Deze garage wordt beoordeeld met

4 reviews

5 sterren

 
2 (50%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
2 (50%)
2 van de 4 reviewers raadt deze garage aan.

, 16 november 2016

Geweldige service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg, goede service. Zo zouden er meer bedrijven moeten zijn. Alle sterren dik verdiend. Fluitend weer met mijn Hyundai op weg.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 april 2016

3 maal is scheepsrecht. Waardeloze service

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

3 keer is scheepsrecht, Even een update na mijn vorige review. Auto garage Het centrum, neemt contact met op naar aanleiding van mijn vorige review. Want hij zat volgens hun vol met leugens. - bumper achter zat niet goed bevestigd - bumper voor zat afplak tape op voor het spuiten - niet origineel antenne - kapot radio knopje - wordt verkocht als Comfortline, maar staat bij RDW bekend als Highline - - Onder de voorbumper zit afplak tape voor het spuiten - voorbumper vertoont tekenen van slijtage aan de lak - rechter portier sluit niet naar behoren waardoor lak beschadigd raakt - onderhoudsboekje niet aanwezig - handleiding in het Spaans - het oliepeil was te laag 1 week na aanschaf (geen afleverbeurt, wel beloofd) - bandenspanning was te laag bij aanschaf(geen afleverbeurt, wel beloofd) - vraagtekens bij het correct werken van de bandenspanningsmeter. Afleverkosten €295,- maar geen aflever beurt gehad. Voor het goed te maken dat ze mij een geïmporteerde Spaanse(waar de verkoopster mij eerst beweerde dat het een Nederlandse auto betrof) schadeauto hadden verkocht aan nieuwprijs, kreeg ik van hun de 30.000 + grote beurt als klein goedmaak gebaar. Aangezien ik eigenlijk de vorige keer al klaar was met hun “servervice” had ik er al niet veel vertrouwen in. Toch mee akkoord gegaan. Nu zijn er twee dingen die ik zelf kan controleren of deze zijn vervangen. Dat zijn het oliefilter en de luchtfilter. Voor de rest moet ik er maar op vertrouwen. Bij het afleveren van mijn auto zie ik thuis dat ze het luchtfilter niet hebben vervangen. aangezien ik de dag erna terug moest voor een nieuwe antenne hen hier naar gevraagd. Het antwoord was; “ ja deze zit normaal wel bij een grote beurt, maar dat hoeft eigenlijk pas met 60.000 km.. Dus ik vraag of ze hem toch nog even willen vervangen, aangezien dit bij een grote beurt hoort zoals beschreven staat op de website van vakgarage. Maar nee dat wilde ze niet. De totale factuur kwam uit om en nabij de €230,- ex arbeidsloon. Dus naar mijn berekening heb ik nog steeds teveel betaald. en ben ik op geen enkele manier gecompenseerd voor mijn schadeauto! Maar aangezien ik geen zin heb in zinloze discussies. Wil ik een keer waarschuwen die daar een auto koopt! Ze nemen het woord “service en klant tevredenheid” zo vaak in de mond dat ik er jeuk van krijg. Maar als je hun werkzaamheden controleert, kom je van een koude kermis thuis! Doei Vak garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 november 2015

Vooral NIET mee in zee gaan

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

2 maanden geleden een auto gekocht bij Vak garage ’t Centrum in Maasbracht. Een volkswagen Polo van bijna 1 jaar oud. Verkeerd in perfecte staat verteld de verkoopster mij. iets wat je ook mag verwachten voor een prijs van 15.000. Nadat ik mijn auto na veel rompslomp eindelijk mee kon nemen, begonnen mij wat dingetjes op te vallen. Mijn achterbumper zat niet goed bevestigd waardoor de achterklep niet goed dicht ging, onder mijn voorbumper was tape bevestigd voor het spuiten, het onderhoudsboekje was Spaans, iets waar ik zelf inderdaad wellicht niet genoeg aandacht aan had besteed omdat de verkoopster mij vertelde dat het geen ingevoerde auto was. Ook vertelde ze dat het een prima BETROUWBARE garage was. toch kreeg ik nu wat argwaan over de auto, zou deze in elkaar gezet zijn van verschillende auto’s enz enz. Het viel mij op dat hij traag stuurde, dus ik controleerde de bandenspanning, ver onder de 2 bar. na twee weken ging het olielampje branden, dus ik terug naar de garage. Aangezien ik had betaald voor een aflever beurt, ging ik er niet vanuit dat er domweg te weinig olie in zat. Maar nee, ze hadden de aflever beurt maar even vergeten erbij te geven, en toen ik vroeg waarom ze deze niet hadden geleverd kwam het antwoord, “ je wilde hem direct mee hebben”, terwijl ik bijna twee weken op mijn auto heb moeten wachten. Dus bij deze was niet alleen het vertrouwen in mijn auto gezakt tot onder het vriespunt, maar ook in de Vak garage. Zoals een goed auto handelaar betaamd, kom je dan met een passende oplossing voor de klant, en dit was echt lachwekkend; “je krijgt van ons de komende onderhoudsbeurt Cadeau!, wel exclusief materiaal kosten”. Ok dus als ik het goed begrijp, krijg ik geen afleverbeurt waarvoor ik betaal, maar wel een Cadeau’tje waarvoor ik zelf mag betalen??? “Hand erop” zegt ze, Ja hand erop, dat ik hier nooit meer terug kom met mijn auto!! En dan nog maar te zwijgen over de waardeloze service. Ik had afgesproken via de mail op een dinsdag langs te komen voor mijn bevindingen te delen. Maar mevrouw zat even in pauze en haar compagnon vertelde mij dat ze echt niet even uit haar pauze wilde komen. Aangezien ik weer naar mijn werk moest en geen uur kon wachten, moest ik maar weer 40km terug rijden. En daar koop je dan een auto van 15.000,-. Ik gun iedereen, daar geen auto te kopen, wees gewaarschuwd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Deskundige en correcte garage. Klantvriendelijkheid vindt men erg belangrijk. Kosten zijn zeer redelijk

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Automobielbedrijf Het Centrum | Vakgarage Het Centrum op kaart

Praktisch

Adres

Automobielbedrijf Het Centrum | Vakgarage Het Centrum
Industrieweg 3
6051AE MAASBRACHT
Limburg
GPS: 51.15119 / 5.88962 lat/lng Plan route

Contact

0475 462626

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat