Deze garage wordt beoordeeld met

2 reviews

5 sterren

 
0 (0%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
2 (100%)
0 van de 2 reviewers raadt deze garage aan.

, 10 januari 2016

Wat een waardeloze garage!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Op 12 augustus breng ik mijn auto naar de Bosch Car Service Lelystad. Er knippert een waarschuwingslampje wat verschillende oorzaken kan hebben. De storing wordt uitgelezen en op dat moment wordt geconstateerd dat de bobine vervangen moet worden a 221 euro. En dag later brand het lampje alweer. Op 15 augustus opnieuw een afspraak de katalysator moet ook vervangen worden (kilometerstand van de auto is nog geen 100.000 km). Ik vind dat wel raar en vraag of het niet kan liggen aan de (labda)sensoren, omdat ik dat gevonden had als een veel voorkomende storing. Maar er wordt mij verzekerd dat het absoluut de katalysator is. Wij zijn weer 671 euro lichter. Iets meer dan een maand later brand het lampje weer en we maken voor vrijdag 9 oktober een afspraak bij de garage. De storing wordt opnieuw uitgelezen en volgens de garage is de katalysator weer stuk! Op mijn vraag hoe dat dan kan, omdat hij net vervangen is (monteur erbij geroepen) werd er gezegd dat het onderdeel niet goed was en dat dat wel vaker voorkomt.... Omdat ze het onderdeel niet op voorraad hadden, zouden ze deze bestellen en kon het maandag erin gezet worden. Er zou dan een leenauto beschikbaar zijn. Maar wat wordt er gezegd, het lijkt wel een wonderbaarlijke genezing, u kunt er wel op wachten. Het duurt geen anderhalf uur maar slechts een kwartier. Op mijn vraag hoe dit nu kan omdat het de vorige keer veel langer duurde, zegt de garage dat dat komt omdat de vorige keer er allemaal verroeste bouten waren en daar hadden ze dan nu niet meer last van. Terwijl ik daar zat te wachten begon ik het eigenlijk wel steeds meer een rare gang van zaken te vinden en dacht ik vraag zo wel een bon als ik die niet krijg. Mijn vermoeden bleek juist, ik kreeg geen bon. Toen ik erom vroeg zei men pas dat ze de katalysator niet vervangen hadden omdat ze de storing opnieuw hadden uitgelezen en het nu aan de sensor lag....die hadden ze nu schoongemaakt.... 7 November, het lampje brandt weer, nieuwe afspraak op 12 november wordt de katalysator vervangen en een labdasensor. Maar wordt mij verteld het is allemaal garantie. Mag ik dan nog wel even een factuur van deze reparatie? Dat wil niet echt lukken en ik krijg in plaats van een factuur een storingsuitdraai. De factuur zou nog komen. 5 januari 2016 Daar is de factuur van 206 euro en 61 cent. Niet 1 maar 2 labdasensoren zijn vervangen net als de katalysator. Ik ga maar weer eens bellen met Bosch..... Er wordt gezegd dat ik teruggebeld wordt. Na 3 dagen bel ik toch maar weer zelf. Nu krijg ik weer een prachtig verhaal. Ik (niet technisch onderlegd) hoor nu dat ze toch niet zomaar alle onderdelen gaan vervangen..... Eerst ligt het hier aan dan ligt het daar aan. Ik vertel deze meneer dat ik deze factuur echt NIET ga betalen. Wij zijn nu wel in totaal 900 euro EN alle vertrouwen kwijt in deze bosch car garage! Je kan niet zomaar iemand iets op de mouw spelden. Nu vraag ik mij af is de storing verholpen of wordt er luk raak een onderdeel vervangen? GA NIET NAAR DEZE GARAGE ALS JE AUTO JE LIEF IS.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 augustus 2014

Zeer slecht en klantonvriendelijk! Reageert niet op klacht!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto niet op tijd klaar omdat men nog probeerde andere dingen te laten herstellen. Toen ik auto kon afhalen bleek giropas niet te werken. Fout van ING. Ik mocht niet op rekening betalen als vaste klant! Men kon mij ook niet even naar station rijden, want moest als machinist straks werken. Ik kreeg wel een auto om thuis creditcard op te halen. Daardoor kwam ik niet op tijd op werk, is trein uitgevallen en 100en reizigers gedupeerd. Voor creditcardbetaling rekende men 5% kosten. 25 Euro! Schandalig. Was ik even naar station gebracht was er niets gebeurt, had ik de auto later die dag kunnen ophalen. Op schriftelijke klacht wordt niet gereageerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Bosch Car Service Lelystad B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Bosch Car Service Lelystad B.V.
Artemisweg 1
8239DD LELYSTAD
Flevoland
GPS: 52.4842996 / 5.4922901 lat/lng Plan route

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat