AutoUnit B.V.

Oostzee 6 - 8 | WOERDEN

(16)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Deze garage wordt beoordeeld met

16 reviews

5 sterren

 
12 (75%)

4 sterren

 
1 (6%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (6%)

1 ster

 
2 (13%)
13 van de 16 reviewers raadt deze garage aan.

, 29 oktober 2016

Winter Tyres for a good price - Nice guys, Cool company

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

On Marktplaats i found this garage. They were advertising a winter tyre demo set for our Ford Fiesta (2015). Yesterday (Friday) we picked the set up. I must say: cool guys, nice and clean garage. They had around 500 demo sets in stock. I you are looking for a good deal check them out.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 oktober 2016

C4 Grand Picasso - Aanrader, Zeer tevreden met scherpe prijzen!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

10-10-2016 zijn mijn man en ik vanuit Veere afgereisd naar Woerden om een Citroen C4 Grand Picasso te bekijken. De winkel zag er netjes uit en wij werden goed ontvangen. De auto stond te koop voor 8940,- euro. De verkoper (Gijs) vertelde ons dat de prijs zo goed als vast was maar dat hij wellicht iets kon betekenen in de afleverkosten. Wij hadden op voorhand ons huiswerk gedaan, 8940,- euro was al een hele scherpe prijs vergeleken met de andere bedrijven die wij op internet tegen zijn gekomen. Twee weken daarvoor hadden wij bij Vaartland gekeken, de auto zag er daar minder goed uit en zijn om die reden verder gaan zoeken. De C4 Grand picasso van Autounit kwam in de week na ons bezoek aan Vaartland online. Uiteindelijk hebben wij daar een leuke deal kunnen sluiten inclusief 6 maanden Bovag Garantie en een grote onderhoudsbeurt (999,-). Een week later op vrijdag avond hebben wij de auto opgehaald, de afspraken waren nagekomen (twee portierdeukjes restylen). Wij rijden nu een goede 10 dagen in de auto met alle plezier, om deze reden raden wij Autounit aan. Groetjes van de Familie Toots

29-10-2016 13:10

Beste Familie Toots,
Wij danken en waarderen u als klant namens het voltallige AutoUnit Team!
Veel veilige kilometers toegewenst.
Met vriendelijke groet,
P. van Doorne
AutoUnit.nl

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 oktober 2016

Hele slechte ervaring

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Op 19 september jl hebben wij een auto gekocht bij Autounit te Woerden. Uiteindelijk is onze keuze gevallen op een Renault. Na wat doorzeuren onze kant mochten we uiteindelijk een proefrit maken. De verkoper gaf aan dat het eigenlijk alleen de bedoeling is dat er een proefrit kan worden gemaakt indien de koop voor bijna 100% is gesloten. Van de prijs kon niets meer af. Ook doen wij vroegen of hij ons tegemoet wilde komen met het verwisselen van onze banden (wij wilden ons banden van onze oude auto onder de Renault), gaf hij aan dat wij zelf € 100,00 moesten bij betalen. Omdat wij erg weg waren van de auto hebben wij hiermee ingestemd. Mijn echtgenoot vroeg aan de verkoper of de distributieriem was vervangen. Dit wist hij niet dus ging hij de garage bellen waar de auto al die tijd in onderhoud is geweest. Op het moment dat hij aan de telefoon zat, vond mijn man een kaartje in de auto, waarop staat en aangevinkt: distributieriem vervangen moet plaatsvinden in de maand 11-2019 of bij kilometerstand 150.000 km. De km stand van de auto stond op 160.000 km dus mijn man vraagt: dan is deze riem zeker al vervangen, waarop hij aangaf, ja dat zal wel en hing de telefoon op. Wij hebben de koopovereenkomst gesloten en wilde de auto woensdag ophalen en dan zouden ook de banden worden verwisseld. Woensdag kwam niet uit bij de verkoper want hij wilde er graag zelf bij zijn. Dus hebben wij uiteindelijk donderdag afgesproken, 16.00 uur. Bij aankomst bij de garage stond onze auto buiten met de tekst nog op het voorraam en de verkoper was nergens te bekennen. Die werkte die dag bij een andere garage en is na bellen onze kant opgekomen. De banden zijn verwisseld en wij hebben de auto mee naar huis genomen. Thuis is mijn man alles gaan uitzoeken wat er allemaal opzit op deze auto en hij vond het toch vreemd dat hij niet kon zien dat de riem was vervangen. In het onderhoudsboekje stond nl ook niets (volgens de verkoper wordt dit wel eens vergeten omdat mensen ook weleens naar een andere garage gaan) dus geloofde wij hem. Uiteindelijk heeft mijn man toch de garage zelf gebeld waar deze auto altijd in onderhoud is geweest. Deze wist ons te vertellen dat de riem absoluut niet is vervangen. Wij hebben gelijk, inmiddels was het maandag 26 september AutoUnit gebeld. Het eerste wat de verkoper zei: “ik heb nooit gezegd dat deze riem is vervangen!”. Dat heeft hij wel door te hoorn neer te leggen (dus verder geen bevestiging te vragen) en te zeggen, Ja, dat zal dan wel. Helaas is hierna veel e-mailtjes richting AutoUnit gegaan, waarop AutoUnit alleen maar telefonisch reageerde. Om even duidelijk te maken waarmee AutoUnit adverteert, twee van de tien zekerheden: Dealeronderhouden occasions: wanneer je hiermee adverteert als één zekerheid dan mag de koper verwachten dat al het onderhoud op tijd en volgens schema is uitgevoerd. Dit was dus bij onze auto niet het geval. Onderhoudshistorie: toen ik maandag belde werd er gelijk door de verkoper gezegd: “ik zal de historie opvragen, dit duurt meestal een week (terwijl hij mij de volgende dat terugbelde om te zeggen dat de riem niet is vervangen). Waar het kort op neer komt: AutoUnit vindt dat de fout niet bij AutoUnit ligt. Gaf meerdere keren aan het wel te begrijpen, maar was niet hun fout. Wilde in principe ons tegemoet komen door de riem te vervangen en dan moesten wij € 450,00 bij betalen, zij zouden dan voor de vervangen van de riem zorgdragen. Wij hebben de riem (en de waterpomp) inmiddels hier bij ons laten vervangen voor € 578,00, omdat wij niet aandurfde om nog langer met de auto te rijden (bang voor extra kosten). De waterpomp hebben zij nooit genoemd. Ook hadden zij zoals zij dit zelf zeiden een prachtige optie: wij mochten de auto KOSTELOOS terug brengen: maar wij hadden net onze nieuwe banden (€ 600,00) eronder laten zetten (en € 100,00 voor het verwisselen betaald!!) en de auto met de banden van de Renault was al verkocht, dit wisten zij, maar zij hadden in het verleden nog nooit zo’n mooi aanbod aan een klant gedaan..... (geen optie voor ons dus). Wij hebben contact gezocht met de BOVAG, die ons overigens uitstekend hebben geholpen. Omdat AutoUnit gelijk aangaf wij niets te kunnen doen omdat wij geen pakket erbij hebben genomen ( € 999,00, dus geen BOVAG garantie), heb ik dit wel voorgelegd aan de BOVAG. Deze adviseerde ons om een klacht in te dienen op grond niet nakomen van afspraken. BOVAG heeft contact gehad met de AutoUnit en zij blijven erbij niets te willen doen. De BOVAG kan daar verder zelf niet veel aan doen, behalve dat de nu door de BOVAG bij dit bedrijf een aantekening is gemaakt. Helaas heb ik meerdere slechte ervaringen gelezen op het internet over dit bedrijf, herkenbare verhalen. Mensen worden gedupeerd om een vreselijke manier en kunnen daar helemaal niets tegen doen. Dit getuigt in mijn ogen niet op een eerlijke verkoopmethode. Voor ons is het te laat. Ik heb deze review ook op bestgarage.nl geplaatst waarop AutoUnit.nl heeft gereageerd.

29-10-2016 12:47

Geachte mevrouw Akkerman, Wij vinden het spijtig om te moeten lezen dat u niet blij bent met de geboden service. Helaas is het zo dat er tijdens het verkoopgesprek onduidelijkheid is ontstaan over het vervangen van de distributieriem. Terwijl onze verkoper aan het bellen was om duidelijkheid te krijgen over het vervangen van de distributieriem zei uw man letterlijk: ‘ohh, ik zie het al, hij is vervangen’ wijzend op het smeerkaartje in zijn hand. Tijdens de verkoop is er dan ook geen aandacht meer aan besteed. Al had onze verkoper het telefoongesprek afgemaakt had hij direct duidelijkheid kunnen scheppen. Op het moment van verkoop wenste u niet bij te betalen voor welke service dan ook, zelfs de kosten voor het tenaamstellen van de auto mochten wij niet doorbelasten (9,25). We hebben voor een scherp tarief de banden van uw oude auto omgezet naar de Renault Mégane (100,- voor de totale wissel van 8 banden, dit komt neer op 12,5 per band wat een zeer redelijk tarief is). We hebben dan ook afgesproken dat de auto zo met u meeging zonder rijklaarmaakkosten en zonder kosten voor onderhoud en / of garantie. Op dat moment waren zowel u als wij nog in de wetenschap dat de distributieriem vervangen was (uitgaande van de informatie die uw man had doorgegeven). Toen na aflevering bekend werd dat de distributieriem niet was vervangen hebben wij u aangeboden om de distributieriem te vervangen tegen kostprijs. Dit zou uitkomen op een bedrag van 450,-. Voor dat bedrag zou de distributie compleet worden vervangen met de waterpomp. Uiteindelijk hebben wij nog aangeboden aan uw man (die het op dat moment overigens met mij eens was via de telefoon en een stuk redelijker klonk dan u) om het ‘s avonds met u te bespreken en het uit te voeren voor een bedrag van 350,- a 400,- mits dit zou leiden tot 100% klanttevredenheid. Wij hadden u al uitgelegd dat we financieel niet tegemoet konden komen; er was bijna geen marge op de auto behaald en u had niet betaald voor welke vorm van service dan ook. Ik had overigens het gevoel dat met uw man naar alle redelijkheid viel te praten, dit vanwege het feit dat u continue behoorlijk geëmotioneerd was aan de telefoon. Ook met dit voorstel was u niet blij en wij hebben dan ook als uiterste noodmaatregel aangeboden om de auto kosteloos retour te nemen, dit om alle onduidelijkheid weg te nemen en aangezien wij streven naar 100% tevredenheid. In het geval dat u er voor had gekozen om de auto terug te brengen en uw aankoopbedrag terug te krijgen had u alleen de banden afgeschreven (die u anders op de andere auto had laten zitten en die u uiteindelijk op de zo goed als afgesleten banden heeft verkocht aan een nieuwe eigenaar). Wij hebben de correspondentie met de BOVAG uiteraard gevoerd en aangegeven onder welke condities de auto is verkocht. De reden dat de BOVAG de zaak niet aanhangig heeft gemaakt bij ons via de geschillencommissie heeft te maken met het feit dat wij u niet meer en niet minder hebben geleverd dan afgesproken. Er zou immers pas sprake geweest zijn van misleiding of dwaling op het moment dat wij u willens en wetens verkeerd hadden geïnformeerd op het moment dat wij de bevestiging van de dealer hadden gehad dat de riem niet vervangen was en deze vraag toch positief aan u hadden beantwoord. Verder was ons pas echt iets te verwijten geweest als wij volledige service op de auto hadden uitgevoerd en daarbij hadden geweigerd de riem te vervangen. Al met al is het vervelend hoe het is gelopen, ik vind echter wel dat u een en ander erg zwart wit schetst. U heeft bij ons een mooie en kwalitatief goede auto gekocht voor een scherpe prijs zonder daarbij te willen bij betalen voor onderhoud en garantie. Het is dan kort door de bocht om ons bedrijf zo negatief te beoordelen. Mocht u en / of uw man nog van gedachte willen wisselen dan nodig ik u van harte uit bij ons in de showroom, Met vriendelijke groet, AutoUnit B.V. Ruben van Vliet 0348 430 100

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 oktober 2016

Foutje bedankt

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Heb een Volvo bij deze firma gekocht van 4 jaar oud. Heb tot twee keer toe gevraagd dat ik dacht dat er geen regensensor in zat. Nee daar zou echt een hendel voor zijn. Blijkt er achteraf niet in te zitten. Je zou zeggen dit lijkt erg op zeuren. Echter stond er met grote peilen op de ruiten een cirkel om de camera op de vooruit met daarbij geschreven: 'Regensensor'. Een vergissing is menselijk maar geef het dan toe.

29-10-2016 13:01

Beste Nick,

Graag reageren wij vanuit de directie op jouw review! Allereerst willen wij je bedanken voor het vertrouwen in onze onderneming. Het is spijtig dat er vragen rondom de sensor zijn ontstaan door onduidelijkheden. Als het goed is stond er op de ruit van de auto de tekst sensor met een cirkel om de sensor en niet regensensor. Als het goed is geven wij geen aanduiding of het een licht, regen of voetgangers sensor is. Indien mijn collega's achteraf hebben gezegd dat er een hendel voor de regensensor zou zijn dan klopt dit omdat de regensensor middels een knop op een hendel wordt geactiveerd. Bij de door u aangeschafte auto was er helaas geen hendel cq regensensor. Het is dan ook spijtig dat dit niet duidelijker is gecommuniceerd door mijn collega's. Wij hebben hier van geleerd en zullen dezelfde fout proberen te vermijden.

Wij wensen u namens het voltallige AutoUnit team veel veilige km's toe en hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen.
Mochten u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,
P. van Doorne
AutoUnit.nl
(Directie)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 juli 2016

autounit een geweldig autobedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb door auto unit een prachtige auto gevonden BMW 523 tegen een zeer concurrerende prijs. Zij leveren bovendien een uitstekende service. Een aanrader,

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 mei 2016

Ford Focus Wagon Gekocht 17-5, Zeer Tevreden! Positieve Ervaring

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe Ford Focus Wagon (2014)! Nette zaak, verzorgd personeel, vriendelijke en professioneel. Wij zijn erg tevreden en geven daarom een goed cijfer mede door de verrassing bij de aflevering. (restyle deukje verwijderd waar wij ons aan ergerden).

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 februari 2016

Leuke Auto's bij dit mooie bedrijf in Woerden - Alles goed geregeld!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Graag delen wij onze ervaring met de andere forum gebruikers. Op 26-01 ben ik met mijn vrouw naar Woerden afgereisd om naar een Renault Mégane Gt line te gaan kijken. Dit kwam omdat wij via marktplaats hadden gezien dat dit bedrijf er meer dan 10 op voorraad had. Het bedrijf was makkelijk aan te rijden vanaf Moerdijk omdat het dicht naar de snelweg ligt. Daar aangekomen werden wij geholpen door een jongeman (Roy volgens mij) op het eerste oog een gladde verkoper maar achteraf gebleken een betrouwbare en vriendelijke verkoper die ondanks zijn leeftijd veel kennis van zaken heeft. Uiteindelijk zijn wij het eens geworden over de inruil van onze Renault mégane break uit 2004 en hebben wij een onderhoudspakket bij de auto aangeschaft. 4 dagen later hebben wij de auto opgehaald. Het was keurig geregeld en de auto stond klaar inclusief apk en onderhoudsbeurt. Ik heb alles nog even na laten kijken bij een kennis van mijn. Ook hij gaf aan dat het een nette eerlijk auto was. Om deze reden geef ik een zeer positieve review over dit bedrijf. Tot op heden al met al zeer tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 november 2015

In één woord: Super!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Beste Mensen, Mijn meissie en ik hebben hier onze droomauto gekocht. een 2009 VW Scirocco in de kleur viper groen! echt een topper. Wij zijn echt super goed geholpen. Mooie garage met aardige mensen. ook toen de auto in het begin een kapotte sensor had hebben de jongens van autounite ons niet in de kou laten staan. supa service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 oktober 2015

Onderhoud Kia Picanto. Mooie prijs, goed geholpen. Aanrader

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vanmorgen mijn auto gebracht voor een kleine beurt. De kia waar wij in rijden heeft inmiddels 16000 km gereden en was toe aan onderhoud. Conform fabrieksopgave heeft autounit alles keurig vervangen. ik was al met al 99,- euro kwijt inclusief een lekkere kop koffie. Een goed alternatief voor de dure dealer. Leuke jongens, mooi bedrijf! ga zo door

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 oktober 2015

Aankoop A+ | Aftersales A+ | Fijne en Goede Garage, Aanrader!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In april 2015 een Audi A4 1.8 TFSI gekocht bij Autounit Woerden. Via internet zochten wij een sportieve familie auto voor een scherpe prijs. Op AutoTrack kwamen wij voor het eerst in contact met Autounit. Na ons huiswerk te hebben gedaan en verschillende fora te hebben bezocht (veel positieve reviews) zijn wij afgereisd naar Woerden (vanuit Roodeschool 242km!). Eenmaal daar werden wij keurig netjes ontvangen door een jong maar professioneel team van autoliefhebbers. Na een korte proefrit te hebben gemaakt zijn wij het eens geworden over de auto. Voor de zekerheid hebben mijn man en ik gekozen voor een garantiepakket (waar wij achteraf gezien heel blij mee waren!). De aflevering van de auto was een groot feest! Alles was volgens afspraak geregeld en bij binnenkomst kregen wij een lekker stukje taart omdat een van de verkopers toevallig jarig was. Na ongeveer 5 maanden begonnen de problemen met de Audi. De auto verbruikte elke 500km 1liter olie. Achteraf gezien konden we dit weten, het hele internet stond vol met verhalen over de bekende Audi problemen. Zelfs op tv kwam het naar voren in het programma Tros Radar. Wij hebben meteen contact opgenomen met Autounit, zij verontschuldigden zich en hebben alles tot in de puntjes voor ons geregeld. Tijdens de reparatie hebben wij een leuke oranje fiat 500 mee gekregen. De reparatie duurde al met al een kleine week. Navraag heeft ons geleerd dat de reparatie dit euvel al gauw 4500,- euro kost. Nu rijden wij in een perfecte Audi die geen olie verbruik meer heeft. Omdat Autounit het zo netjes voor ons heeft geregeld geven wij hun een warme douche! Bedankt Autounit namens de familie Duindam uit Roodeschool!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 oktober 2015

Apk op mij Auto, Goed gedaan profesionale garage.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Strakke garage, aardige mensen. ik ben goed geholpen voor mijn apk keuring. voor mij onderhoud gaan ik het ook uitproberen over 8000km.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 oktober 2015

Voorbeeld voor anderen! Super leuk geholpen door Ruben!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn speurtocht op internet bracht mij bij Autounit. Dit kwam voornamelijk doordat zij Bovag lid zijn en met zeer scherpe prijzen op internet adverteren. Ik ben samen met mijn man op zaterdag wezen kijken naar een mooie Volvo s60 (€23940,-, andere bedrijven vroegen gemiddeld 26000,-). Het bedrijf ligt achterop het industrieterrein naast de snelweg A12. Op het eerste oog een super grote loods. Als je binnenkomt ziet het er keurig netjes uit, alle auto's staan netjes gepoetst binnen. Dit wekt vertrouwen. Het personeel loopt er keurig netjes bij in herkenbare Oranje jassen. De prijzen zijn helaas zo goed als vast, wat te begrijpen is als je ze vergelijkt met anderen. Het personeel dat daar werkt is gelukkig niet opdringerig. Na 10 minuten rond te hebben gelopen zijn wij keurig netjes geholpen door Ruben. Hij wist ons te enthousiasmeren en veel te vertellen over de auto. Na een gesprek van ongeveer een half uur en 2 kopjes koffie verder zijn wij het eens geworden over de voorwaarden. Over een kleine week gaan we de auto ophalen! We kijken er nu al naar uit! Ruben voor zover bedankt!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 oktober 2015

Toyota Auris Onderhoud - A+ Goede Service icm Lage prijs! Top Garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag onze familie auto (Toyota Auris ) naar autounit gebracht voor een grote beurt. Vakkundige garage! weten waar ze het over hebben en denken goed mee in oplossingen. Wij zijn erg tevreden over de geboden service en raden deze garage dan ook aan! Tot over 15000km autounit! met vriendelijke groet, De familie Meijer.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 oktober 2015

Hip en helder, Dit bedrijf komt z'n afspraken netjes na.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Super geholpen voor de aanschaf van mijn nieuwe BMW 3-Serie Station. leuk en fris bedrijf met een hippe uitstraling. Ik heb zelf voor de zekerheid nog een onderhoudspakket inclusief garantie afgesloten. Ga zo verder heren!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 mei 2015

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Heb hier een 2e hands auto gekocht die uitstekend is. Heb hem nu bijna een jaar en rijt als een zonnetje. Recentelijk ook maar een beurt laten uitvoeren. Goed overleg over wat er moest gebeuren en keurig aangetekend in het service boekje. Strak en snel georganiseerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 november 2014

Geen bovag garantie

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wanneer je hier een auto koopt doe je in kleine letters afstand van bovag garantie en betaald je extra voor een eigen onderhoudspakket. Wanneer blijkt dat de auto dan vele gebreken heeft is het een discussie tussen jou en de garage. Bovag kan niets betekenen. Helaas voor ons alle grote gebreken niet netjes opgelost en daardoor hoge facturen.

29-10-2016 13:06

Geachte heer,mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review, Helaas herkennen wij ons niet in deze anonieme review.
Kunt u meer details gegeven zodat wij begrijpen hoe deze review tot stand is gekomen. Gaarne niet anoniem reageren en wellicht kunt u een kenteken cq naam opgeven zodat wij onderzoek kunnen doen naar uw ervaring.

Alvast dank voor uw moeite.
Met vriendelijke groet,
P. van Doorne
AutoUnit.nl

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring
Kleine beurt
Grote beurt
Airco service
Zomercheck
Wintercheck
Accu vervangen
Distributieriem vervangen
Trekhaak monteren
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)
Bandenopslag
Balanceren en uitlijnen
Banden repareren
Banden monteren
Velg reparatie

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie
Ruit vervangen

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie AutoUnit B.V. op kaart

Praktisch

Adres

AutoUnit B.V.
Oostzee 6 - 8
3446CH WOERDEN
Utrecht
GPS: 52.0794465 / 4.9098685 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo

Contact

0348430100

info@autounit.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat