Carrec Technocenter B.V.

Sterrenbergweg 38 | SOESTERBERG

(21)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

BOVAG

Over Carrec Technocenter B.V.

Carrec Technocenter BV is een Bovag revisiebedrijf, dat is gespecialiseerd in de reparatie en revisie van automotoren, handgeschakelde versnellingsbakken en verstuivers in de ruimste zin van het woord. Daarnaast leveren wij onderhoud, chip- en eco-tuning. Carrec werkt al jaren voor consumenten en bedrijven zoals lease maatschappijen, merkdealers en wagenparkbeheerders, waarvoor we ook werken aan de meest recente auto’s. We zijn als universeel bedrijf thuis in alle merken en alle types. We ronden zo’n 1000 klussen per jaar af, variërend van een onderhoudsbeurtje tot en met een volledige motorrevisie.

Deze garage wordt beoordeeld met

21 reviews

5 sterren

 
19 (90%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (5%)

1 ster

 
1 (5%)
19 van de 21 reviewers raadt deze garage aan.

, 18 september 2016

Autofreaks en monteurs met passie!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Betreft Opel Zafira B 2.2: Nadat ik bij de Opeldelaer geen 'gehoor' en herkenning van deze Zafira-kwaal kreeg m.b.t. problemen met de versnellingsbak, bleek een mailtje naar Carrec Technocenter voldoende om een eerste afspraak te maken. Een globaal kostenplaatje werd toegezonden. Telefonisch het probleem verkend: inderdaad waarschijnlijk revisie van versnellingsbak. De proefrit gaf duidelijkheid. Er werd een begroting gemaakt met meerdere opties m.b.t. de onderdelen. De algehele reparatie duurde iets langer dan voorzien. Ik werd daar keurig van op de hoogte gehouden. De leenauto werd niet extra berekend vanwege de uitgelopen reparatie. Al met al ben ik onder de indruk van de bedrijfsvoering vanaf het eerste tot het laatste contact. Van begin tot het eind een professionele uitvoering en afhandeling. Zelfs nadat ik een kleine gevolgschade meldde (flexibel deel uitlaat) werd mij een coulante regeling voorgesteld. Hiervan maakte ik geen gebruik. Waarschijnlijk was deze schade al ontstaan voordat de reparatie werd uitgevoerd. Carrec proficiat met jullie monteurs met passie! JvdS, Oldebroek

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 november 2015

Waardevol onderhoud

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mooi bedrijf met vakmensen die echt sleutelen en niet bang zijn voor technisch complexe uitdagingen. Een auto-technische dienstverlener waar niet symptoombestrijding op basis van software-updates de boventoon voert, maar waar diagnose-stellen op basis van deskundigheid het uitgangspunt is om tot de juiste oplossing te komen. Precies zoals het hoort. Het soort bedrijf dat door een toenemende nadruk op bedrijfseconomische aspecten en afname van gedegen inhoudelijke kennis bij vooral dealerwerkplaatsen het betere alternatief kan zijn. Bij het bespreken van klachten of problemen is er snel contact met een techneut die de benodigde inhoudelijke kennis bezit om mee te denken. Het is aangenaam te ervaren dat dit toch nog bestaat. Een absolute aanrader dus, voor iedereen met beleving bij de techniek van zijn of haar auto. Ook voor degelijk en goed onderhoud ben je hier aan het juiste adres. Bij het brengen van de auto op de dag van het onderhoud, verliep het contact in eerste instantie wat stroever dan ik via de telefoon gewend was. Gelukkig herstelde dit snel en toen ik aan het eind van de dag mijn auto weer ophaalde, herkende ik weer waarom ik hier klant ben. Op vertrouwde wijze nam ik de uitgevoerde werkzaamheden door waarna ik met een tevreden gevoel wegreed. De dagen daarna bevestigden de geleverde kwaliteit; de motor loopt mooi, de auto rijdt geweldig en zoals het hoort zitten ook de remdelen weer in het vet. Uitstekend dus!

01-12-2015 07:50

Dank je wel Daniel voor deze bijzonder inhoudelijke beoordeling, mooi geschreven! Gelukkig heeft mijn bromtoon in de ochtend de beleving niet blijvend beinvloed. ;-) Tot de volgende keer!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 november 2015

Duidelijkheid!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Duidelijkheid vind ik zeer belangrijk bij een garage en dat vind ik terug bij Carrec. Ik weet wel het een en ander van auto's en ik mag graag doorvragen over het probleem van de auto. Daar krijg je netjes en uitgebreid antwoord op. Ook hou ik van duidelijkheid in de kosten, een frisse offerte en een goed en sluitend verhaal bij die offerte. Ook dat vind ik hier. Waar ik ook van hou is dat de mensen bij Carrec met je meedenken en je "niet laten gaan" tot het probleem is opgelost. Dit alles zonder dat je meteen een giga rekening krijgt. In overleg gaat men bijvoorbeeld een kleine boodschap doen met jouw auto zodat een (lastig) probleem eerder gevonden wordt en tegelijkertijd de tijd efficiënt gebruikt wordt. Wat ik ook fijn vind is dat ze meteen even melden wat je volgend jaar kunt verwachten qua onderhoud en hoe daar tot die tijd mee om te gaan. Al met al zeer prettig om hier naar toe te gaan!

01-12-2015 07:51

Dank je wel Jan-Anne, we blijven ons best doen om deze klantgerichte instelling te borgen voor onze klanten!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 november 2015

Drie maal scheepsrecht

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik had problemen met mijn koppeling en kwam via de ANWB bij Carrec uit. Ik werd prima geholpen en de vervanging van de koppelingsplaat, vliegwiel, drukgroep en lager werden prima uitgevoerd, kon er zelfs op wachten. Na een paar weken kwam echter de klacht weer terug, trillen van de koppeling bij optrekken, niet alleen verbazing bij mij maar ook bij de mannen van Carrec. Nieuwe set werd snel geleverd en wederom gemonteerd. Ik weer blij aan het sturen gegaan maar helaas, wederom na een paar weken zelfde klacht terug. Begon al bijna aan mijn eigen stuurman kunsten te twijfelen. Zonder enige discussie over wat dan ook werd de leverancier en de producent van de geleverde spullen benaderd en uitgenodigd om een oordeel te vellen. Na enige discussie met de fabrikant werd wederom een compleet nieuwe set geleverd echter dit keer met een kleine modificatie specifiek gericht op de klacht. Ik rijd nu al weer enkele maanden met wederom veel plezier en de koppeling voelt als nieuw. Als ik terug kijk dan kan ik alleen maar concluderen dat de behandeling gewoon prima is geweest, is altijd vervelend als iets niet goed is maar geen moment getwijfeld om terug te gaan en werd ook niet ontvangen op een manier dat mij het gevoel bekroop dat ik aan het zeuren was, reparatie moet gewoon goed zijn is het motto van Carrec. Gezien ik tevreden was over de behandeling kort daarna mij auto langs gebracht voor een onderhoudsbeurt welke ook prima is uitgevoerd. Carrec staat wmb voor kwaliteit, service en vriendelijkheid.

09-11-2015 08:05

Graag gedaan Bjorn! We zijn blij dat ondanks alles je het zo ervaren hebt. De modificatie van de vliegwielset voor jouw BMW kwam niets te vroeg zullen we maar zeggen. Gelukkig is nu alleen nog de verbeterde set te bestellen! Groet, Guido

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 november 2015

Betrouwbaar, kundig, open, duidelijk en erg meedenkend

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Met Mondeo 2.0 TDCI met rond 300000km hier geweest voor revisie injectoren, brandstofcircuit, koppelingset met vliegwiel, en, en passant, stuur-en waterpomp vervanginging. Open, duidelijke communicatie over werkzaamheden en kosten. Hechten grote waarde aan tevreden klant én goed werkende auto. Niet zeker wat ze precies op nummer één hebben staan....;) Aan te bevelen! Op naar de volgende honderdduizenden kilometers

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 november 2015

Top

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Denken fantastisch mee met de klant! Hebben veel kennis! Zorgen altijd voor een oplossing

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 september 2015

Lekkende verstuivers Mercedes C200 CDI

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Verstuivers Mercedes Benz C200 CDI. Op 28/09/2015 bij Carrec geweest voor wat ik dacht dat een kleine ingreep was (1 lekkende verstuiver). Ik heb anderhalf jaar geleden een totale reparatie aan de verstuivers bij een ander bedrijf laten doen alleen dit is niet secuur gedaan waardoor ik heb besloten dit door Carrec na te laten kijken Bij aankomst ben ik erg vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Er is een diagnose gesteld en in goed overleg met monteur Mark die deze reparatie ging uitvoeren besloten om alle verstuivers er uit te halen en deze te testen. Dit bleek een goede beslissing want alle vier de verstuivers waren weer aan het lekken. Na het schoonmaken en testen bleek dat 1 verstuiver niet meer in orde was en deze is vervangen door een gereviseerd exemplaar. Alles was erg duidelijk en transparant uitgelegd en tijdens de reparatie kon ik alles zien wat er met mijn auto gebeurde. De auto rijd na deze reparatie weer als een nieuwe en stationair loopt hij ook weer veel rustiger. Bedankt voor de snelle en goede service. Patrick Bijl

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 augustus 2015

honda civic 1.7 coupe

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

hoi met michiel ik ben trotse eigenaar v een honda civic maar reed ik begin 2014 mijn motor kapot. waar ik woon ben ik eerst bij een garage geweest die zeiden koppakking want ik had een waterprobleem ruim 1000 euro verder en ik had een olieprobleem cadeau. na een paar keer telefonisch contact met carrec die mij zeiden waarschijnlijk is het olie probleem te wijten aan ovale cilinders. mijn garage zei kan niet want we hebben dat getest maar toch had ik 1 liter olie nodig op 350 km ik was het zo zat van het kastje naar de muur gestuurd te worden dat ik toen carrec mijn auto heb laten ophalen en gekozen heb voor totale revisie. mijn problemen waren als sneeuw voor de zon verdwenen plus 1 jaar garantie.na 11 maanden kreeg ik een lichte olielekkage en ik belde ze op ze zeiden geen probleem we plannen hem in en lossen het op geen gezeik gewoon op de garantie. SUPER SERVICE kortom als iemand mij vraagt ik zoek een onafhankelijke zeer vakkundige garage moet je daar zijn. geen twijfel mogelijk gewoon duidelijk nogmaals hartelijk dank aan CARREC

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 augustus 2015

Extreem kundig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Carrec heeft echt indrukwekkend veel kennis van auto's. Ze kunnen (dreigende) problemen daardoor echt herkennen, zoals wel gebleken was bij een aankoopkeuring. Recent onder andere koppelingset van een E39 laten vervangen. Perfect uitgevoerd, in elk opzicht.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juli 2015

Rokende motor Land Rover Freelander

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na ruim 3 jaar met een niet optimaal functionerende en flink walmende (bmw)motor van mijn Land Rover Freelander TD4 rondgereden te hebben, heeft Carrec Technocenter B.V. in de persoon van de zeer enthousiaste en vakkundige Joep Schuurman, na uitgebreide testen en diagnoses, het voor elkaar gekregen dat ik nu met veel plezier in een fantastisch rijdende, nagenoeg "schone" en zelfs zuiniger rijdende 4wd rond rij! Het heeft wat gekost, maar door een duidelijke uitleg, een heldere offerte en een toch meevallende factuur wist ik van het begin tot het einde van de behandeling door Carrec waar ik aan toe was. Dank voor de vriendelijke, enthousiaste en zeer vakkundige afhandeling van zaken. Carrec heeft indruk op mij gemaakt en wat mij betreft is dit bedrijf een voorbeeld voor de autobranche.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 juli 2015

Slechte service

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb een slechte ervaring met Carrec. Ik heb een offerte aangevraagd, ze gaven netjes aan omdat we het druk hebben zal je binnen een week een antwoord krijgen. 2 maanden later, ik heb nog niks gehoord van Carrec. Ik stuur ze een mail om aan te geven dat ik niet tevreden ben, zeggen ze dat ze er niks mee kunnen, en vragen of ik alsnog een offerte wil. Hier wordt ik niet vrolijk van. Slechte service, ik kan Carrec zeker niet aan anderen bevelen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 april 2015

Distributieriem, koppeling, onderhoudsbeurt en turbo - Focus 1.6Tdci - Top!!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Enige tijd geleden al kennis gemaakt met Carrec ivm problemen met het roetfilter en daardoor niet lekker lopen van de focus diesel. Nu terug geweest voor het uitvoeren van onderhoud en het vervangen van de distributieriem dacht ik.... Het extra "fluitje" wat ik hoorde bleek afkomstig van de turbo welke het ieder moment kon begeven en een versleten koppeling waren 2 extra (kostbare) verassingen. Poeh.. da's even schrikken maar na een eerlijk advies met heel open offerte toch besloten de auto te laten repareren. Er werd snel een leenauto beschikbaar gemaakt aangezien de reparatie nu iets langer ging duren. 100% tevreden met de geleverde service en reparatie. Carrec-technocenter bedankt! :-)

29-04-2015 09:15

Graag gedaan Roger! Nu weer lang en dus economisch doorrijden met 'm. ;-)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 maart 2015

Versnellingsbakrevisie en vervangen koppeling etc.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wat aanvankelijk een defect wiellager leek, bleek helaas een kapot differentieel lager te zijn. Mijn '08 Renault Laguna 3 Dci GT had nog maar 130dkm gereden. Die storing is wat de Renault dealer vond na mijn melding, maar de wat onpersoonlijke bagatelliserende manier van communiceren deden mij naar een second opinion verlangen. Via ANWB kwam ik bij Carrec terecht. De review spraken voor zich, tevens is de samenwerking met Autoweek natuurlijk ook geen slechte reclame. Het eerste mail contact verliep snel en vakkundig. Al mijn vragen werden duidelijk en helder beantwoord en men voegde offertes bij van de mogelijke oplossing. De communicatie als geheel vond ik open, eerlijk en joviaal. Afspraak was snel gepland en men heeft eerst -in mijn bijzijn d.m.v. een uitgebreide proefrit- een goede storingsanalyse verricht en daarbij een duidelijke opdracht-stelling geformuleerd. Helaas bleek de versnellingsbak inderdaad toe aan revisie, met daarbij de keuze om massavliegwiel, koppeling en drukgroep eveneens te vervangen. Gezien de km-stand en de wens om de auto nog wel een aantal jaar te willen besturen heb ik besloten om ook deze slijtage-onderdelen te vervangen. Auto is dus grondig beetgepakt, en ik ben keurig volgens afspraak op de hoogte gehouden. Reparatie is naar wens verlopen en binnen de van te voren gestelde offerte gebleven. Auto was keurig gewassen bij ontvangst, tevens was men bereid om me even op te halen vanaf station Den Dolder. De auto rijdt weer voortreffelijk, ben erg content met mijn keuze voor Carrec. Keurig bedrijf, hartelijke autoliefhebbers, vriendelijke mensen, mijn inziens. Aanbevelingwaardig!

29-04-2015 09:17

Dank je wel voor de review Edwin, dat lezen we natuurlijk graag. Heel graag gedaan uiteraard, de keuze om deze prachtige en bomvolle Laguna 2.0 dci gt te repareren begrijpen wij volledig! Genieten!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 februari 2015

Revisie van de versnellingsbak

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Toen ons duidelijk werd dat in onze auto de versnellingsbak aan het kapot gaan was en zo ook de koppeling en we de bui al zagen hangen, zijn we ons gaan verdiepen in welke andere mogelijkheden er waren naast een zeer dure nieuwe versnellingsbak of een andere occasion kopen en onze auto inruilen en zo kwamen we via internet dit fantastische ( weten we nu) bedrijf tegen. Eerst een email gestuurd met onze vragen, gelijk de volgende dag ( in het weekend) antwoord. Na kort beraad en een duidelijke prijsopgave van hen konden we gelijk maandags de auto brengen en stond er een leen/huurauto voor ons klaar. We hebben onze auto in uiterst capabele handen achtergelaten. Tussendoor was er regelmatig contact over hoe het ging en overleg indien nodig. We hebben zojuist onze auto opgehaald, waarbij aan ons werd uitgelegd wat er allemaal gedaan en gerepareerd was op een duidelijke en prettige wijze. Onze auto rijdt geweldig en voelt weer als nieuw. Veel dank aan de bekwame monteurs van Carrec.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 december 2014

wéér die belbos.nl uit Soest

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

afgelopen week heb ik mijn auto weer bij Carrec laten repareren. De auto stuurde niet lekker en de rubbers en de schokdempers waren versleten en in een ijltempo vervangen. Werd de 1e dag netjes naar huis gebracht en de communicatie via de mail en telefoon verliep voortreffelijk. Alles werd ná overleg op de juiste manier vervangen. De Chrysler loopt weer als een zonnetje en op advies van Carrec zijn ook nog even de remschoenen vervangen, zodat ik weer met een veilig gevoel achter mijn stuur kruip. Nouja kruipen, dat is bij deze Voyager niet aan de orde. Kortom ,complimenten voor de mannen (en vrouw) van de Carrec-garage. Een toppertje !!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 november 2014

Snelle en goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In de rijschool wordt de auto regelmatig niet heel netjes behandeld, dus ben nogal eens aan de beurt voor onderhoud e.d. Gelukkig dat ik hier goede afspraken over kan maken hoe laat ik terecht kan, zodat ik mijn leerlingen niet hoef af te zeggen ervoor. Laatst had ik vlak voor een examen mijn remmen lampje wat ging branden. Ik ben nog niet heel lang bezig met de rijschool en wil geen slechte naam krijgen bij het CBR, dus gelijk met ze gebeld en kon meteen terecht. Slechts 3 uur nadat ik gebeld had, zaten er rondom nieuwe rem blokken op en was de remvloeistof ververst. Helemaal super! De rekening viel mij heel erg mee, ondanks dat ik met 'spoed' langskwam.

04-12-2014 16:53

Graag gedaan natuurlijk! Lekker rijlessen maar weer, groet, Carrec Technocenter

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 november 2014

geen goede communicatie en afspraken

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto gebracht, uitgebreid onderzocht. In reparatie gegeven. Helaas werden we niet over het verloop op de hoogte gebracht. Bij navraag werden er dingen beloofd maar niet waargemaakt. Erg vervelend. Op de factuur een post die niet besproken was.

04-12-2014 16:52

Beste Simone, deze beoordeling betreuren we, we begrijpen het en trekken het ons aan. We hebben de case intern ook besproken.

Zoals aan de balie al even besproken, had er een aantal zaken beter gekund met de communicatie tijdens de ingreep aan de Espace. Wellicht het belangrijkste is dat toen de diagnose afspraak uitliep, we verzuimd hebben om je e-mail adres meteen te vragen toen je weg ging. Normaliter bespreken we na de diagnose namelijk meteen de aanpak, de kostenopbouw en de verschillende relevante onderdelen. Je krijgt dan een gespecificeerde prijsopgave uitgelegd en op papier mee met daarin een opbouw zoals je ook op de factuur hebt gezien en dat legt een betere basis voor de verwachtingen.

Bovendien had het misverstanden over kosten van vervangend vervoer, de doorloop- en de arbeidstijd, het uurtarief en de distributie weggenomen. Tijdens het reparatieproces was dan de verwachting ook beter gesteld over momenten van contact en oplevering.

Communicatie is mijn verantwoordelijkheid en ik bied je dan ook mijn verontschuldigingen aan hiervoor.

We werken al sinds 2008 met dit team met hart en ziel aan auto's en worden in de regel goed gewaardeerd. Onze klanten communiceren dat tot op heden ook zo, deze negatieve beoordeling is de eerste die we sinds 2008 op deze manier ontvangen hebben en we bedienen zo’n 900 klanten per jaar inmiddels.

Ik hoop van harte dat de wagen lang en zorgeloos rijplezier gaat geven en wilde in ieder geval met deze reaktie eenmalig aangeven dat we je mening en beoordeling serieus nemen. Dank voor de terugkoppeling en goede zaken gewenst.

Guido van der Spek, eigenaar Carrec Technocenter

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 oktober 2014

Ware experts!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Als je denkt dat je auto op zijn einde is maak je kennis met Carrec Technocenter. Deze mensen weten als geen ander de problemen snel te vinden en ook vakkundig op te lossen. Een nagelende motor en slecht lopen waren de klachten van mijn X-Trail 2.2DCI, versleten verstuivers waren hier de oorzaak van. Een goede diagnose en uiteenzetting van de kosten gaan vooraf aan een keurige en snel uitgevoerde reparatie en uitzicht op garantie erna. De communicatie met (alle..) medewerkers geeft een erg betrokken gevoel. De auto kan weer fris beginnen aan zijn volgende 2 ton en loopt nu weer alsof hij zo hagelnieuw uit de fabriek komt. Dit bedrijf is ronduit klasse, ware experts!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 oktober 2014

Koprevisie incl nokkenas en distributie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ruim een maand geleden mijn Octavia met start problemen weg gebracht naar Carrec, er bleek een pompverstuiver uitgeslagen te zijn, een vag kwaaltje maar had ook 285000 op de teller, had op internet gezocht naar oplossingen voor dit probleem en kwam bij Carrec terecht die een gemodificeerde kop aanboden. En dat paste mij wel, repareren en weten dat het probleem gewoon weer terug komt, voelt net als water naar zee dragen, Zo dus niet bij Carrec die ook echt oplossingen zoeken voor terugkerende storingen, ben bijzonder content over hun werkwijze, eerst een goede analyse maken, prijs opgeven en je daar aanhouden geeft een vertrouwd gevoel, heb er inmiddels al weer 4000 km mee gereden en het is heerlijk om je contact aan te zetten en starten lopen!! weer een stuk meer trekkracht en rustig lopende motor. Hulde voor deze vakmannen (vrouw) Kan iedereen deze garage aanbevelen, omdat ze weten waar ze overpraten!

14-10-2014 08:54

Dank je wel Stephan voor deze beoordeling, we waren je graag van dienst!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 september 2014

Allemaal vette sterren

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb mijn auto laten repareren bij Carrec in Soesterberg. Toen ik voor de maandag een afspraak had gemaakt om mijn koppeling te laten maken, kon ik de zondag ervoor mijn auto al laten brengen. Ze zouden na een telefoontje mijn auto in de garage zetten De eigenaar zelf woont in Hoogland en een stukje (extra) service was totaal geen probleem. De offerte werd na één telefoontje omgezet naar een order. De garage heeft binnen een uitstraling waar menigeen zijn vingers bij aflikt. Na de ingreep is er door 3 medewerkers proef gereden om te luisteren of er geen oneffenheden waren na de reparatie. Bij Carrec is de klant nog koning en volgens mij staat de service hoog in hun vaandel. Ze hebben zelfs een vrouwelijke monteur in dienst, die echt niet vies is van zwarte handen. Kortom een compleet, schoon en allround garagebedrijf , die lid is van de Bovag. Voortaan is mijn auto daar in goede handen. Bij twijfel ? Ga eens een kijkje nemen en u bent meteen verkocht ;-)

14-10-2014 08:58

Graag gedaan en graag tot ziens!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 mei 2014

Een wauw gevoel door de kunde van professionals

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Niemand zit te wachten op kosten aan zijn/haar auto, maar mijn mening is dat als het dan toch geld kost, dat het dan ook goed moet gebeuren. Op gevoel en door positief commentaar van collega's ervoor gekozen om Carrec Technocenter in Soesterberg een diagnose te laten stellen voor onze slecht startende en hoog olie verbruikende VW T3 camper. Na een prettig eerste gesprek, de bus gebracht voor een eerste diagnose. Al snel bleek dat dit motortje niet meer te redden viel, ook was er flink wat slijtage aan de versnellingsbak. Doordat zij volledig open zijn in de bevindingen, ik kreeg notabene een volledige uitleg van de monteur terwijl hij eigenlijk lunchpauze had, en alle slijtages of defecten duidelijk werden aangewezen en onderbouwd, kreeg ik een zeer goed gevoel bij dit bedrijf. Er werd keurig een schatting gemaakt van de kosten voor de revisie en reparatie, omdat het voor een bus als deze eigenlijk in verhouding een enorme kostenpost zou betekenen werd er zeer actief meegedacht hoe we de kosten in de hand konden houden zonder kwaliteit los te laten, de oprechte en eerlijke meningen van de monteurs over wat wel en niet verstandig zou zijn is ook heel erg prettig te noemen. Uiteindelijk na heel veel werk en oude onderdelen die beginnen te protesteren (dat is het risico van een oldtimer) kregen ze het toch voor elkaar om ook deze bus weer functioneel op de weg te krijgen. Terecht wilde zij hem niet terug geven zolang zij vonden dat hij nog niet lekker liep. Hij heeft nog nooit zo mooi gelopen en zoveel vermogen geleverd, en als klap op de vuurpijl wordt het brandstofverbruik steeds lager. van 1 op 9 voorheen naar 1 op 12 op dit moment! Dit alles bij elkaar gaf mij echt het wauw gevoel door de kunde van deze professionals, en dan is het absoluut niet erg om geld uit te geven.

14-10-2014 08:56

Sebastiaan, wat een leuke tekst! Het was een uitdagende klus en helemaal leuk is het dan dat we jou en jouw bus nog vaak zien rijden en dus weten dat de T3 nog steeds gaat als de brandweer!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service
Zomercheck
Wintercheck
Accu vervangen
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen
Banden repareren
Banden monteren*
Velg reparatie
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie
Ruit vervangen

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Carrec Technocenter B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Carrec Technocenter B.V.
Sterrenbergweg 38
3769BT SOESTERBERG
Utrecht
GPS: 52.1225559 / 5.2785787 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr

Contact

0346 350890

info@carrec-technocenter.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat