niet terug en houd dit eigendom (kentekenbewijs) dan net zolang onder zich tot je zelf gaat piepen. Bij het ophalen lag het kentekenbewijs gewoon in de garage onder de toonbank (geen kluis) Dus mag ik me nu ook nog zorgen maken wie er allemaal in mijn gegevens (n.a.w. privacy) hebben gekeken. Meneer heeft me dus nog even gestraft door mijn eigendom achter te houden (boete €45,- politiecontrole) Daarnaast kost het gezochte onderdeel slechts rond de €145. Hoe wist hij dat het een dure grap zou worden? Meneer zou er voortaan beter aan doen respectvol en helder met losse klanten om te gaan, ook al rij je oude bijna klassieker. Klanten selecteren op deze manier is belachelijk.

13-12-2016 17:32

De reactie van deze klant hadden wij al verwacht. Meneer kwam langs na opgebeld te hebben met zijn vraag over de uitlaat, en na enig zoek werk bleek dat de bij het voertuig horende deel inderdaad net anders te zijn als bij de meeste Opel Astra's met diezelfde motor. Daar ik aan de hand van de omnummering niet direct kon vast stellen of het het goede onderdeel betrof heb ik aangegeven dat ik nog nader onderzoek wilde doen om er zekerder van te zijn dat het juiste onderdeel besteld zou worden, met een juiste prijsopgave. Wel bleek ondertussen dat niet alleen de voorpijp waar de klant naar vroeg defect was, maar ook nog enkele andere delen. Een bout was al afgebroken bij een eerdere poging om de uitlaat te vervangen, dus dit zou ook meerwerk worden. Ik heb toen inderdaad het kenteken bewijs van de klant gevraagd om de auto met de juiste gegevens in de computer te kunnen zetten, en tijdens de discussie die daarna ontstond over het tijdpad er niet meer aan gedacht om dit terug te geven aan de klant. De klant gaf toen ook aan dat hij perse bij het herstel aanwezig wilde zijn, want hij wilde met een rijdende auto weer naar huis kunnen. Ik heb toen aangegeven dat dat wel kon, maar ik niet een strakke tijdplanning kon geven, wij zijn een klein bedrijf met twee man personeel, en soms moet je werk wel eens onderbreken voor een afspraak of een klant met een klein probleem die langs komt. Ik heb daarna gemerkt dat ik het kentekenbewijs nog in mijn bezit had, maar daar de klant toch nog terug moest komen heb ik daar nog geen contact over opgenomen. Maandag staat meneer onverwacht op het terrein, tijdens onze koffiepauze, waarbij ik twee maal naar hem heb laten blijken waar wij zaten, maar dat heeft hij blijkbaar niet gezien. Toen hij uiteindelijk naar ons belde was onze pauze over en zijn we naar hem toegelopen. Ik melde toen dat ik nog geen tijd had gehad om verder onderzoek te kunnen doen, en dat ik ook niet wist wanneer ik daar precies antwoord op zou krijgen. Hierop gaf hij aan dat hij wel verwacht had daarover bericht te krijgen en vroeg hij of ik soms geen zin had om dit te onderzoeken, waarop ik antwoorde dat ik niet op commando van een klant achter de computer ga zitten om direct iets uit te zoeken waarvan ik nog niet eens weet of het verkrijgbaar is en of de klant het dan wel wil laten monteren. Hierop begon meneer ons er van te beschuldigen dat wij hem onheus behandelden, en dat dat zeker aan hem lag en dat wij zoals hij vermeld "lastige klanten" niet willen helpen. De rest van het gesprek kwam er op neer dat meneer het zelf wel ging oplossen, en daar hebben wij het verder bij gelaten. Door de toon van het gesprek heb niet meer aan het kenteken bewijs gedacht dat wij nog in ons bezit hadden. Toen meneer ons daarover belde heb ik meteen gemeld dat dat inderdaad nog bij ons lag, en meneer dat meteen kon komen ophalen. Dat is ook gebeurd, en blijkbaar durfde hij daarna aan om deze reactie te plaatsen, zoals hij de maandag daarvoor ook al had aangegeven. Sommige klanten kun je blijkbaar niet tevreden stellen...

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 oktober 2016

Garage naar mijn hart

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn oude (maar prima) Corsaatje bij deze garage langs gebracht voor een APK, wat kleine dingetjes en een beurt. Vooraf besproken wat er te doen viel en wat dat zou kosten. Kreeg keurig vooraf correcte prijs indicaties. Tijdens de APK bleken de voorremmen aan vervanging toe te zijn, dat was niet begroot. In overleg besloten dan de beurt even te laten zitten omdat die nog niet echt nodig was, zo binnen budget gebleven. Zeer vriendelijk geholpen, eerlijke garage, vakkundige mensen, niet te duur. Ik ga hier zeker naar terug mocht het nodig zijn!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 augustus 2016

betrouwbaar en mij uit de brand geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Sinds 1999 klant bij deze garage, Ieder jaar laat ik mijn auto een APK en een grote beurt doen bij deze garage, bij problemen kan ik altijd terecht. Geen behoefte om naar een andere garage te gaan .Ik zou deze garage aanbevelen dit om meerdere reden: Betrouwbaar Vooraf goede overleg Vakkundig goede inschatting van kosten Vriendelijk Daarnaast ben ik de laatste keer vlak voor mijn vakantie uiit de brand geholpen. Mijn auto had een tik bij de motor en er moest een nokkenas -set vervangen worden. De garage had het heel erg druk, en heeft mijn auto in de avonduren gerapareerd, dit omdat ik op vakantie zou.Anders had ik een auto moeten huren, of later op vakantie moeten gaan. Heel erg blij dat ze me zo geholpen hebben, gezien dit al een grote reparatie is met veel kosten , zo hebben ze op die manier me verdere onkosten doen besparen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 augustus 2016

Behulpzaam, mee willen denken, eerlijk!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De laatste jaren breng ik mijn auto naar Garage v.d. Laan en ik ben erg tevreden over de service. Er is ruimte voor uitleg van de reparatiekosten die gemaakt moeten worden en er wordt samen gekeken naar een juiste oplossing..... al verdienen ze er niks aan. Top garage, ik ben er blij mee :)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 juli 2016

Betrouwbare garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb voor de zoveelste keer voor mijn auto een servicebeurt met APK laten uitvoeren. Als er iets bijzonders is word je gebeld en wordt overlegd wat we het beste kunnen doen. Telkens als ik bij de garage wegrijd, rijdt mijn auto weer heerlijk. En dat blijft voor mij het belangrijkste: dat ze hun werk goed doen. Dat ze vriendelijk zijn maakt het nog prettiger. Prima garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 juli 2016

Eerlijke aardige vakmannen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ondanks drukte kan je langs komen indien er lampjes branden, en kijken ze gelijk wat er aan de hand is. De heren hebben vakkennis en wisten bij het omschrijven van het probleem meteen wat er aan de hand was. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over tijdsdlijnen voor de reparatie, en indien mogelijk proberen ze meteen te helpen. In dit geval konden ze mij zelfs dezelfde dag helpen, terwijl ze hadden gezegd tenminste 2-3 dagen nodig te hebben. Kosten lijken fair (heb weinig vergelijkingsmateriaal). De hele uitstraling is er een van goede service/kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ik ben recentlijke naar Amsterdam verhuist en ga hier vaker terugkomen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 juli 2016

Topgarage!!!!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede garage. Nette service. We mogen altijd gebruik maken van de leenauto en als er iets kapot is aan de auto dan worden we eerst netjes gebeld over hoe en wat en de kosten. Eerlijke garage!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juli 2016

E.M. van der Laan

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom al vele jaren bij de garage van de gebroeders van der Laan. Het zijn vakmensen die keer op keer laten zien dat zij goed werk afleveren. En dat tegen betaalbare prijzen. ZHoe druk het ook is, ze zijn goed telefonisch bereikbaar en als je onverwacht een probleem hebt, kun je altijd langs komen en zullen zij hun best doen - wanneer mogelijk - om je gelijk te helpen. ik vind het een top garage. Paul Wind

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 juni 2016

Professioneel en eerlijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Kom hier al jaren met mijn auto's. Altijd een eerlijk advies, geen onnodig werk maar ook zeker niet onveilig de deur uit.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 juni 2016

Vakmanschap, betrouwbaar en prettig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij komen inmiddels alweer jaren bij vd Laan. Vanaf het begin het gevoel gehad in goede handen te zijn. Op de hoogte stellen van gevonden gebreken, geschatte kosten en adviezen over of het gelijk nodig is om te repareren of eventueel wat later. Voor korte handelingen kun je altijd langskomen en bij apk en beurt is leenauto geregeld. Gewoon heel prettig, betrouwbaar en goed werk.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 juni 2016

top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al een aantal jaren mijn vaste garage. Altijd goede service, leenauto beschikbaar, duidelijke uitleg, van te voren prijsopgaaf. Na afloop goed overzicht van de verrichtte werkzaamheden. Ook duidelijk advies over toekomstige reparaties en werkzaamheden. Kleine werkzaamheden worden meteen uitgevoerd. Ik heb nooit het gevoel dat ik teveel betaald heb.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 juni 2016

No-nonsense

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

No-nonsense garagebedrijf, vriendelijke eigenaren, uitstekende service en prima prijs-kwaliteitverhouding. Klant staat altijd centraal, goede info omtrent uit te voeren of uitgevoerde reparaties en bijbehorende prijzen. Leenauto of leenfiets behoren tot de mogelijkheden. Aanrader!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 mei 2016

Koppeling

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben zeer goed geholpen. Omdat de garage erg druk was heb ik wel lang moeten wachten op een afspraak om mijn auto te repareren maar het was het wachten waard. De kosten waren precies zoals voorspeld en mijn auto rijdt weer perfect.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 mei 2016

zeer goede en betrouwbare garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben al een paar jaar bij deze uitstekende en zeer goede garage. Na een paar jaar zoekende geweest te zijn, nadat mijn oude garage verdween naar Almere. Kwam ik per toeval met deze garage in contact. Nico heeft mij toen meteen geholpen, ondank dat hij het erg druk had op dat moment. En ben zo in contact gekomen met deze garage, en ben nog steeds een zeer tevreden klant. Ben daar nu al jaren klant met twee auto's, een Opel en een Suzuki. De Suzuki is nu al bijna 18 jaar oud en na de laatste beurt rijd hij alweer als nieuw ! De Opel is van mijn zoon en hij zegt altijd nadat zijn auto bij garage v.d.Laan geweest is. Pa, hij rijd weer perfect je merkt echt dat er iets gedaan is ! En dat gevoel heb ik ook altijd, je merkt het gewoon. Je weet van tevoren wat er gebeuren gaat, en tegen een zeer goede redelijke prijs ! Nou hier blijf ik dus nog wel even ! We zijn zeer tevreden met deze super goede garage. En vooral ook de manier hoe je geholpen wordt, grote klasse hoor Nico ! Prijs, kwaliteit en service. Plus klant vriendelijkheid zijn bij deze mannen TOP ! Maar ik zeg altijd maar, kijk hoeveel werk ze hebben ? Altijd als ik kom heeft hij veel te doen, erg druk dus. Dan ben je dus een goede garage en komen al je klanten steeds terug. Ga zo door garage E.M. v.d.Laan, van mij krijgen jullie een dikke 10+ !!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 mei 2016

betrouwbaar en vakkundig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Kom al ruim 10 jaar bij van der Laan en ben zeer tevreden Vriendelijk, vakkundig, en vertrouwd. Als service leenauto mee. Reparatie op afgesproken tijd klaar. Prijs kwaliteit dik orde, niets op aan te merken. Mijn advies moge duidelijk zijn, ga naar van der Laan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 mei 2016

Correct en vriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wordt altijd snel en correct en goed geholpen zijn ook heel eerlijk met onderhoud en berichtgeving over onderdelen en prijs.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 april 2016

Goed werk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede service, vakmensen

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 april 2016

Betrouwbaar en vakkundig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zijn al aantal jaren zeer tevreden klant bij deze garage. Als er iets is met onze, inmiddels oude, Cora en/of Astra bellen we Nico. Je krijgt eerlijk en vakkundig advies. Ze zijn klantvriendelijk en denken mee. Reparaties, onderhoud enz. Het gevoel dat je goed en professioneel wordt geholpen is een reden om NOOIT naar een andere garage te gaan!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 april 2016

Uitermate deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Alleen Nico vertrouw ik mijn oldtimer toe dus met liefde weer de 30km richting Amsterdam gereden. Als altijd deskundig en tegen concurerende tarieven geholpen, kortom: een garage die ik mijn familie en dus ook u zou aanraden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 april 2016

APK en onderhoud van onze auto's

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij hebben een Mitsubishi Space Star en een Daewoo Kalos. Al jaren laten we hier onze auto's perfect onderhouden voor een redelijke prijs. Onverwachte kosten worden vooraf overlegd. Vermeldenswaard is de zeer vrouwvriendelijke benadering. Bij veel garages schort het hier nogal aan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 april 2016

Zeer gedegen, transparante en voordelige garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Inmiddels ben ik zo'n acht jaar klant bij Garage van der Laan. Ik heb er verschillende merken auto's in onderhoud gehad (Opel, Renault en Volvo). Alle auto's werden zeer deskundig en goed onderhouden. In die acht jaar heb ik wel eens een uitstapje gemaakt naar de Volvo dealer, maar daar ben ik snel van teruggekomen (duur en niet transparant). Wat Garage van der Laan bijzonder maakt, is dat de service persoonlijk is (ze kennen je en je auto) en dat ze met je meedenken over welk onderhoud er nou echt nodig is. Zo helpen ze je de kosten beheersbaar te houden. Ook zijn ze zeer transparant over welke reparaties er moeten gebeuren, waarom ze gebeuren en wat de prijs er van is. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan. En mocht het toch niet helemaal naar wens zijn, dan zijn ze nooit te beroerd om er nog even naar te kijken zonder gelijk een rekening te sturen. Tenslotte hebben ze als hele prettige service een gratis leenauto ter beschikking.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 september 2015

Gararage met kennis van zaken, transparant en voordelig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Als je problemen ondervindt met je auto of als je auto weer toe is aan een beurt dan raad ik een ieder aan om langs te gaan bij Automobielbedrijf Van der Laan. Je gelooft het niet maar autorijden in deze dure tijd wordt weer leuk! Ik heb het adres van deze garage via een kennis doorgekregen sindsdien bezoek ik geen andere garage meer. Ik heb de afgelopen jaren heel veel geld betaald bij andere garages en ben helaas niet altijd optimaal geholpen. Van der Laan automobielbedrijf is een betrouwbare garage waar je niet alleen goed geholpen wordt, maar ook bruikbare adviezen mee krijgt. Doordat zij heel veel kennis in huis hebben, denken zij met hun klant mee over de voordeligste maar zeker de beste oplossingen. Kwaliteit staat bij hun hoog in het vaandel. Ik heb het verschil in de afgelopen jaren zeker in mijn portemonnee gevoeld. Sinds 2013 betaal ik ongeveer de helft dan bij andere garages. Als service krijg je ook een gratis leenauto. Je hoeft alleen voor de verbruikte benzine te betalen. Bij andere garages heb ik wel € 40,- per dag moeten betalen exclusief benzine. Wil je ook leuk en goedkoop auto blijven rijden dan raad ik je aan om voor onderhoud langs te gaan bij Automobielbedrijf Van der Laan. Ik geef Automobielbedrijf Van der Laan dan ook voor al haar goede service als cijfer een 9.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 september 2015

Zeer betrouwbare garage.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Alweer 13 jaar klant bij deze garage en nog steeds tevreden over de kwaliteit en service. Van Der laan denkt mee en houdt de kosten laag. Zeer klantgericht!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 september 2015

Aanrader!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor het eerst een eigen auto: naar welke garage moet ik toe? Via de ANWB reviews bij deze garage terecht gekomen en zeer tevreden. Goed telefonisch contact, goede communicatie, goede APK en kleine beurt met heldere uitleg over wat wel/niet vervangen is/moest. Ik ga hier zeker terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 september 2015

No nonsence degelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Fijne garage: vakkundig, degelijk. Als je banden moet hebben, zetten ze er een paar goede merkbanden op en rekenen niet de hoofdprijs. Ik hoefde niet eens om korting te vragen! Klasse!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 augustus 2015

Topgarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na 15 jaar als klant vond ik het tijd om te laten weten dat al die tijd zeer tevreden ben. Eerlijkheid, betrouwbaarheid, service en vakkundigheid kenmerken deze garage. Ik blijf ook de komende jaren vaste klant!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 augustus 2015

Super garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al zeker 25 jaar vaste klant en altijd vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar geholpen met kleine en grote reparaties. Mijn vader kwam hier ook al. Ook met krap budget weten zij mee te denken om tot goede oplossingen te komen, je staat nooit voor verrassingen. Al zeker 4 auto's gekocht bij deze garage en nooit de anwb erbij gehad voor technische pech. Mijn Astra is al 18 jaar oud en rijdt nog steeds! Kortom een super garage!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 augustus 2015

Betrouwbaar en transparant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik breng mijn auto al jaren naar deze garage voor APK en beurt - elke keer weer prima service voor een redelijke prijs. Als er een keer iets moet worden vervangen wordt ik daar voor de uitvoer van op de hoogte gesteld, inclusief inschatting extra kosten. Als ik dan de auto kom ophalen dan laten ze altijd netjes zien wat ze hebben gedaan en waarom ze het onderdeel hebben vervangen - zoals deze keer de remschijven. Zeer nette zaak, transparant, en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 juli 2015

Top Garage! Zo zouden ze allemaal moeten zijn!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij van der Laan kun je altijd terecht! Maakt niet uit met wel merk! Ik kom al jaren bij vd Laan net als de rest van de familie en elke keer ga je er weer met een goed gevoel weg! De service is prima! Voor kleine dingetjes kun je altijd even langsrijden! Voor de grotere dingen even een afsrpaak maken maar dat gaat altijd in goed overleg! Als je vaste klant bent kennen ze je bij naam en heten je altijd hartelijk welkom! De kwaliteit van het werk is top! Altijd duidelijk wat er gedaan is en je komt nooit achteraf met een verschikkelijk hoge rekening omdat ze altijd even bellen voor grote en dure reparaties! Ik blijf zeker vaste klant en ik hoop dat dat voorlopig zo kan bljven! Een aanrader! Zo vriendelijk duidelijk eerlijk en sociaal zouden alle garage eigenaren moeten zijn!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.
  • vorige
  • 1
  • 2
  • volgende

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)
Bandenopslag
Balanceren en uitlijnen
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie
Ruit vervangen

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie E.M. van der Laan en Zoon op kaart

Praktisch

Adres

E.M. van der Laan en Zoon
Osdorperweg 547
1067ST AMSTERDAM
Noord-Holland
GPS: 52.3669486 / 4.7833594 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

020 6190087

info@emvdlaan.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat