Autoservice Osdorp

Louis Schottingstraat 2 | AMSTERDAM

(18)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Deze garage wordt beoordeeld met

18 reviews

5 sterren

 
14 (78%)

4 sterren

 
2 (11%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (6%)

1 ster

 
1 (6%)
16 van de 18 reviewers raadt deze garage aan.

, 26 oktober 2015

krukassensor probleem netjes verholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto Service Osdorp heeft ons van onze krukassensor storing afgeholpen nadat we door twee andere garages (waaronder de kia dealer in Amsterdam Noord) met een kapotte auto en een onderzoeksrekening weer de weg op zijn gestuurd. Dit heeft ons tot twee keer toe in een hele gevaarlijke situatie gebracht, omdat de vorige garages ons verzekerden dat we gewoon door konden rijden, wat dus niet het geval was. Twee keer weggesleept door Bergnet van een gevaarlijke plek met twee kleine kinderen achterin. De laatste keer dat we weggesleept zijn heeft de medewerker van de ANWB die ons hielp garage Osdorp aanbevolen alszijnde specialist op het gebied van deze storing. Auto Service Osdorp is de enige van 3 bezochte garages die ons adequaat en voor een eerlijke prijs heeft geholpen door de sensor te vervangen waardoor de klacht eindelijk verdwenen lijkt te zijn. Wij gaan er zeker weer terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 september 2015

Als een zonnetje

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn auto rijdt na de reparatie weer als een zonnetje! Ik ben zeer vriendelijk behandeld, ben keurig per telefoon op de hoogte gehouden van het verloop van de reparatie en mijn auto is na de reparatie netjes thuisgebracht.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 september 2015

Zeer tevreden met de uiteindelijke oplossing!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

UPDATE: Problemen met Ibrahim van autoservice osdorp besproken en samen ook tot een oplossing gekomen. Ben nu tevreden met de uitleg en oplossing die zij hebben geboden. Vandaar nu ook de verandering in mijn beoordeling. Mocht je ergens niet tevreden mee zijn neem dit dan even op met Ibrahim en dan mag je er ook vanuit gaan dat er een passende oplossing bij zal zijn. Zoals ik al aangaf, ik was niet blij met hoe alles voorheen werd gedaan. Maar na met Ibrahim gesproken te hebben en hij heeft met ons afgesproken het defect wat wij niet zo heel lang geleden hadden laten maken kosteloos te laten maken. Hier zijn wij blij mee omdat dit toendertijd erg veel geld heeft gekost. Bij deze Ibrahim heel erg bedankt voor je begrip en het bieden van een goede oplossing. Als wij dit in het vervolg zo kunnen houden zal je ons als tevreden klanten blijven houden. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tijdens de keuring moesten een aantal onderdelen vervangen worden op mijn BMW e46. Zo gezegd zo gedaan. Enkele dagen later merkte wij op dat er schade zat op onze achterste velg. Hiermee terug gegaan naar Auto Service Osdorp. Zij bleven stellig ontkennen dat dit met hun gebeurd was, terwijl wij wisten dat de betreffende schade er eerst niet op zat.. Uiteindelijk zijn ze akkoord gegaan om de schade te repareren. wij hebben de auto moeten achterlaten op dinsdag 8 september. op zaterdag moest deze klaar zijn. Toen wij zaterdag langs gingen bleek de velg pas dinsdag erop klaar te zijn, dus niet volgens afspraak! Ze hebben zaterdag een standaardvelg onder mijn auto gemonteerd zodat ik deze gewoon kon rijden. In loop van weekend stopte mijn ruitensproeier er in ene mee. Maandag weer langsgegaan bij autoservice en hier vertelde ze mij dat het de ruitensproeierpomp was en dat het mij 80 euro zou kosten voor de onderdeel, montage kosten kreeg ik de reactie ' is goed zo". 2 dagen later ging ik van werk naar huis en merkte ik op dat mijn verwarming hete lucht bleef blazen. Dit terwijl ik 7 maanden ervoor dit probleem had laten oplossen door autoservice. Na zelf research gedaan te hebben kwam ik erachter dat zo een ruitensproeierpomp 16,95 kost. Hierna meteen gaan bellen met autoservice. Hier kwamen ze zeggen dat ze enkel originele onderdelen bestellen. Zelf weet ik dat dit onzin is, omdat ik vaak genoeg een auto van starautomaterialen daar heb zien komen en die leveren geen originele onderdelen aan. Het lijkt mij erop dat zij dingen hebben lopen saboteren om zo hun geld eruit te halen voor de velg die op hun kosten opgeknapt moest worden. Telefonisch een flinke discussie gehad met de leidinggevende Ibrahim. Die gaf aan dat wij daar na het ophalen van onze velg niet meer bij hun terecht konden, wij worden niet meer geholpen bij auto service osdorp. Met deze beslissing ben ik heel erg blij, want wij zullen nooit meer met welke auto dan ook bij auto service osdorp gaan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 september 2015

No go! opgelicht?

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ging met de klacht dat er een schavend geluid te horen was aan de voorkant van de auto wat begint bij 80 km per uur. En ik heb een sleutel mee gewassen of ze die wilden bekijken. Ik word gebeld met het volgende advies; distributiesnaar vernieuwen, stuurhoes vernieuwen en links achter wiellagers (oorzaak van geluid). Totaal 755 euro. Ik laat dit allemaal doen in vertrouwen. Kom de auto halen en er wordt niets over de sleutel gezegd, bij navraag, niet te maken, nieuwe bestellen. Kost 179 euro. Later bleek dat wanneer ik de batterij vervang hij het gewoon doet. Ze hebben er niet eens naar gekeken. Het geluid zat nog steeds in de auto. Ik breng hem terug. Het is nu de achter wiellager rechts. Ze matsen me met 120 euro. Ik nog steeds vertrouwen. Nu zit het geluid er nog steeds. Ik ga nu niet meer terug. Jammer dat ik niet eerder de anwb review test geraadpleegd heb!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 september 2015

Top Garage, Om de hoek en Vriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik breng mijn auto's hier al jaren en ook al ben ik nu al twee jaar niet geweest, ze weten wie je bent en wat voor auto je had. Ook nu voor de APK en een Grote Beurt prima geholpen, ze bellen je wat er mis is en wat het gaat kosten. Dan is het aan jou om door te gaan. Kunnen ze je niet gelijk compleet helpen dan wordt gedaan wat moet gebeuren en worden er vervolg afspraken gemaakt. Mijn auto is nu weer tip top in orde en ik hoop ze dit jaar niet meer te zien ;-), maar dat is wat hen betreft geen probleem. Ze voelen dat je terugkomt en al kom je nooit meer terug: Klantvriendelijkheid staat op de eerste plaats.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2015

Top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al sinds 2010 kom ik jaarlijks bij Autoservice Osdorp en tot volle tevredenheid! Je wordt vriendelijk geholpen, hoewel ik er maar een keer per jaar kom, kent Ibrahim me en mijn auto. Omdat je er zelf weinig verstand van hebt is het een kwestie van vertrouwen, en dit vertrouwen is tot op heden niet geschaad! Communicatie is duidelijk, je krijgt bij een te verwachtte reparatie of beurt te horen wat de kosten zijn en dat zijn ze dan ook! Er wordt niets opgedrongen. Wat wel opvalt is dat je er niet kunt pinnen, maar ook dat wordt iedere keer erbij gezegd, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Van harte aanbevolen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 april 2015

Topgarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Stond met pech langs de weg. Via de ANWB kwam ik bij Auto Service Osdorp terecht.Mijn eerste indruk was erg klantvriendelijk personeel. Was nog niet binnen werd mij al koffie aangeboden. Werd direct geholpen door de eigenaar. Moest mijn auto daar achtergelaten, zodat ze konden kijken wat er aan de hand was. Kreeg ook nog een leenauto mee. Werd toen gebeld wat het probleem was en werd met mij overleg hoeveel het zou gaan kosten. Heb reparatie laten te doen, rijd nu weer vrolijk rond in mijn auto. Auto Service Osdorp TOPPIE! Jullie hebben er een nieuwe klant bij. Een zeer tevreden nieuwe klant!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 februari 2015

Vaag bedrijf

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik wilde een grote beurt met APK laten doen voor mijn Opel Corsa B uit '99 (benzine). Dit zou 240 euro gaan kosten wat volgens mij relatief goedkoop is. Ze zouden bellen als er nog iets moest gerepareerd worden. Uiteindelijk belde ze op dat het lager rechtsvoor en remschijven+blokken voor moesten worden vervangen. 630E zou het in totaal kosten, maar ze deden vaag over de telefoon wat de remschijven en wat de wiellager apart zou kosten. Na een opmerking dat het bij een noodstop toch noodzakelijk is om goede remschijven te hebben heb ik toch telefonisch ingestemd. Ik heb gemengde gevoelens bij deze garage. Over het onderhoud zelf kan ik (nog) niets zeggen of het goed of niet goed gedaan is. Maar ik vind veel dingen die er zijn gebeurd "vaag". - Ten eerste, ik heb gezegd en opgeschreven dat ik alle oude onderdelen behalve het oliefilter mee naar huis wilde hebben. Dit oa om te controleren of het wel nodig was om ze te vervangen. Ze zeiden "ja is goed geen probleem". Toen ik mijn auto op kwam halen wist degene achter de balie van niets, en zei hij dat een andere collega de service had gedaan. Ze wilde wel de remschijven en het lager zoeken, maar dan moest ik wel 30 minuten wachten tot de onderdelen bus terug was. (En de bougies en de luchtfilters dan?) Ik dacht laat maar zitten. - Ze zouden de boordcomputer resetten, maar dit staat niet op de factuur. Is dit nu gebeurd of niet? - Ik kon alleen maar 630E cash betalen... - Ze hebben zonder te vragen de nummerbord-houder achter vervangen met 1tje waar Autoservice Osdorp op staat. - Er stond op de bon: Grote beurt, apk, wiellager, remschijven&remblokken, Ruitensproeierslang (dit hebben ze niet overlegd) achter herstellen = 630 euro. Maar de punten waren niet gespecificeerd met een prijs. Toen heb ik gevraagd of ze het konden specificeren, dit was geen probleem ze zouden het dezelfde dag nog mailen. Na een week heb ik ze gemaild. Toen belde ze op dat ze de bon waren kwijt geraakt. Toen heb ik de bon gemaild. Na een week weer gebeld en toen vertelde ze dat een collega in het ziekenhuis lag en dat het waarschijnlijk daarom niet gebeurd is. Uiteindelijk kreeg ik de bon dezelfde dag toen wel enigszins gespecificeerd. Maar niet wat arbeidsloon en materiaalkosten waren. - Op de bon stond Remschijven+blokken 215 euro, wiellager 150 euro. Op internet kan je 2 remschijven en remblokken voor 50 euro kopen en een lager voor 15 euro voor een Corsa B. Dat betekent dat ze of erg duur inkopen of 250 euro aan arbeidsloon en kosten rekenen. Ik vind het erg duur, zeker omdat ze toch al de schijven eraf hadden! Al met al lijkt de service in het begin goed, Ik kon snel langs komen, het was allemaal geen probleem. Vriendelijk personeel en bovendien werken ze ma t/m za tot 19 uur. Maar achteraf komen ze afspraken niet na en is de prijsopbouw heel vaag. Autoservice Osdorp is wat mij betreft vaag en heeft de schijn van goedkoop onderhoud aanbieden om vervolgens allerlei punten duur aan te bieden. Ik zou andere mensen adviseren om het volgende te doen: - Vooraf er kosten worden gemaakt een gespecificeerde bon te eisen. En daarna pas goedkeuring te geven. - Rondbellen of er redelijke prijzen worden gevraagd. - Onderdelen zoals remschijven mee te vragen om te kijken of de vervanging wel echt nodig was. - Afspraken op papier laten zetten en vooraf aan te geven op papier dat er niet wordt betaald als ze afspraken niet nakomen. - Zeggen dat ze af moeten blijven van de originele nummerplaat houder. Ik zou er niet nog een keer terug komen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 januari 2015

Distributie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Helder en duidelijke afspraken

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 januari 2015

Uitstekende betrouwbare garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zonder bezorgdheid mijn auto achterlaten... dat is me niet bij veel garages overkomen. Sinds ik via de Wegenwacht een keer bij Ibrahim terecht kwam, zweer ik bij deze garage. Deskundig, vriendelijk, betrouwbaar, hulpvaardig, heel redelijke prijzen, goed overleg, kortom geen narigheden, geen overbodige reparaties, geen vaag gepraat! Een grote pluim voor Ibramhim en zijn Osdorp-team!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 december 2014

Garage met een gouden randje

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto Service Osdorp is een garage met een gouden randje. Mede-eigenaar Ibrahim is jarenlang wegenwacht geweest en dat merk je. Hij luistert aandachtig naar je verhaal en zoekt net zo lang tot de meest optimale oplossing gevonden is. Hij legt uit wat hij met zijn team kan betekenen, geeft vooraf info over wat nodig is en wat de kosten zijn, laat jou beslissen wat gedaan moet worden en rekent een heel schappelijke prijs. De keren dat mijn Mazda 626 uit 1999 bij hem in de garage stond, ben ik telkens weg gegaan met de gedachte: 'Hoe kan hij zijn bedrijf blijven runnen als hij voor al het werk de klanten zo weinig kosten in rekening brengt?' De tweede keer ben ik langs gegaan met een soort van kerstpakket, met zoete en gezonde lekkernijen. Hij was er verguld én verlegen mee. Ibrahim is een schat. Bovendien kun je in de wachtruimte gratis lekkere koffie krijgen. En nee, geen enkele zinspeling op je vrouw-zijn, wat ik in andere garages nog wel eens ben tegengekomen. Gelukkig voor veel autobezitters hebben Ibrahim en zijn mede-eigenaar (ook een oud-wegenwacht) inmiddels op meer locaties een garage: Badhoevedorp en Diemen. Zie www.autoserviceosdorp.nl. Wat mij betreft een echte aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al een aantal jaren kom ik bij deze garage. Mijn budget is niet altijd even groot, hierover is echt te onderhandelen. Men stelt prioriteiten: wat echt belangrijk is, wordt gedaan, wat kan wachten komt later. De monteurs zijn erg kundig, ze leveren liever te laat, dan half werk. Echt kwaliteit voor een redelijke prijs. Minpuntje: er kan niet gepind worden, dat is best onhandig, er is ook geen automaat in de buurt. En soms is de planning wat onduidelijk. Vantevoren goed aangeven wanneer je de auto komt ophalen, dan is het altijd voor elkaar!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 juli 2014

Alles piefijn in orde!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Professionele garage waar de dienstverlening piekfijn is: - duidelijke afspraken over planning en financi?n - snelle feed-back (telefonisch) - garage en ontvangsvertrek heeft verzorgde uitstraling - parkeergelegenheid aanwezig - vriendelijke mensen die dienstverlenend zijn ingesteld

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 juli 2014

Topgarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer klantvriendelijke garage goede behandeling van evt.klachten en erg goed overleg over de te bieden service en prijzen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 juni 2014

helemaal fijn

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

een prima garage, waar je niet wordt bedonderd en waar je vlot en vriendelijk wordt geholpen. als vrouw voel je je daar gerespecteerd! ik ben daar meer dan 7 jaar klant geweest en heb nooit een probleem gehad. op alle bvenstaande punt scoort deze garage meer dan voldoende!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

Prima garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben heel positief over deze garage: ze leveren goed werk, zijn heel behulpzaam en duidelijk, met heel redelijke prijzen. Zeker aan te raden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

Goede en betrouwbare garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier al jaren en ben deze garage steeds meer gaan waarderen. Als er iets kapot is, kijken ze wat nodig is om het weer te maken voor een zo laag mogelijke prijs. Ze zijn vriendelijk en oprecht en bezig met wat jij als klant wilt en nodig hebt - of je nou wilt dat je auto perfect wordt gerepareerd met originele onderdelen of zo goedkoop mogelijk gemaakt wordt met universele onderdelen zodat je weer snel kan rijden. En niet met hoe ze geld aan je kunnen verdienen. Ik heb deze garage toen gevonden via een Wegenwacht en er al ruim zeven jaar tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 april 2014

Toppie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Kundige, klantvriendelijke garage! Gewoon goed!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autoservice Osdorp op kaart

Praktisch

Adres

Autoservice Osdorp
Louis Schottingstraat 2
1068KB AMSTERDAM
Noord-Holland
GPS: 52.3553509 / 4.8115098 lat/lng Plan route

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat