De Youngtimergarage

Industrieweg 16-F | VUGHT

(34)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Deze garage wordt beoordeeld met

34 reviews

5 sterren

 
32 (94%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
2 (6%)
32 van de 34 reviewers raadt deze garage aan.

, 25 september 2016

onbetrouwbaar in afspraken, reageert niet op voicemails

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vlak voor de vakantie kon ik nog terecht voor een kleine beurt en voor diagnose van rare geluidjes linksvoor. Tijd afgesproken waarop ik de auto zou afleveren en een leenauto mee zou krijgen. De dag daarop zou de reparatie plaatsvinden. Op de afgesproken tijd was er niemand aanwezig en de mobiele telefoon werd niet opgenomen. Voicemail ingesproken, na 20 minuten wachten terug naar huis gegaan en de volgende dag teruggekomen. Zelfde verhaal: niemand aanwezig en geen reactie aan de telefoon. Ik heb verschillende voicemailberichten ingesproken maar tot op heden wacht ik nog op een reactie. Dat je als eenmanszaak een afspraak kunt vergeten kan ik begrijpen, maar dat je niet het fatsoen opbrengt om vervolgens even terug te bellen vind ik onbeschoft!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 juni 2016

Het is iets méér...

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het bijzondere aan deze garage, ofwel: aan deze professional, is dat stuk méér dat hij biedt..bij het ophalen van de herstelde auto blijkt ook dat ene lampje, dat rammelende losse schroefje, of die piepende deur even opgelost te zijn..."want dat kan écht niet, hè".. Daarnaast krijg IK doorgaans een kuukske bij de koffie...

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 juni 2016

Een zeer ontevreden klant!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

1e contact was prima dus afspraak gemaakt voor reparative van mijn z3 Samen (ik, mijn vrouw en gijs) lopen we alles na wat er gerepareerd moest worden waaronder de uitlaat. we zouden samen gaan kijken of er een andere(2e hands) uitlaat onder kon om de prijs te drukken. Na even googlen vond ik een nieuw onderdeel voor de helft van de prijs van een originele. Ik wacht af wat gijs zou vinden en die had beloofde er binnen een paar dagen op terug te komen. Niets gehoord dus na een dikke week gewacht te hebben toch maar gemaild. Hij had niets gevonden en vroeg aan mij wat ik wilde. Ik mail hem dat ik het prijsverschil wil weten van het onderdeel dat ik had gevonden en het onderdeel dat hij eronder wilde zetten. Nou dat was blijkbaar verkeerd want hij wilde geen discussie en in een mail van 2 regels zegt hij dat ik maar naar een andere garage moest gaan terwijl ik nog helemaal geen besluit had genomen! Hij vroeg nota bene zelf aan mij wat ik het liefst wilde! Ok, omdat er blijkbaar iets uitgepraat moest worden stel ik voor om toch naar gijs te rijden, de uitlaat te laten rusten en samen langs de auto te lopen om de rest van de reparaties te bespreken waarvan hij een lijst zou maken van de kosten zodat we die in fasen konden laten doen. Nee hoor, dat hoefde ook niet meer. Ik hoefde niet meer te komen. Ik sta nog steeds met stomheid geslagen en voor een ieder die dat wil stuur ik graag de mail wisseling door. Zo'n onprofessioneel gedrag en ook het nakomen van gemaakte afspraken zoals het terug bellen en het maken van een lijst deed mij gelukkig op tijd beseffen dat je hier echt niet moet zijn voor service!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 juni 2016

Tweede kans voor mijn Swift

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Je kent het wel,.. verliefd op een auto en totaal verblind.. Ik heb een Swift gekocht die helaas (bleek bij Gijs) totaal geen onderhoud had gehad.. M'n nieuwe auto stond er niet goed voor.. Ik was verslagen en in tranen, had ik een kat in de zak gekocht?.. Dat verwacht je niet van je nieuwe liefde. Ik heb hiervoor ook een Swift gehad en heb daar echt nooit iets mee gehad, maar dit was toch we een ander verhaal.. Ik zat na 1 dag al bij Gijs en liet het slechte nieuws tot me doordringen.. Ik had een vreselijk mishandeld autootje gekocht.. 'zat er nog leven in?!' Volgens Gijs ging het een flinke klus worden maar hij had er vertrouwen in. De volgende dag al een update en de dag erna was hij al klaar! Ik ben zoooo blij dat Gijs mijn 'liefde' heeft gemaakt! Hij rijdt weer super en dat is echt een heel groot verschil met de proefrit! Wij brengen onze auto's nergens anders naartoe, wij zijn al jaren erg tevreden. Eerlijkheid en echte vakmanschap brengt Gijs met zich mee. Kenmerken die ik i.i.g. in een auto garage wil zien. Youngtimer (Gijs) is TOP!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 mei 2016

Tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na grote onderhoudsbeurt rijdt mijn BMW 328 uit 1998 weer helemaal als nieuw; precies zo als beloofd. Zeer tevreden met de uitstekende vakkundigheid en persoonlijke aandacht.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 april 2016

l'amour de Citroën eindelijk beantwoord

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn hele leven rijdt ik al Citroën, een liede overgegaan van vader op dochter, met als pronkstuk mijn oude DS. Al zweef ik voor het dagelijks gebruik met een Citroën XM V6 over de snelwegen. Een liefhebber en kenner weet hoe heerlijk dat is, en dat dit wel wat extra onderhoud vergt om het zo te houden. Sinds 2003 al lid van de ANWB en ook die heb ik voor mijn oude Franse dame al eens moeten laten komen. Mijn XM en DS zijn al jaren, in onderhoud bij Youngtimer Garage in Vught, en tot meer dan grote tevredenheid! Je voelt de liefde voor de auto en dat laat de eigenaar dan ook zien. Vandaag heb mijn geliefde XM opgehaald nadat er het nodige aan koest gebeuren zodat ik er weer lang van kon genieten. Duidelijke afspraken, meedenken en offerte vooraf. Geen verrassing als de rekening komt, duidelijke specificatie en uitleg, echt top! En dan die kleine extraatjes die uit dan doet uit liefde voor de auto en zijn vak. ik rij weer zalig, trots en veilig rond in mijn prachtige Franse dame. Dan voel ik weer dat ik mijn garage gevonden heb die mijn l'amour voor mijn Franse dames volledig beantwoord. Formidable!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 februari 2016

Zeer snelle en professionele hulp!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor mijn Opel Astra F uit 1996 heeft Gijs / YoungTimergarage een grote onderhoudsbeurt gepleegd. Na overleg over de problemen van mijn auto heeft hij deze problemen zeer snel en vakkundig opgelost. Hij wist veel technische dingen over de auto die ik niet wist. Sinds ik de auto heb, schakelde hij nog niet zo fijn als nu. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Dank je wel!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 februari 2016

weer als nieuw

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na een proefrit ben ik vakkundig en helder geïnformeerd over de nodige reparaties en kosten. Binnen de gestelde termijn was de auto klaar en tot in de kleinste puntjes nagelopen. De auto rijdt weer alsof hij zo uit de showroom komt (ondanks ruim 200.000km op de teller). Ik ben heel erg tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 december 2015

super garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De garage is een goede respectvolle garage. Met veel ervaring en kunde in huis. Altijd eerlijk en recht door zo. Betrouwbaar en goede service. Flexibel gericht en breed qua kunde. Kortom een fijn bedrijf. Dikke duim op.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 december 2015

Duidelijk!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Doet wat is afgesproken, bij twijfels en/of wijzigingen wordt contact opgenomen. Er wordt meegedacht voor eventuele andere oplossingen. Prettig bedrijf waarbij mijn auto als sinds het begin in onderhoud is!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 november 2015

Inmiddels jaren tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Sinds 2011 ben ik tevreden klant bij Gijs / Youngtimergarage. Vanaf dat moment zijn al mijn autos daar in onderhoud gegaan. Gijs is vriendelijk, duidelijk en komt zijn afspraken na - dit in combinatie met zijn eerlijkheid over onderhoud en advies zijn voor mij meer dan voldoende redenen om al mijn huidige en toekomstige autos op dit adres te laten onderhouden. Al met al kan ik de Youngtimergarage aan iedereen aanbevelen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 november 2015

Voortaan mijn garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Koppeling van mijn 20 jaar oude Starlet laten vervangen. Gijs is betrouwbaar, komt afspraken na, communiceert duidelijk. Ik laat mijn auto dan ook met een gerust hart bij hem achter en ben zeer tevreden over het eindresultaat.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 november 2015

Kwaliteit

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Naast de kwaliteit van de werkzaamheden is de eigenaar (eenmansbedrijf) een zeer correct en prettig persoon. De afspraken worden stipt nagekomen. Bij twijfel wordt er altijd eerst contact opgenomen over het te vervangen onderdeel. De eigenaar geeft ook onafhankelijk advies over talrijke auto aangelegenheden. Zelf een zeer goed advies ontvangen voor aankoop 2e hands auto en met het laten inbouwen van een gasinstallatie. Dit alles geeft een zeer goede en betrouwbare indruk.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 november 2015

DAF 66 - Zeer tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ondanks dat oudjes zoals mijn DAFje uit 72 niet zijn specialiteit zijn, heeft Gijs echt top werk afgeleverd. Waar een andere garage moeite had met afstellen, reed ik bij Gijs weg met een motor die veel beter klonk. Hij is alle afspraken nagekomen, heeft extra dingen opgemerkt maar niets zonder overleg op de rekening gezet. Bedrag van de rekening is overigens ook zeer schappelijk! Ik kom graag hier nog eens terug. Deze garage is erg betrouwbaar.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 november 2015

Als nieuw!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn Citroën Saxo automaat is onlangs bij Gijs geweest voor een grote beurt. Hij had een harde schakel en er piepte en kraakte her en der van alles. Na het vakkundige onderhoud van Gijs rijdt mijn auto weer als nieuw. Alle kraak en piep geluiden zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Het schakelen is als het gewed is nog enigszins voelbaar maar de harde schakel is verdwenen. Mijn gaspedaal gaat soepeler dan ooit en ook mijn remmen zijn tip top. En uiteraard glansrijk door de APK. Mijn auto rijdt nu beter dan ooit en klinkt als een zonnetje! Kortom, bedankt Gijs ik ben super tevreden! Het is zeer zeker de moeite waard om vanuit Lelystad naar Vught te komen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 september 2015

Ook voor VW busjes een betrouwbaar adres

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Sinds wij ons oude VW busje aanschaften, moest er een hoop achterstallig onderhoud gebeuren. Gijs heeft met goed resultaat er een hoop energie in gestoken en is uitermate nauwkeurig en secuur. Hij bespreekt eerlijk hoe het er voor staat en wat je kunt verwachten. Zijn bedrijfsvoering wordt gekenmerkt door openheid en eerlijkheid, arbeid voor een eerlijke prijs, flexibiliteit en kundigheid. Onze Dolly wil nooit meer een andere dokter! ?

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 augustus 2015

Eerlijkheid duurt het langst

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gijs ken ik al jaren en hielp mij ook voordat dit bedrijf startte wel eens met mijn auto's. De verfijnde techniek van een Japanner schrikt hem niet af en mede door zijn diversiteit aan ervaring weet hij 9 van de tien keer direct de vinger op de zere plek te leggen bij problemen. De kracht van een oudere auto behoud je door goed onderhoud en wanneer iets vervangen of gerepareerd moet worden is er altijd een duidelijke toelichting waarom dit zo is en hoe lang je er wel of niet mee kunt wachten. Er is altijd een eerlijk advies, goeie diagnose en bijpassende oplossing. Wanneer iets niet kan of binnen de mogelijkheden ligt dan worden er geen doekjes om gewikkeld zodat je als klant altijd weet waar je aan toe bent. Hier kunnen heel veel bedrijven nog iets van leren. Niet alleen als vriend, maar ook als klant heb ik dus maar 1 devies: Heb je een oudere auto? Breng hem dan naar dit adres voor het duurzaamste onderhoud !

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 juli 2015

Eindelijk perfectie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na wat omzwervingen bij verschillende garagebedrijven had ik het vertrouwen in mijn BMW aardig verloren. Hij is gewoon niet goed. Oud. Uit de tijd. 'Das war einmal'. Een vervelend geklapper linksvoor kon maar niet opgelost worden, ook al was zo'n beetje de hele voortrein al vervangen. De to-do list werd steeds langer en de 3 liter zes-in-lijn liep gewoon niet lekker meer. Een bodemloze put, dat was mijn auto. Toen via-via bij YoungtimerGarage een afspraak gemaakt. Dicht bij huis, makkelijk, op hoop van zegen. De naam van de garage wekt vertrouwen als je een 13-jaar oude E39 bestuurt. Gijs wist na een ritje een behoorlijk goede analyse te maken. Een aantal dagen later liet ik mijn Fünfer achter om hem drie dagen later weer op te halen. Mijn vertrouwen in garagebedrijven en bovenal, in mijn auto, is voor de volle 100% hersteld. De analyse van Gijs bleek volledig treffend en mijn auto rijdt als nooit te voren. Achterstallig onderhoud is volledig weggewerkt, waarbij Gijs werkt als een absolute perfectionist en daardoor alle pijnpunten weet te vinden en op te lossen. Ik kreeg een volledig transparant inzicht in de kosten en aanvullend advies. Communicatie is vriendschappelijk en bovenal erg prettig. Ik heb dankzij het onderhoud van Youngtimer Garage een als nieuw rijdende BMW teruggekregen en heb in korte tijd zo'n vertrouwen gekregen in deze garage dat ik hem aan iedereen aan kan raden. En mijn BMW? Ook na 13 jaar staat Freude am Fahren net zo hoog in het vaandel als de Duitse driekleur op de Reichstag in Berlijn.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 juni 2015

Nooit meer een ander.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kwam al bij YoungtimerGarage met mijn vorige auto, dit op aanrader van een famillielid. Ik wist dat mijn (nieuwe 2ehands) auto aardig wat onderhoud nodig had en dat het wat ging kosten. Dat werd hier bevestigd, maar het was minder dan ik verwacht had. Hij is heel duidelijk in het omschrijven wat er vervangen moet worden, en waarom het vervangen moet worden. Vooraf een telefoontje, en geen geknutsel zonder toestemming! Het werk gebeurt vakkundig, professioneel en met passie. Dat straalt er vanaf! Ook het geschatte bedrag wat het zou gaan kosten was behoorlijk nauwkeurig. Als het voor minder kon gebeurt het, en zo kwam het keer op keer niet over dit bedrag heen! Mijn auto rijdt weer als een zonnetje, en ik weet zeker dat er geen KwakFut of dealergarage is die mijn auto met zoveel zorg behandeld!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 juni 2015

Goede service, kennis, en afspraken

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Erg tevreden. Ik kom nu een paar jaar bij De Youngtimergarage, en ik word vanaf moment 1 al goed benaderd. Persoonlijk, met aandacht en zeer kundig. Het is goed om te zien dat iemand die een 'vak idioot' is, zijn krachten niet verspild bij een veel te duur dealerbedrijf, maar het inzet voor liefhebbers. Mijn vrij complexe en unieke auto (Xantia Activa) kan hij perfect onderhouden, en naast de vraag geeft hij altijd nog goed advies. Of er is iets kleins bij gepakt als extra' tje. Kortom, naar toe gaan!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 juni 2015

Uitstekende kwaliteit en perfecte service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De eerste keer dat ik hier kom, maar nog nooit heeft mijn auto zo goed na een onderhoudsbeurt gereden. En dat met met de geboden service, een dikke aanrader!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 maart 2015

TOP

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede service en duidelijke uitleg over wat er gedaan moet worden en waarom. Net dat beetje extra aandacht en vertrouwen! Aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 maart 2015

Altijd goed geholpen en goed advies

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom al jaren bij Youngtimergarage, Gijs heeft me iedere keer weer goed geholpen, en geeft goede adviezen. Ik krijg ook vaak te horen wat ik zelf beter zou moeten doen om mijn auto's te onderhouden :) Kosten zijn inzichtelijk, gaat het meer kosten dan verwacht krijg je dit op tijd te horen. Kom je bij Gijs voor een bepaalde reparatie zal hij ook de rest van je auto even snel nalopen, zo heeft hij al het een en ander ontdekt. Kortom: Persoonlijk contact, concurrerende prijs en goed resultaat.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 november 2014

Zeer tevreden over Youngtimergarage Vught

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede kwaliteit tegen mooie prijs. De klant wordt vriendelijk benaderd, ook wordt aandacht besteedt aan het gemak (klant thuis ophalen met gerepareerde auto) van de klant. Afspraken worden nagekomen en vooraf wordt een prijsopave gegeven. Bovendien krijgt de klant tips over hoe kostenbesparend het voertuig in kwaliteit te houden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 november 2014

Nog liever naar Gijs dan de dealer.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Praktisch vanaf het begin klant van deze éénmanszaak. Gijs heeft enorm veel kennis, zet altijd een tandje meer bij dan verwacht en levert prima werk af. Ook is hij pragmatisch en denkt mee over kosten aan reparaties. Als het goedkoper kan en het resultaat is net zo goed stelt hij dat altijd voor. Toen Gijs een keer kabeltje van de parkeersensoren iets onder de bumper zag hangen van de lease-auto van mijn vrouw (die niet bij hem in onderhoud was) dook hij gelijk onder de auto om dit vast te zetten. Pietje precies en met oog voor detail.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 november 2014

Goed adres voor BXen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Sommige klussen aan een BX besteed je liever uit. Bijvoorbeeld het verhelpen van een benzinelekkage bovenop de tank, waar de tank (bijna helemaal) voor uitgebouwd moet worden. Dit is netjes en tegen een redelijke prijs gedaan, inclusief roestpreventie en een vochtvreter. Tijdens de werkzaamheden werd ik met foto's op de hoogte gehouden. Garage met een voorliefde voor BXen, dus die kunnen daar prima achtergelaten worden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 november 2014

perfecte service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij zijn al klant vanaf het begin met twee auto;s. Er wordt met ons meegedacht over het onderhoud en ook bij het aanschaffen van een nieuwe auto, zeer naar onze tevredenheid. Aandacht, inzicht, klantvriendelijkheid, prijs-kwaliteit-verhouding zijn prima. Gijs komt zijn afspraken na, belt over extra werkzaamheden indien noodzakelijk kortom wij blijven klant en raden U dit bedrijf aan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 november 2014

Vertrouwen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik vertrouw volledig op de expertise en know-how van Gijs. Ik vertrouw zijn beoordeling als het gaat over eventuele reparaties/kosten. Prijs-kwaliteit verhouding helemaal oké. Een vakman. En niet onbelangrijk een aardig persoon.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 oktober 2014

korte lijn

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gijs is erg klantgericht en voorkomend. Superfijn dat er een leenauto is, afspraken worden nagekomen en de communicatie helder is. Ik weet waar ik aan toe ben. Mijn auto voelt weer als nieuw als hij door Gijs is onderhouden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 oktober 2014

Citroen XM held

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Als Citroen XM rijder heb ik een garage nodig met kennis en kunde, bijvoorbeeld wegens het bijzondere veersysteem..tot voor enkele jaren moest ik daar ver voor het land in..Tot ik bij toeval deze garage kreeg aanbevolen. Niet alleen kortbij, en dus praktisch erg makkelijk, maar vooral op het gebied van inzicht en repareren de meest betrouwbare en plezierigste garage gebleken die ik ooit bezocht. Inmiddels is Youngtimer ons adres geworden voor onderhoud en repareren! Niemand anders komt meer met z'n tengels aan mijn XM!;-)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.
  • vorige
  • 1
  • 2
  • volgende

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie De Youngtimergarage op kaart

Praktisch

Adres

De Youngtimergarage
Industrieweg 16-F
5262GJ VUGHT
Noord-Brabant
GPS: 51.6459624 / 5.2914639 lat/lng Plan route

Openingstijden

Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

0624753502 (normaal tarief)

info@youngtimergarage.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat