Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Kia , Suzuki

Aangesloten bij

Stichting Duurzaam Repareren

Deze garage wordt beoordeeld met

4 reviews

5 sterren

 
1 (25%)

4 sterren

 
1 (25%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (25%)

1 ster

 
1 (25%)
2 van de 4 reviewers raadt deze garage aan.

, 06 december 2016

APK + Beurt

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Jarenlang had ik mijn SUZUKI hier in onderhoud tot volle tevredenheid. Op een gegeven moment stopte de SUZUKI Service maar er werd mij toegezegd dat de service verder hetzelfde zou blijven. Nou dat heb ik geweten. Hieronder de mail die ik de Service Manager gestuurd heb. Hij heeft wel zijn excuses aangeboden, maar had wel wat geheugen problemen. Het geld van de niet bijgevulde olie en wel berekend heb ik teruggekregen. Het bedrijf zit nu op een ander adres. Hier volgt de mail: Tot mijn verbazing kreeg ik een uitnodiging voor APK voor mijn Suzuki SX4 met kenteken XXXXXX. Ik was in de veronderstelling dat jullie niets meer te maken wilden hebben met Suzuki klanten. Vorig jaar kreeg ik helemaal geen uitnodiging. De reden dat ik er zo over denk was dat ik toen mijn auto voor APK en beurt op 05-12-2014 bij jullie bracht de Service Manager meteen maar mijn ruitenwissers kapot trok, terwijl ze helemaal niet stuk waren. Ik was zo verbaasd hierover dat ik er niets over gezegd heb. Mijn remmen piepten maar werd bij de beurt niet opgemerkt, waren trouwens aan een schoonmaakbeurt toe. Dus die hele beurt stelde niets voor, er werd wel olie ververst. Op 1 april 2015 heb ik de auto weer gebracht en gezegd dat de remmen piepten, verder gevraagd olie tot maximum bij te vullen daar deze op de helft van max en min stond. Verder remvloeistof vervangen en remolie plus Aircobeurt. Ik zou gebeld worden als de auto klaar was. Er werd niet gebeld, zelf toen maar zelf gebeld en bleek auto allang klaar. De Service manager stond staalhard te beweren dat hij steeds geprobeerd had te bellen maar dat mijn telefoonnummer niet klopte, had zelfs het nummer in het telefoonboek opgezocht maar nummer was niet bereikbaar. Hij heeft nooit gebeld mijn telefoon deed het en ik kon hem ook bellen. Waarom hij niet gewoon zegt dat hij het vergeten was of te lui was om te bellen en dan met zo’n lulsmoes aankomt begrijp ik niet. Volgens de rekening was er 1 liter olie bijgevuld. Vier weken laten bleek oliepeil weer op de helft van max en min te staan. O wat erg mijn auto begint olie te nemen, wat nog nooit gebeurd was. Heb toen zelf ongeveer een halve liter olie bijgevuld tot maximum, we gingen op vakantie en rijden dan ongeveer 4000 km. Maar tot mijn verrassing bleek de auto na 4000 km geen drup olie genomen te hebben. Dus er is helemaal nooit olie bijgevuld en wel Euro 14,95 op rekening gezet. Bovendien 1 liter olie was helemaal niet mogelijk bij te vullen. De Service manager had toch wel even moeten controleren of de monteur wel alle opdrachten had uitgevoerd. Of nu ook de remolie en de versnellingsbak olie vervangen is nu ook maar de vraag, dat kan ik niet controleren. Het vertrouwen was nu wel weg. Eind 2015 heb ik de auto ergens anders APK laten doen met olie verversen. Het bleek nu met 5W40 olie ververst te zijn. Ik heb toen nagekeken en bleek dat 5W40 de juiste olie voor mijn auto was, ook liep de motor daardoor wat rustiger omdat deze wat dikker was. Echter door jullie was de laatste 2 jaar 5W30 olie gebruikt voor verversen terwijl daarvoor altijd 5W40 gebruikt werd. 5W30 mag helemaal niet in mijn auto dus een dikke blunder van de Service manager of de monteur. Of de automotor daardoor schade heeft opgelopen weet ik niet. Al met al was het dus een zoodje daar bij jullie, zeker de pest aan Suzuki klanten. Ik wou dit toch even kwijt het vertrouwen in jullie is weg en hoef dus nooit weer een oproep voor APK. Ik ga in het vervolg wel naar de echte dealer.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 februari 2015

Prima verkoop, super slechte aftersales

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima verkoop, slordige aflevering van de auto, super slechte aftersales en bij problemen niet thuis en de klant nooit terugbellen, kortom ik koop hier nooit weer een auto!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 november 2014

super service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

aandacht, luisteren, correct, vakkundig.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 april 2014

Goede Kia dealer

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij een reparatie duurde de bestelling van een onderdeel langer dan verwacht. Men bood mij een gratis leenfiets en/of auto aan. Achterremschijven waren volgens de werkplaats aan vervanging toe maar op mijn vraag of de schijven afgedraaid konden worden ging men dit navragen bij de werkplaats. Na opmeten van de schijven bleek dit goed mogelijk. Men deed hier niet moeilijk over, al had ik liever gezien dat de garage dit zelf had aangeboden als mogelijkheid. Verder correct en vriendelijk.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Dijkstra Center Drachten B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Dijkstra Center Drachten B.V.
De Hemmen 6-B
9206AG DRACHTEN
Friesland
GPS: 53.1103992 / 6.0786933 lat/lng Plan route

Contact

0512-545556

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat