Soort bedrijf en merk(en)

Merk specialist van:
Hyundai , Volvo

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Deze garage wordt beoordeeld met

8 reviews

5 sterren

 
5 (63%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (13%)

1 ster

 
2 (25%)
5 van de 8 reviewers raadt deze garage aan.

, 14 juli 2016

Hoezo Volvo Specialist?

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben ruim 20 jaar klant geweest bij Thom de Jong en heb in die tijd ongeveer 7 auto's bij dit bedrijf gekocht. Aangezien ik altijd tevreden was over auto's kwam ik steeds hier terug. De laatste paar jaar is er echter een kentering gekomen in de service en het adequate verhelpen van diverse mankementen tijdens de garantieperiode. Vaak moest ik terugkomen voor dezelfde klachten. Mij werd wel netjes altijd een leenauto meegegeven maar ik had liever dat ze de problemen in 1 keer zouden oplossen. Het scheelde mij wel elke keer een uur extra reistijd. De problemen met de Volvo V70 die ik afgelopen januari kocht sloeg alles. Het ging eigenlijk al mis toen ik de auto op 23 januari ophaalde: de auto was niet gewassen en zag er vies uit en na een en week kreeg ik een brief van de RDW omdat mijn oude ingeruilde auto nog steeds onverzekerd op mijn naam stond. Wat bleek nou, Th de Jong was het kentekenbewijs kwijtgeraakt. Niet erg professioneel dus. Ik heb toen op mijn naam een nieuw kentekenbewijs moeten bestellen bij het RDW om een boete te voorkomen. Th de Jong heeft natuurlijk wel kosten betaald. Helaas begon toen de ellende met de melding " anti- skid" op de boardcomputer. TdJ gaf aan dat dit geen kwaad kon maar ik vertrouwde het toch niet. Op internet werd aangegeven dat het een storing kon zijn in 1 van de sensoren en dat het de veiligheid tijdens het rijden kon beïnvloeden ( oa ABS ). Ook bij navraag bij diverse andere garagebedrijven waaronder een Volvo dealer bevestigden dat. IK BEN MET DEZE KLACHT 7X BIJ TDJ GEWEEST EN TOEN WAS DE MAAT VOL. Ik heb TdJ toen een ultimatum gesteld: of je koopt de auto van mij terug of ik laat de auto repareren op kosten van TdJ. Anders zou ik de BOVAG inschakelen. Uiteindelijk gingen ze akkoord met het laatste en de auto ging voor de 8e keer naar de garage, maar nu Volvo dealer in Hengelo. De auto heb ik na 2 dagen opgehaald. Er bleek een nieuwe stuursensor te zijn geplaatst. De storing was verholpen. Mij werd door TdJ wel nog gezegd dat zij die storing ook hadden ontdekt maar dit hadden verholpen ( dus niet !! ) met een gebruikte, 2e hands sensor. Ook weer niet professioneel. Hoezo BOVAG garantie? TdJ laat mij dus in totaal 8x terugkomen voor de zelfde klacht terwijl ze weten waar oorzaak ligt. IK VIND DIT EEN SCHANDE!! En dan durven mij in een gesprek ook nog uit te maken voor een lastige klant omdat ik zo vaak terug kom met klachten. HOE ZOU DAT NOU KOMEN???? BEHANDEL DE KLACHTEN GOED AF EN GEDRAAG JE ZAKELIJK EN VAL JE KLANT NIET PERSOONLIJK AAN. Ik ben helemaal klaar met de V70 en heb nu sinds een paar weken een mooie C70. Mij zien ze niet meer in Delden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 oktober 2015

Volvo specialist Thom de Jong BV maakt zijn naam waar als specialist!!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al meer dan 10 jaar wordt ons wagenpark deskundig onderhouden door dit garagebedrijf. Ik kan me ook echt niet vinden in de reviews van Hortensia en Volsa waarin een totaal verkeerd beeld wordt gegeven van de professionaliteit van deze onderneming. Al meerdere auto's gekocht bij de Jong en altijd plezierig en betrouwbaar in de communicatie. Een afspraak is een afspraak. Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen? Ook bij tegenslag wordt meegedacht naar een structurele oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is. Hierin is de Twentse vriendelijkheid, humor maar ook nuchterheid te herkennen. Het personeel dat staat z'n mannetje. Met recht specialisten te noemen die op vakkundige wijze ons wagenpark onderhouden. Fijn en betrouwbaar bedrijf!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 september 2015

Vakmanschap en zeer goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kan zeggen dat ik alleen maar goede ervaringen heb met deze garage, altijd duidelijk over reparaties en ze nemen altijd contact op als er eens een keer iets meer aan mijn auto mankeert. Ze halen en brengen de auto zelfs. Fijn dat zoiets nog bestaat in deze tijd. 5 sterren zijn dik verdiend!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 september 2015

Fijne garage, goede service en kwaliteit

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al jaren trouwe klant bij Thom de Jong in Delden. Een garage met verstand van zaken. Goede service, vriendelijke mensen en er wordt altijd meegedacht om een goede en financieel passende oplossing te vinden. Ze staan altijd voor je klaar. Ik kan mij dan ook helemaal niet vinden in de eerste 2 reviews. ik kan mij niet voorstellen dat Thom de Jong niet alles in het werk heeft gesteld e.e.a. op een goede wijze op te lossen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 augustus 2015

Vakgarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al bijna 20 jaar trouwe klant, woonde in het begin nog in het westen, rij al bijna 24 jaar Volvo-station, als ik bij mijn ouders in Delden was plande ik altijd daar mijn service beurten, ben nooit teleurgesteld door hun, vakbekwame monteurs, vriendelijk, ook voor kleine dingen kan ik nog steeds na en telefoontje meteen terecht en helpen ze mij fantastisch, team Thom de Jong ga zo door, groetjes van een tevreden klant

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 augustus 2015

Goede kwaliteit en service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al jarenlang veel goede ervaringen van deze garage, je hoeft maar te bellen en ze staan voor je klaar. Zeer goede service en duidelijke afspraken van reparaties die worden uitgevoerd. Als het nu om een lamp gaat of een computer ,een tik in de motor niets is hun teveel. Al jaren lang alles naar volle tevredenheid, ga zo door . Jaap damen Borne Volvo xc70

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 augustus 2015

Van de wal in de sloot en bijna dood....

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Beste mensen, Voordat ik mijn verhaal begin, eerst het volgende: Momenteel zit garage Thom de Jong niet aan De Berken 2 DELDEN, maar aan de Sluisstraat 20 te DELDEN. Ook, zoals staat vermeld is hij geen dealer meer van BMW & MINI, maar specialist van VOLVO & HYUNDAI. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Op het oog een leuk autootje voor mijn vrouw ontdekt bij garage Thom de Jong. Een Hyundai Atos met een hinderlijke tik in de motor. Volgens de garage kwam dat ook omdat hij zolang stil had gestaan. Mocht hij na een maand nog dezelfde tik hebben dan zouden zij hem repareren. Bij het proefrijden moest mijn vrouw de auto aandrukken omdat de motor afsloeg. Accu was totaal versleten, maar ik kreeg een nieuwe. Kan ook niet anders, want dan kom je nooit weg met deze auto. Op 26 mei 2015 de koopovereenkomst getekend voor de Hyundai Atos-Prime uit 2007. Netjes contant betaald. Het geluid van de tik was gewoon niet te harden. Zo gezegd zo gedaan en ik ben natuurlijk weer teruggegaan. Na een aantal dagen gebeld hoe het er voorstaat en kregen als antwoord dat andere klanten voor waren gegaan i.v.m. aircoklachten, etc. Wij zouden gezegd hebben dat hij er de tijd maar voor mocht nemen. Niet waar, maar er zouden er nog vele meer volgen. Ik voelde mij al niet meer serieus genomen. De andere dag belt de garagehouder op met de mededeling dat de motor kapot was en er een andere motor ingezet moest worden. De tik was een zwevende zuiger met een te grote speling was de klacht. Deze reparatie zou een week duren. Andere motor en links voor een nieuwe ABS sensor ingezet. Wij blij en ik zei tegen mijn vrouw dat ik wel zou rijden. Zij reed in mijn auto. Achteraf gelukkig, want dan was zij hoogst waarschijnlijk nu verongelukt . Ik reed op de autobaan achter een vrachtwagen, ongeveer 85 km/u, toen deze plotseling moest remmen. Ik ook boven op de rem en de Atos remde totaal niet meer. Gelukkig voldoende afstand gehouden! Een hoop lawaai onder de motorkap en dat was alles. Pompend met mijn handrem kwam ik vlak naast de vrachtwagen in de berm tot stilstand. Met het hart in mijn keel heb ik een tijdje in de berm gestaan om van de schrik te bekomen. Voorzichtig naar huis ( niet zo ver) gereden en garage weer gebeld. Och zei hij; hij zal wel een beetje minder geremd hebben. Ik heb eventjes gevloekt door de telefoon en hem verteld dat hij mij niet serieus nam en of hij soms naast mij had gezeten. Ik had wel dood kunnen zijn. Mijn vrouw zat nog geheel ontdaan van mijn verhaal emotioneel naast mij op de bank. Zij zou immers eerst rijden! Ik kan u wel vertellen dat zij niet zo gereageerd had als ik waarschijnlijk verongelukt was. Het nonchalant reageren van meneer de Jong, begon mij mateloos te irriteren. Geen excuus! Monteurs van de garage De Jong kwamen de auto ophalen en zouden hem reparen. De jonge monteur had bij het inzetten van de abs-sensor de boel beschadigd, waardoor hij niet meer remde. Er is bij aflevering geen proefrit met een noodstop gemaakt. Slecht en zeer slordig. Ik heb de Atos weer opgehaald en ja hoor, na 2 dagen begon het motor controlelampje te branden. Opnieuw gebeld en ik moest maar eerst een paar dagen doorrijden en mocht het lampje dan nog niet uit zijn dan moest ik maar even komen. Enfin, weer terug naar de garage en nu bleek de warmte sensor van deze andere motor kapot te zijn. Besteld en weer terug om hem erin te laten zetten. Thuis aan gekomen kijk ik onder de motorkap en heeft de monteur vergeten de gril vast te zetten. De bouten waren er gewoon uit. Onvakkundig en slordig. Volgens de Jong kan dat gebeuren. Ik heb zelf de 2 bouten geplaatst! Weer een nonchalante houding. Oja, de monteur had ook nog een broodje vergeten op te eten, welke op de motor lag om afgebakken te worden. DE Jong reageerde dat een marter had liggen picknicken onder de motorkap. Je wilt het niet geloven, na 1 dag rijden ging weer het motor controlelampje branden. Ik was het helemaal zat. Eerst nog advies gevraagd bij Hyundai Nederland. Deze waren wel erg nieuwsgierig naar de naam van deze garage. Niet gegeven, maar ik wil hen het nog wel melden. De garage had mij direct terug moeten laten komen volgens Hyundai Nederland. Met het opnieuw branden van het motor controlelampje, etc. heb ik Thom de Jong voorgesteld dat ik het volledige bedrag terug wilde hebben. Geen enkel probleem gaf de garagehouder aan! Ondertussen hadden wij zo'n 6 x heen en weer wel veel kilometers afgelegd om deze auto uit het ziekenhuis te houden. Ik hoop hiermee vele aspirant kopers te behoeden voor een slechte garage, welke jou als klant niet serieus neemt, onnauwkeurig en niet vakkundig genoeg maar het belangrijkste het met de veiligheid niet zo nauw neemt, etc. Er kwam geen enkel excuus ook niet toen wij Thom de Jong de sleutels van de Atos overhandigden. Hij bleef vasthouden aan het feit dat de remmen ook wel eens een beetje minder kunnen remmen. Een schandelijke uitspraak en een Hyundai garage onwaardig.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Niet doen wat beloofd wordt

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb hier in augustus 2011 voor 3750,- een 12 jaar oude Volvo V70 met 440 dkm op de teller gekocht. Dat klinkt als veel geld maar de auto zag er prachtig uit en volgens kenners was ie dat in goed onderhouden toestand en ook met deze km stand zeker nog wel waard. Thom de Jong zou de bij de aankoop geconstateerde olielekkage, waterpomp en distributieriem, defecte elektrische voorstoel repareren, inclusief 4 nieuwe banden tegen bijbetaling van 750,- (dus 4500,- in totaal) . Afspraken had ik op papier. Maar na aflevering was de lekkage niet verholpen en de voorstoel deed het ook nog niet. Na 10dkm de eerste beurt en meteen moesten remblokken, remschijven, handremschoen en een lekke radiator gerepareerd/vervangen worden. Kosten 1500,-. Daar was ik niet blij mee. Want na 10dkm al met dit soort mankementen geconfronteerd te worden, zegt ook iets over de conditie waarin deze auto werd afgeleverd. Na veel gezeur en later nog moeten bellen over aanmaningen, werden de klachten voor 500,- extra opgelost. So far, so good, maar ook na deze reparatie deed de elektrische stoel het nog steeds niet en lekte de V70 ook nog steeds olie. Ik was het zat en heb de Volvo verkocht. Kort daarna belt de koper me op om verhaal te halen. Die door mij genoemde vervanging van waterpomp en distributieriem door Thom de Jong klopte van geen kant. Thom de Jong had er bij aflevering wel een nieuwe riem omgelegd, maar de zogenaamd nieuwe waterpomp zat er al jaren op! Het was de veroorzaker van de waterlekkage. De olielekkage was een oude keerring waar de Jong ook niets aan gedaan had. Ik heb de Jong nog aangeschreven, maar nooit meer iets van gehoord. Al met al dus echt een onbetrouwbare indruk. De Jong ruilt oude Volvo's in, zet ze zo op de plas, poetst hem netjes op, maar doet helemaal niets om de auto technisch in orde te brengen. Dat mag de latere koper zelf oplossen bij de beurten die hij bij de Jong mag laten doen. Ik was er al klaar mee. De Volvo is vervangen door een auto van de baas, maar daar rijd ik niet prive in. Prive rijden we inmiddels in een nieuwe Volvo V40 R-design. Uiteraard niet van Thom de Jong. Hoe kortzichtig kan een auto-ondernemer zijn...

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autoservice Thom de Jong B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autoservice Thom de Jong B.V.
Sluisstraat 20
7491GA DELDEN
Overijssel
GPS: 52.2535118 / 6.694235 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

074-3762500

info@thomdejong.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat